ویزای توریستی آلمان، یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی ویزای توریستی آلمان است. از آنجایی که آلمان موقعیت تجاری، جغرافیایی و تحصیلی بسیار خوبی دارد همه ...

ویزای توریستی آلمان | مدت اعتبار – هدف از دریافت – مدارک

۴ تیر ۱۳۹۷

ویزای توریستی آلمان، یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی ویزای توریستی آلمان است. از آنجایی که آلمان موقعیت تجاری، جغرافیایی و تحصیلی بسیار خوبی دارد همه …

یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی ویزای توریستی آلمان است. از آنجایی که آلمان موقعیت تجاری، جغرافیایی و تحصیلی بسیار خوبی دارد همه ساله افراد زیادی به منظورهای مختلف به این کشور سفر می کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ویزای توریستی آلمان و شرایط اخذ آن آشنا کنیم.

سفر به آلمان دارای انگیزه های زیادی است افراد زیادی برای تحصیل به این کشور سفر می کنند و برخی هم برای گسترش کسب و کار خود ویزای تجاری این کشور را انتخاب می کنند.

یکی از ویزاهای بسیار پرکاربرد برای آلمان ویزای توریستی آلمان است. کشور آلمان در تمام فصل های سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. یکی از الزامات برای ورود به کشور آلمان دریافت ویزای توریستی آلمان است. برای دریافت ویزای توریستی آلمان باید به سفارت مراجعه کنند و مدارک لازم را به آنها تحویل دهید. نداشتن سوء سابقه در این مورد اهمیت زیادی دارد.

ویزای توریستی آلمان | مدت اعتبار - هدف از دریافت - مدارک | سایت ویزا

ویزای توریستی آلمان و مدت اعتبار آن

یکی از مهم ترین موارد در دریافت ویزای توریستی آلمان مدت زمان اعتبار این ویزا است. ویزاهای مختلف مدت زمان اعتبار متفاوتی دارند و افراد فقط در این مدت مشخص شده می توانند در کشور مورد نظر حضور داشته باشند و پس از مدت معین باید به کشور خود بازگردند. اعتباری که برای ویزای توریستی آلمان در نظر گرفته شده است ۳ ماه است بنابراین شما پس از دریافت ویزای توریستی خود می توانید به مدت ۹۰ روز در آلمان گردشگری کنید. شما باید به سفارت آلمان تعهد دهید که پس از گذشت این ۳ ماه به کشور خود باز می گردید.

هدف از دریافت ویزای توریستی آلمان

از آنجایی که آلمان یکی از کشورهای گردشگر پذیر و توریستی است و در بین پرطرفدارترین کشورهای اروپایی است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین یکی از مهم ترین دلایل اخذ ویزای توریستی آلمان دیدن جاذبه های گردشگری این کشور و آشنایی با تمدن، فرهنگ و تاریخ این کشور است. شما با دریافت ویزای توریستی آلمان می توانید به تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف نیز دست پیدا کنید.

شما برای کارهای درمانی نیز می توانید آن را دریافت کنید. اگر خانواده شما در آلمان زندگی می کنند و می خواهید برای دیدار آنها به آلمان بروید می توانید از این نوع این کشور استفاده کنید. اگر هدفتان از سفر به آلمان کار و یا تحصیل است مسلما نمی توانید از ویزای توریستی آلمان استفاده کنید در این مورد باید مدارک معتبر مربوط به دریافت ویزای کاری و یا تحصیلی را تهیه کنید.

ویزای شینگن آلمان برای توریست ها

کشور آلمان از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است بنابراین شما با دریافت ویزای شینگن می توانید به ۲۶ کشور دنیا که در محدوده شینگن هستند به راحتی سفر کنید. شما با دریافت ویزای شینگن آلمان اجازه کار و یا تحصیل در کشورهای مورد نظر را نخواهید داشت با ویزای توریستی آلمان فقط می توانید به گردشگری و دید و بازدید بپردازید.

مدارک ویزای توریستی آلمان

برای دریافت ویزای توریستی آلمان باید ابتدا مدارکی را آماده کنید و در زمان وقت مصاحبه به سفارت آلمان ارائه دهید.

برخی از این مدارک به شرح زیر هستند:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای آلمان که در سایت سفارت آلمان قرار گرفته است.
  • ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از این مدارک.
  • ارائه اصل گذرنامه و نسخه کپی آن که از اعتبار آن حداقل ۶ ماه باقی مانده باشد.
  • ارائه ۳ قطعه عکس رنگی با زمینه سفید
  • ارائه اسناد شغلی، گواهی از بانک، مدارکی که نشان دهنده تمکن مالی شما باشد و همچنین ارائه پرینت از گردش مالی حسابتان.
  • ارائه دعوتنامه از طرف خانواده و یا دوستان شما که در کشور آلمان اقامت دارند از جمله مدارکی است که باید به سفارت آلمان تحویل دهید.

دقت کنید که از همه مدارک مورد نظر یک نسخه کپی هم به همراه داشته باشید و همه مدارک به انگلیسی ترجمه شده باشند سپس می توانید این مدارک را به سفارت آلمان تحویل دهید. ضمنا در طول سفر خود به آلمان برخی از مدارک اخذ ویزای توریستی آلمان را به همراه داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از آن ها استفاده کنید.

مدارک ویزای توریستی آلمان | سایت ویزا

جاذبه های گردشگری آلمان

کسانی که قصد دارند برای تفریح و گردشگری به آلمان سفر کنند باید با شهرها و جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوند. ما در این مطلب شما را با بهترین جاذبه های گردشگری آلمان آشنا می کنیم. بهترین و پرجاذبه ترین شهرهای آلمان شامل فرانکفورت، مونیخ و هامبورگ هستند گردشگران زیادی هر ساله این شهرها را مقصد گردشگری خود قرار می دهند.

شهر مونیخ دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی مانند کوه، باغ های سرسبز، جنگل و جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی مانند کلیسای بانوی ما است بسیاری از افراد شهر مونیخ را با نام همین کلیسا می شناسند. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی در شهر مونیخ میدان مارین پلاتز است در این خیایان اجراهای زنده زیادی صورت می گیرد.

یکی دیگر از شهرهای پرجاذبه در آلمان شهر فرانکفورت است که دارای گردشگران زیادی است. یکی از جاذبه های این شهر برج بلندی است که جذابیت این شهر را زیاد کرده است. شهر هامبورگ در آلمان دارای یکی از بهترین دریاچه های دنیا است که برای علاقه مندان به قایقرانی بسیار مورد توجه است.

بهترین زمان سفر به آلمان

اگر قصد دارید ویزای توریستی آلمان را دریافت کنید و برای گردشگری به این کشور سفر کنید باید با فصول این کشور و بهترین زمان برای سفر به آن آشنا شوید. ما در این مطلب شما را با آب و هوای این کشور آشنا می کنیم تا در سفر خود با مشکلی مواجه نشوید. آلمان کشوری چهار فصل است که زیبایی مخصوص به خود را دارد به همین دلیل هیچ گونه محدودیتی در دریافت ویزای آلمان ندارید و هر زمان که خواستید می توانید اقدام به سفر کنید.

برای کسانی که به آفتاب و آب وهوای نسبتا گرم علاقه دارند سفر به آلمان در فصل های تابستان و بهار توصیه می شود در این فصل ها می توانید از طبیعت زیبای آلمان هم لذت ببرید. اگر به دنبال فصلی هستید که تعداد مسافران کم باشد بهتر است فصل زمستان را برای سفر به آلمان انتخاب کنید در این فصل خرج شما نیز کمتر خواهد بود از طرفی در این فصل برای دریافت ویزای توریستی آلمان وقت کمتری را صرف سفارت آلمان می کنید زیرا متقاضیان استفاده از این ویزا در فصل زمستان کم هستند.

تعیین وقت سفارت آلمان برای دریافت ویزا

یکی از مسائلی که در دریافت ویزای آلمان ممکن است از شما وقت بگیرد تعیین وقت سفارت آلمان است مخصوصا در فصل های تعطیلات و ایام نوروز که تقاضا زیاد می شود و افراد زیادی به دنبال دریافت ویزای شینگن و ویزای توریستی آلمان هستند بنابراین ممکن است مدتی منتظر بمانید تا وقت مصاحبه برای شما خالی شود. شما به روش آنلاین می توانید برای تعیین وقت مصاحبه اقدام کنید.

پس از این که از طرف سفارت آلمان به شما وقت داده شد حتما در زمان تعیین شده به سفارت مراجعه کنید و مدارک خود را به همراه داشته باشید در غیر این صورت وقت مصاحبه شما باطل خواهد شد و تمدید نخواهد شد در این صورت دوباره باید اقدام به رزرو وقت کنید.

تعیین وقت سفارت آلمان برای دریافت ویزا | سایت ویزا

نکات مهم در گرفتن وقت مصاحبه آلمان

یکی از مهم ترین موارد در گرفتن وقت از سفارت این است که از گرفتن چندبار وقت برای مصاحبه خودداری کنید زیرا در صورتی که چندبار به طور مکرر نتوانید در وقت تعیین شده به سفارت آلمان مراجعه کنید تا مدتی از آن محروم می شوید.

قبل از رسیدن روز مصاحبه هیچ مدرکی را برای سفارت نفرستید. همه مدارک مهیا شده در همان روز مصاحبه به سفارت تحویل داده می شوند.  در زمانی که وقت آزاد دارید اقدام به تعیین وقت سفارت کنید زیرا باید سر وقت در محل حضور داشته باشید و با آرامش کامل به سوالات پرسیده شده پاسخ دهید تا سریع تر در اختیار شما قرار بگیرد.


سوالات متداول ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی آلمان چقدر اعتبار دارد؟

یکی از مهم ترین دلایل برای أخذ ویزای توریستی آلمان چیست؟

برخی از مدارکی که برای أخذ ویزای توریستی آلمان باید به سفارت ارائه دهیم، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های برمن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای...

دیدنی های فرانکفورت: یکی از زیباترین شهرهای آلمان، فرانکفورت می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی باشکوه...

تور هامبورگ برای کسانی که اولین تجربه سفر به این شهر را دارند فرصت مناسب و ایده آلی است. خدمات...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر