سفر به هیروشیما

راهنمای سفر به هیروشیما و بازدید از جاذبه های گردشگری آن

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
سفر به هیروشیما
سفر به هیروشیما و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی آن، خاطراتی به یادماندنی برای شما خواهد ساخت. هیروشیما در طول جنگ جهانی دوم بمباران هسته ای شد اما به سرعت مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون یکی از قطب های مهم گردشگری کشور ژاپن می باشد. در سفر به هیروشیما می توانید از موزه های این شهر بازدید کنید تا با تاریخ این شهر و به خصوص سرگذشت شهر در زمان بمباران آشنا شوید. قلعه هیروشیما، پارک یادبود صلح هیروشیما، پارک chuo و تعدادی دیگر، از جاذبه های گردشگری مهم این شهر می باشند. پارک یادبود صلح هیروشیما برای آگاهی از تاریخ هیروشیما، به خصوص زمان بمباران هسته ای بسیار مناسب می باشد. در سفر به هیروشیما می توانید از غذاهای خوشمزه ژاپنی لذت ببرید. برخی از غذاهای این شهر ممکن است با ذائقه شما سازگار نباشد، بنابراین پیش از انتخاب غذاها از محتویات آن مطلع شوید. برای تردد در سطح شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی هیروشیما استفاده کنید. هیروشیما دارای سیستم مترو گسترده ای می باشد و اتوبوس های شهری آن فعال و منظم می باشند. هتل هایی با امکانات رفاهی مناسب برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است که در این سفر می توانید از آنها استفاده کنید. مردم هیروشیما بسیار گرم و مهمان نواز هستند و به احترام گذاشتن و سر وقت بودن اهمیت بسیاری می دهند. این شهر آب و هوای معتدل و نیمه گرمسیری دارد و بهترین زمان سفر به هیروشیما در فصل تابستان می باشد. با ما در سایت ویزا همراه باشید.

راهنمای سفر به هیروشیما

هیروشیما یکی از شهرهای کشور ژاپن می باشد که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی به آن سفر می کنند. کشور ژاپن تاریخ و فرهنگ بسیار غنی ای دارد که باعث جذب گردشگران از کشورهای مختلف می شود. یکی از شهرهای تاریخی و غنی کشور ژاپن، شهر هیروشیما می باشد که توانسته پیشرفت های زیادی در زمینه زیرساخت های گردشگری داشته باشد. نام این شهر از ترکیب دو واژه ژاپنی به وجود آمده است و به معنای جزیره گسترده می باشد. این منطقه در غرب جزیره هونشو قرار گرفته است. بسیاری از افراد با شنیدن نام هیروشیما به یاد بمباران هسته ای می افتند. این شهر در زمان جنگ جهانی دوم توسط کشور آمریکا بمباران هسته ای شد که خرابی های بسیاری را به جا گذاشت و باعث کشته شدن بسیاری  از مردم مظلوم شهر شد. مردم کشور ژاپن که به سخت کوشی نیز مشهور هستند توانستند از آن زمان تا کنون، شهر خود را بازسازی کنند. از این رو هیروشیمایی که مورد حمله هسته ای قرار گرفت را فراموش کنید و برای سفر به هیروشیما، شهری مدرن، بازسازی شده،گردشگری و تاریخی برنامه ریزی کنید.
سفر به هیروشیما
 

اطلاعات ضروری در سفر به هیروشیما

قبل از هرگونه جمع آوری اطلاعات درباره سفر به هیروشیما باید در ابتدا اقدام به اخذ ویزا ژاپن، وقت سفارت زاپن و اخذ بلیط و سایر موارد کنید که اینکار را می توانید به راحتی از طریق سایت بسیار معتبر و فعال ایران ویزا انجام دهید. دانستن اطلاعاتی در سفر به هیروشیما به شما برای داشتن اوقاتی بهتر کمک می کند. در شهر هیروشیما اکثر مردم به زبان ژاپنی حرف می زنند و شاید در میان مردم این شهر افرادی را بیابید که بتوانند با زبان انگلیسی نیز حرف بزنند. واحد پولی شهر هیروشیما “ین” می باشد. اگر در طول سفر به استفاده از وسایل برقی نیاز داشتید باید بدانید که ولتاژ برق در این شهر بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت می باشد. یکی دیگر از اطلاعاتی که در سفر به هر شهری ممکن است به آن نیاز پیدا کنید دانستن شماره آمبولانس، پلیس و آتش نشانی می باشد. با شماره گیری ۱۱۹ می توانید با آتش نشانی و آمبولانس در تماس باشید و با شماره گیری ۱۱۰ می توانید پلیس را از مشکلات پیش آمده باخبر کنید.با ما در سایت ویزا همراه باشید.
سفر به هیروشیما
 

فرودگاه های هیروشیما

بهتر است برای سفر به هیروشیما، با فرودگاه های این منطقه نیز آشنایی داشته باشید. شهر هیروشیما دارای ۲ فرودگاه می باشد. فرودگاه هیروشیما، فرودگاهی همگانی در می هارای هیروشیما می باشد. می توانید از این فرودگاه به تعدادی از کشورها از جمله تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور پرواز کنید. فرودگاه هیروشیما-نیشی، فرودگاهی دیگر در هیروشیما می باشد. این فرودگاه همگانی مجهز به ۲ باند بتنی و آسفالتی می باشد.

تاریخچه شهر هیروشیما

برای سفر به هیروشیما بد نیست کمی از تاریخچه این شهر نیز بدانیم. هیروشیما مانند دیگر شهرهای کشور ژاپن، شهری تاریخی و بی نظیر می باشد که جاذبه های گردشگری تاریخی و معابد آن هر گردشگری را جذب می کند. هیروشیما در زمان جنگ جهانی دوم آسیب های بسیاری را متحمل شد و بسیاری از مردم این شهر بر اثر بمباران هسته ای، مظلومانه کشته شدند.  بسیاری از مردم شهرهای هیروشیما و ناکازاکی بر اثر بمباران های اتمی ای که توسط کشور آمریکا انجام شد کشته شدند و حتی پس از سال ها نیز بسیاری از مردم شهر بر اثر تشعشعات هسته ای جان خود را از دست دادند. مردم شهر هیروشیما ناامید نشدند و با پشتکار خود توانستند شهر ویران شده خود را بازسازی کنند. امروزه با سفر به هیروشیما نشانی از شهر ویران شده جنگ جهانی دوم مشاهده نمی شود و گردشگران شاهد شهری مدرن و زیبا خواهند بود که می توانند برای سفری به یادماندنی روی آن حساب کنند.
سفر به هیروشیما
 

شناخت فرهنگ و جشنواره های شهر هیروشیما

این شهر همچون دیگر مناطق کشور ژاپن دارای فرهنگی دیرینه و غنی می باشد. یکی از اهداف مهم بسیاری از گردشگران برای سفر به هیروشیما، بازدید از این جاذبه های فرهنگی می باشد. موزه هایی که در این شهر وجود دارد و جشنواره هایی که در طول سال در هیروشیما برگزار می شود، به خوبی فرهنگ غنی این شهر را نشان می دهند. بازدید از این موزه ها و نمایشگاه ها باعث آشنایی گردشگران با سبک زندگی، آثار هنری و موسیقی این شهر می شود.
هیروشیما دارای یک ارکستر سمفونی حرفه ای می باشد که از سال ۱۹۶۳ در شهر ویل هیروشیما در حال اجرا است. با بازدید از آثار و موسیقی های این ارکستر می توانید از موسیقی زیبایی بهره مند شوید. موزه های بسیاری در هیروشیما، از جمله موزه یادبود صلح هیروشیما و چندین موزه هنری دیگر وجود دارد که آنچه در تاریخ این شهر به وقوع پیوسته را به خوبی نشان می دهند. موزه هنر هیروشیما که دارای مجموعه ای بزرگ از هنر رنسانس فرانسه است، در سال ۱۹۷۸ افتتاح شد. موزه هنرهای پیشین هیروشیما در سال ۱۹۶۸ افتتاح شد و در نزدیکی باغ های Shukkei-en واقع شده است.
 
موزه هنرهای معاصر شهر هیروشیما، که در سال ۱۹۸۹ افتتاح شد، در نزدیکی  Hijama Park واقع شده است. جشنواره هایی نیز در شهر هیروشیما برگزار می شود که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. جشنواره گل های هیروشیما و جشنواره انیمیشن بین المللی هیروشیما از بهترین جشنواره هایی می باشند که در کشور ژاپن برگزار می شوند و گردشگران زیادی برای بازدید از این جشنواره ها به هیروشیما سفر می کنند. پارک یادبود صلح هیروشیما، که شامل یادبود صلح هیروشیما است، بسیاری از بازدید کنندگان را از سراسر جهان، به ویژه برای مراسم یادبود صلح هیروشیما در تاریخ بمباران اتمی به این شهر می کشاند.
سفر به هیروشیما
 

برخوردها و رفتارها در سفر به هیروشیما

یکی از نکاتی که در سفر به هیروشیما باید به آن آگاه باشید، آداب و رسوم و شیوه برخورد مردم هیروشیما می باشد. مردم هیروشیما مانند دیگر شهرهای کشور ژاپن آداب و رسوم و فرهنگ دیرینه و غنی ای دارند که در برخوردهای خود به آنها عمل می کنند و دوست دارند که گردشگران نیز به این ارزش های رفتاری احترام بگذارند. مردم این شهر مهمان نواز هستند و با گردشگران به خوبی برخورد می کنند و به راحتی می توان با آنها ارتباط برقرار کرد و از آنها کمک گرفت. بسیاری از مردم هیروشیما به زبان ژاپنی حرف می زنند اما جای نگرانی نیست زیرا ارتباط با آنها کار چندان دشواری نیست.
 
تابلوهای عمومی مناطق گردشگری شهر معمولا دارای زبان انگلیسی نیز می باشند تا گردشگران به مشکل برنخورند. کارکنان هتل ها نیز معمولا به زبان انگلیسی آشنا هستند و برای اقامت در این شهر به مشکل نخواهید خورد. مردم هیروشیما مانند مردم دیگر شهرهای دیگر ژاپن به زمان و سر وقت بودن اهمیت زیادی می دهند و رعایت سر وقت بودن در این شهر در دیدارها بسیار مهم می باشد. این سر وقت بودن را در حمل و نقل عمومی این شهر نیز می توانید مشاهده کنید. در هیروشیما مانند دیگر شهرهای ژاپن خانه های بزرگ، لوکس محسوب می شوند و هتل ها فضاهای کوچکتری نسبت به هتل های کشورهای دیگر دارند. سفر به هیروشیما سفری امن خواهد بود زیرا این شهر همچون دیگر شهرهای ژاپن دارای امنیت بالایی می باشد. با تمام اینها سفر به هیروشیما، سفری به یادماندنی برای شما خواهد بود.
سفر به هیروشیما
 

آب و هوای هیروشیما

برای برنامه ریزی سفر به هیروشیما بهتر است با آب و هوای این منطقه آشنا شوید. هیروشیما در کنار جزیره هونشو قرار گرفته است و آب و هوایی معتدل و نیمه گرمسیری دارد. این شهر معمولا در تمام طول سال از آفتاب بهره می برد. هوا در فصل زمستان معمولا سرد است که برای گردشگرانی که قصد بازدید از شهر را دارند کمی ناخوشایند است. بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان می باشد که هوای گرم و مناسبی دارد، طبیعت آن سرسبز شده است و چشم اندازهای طبیعی زیبایی در کنار جاذبه های گردشگری تاریخی به وجود آمده است.
سفر به هیروشیما
 

غذاهای خوشمزه هیروشیما

در سفر به هیروشیما می توانید از غذاهای خوشمزه این شهر لذت ببرید و خاطرات جذابی را از غذاهای جالب این شهر برای خود بسازید. بسیاری از افراد، ژاپن را با غذاهای عجیب و غریب می شناسند که اکثرا هم با سلیقه مردم ایران سازگار نیستند. البته این کشور غذاهایی دارد که می توانید در سفر به این شهر از آنها لذت ببرید. پیش از انتخاب غذا در رستوران های کشور ژاپن از محتویات غذاها مطلع شوید زیرا ممکن است با ذائقه شما سازگار نباشدبا ما در سایت ویزا همراه باشید.

ایواشی نو کابایاکی دون

یکی از غذاهای سنتی منطقه هیروشیما که در مراسم خاصی که در روز گاو برگزار می کنند از آن استفاده می کنند. این غذای خوشمزه از نوعی ماهی تهیه می شود و بسیار محبوب است.
سفر به هیروشیما
 

مرغ تری-یاکی کم نمک

یکی از غذاهای خوشمزه ای که در این شهر سرو می شود. مردم ژاپن معمولا در غذاهای خود از نمک زیادی استفاده می کنند اما این غذا کم نمک می باشد. در پخت این غذا از مرغ، گوشت و چاشنی های خوشمزه ای استفاده می شود. در سفر به هیروشیما این غذای لذیذ را امتحان کنید.

ناسو نود نگاکو و نی مونو

این غذای لذیذ یکی از غذاهایی است که در سفر به هیروشیما می توانید از آن لذت ببرید. در تهیه این غذای محبوب ژاپنی از بادمجان، فلفل و سس سویا استفاده می شود.

سوشی

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین غذاهای ژاپنی که در مناطق دیگر جهان نیز سرو می شود. این غذای خوشمزه از ماهی خام و برنج تهیه می شود و بسیاری به دلیل وجود ماهی خام از خوردن این غذا خودداری می کنند، در حالی که سوشی غذایی خوشمزه است و اگر برنج آن به خوبی طبخ شود، طعم بی نظیری خواهد داشت.با ما در سایت ویزا همراه باشید.
سفر به هیروشیما
 

حمل و نقل در هیروشیما

برای بازدید از جاذبه های گردشگری هیروشیما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. زیرساخت ها و امکانات حمل و نقل عمومی در شهرهای ژاپن بسیار پیشرفته و منظم می باشد و می توانید در سفر به هیروشیما بر روی این امکانات حساب باز کنید و نگران تردد در شهر نباشید. با استفاده از اتوبوس های شهری و تراموا می توانید در تمام سطح شهر تردد کنید و از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کنید. برنامه حرکت این دو کاملا مشخص و منظم می باشد و نظم بخصوصی در حرکت آنها و برخورد مردم هیروشیما در استفاده از این وسایل نقلیه دیده می شود. هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی برای گردشگران مناسب می باشد. در مناطق گردشگری شهر، تابلوهایی با زبان انگلیسی وجود دارد تا گردشگران با مشکلی روبرو نشوند. هیروشیما دارای سیستم متروی پیشرفته و منظمی می باشد که در جابجایی بین نقاط مختلف شهر به شما کمک می کند. ژاپن کشور کوچکی است و به دلیل گسترش سیستم مترو در تمام سطح کشور، جابجایی در شهرهای مختلف، آسان و به صرفه می باشد.
سفر به هیروشیما
 

بازدید از جزیره‌ی میاجیما (Miyajima) در سفر به هیروشیما

سفر به هیروشیما
 
در سفر به شهر هیروشیما با جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی منحصر به فردی روبرو خواهید شد که جزیره میاجیما یکی از این جاذبه ها است. میاجیما یک جزیره دیدنی خارج از هیروشیما می باشد که می توانید با کشتی به آن سفر کنید و از طبیعت زیبای جزیره لذت ببرید. آنچه که در این جزیره بی نظیر توجه همگان را به خود جلب می کند دروازه torii می باشد که از میان آب های جزیره سر بیرون آورده و نمایی بی نظیر به آن داده است. این جزیره مکان مقدسی برای مردم هیروشیما می باشد. در این گشت و گزار بازدید از زیارتگاه Itsukushima که روی آب قرار گرفته است را فراموش نکنید. در سفر به این جاذبه گردشگری می توانید از زیبایی های بکر جزیره لذت ببرید و یک روز به یادماندنی و قدم زدن در فضای بی نظیر جزیره را تجربه کنید
 
سفر به هیروشیما
 

در سفر به هیروشیما بازدید از پارک Chuo را از دست ندهید

یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی و تفریحی شهر هیروشیما که گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، پارک Chuo می باشد. این پارک دیدنی با فضای سبزی منحصر به فرد در مرکز شهر هیروشیما قرار گرفته است. این پارک جاذبه های طبیعی و تاریخی و تفریحات زیادی را در خود جای داده است. یکی از جاذبه های تاریخی این پارک، زیارتگاه Gokoku می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. تعدادی موزه نیز در این پارک قرار گرفته است که می توانید در این سفر از آنها بازدید کنید. پارک chuo فضای بی نظیری برای انجام ورزش و دویدن دارد. این پارک فضای بسیار مناسبی را برای انجام ورزش هایی مانند فوتبال، فوتبال آمریکایی و بازی فریزبی فراهم کرده است.

باغ Shukkeien

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر هیروشیما، باغ Shukkeien می باشد که طبیعتی بی نظیر دارد و گردشگران بسیاری به همین دلیل از این پارک بازدید می کنند. در این باغ دیدنی شاهد درختان متراکم و سرسبز و پل های کوچک به سبک ژاپنی خواهید بود که رودهای کوچکی از زیر آنها عبور می کنند. این باغ زیبا برای قدم زدن و ایجاد آرامش بسیار مناسب می باشد.
سفر به هیروشیما
 

پارک یادبود صلح هیروشیما

تصویر 13 
 
می توان گفت پارک یادبود صلح هیروشیما بی نظیر ترین جاذبه گردشگری این شهر است. گردشگران پس از بازدید از این پارک و دیدن فاجعه هایی که در زمان بمباران هسته ای رخ داده است از صمیم قلب خواستار صلح و از بین رفتن تمام جنگ ها می شوند. این پارک منحصر به فرد پس از فاجعه بمباران هسته هیروشیما توسط آمریکا، ساخته شد تا یاد و خاطره جان باختگان آن فاجعه بشری هولناک را زنده نگه دارد و به نمایش اتفاقات آن روزهای تلخ بپردازد. این پارک از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها موزه یادمان صلح هیروشیما می باشد. این موزه دیدنی، تاریخ شهر هیروشیما و به ویژه اتفاقات هولناک بمباران هسته ای را روایت می کند. در این موزه تنها به بمباران هسته ای پرداخته نمی شود و شما می توانید شاهد تاریخ غنی هیروشیما نیز باشید. گنبد A-Bomb یکی دیگر از بخش های مهم این پارک است. این گنبد بقایای ساختمانی است که از بمباران هسته به جای مانده است. یکی از مهمترین بخش های این پارک، گورستان نمادین برای جانباختگان بمباران هسته ای می باشد.
 
سفر به هیروشیما
 

قلعه هیروشیما از بهترین جاذبه های گردشگری در سفر به هیروشیما

یکی از آثار تاریخی شهر هیروشیما که قدمت دیرینه ای دارد، قلعه هیروشیما می باشد که معماری منحصر به فردی دارد. این قلعه در جریان حمله هسته ای آمریکا به این کشور، ویران شد که پس از این حادثه مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری هیروشیما می باشد که گردشگران زیادی در سفر به هیروشیما از آن بازدید می کنند. این قلعه تاریخی، محل سکونت خانواده فوکوشیما بوده است.
سفر به هیروشیما
 

معرفی هتل های مناسب در سفر به هیروشیما

شهر هیروشیما هتل های مناسبی دارد که به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

هتل Hiroshima Washington Hot:

این هتل یکی از هتل های خوبی است که در سفر به هیروشیما می توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل امکانات رفاهی مناسبی دارد که به این شرح می باشد: پارکینگ، رستوران، وای فای، صرافی، مرکز تجاری، ایستگاه کامپیوتر و امکانات رفاهی دیگر.

هتل Chi sun Hotel Hiroshima:

یکی از هتل های هیروشیما که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و می توانید در سفر به هیروشیما با قیمتی مناسب در آن اقامت داشته باشید. این هتل امکانات رفاهی مناسبی دارد. پارکینگ، تلویزیون، اینترنت، باشگاه بدنسازی، ماساژ، رستوران و اتاق های جلسه و تعدادی دیگر از امکانات این هتل می باشند.

معرفی رستوران های خوب در سفر به هیروشیما

یکی از جذابیت های سفر به هیروشیما، خوردن غذاهای خوشمزه ژاپنی می باشد که در رستوران های این شهر سرو می شود. برای خوردن غذاهای خوشمزه ای مانند سوشی و ایواشی نو کابایاکی دون و دیگر غذاهای ژاپنی می توانید از رستوران های زیر استفاده کنید. Organ-za، Art cafe Elk، Nagataya تعدادی از رستوران های خوب هیروشیما می باشند. در این رستوران ها غذاهای لذیذی سرو می شود که تعدادی از آنها با سلیقه غذایی مردم ایران سازگار هستند. اگر می خواهید هزینه های غذایی در سفر به هیروشیما کاهش پیدا کند بهتر است از فروشگاه ها، مواد اولیه غذاها را تهیه کنید و خودتان غذا درست کنید تا بتوانید غذاهایی باب میل خود درست کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.
سفر به هیروشیما
 

بایدها و نبایدهای سفر به هیروشیما

– برای بازدید از جاذبه های گردشگری هیروشیما و تردد در شهر سعی کنید تا حد امکان مسیرهای کوتاه را پیاده طی کنید.
– وقت شناس باشید و به مردم احترام بگذارید. این دو نکته در ژاپن مهم هستند.
– اگر می خواهید هزینه غذاها پایین باشد از سوپ های کاری و رامن استفاده کنید.
– پیش از سفارش غذا از محتویات آن آگاه شوید زیرا ممکن است با ذائقه شما سازگار نباشد.
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

شهر کیوتو  پایتخت هزار ساله ی سرزمین خورشید، با تاریخی غنی و فرهنگی پر رونق یکی از مقاصد پر طرفدار...

کشور ژاپن یکی از جذاب ترین و البته گران ترین مقاصد توریستی دنیا به شمار می آید که سالانه گردشگران...

سرزمین آفتاب، ژاپن یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان است که هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر