هتل های آلمان

با بهترین هتل های آلمان بیشتر آشنا شویم

۲۱ آبان ۱۳۹۷

هتل های آلمان، از بهترین خدمات و امکانات روز برخوردار هستند که اقامتی بیادماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورند. همه ی هتل های آلمان در بهترین نقاط و موقعیت …

هتل های آلمان

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران و توریستان دارد. این کشور دارای هتل های زیادی می باشد. تمامی هتل های آلمان از بهترین خدمات و امکانات روز برخوردار هستند که اقامتی بیادماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورند.

همه ی هتل های آلمان در بهترین نقاط و موقعیت های شهر قرار دارند که فرصتی مناسب را برای بازدید مسافرین و گردشگران ایجاد می کنند. در اینجا چند مورد از بهترین هتل های آلمان را برای شما نام می بریم تا در زمان سفر به آلمان بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید. مسافرین همه ساله اقدام به رزرو تور آلمان از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام مینمایند.

با بهترین هتل های آلمان بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل آتلاس مونچن

یکی از بهترین هتل های آلمان که در شهر مونیخ قرار دارد، هتل آتلاس «Atlas Munchen» است. این هتل در یک موقعیت بسیار خوب از مکان های گردشگری و توریستی قرار دارد و مسافرین با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

این هتل دارای بهترین اتاق ها می باشد که از مبلمانی شیک برخوردار هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، پخچال، تخت های راحت، اینترنت و … می باشند.

مسافرین می توانند بعد از گشت و گذار در شهر رستوران این هتل بهترین غذاها را نوش جان کنند. در این هتل زیبا کارکنانی مهربان وجود دارد که در تمامی ساعات آماده ی ارائه خدمات به مسافرین هستند. این یکی از هتل های آلمان است که دارای امکانات زیادی مانند گاو صندوق، سیستم های گرمایشی، اتاق های نگهداری از کودک، سالن های کنفرانس و … می باشد.

هتل آتلاس مونچن | سایت ویزا

هتل برلین ماریوت

یکی از هتل های آلمان که در شهر برلین قرار دارد هتل ماریوت «Berlin Marriott Hotel» است. این هتل دارای یک موقعیت بسیار خوب و منحصر بفرد برای مسافرین می باشد. هتل ماریوت دارای ۳۷۹ اتاق است. اتاق های هتل ماریوت بسیار راحت و تمیز می باشند و دارای بهترین امکانات می باشند. در این اتاق ها امکاناتی مانند حمام، مبلمان های شیک، تخت های دو نفره و تک نفره، تلویزیون و … وجود دارد.

بیشتر اتاق ها دارای چشم اندازی زیبا و فوق العاده از شهر می باشند. در این هتل می توان از امکاناتی مانند اتاق جلسات، سالن کنفرانس، ماساژ، سونا، سولاریوم، خدمات مراقبت از کودک، اینترنت و … استفاده کرد. رستوران هتل ماریوت بهترین غذاها را در هر ساعتی برای مسافرین سرو می کند و بهترین نوشیدنی ها را در اختیار مسافرین قرار می دهد. این هتل یکی از بهترین هتل های آلمان است که دارای امکانات منحصر بفرد می باشد.

هتل برلین ماریوت | سایت ویزا

هتل رمانتیک مارکوستورم

یکی از زیباترین هتل های آلمان که در شهر رتنبورگ قرار دارد هتل مارکوستورم « Romantik Hotel Markusturm» آلمان است. این هتل یکی از هتل های تاریخی می باشد که در واقع یک ساختمان بوده است و بعد تبدیل به هتل شده است. این هتل تاریخی دارای اتاق های بسیار زیبا و منحصر بفرد است که دارای بهترین امکانات می باشد و از بهترین طراحی برای دکوراسیون آن استفاده شده است.

از لحظه ورود به این هتل تا زمان خروج می توان از تمامی لحظات حضور خود لذت برد. در این هتل کارکنانی مهربان و دلسوز حضور دارند که در تمامی ساعات خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مسافرین ارائه می دهند. هتل مارکوستورم یکی از تاریخی ترین و بهترین هتل های آلمان است.

هتل رمانتیک مارکوستورم | سایت ویزا

هتل میشل برگر

یکی دیگر از هتل های آلمان که در شهر برلین قرار دارد، هتل میشل برگر «Michelberger Hotel» می باشد. این هتل زیبا دارای طراحی روز و مدرن می باشد و از بهترین امکانات برخوردار است. این هتل یک اقامت رویایی برای مسافرین ایجاد می کند و از قیمتی مناسب برخوردار می باشد.

در این هتل بهترین اتاق ها و سوئیت ها را خواهید دید که به صورت بسیار زیبا طراحی شده اند. رستوران این هتل غذاهای ارگانیک را برای مسافرین و گردشگران سرو می کند و بهترین صبحانه ها را در اختیار آنها قرار می دهد. محیط رستوران این هتل بسیار دنج و راحت می باشد. در این هتل مانند سایر هتل های آلمان می توان از بهترین امکانات استفاده کرد. تمامی کارکنان این هتل بسیار مهربان و دلسوز هستند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

هتل ولنس سنترویتال برلین

یکی دیگر از بهترین هتل های آلمان که در شهر برلین قرار دارد، هتل ولنس سنترویتال «Wellness Centrovital Berlin» است. این هتل از بهترین خدمات برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران استفاده می کند و دارای امکانات زیادی می باشد. اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و بسیار راحت می باشد.

بیشتر اتاق ها چشم اندازی زیبا از محیط بیرون را دارند. طراحی این اتاق ها بسیار زیبا می باشد. رستوران هتل ولنس سانترویتال بهترین غذاهای بین المللی و ملی را به همراه بهترین نوشیدنی ها سرو می کنند. در این هتل می توان از امکاناتی مانند سونا، ماساژ، سالن ورزشی، سولاریوم، حمام های بخار، استخر، صندوق امانات، مرکز سلامت، سالن کنفرانس و .. استفاده کرد. این هتل با بهترین امکانات اقامتی رویایی برای مسافرین به ارمغان می آورد.

هتل کمپینسکی

یکی دیگر از هتل های آلمان که بسیار زیبا و با شکوه می باشد. هتل کمپینسکی « Kempinski Hotel» در برشتس گادن است. این هتل بسیار شگفت انگیز و منحصر بفرد می باشد. این هتل مجلل و شیک در کوه های آلپ واقع شده و زیبایی خاصی دارد. این هتل به خاطر مکانی که در آن قرار دارد در فصل زمستان و تابستان زیبایی های زیادی دارد. در این هتل چند غذاخوری وجود دارد که بهترین غذاها را سرو می کنند.

در اتاق های این هتل می توان از بهترین چشم اندازها لذت برد و از بهترین امکانات ماند حمام های لوکس، مبلمان شیک و … استفاده کرد. این هتل در منطقه ای قرار دارد که خود یکی از مکان های گردشگری آلمان است و جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. هتل کمپینسکی یکی از بهترین هتل های آلمان است.

هتل نو برلین

یکی از هتل های آلمان که با موسیقی کار می کند هتل نو برلین «Hotel nhow Berlin» است. این هتل زیبا در کنار رود شیری واقع شده است. تمامی این هتل از بهترین تجهیزات ساخته شده و از بهترین امکانات برای پذیرایی مسافرین استفاده می کنند.

اتاق های این هتل دارای طراحی زیبا هستند و بهترین امکانات را دارند. مسافرین می توانند دستگاه های دی جی برای اتاق های خود کرایه کنند و از آنها استفاده کنند. رستوران این هتل در یک محیطی بسیار شاد و سرزنده قرار دارد و بهترین غذاها را سرو می کند. این هتل از بهترین هتل های آلمان شناخته می شود که بهترین خدمات را ارائه می دهد.

هتل نو برلین | سایت ویزا

هتل قلعه

یکی دیگر از هتل های آلمان که در کولمبرگ قرار دارد، هتل قلعه « Castle Hotel» می باشد. این هتل زیبا در واقع یک قلعه قدیمی می باشد که به صورت یک هتل درآمده است. اتاق های این هتل زیبا آمیخته ای از طراحی و دکوراسیون قدیمی به همراه ویژگی های مدرن می باشد.

هتل قلعه دارای ویژگی های بسیار زیادی است که بهترین آنها وجود حمام های گرداب می باشد. در نزدیکی این هتل یک زمین گلف وجود دارد که مسافرین می توانند از آن استفاده کنند. بهترین اتاق های غذاخوری در این هتل وجود دارد که طراحی مانند موزه دارند.

هتل رادیسون بلو

هتل های آلمان بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشند. یکی از این هتل های زیبای آلمان هتل رادیسون بلو « Radisson Blu Hotel» می باشد که بهترین فرصت اقامت را برای مسافرین ایجاد می کند. این هتل یکی از برجسته ترین هتل های آلمان است که دارای بهترین امکانات می باشد.

تمامی اتاق های این هتل بسیار بزرگ و وسیع هستند و دارای طراحی زیبا هستند. رستوران این هتل بسیار زیبا است و غذاهای آن نظیر ندارد. در این هتل زیبا یم آکواریوم بزرگ قرار دارد که بیش از ۲۵ متر ارتفاع دارد و بیشتر مسافرین زمان زیادی را برای بازدید از آن می گذرانند. البته این هتل یکی از هتل های آلمان است که در فاصله ی کمی از جاذبه های گردشگری مانند موزه و کلیسا قرار دارد.

هتل رادیسون بلو | سایت ویزا

هتل کمسو برلین میت

یکی از بهترین هتل های آلمان که خدماتی عالی برای مسافرین ارائه می دهد، هتل کمسو «COSMO Hotel Berlin Mitte» می باشد. موقعیت این هتل در یک موقعیت بسیار خوب و مناسب قرار دارد و دارای امکانات خوبی است. این هتل دارای ۸۴ اتاق می باشد. اتاق های این هتل مجهز بوده و چشم اندازی زیبا از شهر را دارند.

در این اتاق ها حمام های مجزا، سیستم تهویه، مبلمان، تخت های نرم و راحت، تلویزیون، قهوه ساز و … وجود دارد. رستوران این هتل بهترین غذاها را توسط بهترین سرآشپزها در اختیار مسافرین قرار می دهد. مسافرین در این هتل می توانند از بهترین خدمات برخوردار شوند.

هتل های آلمان دارای بهترین امکانات اقامتی برای مسافرین می باشند. تمامی هتل های آلمان مجهز هستند و خاطره ای رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورند. مسافرین و گردشگران با اقامت در هتل های آلمان می توانند لحظاتی بیادماندنی را برای خود ثبت کنند. تمامی این هتل ها در یک موقعیت عالی قرار دارند و بهترین خدمات رفاهی را برای مسافرین ارائه می دهند.


سوالات متداول هتل های آلمان

یکی از بهترین هتل های آلمان کدام است؟

یکی از برجسته ترین هتل های آلمان کدام هتل است؟

یکی از هتل های آلمان که از قیمت مناسبی هم برخوردار است، کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های مونیخ انتخاب هتل های مونیخ یکی از اساسی ترین امور برای سفر به مونیخ می باشد. با در...

شهر هامبورگ، یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های کشور آلمان محسوب می شود که وجود بناهای دیدنی و...

دوسلدورف شهری زیبا در کشور آلمان می باشد که دارای جاذبه های فراوانی است. دیدنی های دوسلدورف از تنوع زیادی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر