نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا، شهر مالاگا یکی از شهرهای اسپانیا است، به همین دلیل برای رفتن به مالاگا باید برای اخذ روادید اسپانیا اقدام کنید. فرقی نمی‌کند ...

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا چگونه است؟

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا، شهر مالاگا یکی از شهرهای اسپانیا است، به همین دلیل برای رفتن به مالاگا باید برای اخذ روادید اسپانیا اقدام کنید. فرقی نمی‌کند …

راهنمای کامل نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا: در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد روادید مالاگا بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در مورد روادید مالاگا اطلاعاتی را بدست آورید و یا قصد اخذ روادید مالاگا را دارید در این مقاله همراه ما باشید. مالاگا یکی از شهرهای معروف اسپانیا است که در قسمت خودمختار اندلس واقع شده است که در جنوب این کشور است و بنای آن به قرن هشتم قبل از میلاد بر می‌گردد. این شهر قدمت طولانی دارد.

در بین شهرهای اسپانیا از لحاظ تعداد جمعیت مالاگا ششمین شهر این کشور می‌باشد. یکی دیگر از اهمیت‌های این شهر بندری بودن آن است که از بنادر بزرگ اروپا محسوب می‌شود. مالاگا وسعت زیادی ندارد با این وجود یک شهر زیبا و تاریخی محسوب می‌شود که در طول سال گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. در این شهر انواع مختلفی از جاذبه‌ها و بناهای شگفت انگیز وجود دارد که نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب می‌کند.با ما در سایت ویزا همراه باشید.

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا چگونه است؟ | سایت ویزا

روادید مالاگا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا: همانطور که گفته شد شهر مالاگا یکی از شهرهای اسپانیا است، به همین دلیل برای رفتن به مالاگا باید برای اخذ روادید اسپانیا اقدام کنید. فرقی نمی‌کند که به کدام شهر اسپانیا سفر کنید پیش از رفتن به اسپانیا اخذ ویزای اسپانیا ضروری است. از آنجا که اسپانیا جزئی از کشورهای شینگن است لذا شما باید ویزای شینگن را اخذ کنید.

با دریافت ویزای شینگن علاوه بر سفر به اسپانیا می‌توانید در کشورهای عضو اتحادیه شینگن نیز حضور داشته باشد. روادید مالاگا را بر اساس نوع سفر می‌توانیم به روادید توریستی، پزشکی، تحصیلی، کاری، بازدید از بستگان، حضور در نمایشگاه‌ها و تجاری دسته بندی کنیم.

انواع روادید مالاگا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا (انواع روادید): انواع روادید مالاگا را بر اساس مدت حضور در این شهر و کشور اسپانیا می‌توانیم به سه دسته کلی تقسیم بندی کنیم:

روادید کوتاه مدت: به این نوع از روادید، روادید توریستی یا گردشگری هم گفته می‌شود، کسانی که می‌خواهند اقامت کوتاهی در مالاگا داشته باشند و به دنبال یک سفر گردشگری و یا تفریحی هستند می‌توانند این ویزا را اخذ کنند. این نوع ویزا برای مدت زمان معین صادر می‌گردد و مسافران مجوز اقامت بیشتر از مدت تعیین شده را ندارند.

ویزای ترانزیت فرودگاهی: این نوع ویزا فقط برای کسانی صادر می‌شود که می‌خواهند در فرودگاه مالاگا مقصد پرواز خود را تغییر دهند و به کشوری دیگر سفر کنند.

ویزای اقامت بلند مدت: کسانی که قصد حضور بلند مدت در مالاگا را دارند می‌توانند برای اخذ این ویزا اقدام کنند این ویزای مالاگا برای کسانی که محصل هستند و یا مشغول کار هستند مناسب است.

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا: برای اخذ روادید مالاگا یا همان روادید کشور اسپانیا بر اساس اطلاعاتی که در سایت سایت ویزا درج شده است. تمامی مراحل صدور ویزا توسط کارگزار سفارت اسپانیا انجام می‌پذیرد. این مراحل شامل تعیین وقت ملاقات، جمع کردن مدارک و ثبت آنها و همچنین به ثبت رساندن اطلاعات بیومتریک می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت ویزا درج شده است ارسال مدارک دریافت ویزا به معنای داشتن حق برای اخذ ویزای مالاگا نیست و در مرحله آخر سفارت اسپانیا در مورد صدور ویزا نظر خواهد داد. پیش از این که مراحل دریافت روادید مالاگا به کارگزاری سفارت اسپانیا واگذار شود، تمامی مراحل اخذ ویزا توسط سفارت اسپانیا انجام می‌شد به همین دلیل متقاضی باید برای تعیین وقت مصاحبه و همچنین مصاحبه باید به سفارت این کشور مراجعه می‌کرد.

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا | سایت ویزا

وقت سفارت برای دریافت روادید مالاگا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا (وقت سفارت برای دریافت روادید): یکی از مهمترین مراحل اخذ روادید مالاگا تعیین وقت سفارت اسپانیا است، همانطور که گفته شد برای تعیین وقت سفارت اسپانیا باید از آژانس‌های معتبر اقدام کنید پس از این که وقت سفارت اسپانیا برای شما تعیین شد باید در وقت تعیین شده سفارت در سفارت اسپانیا حاضر شوید.

هنگامی که در سفارت اسپانیا حاضر می‌شوید باید مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. در وقت سفارت از شما مصاحبه و انگشت نگاری هم به عمل خواهد آمد و در زمان مصاحبه به تمامی سوالات با صداقت جواب دهید. اگر مدارک شما ناقص باشد سفارت به درخواست شما ترتیب اثر نخواهد داد و پس از تکمیل مدارک باید اقدام کنید.

آدرس سفارت اسپانیا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا (آدرس سفارت اسپانیا): در زمان تعیین وقت سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای مالاگا می‌توانید به آدرس: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، کوچه اول شرقی، شماره ۱۰ مراجعه کنید.

ساعت کاری سفارت اسپانیا: از یکشنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر می‌باشد.

مدارک لازم برای دریافت روادید مالاگا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا (مدارک لازم):

زمانی که در زمان تعیین وقت سفارت در سفارت اسپانیا حاضر می‌شود، فرم تکمیل شده ویزا را به همراه مدارک ذیل ارائه دهید:

  • شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی آنها
  • گذرنامه که حداقل ۶ ماه دارای اعتبار باشد که این ۶ ماه باید بیشتر از تاریخ ویزایی باشد که شما درخواست می‌کنید، از صفحه‌های نخست و صفحه دوم پاسپورت و بقیه صفحاتی که دارای مهر هستند باید کپی گرفته و آماده شود.
  • دو قطعه عکس رنگی که ابعاد آن‌ها ۳ در ۴ می‌باشند و حداکثر مربوط به ۳ ماه قبل باشد به طوری که با ظاهر فعلی فرد هماهنگ باشد، زمینه عکس سفید باشد، عکس تمام رخ و رنگی باشد. بر اساس قوانین شینگن عکس شما در قسمت برچسب ویزا چاپ می‌شود.
  • سند شغل مرتبط ارائه شود: ۱٫ کارمندان بخش دولتی ترجمه رسمی آخرین حکم کارگزینی را ارائه دهند. ۲٫ کارمندان بخش خصوصی گواهی اشتغال به کار ارائه دهند که دارای سربرگ رسمی شرکت است و به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی باشد. ۳٫ کسانی که صاحب شرکت خصوصی هستند، روزنامه رسمی شرکت را که ترجمه شده است را ارائه دهند. ارائه رزومه شرکت به زبان انگلیسی و همچنین دو سری کپی از اصل مدارک فارسی نیز الزامی است. ۴٫ دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز می‌توانند کارت بین‌المللی دانشجویی و یا کارت عضویت هیئت علمی را ارائه دهند. ۵٫ کسانی که شغل آزاد دارند ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی را ارائه دهند.
  • ارائه بیمه مسافرتی نیز الزامی است.
  • داشتن دعوتنامه با توجه به نوع سفر نیز ضروری است.
  • بلیط هواپیما یا رزرو قطعی بلیط رفت و برگشت به مقصد اسپانیا نیز باید ارائه شود.
  • در صورتی که شخص متقاضی صاحب ملکی است سند مالکیت آن باید ارائه شود.
  • مدرکی مبنی بر رزرو هتل در مالاگا و یا شهرهای اسپانیا ارائه گردد.
  • مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی باید ارائه گردد که بر این اساس پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی بانک چاپ شود و مهر بانک نیز خورده باشد و به سفارت اسپانیا ارائه گردد.

زمان لازم برای روادید مالاگا

نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا (زمان لازم): کسانی که می‌خواهند به مالاگا سفر کنند بهتر است که ۹۰ روز پیش از تاریخ سفر برای دریافت ویزا اقدام کنند، برای این که دچار مشکلات ناشی از تاخیر در مسیر صدور ویزا نشوید توصیه می‌شود تمامی درخواست برای دریافت روادید مالاگا حداقل ۲۱ روز قبل از تاریخ سفر ارائه گردد. سایت ایران ویزا با ارائه بهترین خدمات توسط متخصصان در جهت اقدام به اخذ روادید مالاگا برای سفر به کشور اسپانیا به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده اقدام به سفر با تور مالاگا را انجام دهید.

زمان لازم برای روادید مالاگا | سایت ویزا

سوالات متداول روادید مالاگا

چند روز قبل از تاریخ سفر بهتر است برای روادید مالاگا اقدام کنیم؟

برخی از نکات مهمی که هنگام مصاحبه در سفارت برای أخذ روادید مالاگا باید رعایت کنیم، شامل چه مواردی است؟

روادید مالاگا چند نوع دارد؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

اقامت اسپانیا کشور اسپانیا، با برخورداری از شرایط مناسب اقتصادی، رفاهی، تحصیلی و سرمایه گذاری، یکی از کشور های پر...

تور اسپانیا برای شرکت در تور اسپانیا و برخورداری از مزیت های این سفر در ادامه ما را همراهی نمایید....

ویزای والنسیا (Valencia visa) یکی از مهمترین ملزومات سفرهای خارجی داشتن ویزای ورود به کشور مورد نظر می‌ باشد و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر