هتل های بوداپست

با بهترین هتل های بوداپست بیشتر آشنا شویم

۱۲ آذر ۱۳۹۷

هتل های بوداپست

بوداپست پایتخت کشور مجارستان بوده که ما در این مقاله می خواهیم با معرفی تعدادی از هتل های بوداپست به شما گردشگران و توریست های عزیز جهت انتخاب هتل مورد نظرتان کمک کنیم، از این رو اگر شما قصد سفر به این شهر زیبا را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین هتل های بوداپست را بشناسید.

اقامت در یکی از پیشرفته ترین هتل های بوداپست

سفر به شهر بوداپست در کشور مجارستان می‌تواند برای هر گردشگری بسیار هیجان انگیز باشد اما در این بین انتخاب اقامتگاهی مناسب با شناخت هتل های شهر بوداپست می‌تواند موجب راحتی بیشتر و در عین حال سفری بهتر شود. اگر شما هم قصد دارید در هنگام سفر به این شهر در یکی از گرانترین و پیشرفته ترین هتل های بوداپست اقامت داشته باشید، به شما پیشنهاد می شود که اتاقی در هتل فلامنکو رزرو نمایید، زیرا این هتل در حال حاضر جزو مدرنترین و درجه یک ترین هتل های بوداپست بوده که در قلب این شهر واقع شده است. پارکی زیبا و یک دریاچه کوچک در اطراف هتل فلامنکو قرار داشته که موجب چشم اندازی بسیار زیبا شده است. با توجه به اینکه این هتل در مرکز شهر واقع شده گردشگران می توانند به راحتی به مراکز خرید و مراکز کسب و کار این شهر دسترسی پیدا کنند.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

هتل جلرت هتلی مناسب در شهر بوداپست

آرامش و راحتی در هنگام سفر به کشورهای خارجی یکی از خواسته های تمامی گردشگران می‌باشد که این امر مستلزم رزرو اتاق در هتل های بنام و مشهور است؛ با این وجود در حال حاضر هتل جلرت از جمله پرطرفدارترین هتل های بوداپست بوده که سالانه افراد زیادی جهت اقامت در این هتل اقدام به رزرو اتاق می نمایند زیرا این هتل با موقعیتی که دارد برای مهمانان آرامش کامل را مهیا کرده و افراد می‌توانند در این هتل زیبا اوقات خوشی را بگذرانند. هتل جلرت در سال ۱۹۱۸ در سبک نیو آوی طراحی شده که اکثر اتاق های آن منظره ای رو به رودخانه یا تپه دارند. این موارد در کنار هم موجب شده است امروزه افراد زیادی در هنگام سفر به بوداپست این هتل را جهت اقامت انتخاب کنند.

اسپریت از دیگر هتل های بوداپست

امکانات بی نظیر هتل اسپریت موجب شده امروزه از این هتل به نام یکی از مجهزترین هتل های بوداپست یاد شود. این هتل در قلب شهر بوداپست واقع شده و فاصله کمی با تئاتر اردل و میدان بلخا دارد. هتل اسپریت دارای ۲۱ اتاق بوده که مهمترین امکانات خدماتی رفاهی آن شامل اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب دونفره، تختخواب نوزاد رایگان، تهویه مطبوع اتاق ها، با حمام مجهز به وان و سشوار، کافی شاپ مجهز، خدمات سرو غذا، روزنامه های رایگان در لابی، خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته توسط کارکنان چند زبانه  و پارکینگ با پرداخت هزینه می شود.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

هتل فورتونا یکی از هتل های ۳ ستاره بوداپست

یکی از هتل های بوداپست در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است هتل فورتونا می باشد که رزرو اتاق در این هتل شرایط بسیار دلپذیری را در قلب پایتخت مجارستان برای شما مهیا خواهد کرد و می‌توانید با اقامت در این هتل لحظات بسیار آرامش بخشی را تجربه کرده و از سفر به این شهر لذت ببرید. این هتل دارای اتاق های بسیار مجهز برای استقرار غیر سیگاری و راحتی مهمانان بوده که بسیار مورد پسند گردشگران واقع شده است. در طول اقامت خود در هتل های بوداپست از جمله هتل فورتونا می توانید از رستورانهای اطراف این هتل ها از جمله رستوران نادران نیلسون که غذای خوشمزه مجارستانی را طبخ می کند استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر برای قرار کاری قصد سفر به مجارستان و شهر بوداپست را داشته باشید می توانید در هتل فورتونا اتاق رزرو کنید زیرا این هتل مجهز به اتاق های کنفرانس و خدمات پذیرایی می باشد.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

معرفی هتل باروس سیتی یکی دیگر از هتل های بوداپست

اگر تمایل دارید در هنگام اقامت در هتل های بوداپست در اطراف مراکز خرید و مناطق دیدنی این شهر باشید بهترین انتخاب هتل باروس سیتی می باشد، زیرا این هتل در مرکز شهر بوداپست قرار داشته که تنها ۳ دقیقه از مرکز خرید آرنا پلازا و تنها ۷ دقیقه از میدان قهرمانان فاصله دارد؛ همچنین موزه ملی مجارستان و قلعه وجدحونیاد در اطراف این هتل واقع شده است. هتل باروس سیتی دارای امکانات خدماتی رفاهی متعددی از جمله راحتی دسترسی به اینترنت رایگان بیسیم، خدمات نگهبانی، سالن مو، قهوه خانه، ایستگاه رایانه ای، شارژ فرودگاه، تهویه مطبوع اتاق ها، تلویزیون ال سی دی، حمام خصوصی مجهز به سشوار، روزنامه رایگان و تلفن بیسیم می باشد.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

اقامت در ارزانترین هتل های بوداپست

اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای بوداپست را دارید اما دوست دارید در هنگام سفر به این شهر هزینه های متحمل شده را تا حد امکان کم کنید می توانید در هتل های ارزان قیمت این شهر اقامت داشته باشید که در این بین وست ساید یکی از ارزانترین هتل های بوداپست می باشد. این هتل در کنار ایستگاه قطار و مرکز خرید وست ند قرار داشته که دارای اتاق های خوابگاه می باشد. این هتل دارای یک آشپزخانه مشترک جهت پخت و پز بوده که مجهز به ماکروویو، دستگاه قهوه، کتری برقی و یخچال است؛ همچنین حمام های مشترک این هتل نیز مجهز به دوش می باشد. در هتل وست ساید می‌توانید از اینترنت بیسیم نیز به صورت رایگان استفاده کنید. توجه داشته باشید که در اطراف این هتل چندین کافه، رستوران و بار وجود دارد که امکان استفاده از آن برای گردشگران این هتل بسیار آسان است.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

ویلا هتل کریستال یکی از بهترین هتل های بوداپست

هتل کریستال از دیگر هتل های بوداپست بوده که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل در نزدیکی موزه تاریخی بوداپست بوده که اقامت در آن می تواند برای تمامی گردشگران لذت بخش باشد. تمامی اتاق های هتل کریستال مجهز به یخچال فریزر، تهویه مطبوع اتاق، اینترنت رایگان بیسیم، تلویزیون با کابل ماهواره ای، خدمات ۲۴ ساعته، کارکنان چند زبانه، نوار مجهز به تمامی نوشیدنی ها، اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان می باشد. با وجود تمام این امکانات افرادی که قصد دارند در هنگام سفر به بوداپست بهترین هتل های بوداپست را امتحان کنند می‌توانند در هتل کریستال اقامت داشته باشند.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

معرفی یکی از شیک ترین هتل های بوداپست

هتل بوتیک یکی از لوکس ترین هتل های بوداپست بوده که در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه اتوبوس این شهر واقع شده است. این هتل تنها ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر بوداپست فاصله دارد که این امر موجب به وجود تعداد زیادی امکانات خدماتی رفاهی و گردشگری در اطراف آن شده است. اتاق های هتل روسا بوتیک مجهز به تلویزیون، تختخواب، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، پنجره های ضد صدا، مینی بار، تلفن بیسیم، حمام مجهز به سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشد. با اقامت در هتل بوتیک می توانید از فضای بسیار دل انگیز شهر بوداپست دیدن فرمایید زیرا پنجره های این هتل نمای بسیار زیبایی از شهر را به نمایش می گذارد. در رستوران این هتل بهترین غذاهای مجارستانی و فرانسوی طبخ می شود که می توانید به راحتی طعم بی نظیر این غذاها را بچشید؛ همچنین میهمانان عزیز می توانند به تراس هتل بوتیک رفته و لحظات آرامش بخشی را در این مکان سپری کنند.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

هتل سافیتل یکی از هتل های ۵ ستاره بوداپست

اقامت در لوکس ترین و شیک ترین هتل های بوداپست همچون هتل صافدل می تواند سفری خوش را برای گردشگران فراهم آورد.این هتل جزو هتل های ۵ ستاره بوداپست بوده که سالانه افراد زیادی اقدام به رزرو اتاق در این هتل می نمایند. تعداد زیادی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در اطراف این هتل قرار دارد که مسافران به راحتی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند اتاق های این هتل بسیار شیک و مجلل بوده و مجهز به تلویزیون، گاوصندوق ،مینی بار ،وسایل تهیه چای و قهوه ،حمام مجهز به دوش و لوازم آرایشی بهداشتی و تهویه مطبوع می باشد همچنین در این هتل یک استخر سرپوشیده ،مرکز تناسب اندام و رستوران وجود دارد که گردشگران می توانند ساعات زیادی را در این اماکن سپری کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به دوچرخه کرایه ای، کتابخانه، استخر ،شاتل فرودگاهی،سونا خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی، خدمات فتوکپی و عکس اشاره کرد. از جمله دیگر ویژگی های این هتل وجود کارمندان چند زبانه بوده که این کارمندان به زبان انگلیسی، فرانسوی، مجارستانی، اسلواکی، اسپانیایی، آلمانی و چک تسلط کامل دارند.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

یکی از بی‌نظیرترین هتل های بوداپست

اقامت در عالی ترین هتل های شهر بوداپست از جمله هتل ماریوت که در موقعیت عالی این شهر قرار دارد، این امکان را فراهم می‌کند که مهمانان در راحت ترین و بهترین شرایط  روز های سفر خود را در این شهر سپری کنند. هتل ماریوت که در حال حاضر جزء مشهورترین هتل های بوداپست بوده منظره و چشم انداز فوق العاده ای به سمت رود دانوب دارد. قدم زدن شبانه در اطراف این هتل می تواند برای گردشگران بسیار لذت بخش باشد. تمامی اتاق های هتل ماریوت مجهز به مبلمان و دکوراسیون مدرن بوده که فضای آرامش بخشی را برای مسافران مهیا کرده است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور مجارستان اگر به دنبال سفری ارزان در اروپا هستید، تور مجارستان مناسب شماست. تور مجارستان نسبت به سایر تورهای...

روادید مجارستان در این متن قصد داریم به بررسی روادید مجارستان بپردازیم. از آن جا که این کشور جاذبه‌های گردشگری...

فرم اپلیکیشن سفارت مجارستان فرمی است که باید در سفارت این کشور تکمیل گردد و برای ورود به این کشور...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر