ویزای تحصیلی اتریش

ویزای تحصیلی اتریش | مدارک مورد نیاز – هزینه اخذ – مراحل درخواست

۲۸ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی اتریش، کشور اتریش یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپایی می باشد که در علم و دانش در رتبه های بسیار بالا قرار گرفته و سالانه میلیون ها دانشجو اقدام به …

راهنمای کامل ویزای تحصیلی اتریش

کشور اتریش یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپایی می باشد که در علم و دانش در رتبه های بسیار بالا قرار گرفته و سالانه میلیون ها دانشجو اقدام به دریافت ویزای تحصیلی اتریش از سراسر دنیا می کنند. این کشور دارای هزینه زندگی بسیار مناسبی می باشد و این یکی از مزیت های مهم برای ادامه تحصیل و زندگی در این کشور به شمار می رود.

ویزای تحصیلی اتریش | مدارک مورد نیاز - هزینه اخذ - مراحل درخواست | سایت ویزا

کشور اتریش

کشور اتریش از زیباترین کشورهای جهان می باشد. وین پایتخت این کشور، از مهم ترین و استراتژیک ترین پایتخت های موجود در اروپا می باشد. واحد پول اتریش یورو و جمعیت آن در حدود ۱۰ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور رامی توان زبان آلمانی معرفی نمود. البته به دلیل مهاجرت اقوام مختلف به این کشور می توان زبان های بسیار متنوعی را در این کشور مشاهده کرد. مردمان اتریش آدم هایی بسیار خونگرم و خوش منش هستند.

اما به دلیل فرهنگ خاصی که دارند تا حدودی فرهنگشان با فرهنگ و آداب و رسوم کشور ما فرق دارد. این کشور دارای جاذبه های بسیار زیبایی است. آب و هوای این کشور از دیگر مواردیست که اتریش را منحصر به فرد کرده است بطوریکه شما می توانید هر چهار فصل را در این کشور به خوبی لمس و احساس کنید.

اتریش یکی از پر طرفدارترین کشورهای اروپایی برای گردشگری و هم چنین ادامه تحصیل برای جوانان می باشد. استانداردهای زندگی در این کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار است. جهت اخذ ویزای اتریش میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید. بسیاری از دانشجویان تمایل به اخذ ویزای تحصیلی اتریش جهت ادامه تحصیل در این کشور را دارند.

کشور اتریش | سایت ویزا

جاذبه های طبیعی اتریش

کشور اتریش داری جاذبه های بسیار زیادی می باشد که هر ساله هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می نماید. از مهم ترین جاذبه های این کشور می توان به هافبورگ اشاره کرد. این مکان یک قصر استعماری بوده و در شهر وین واقع است. هافبورگ به وسیله رئیس جمهور اتریش اداره می شود اما قسمتی از آن نیز مورد بازدید گردشگران قرار داده می شود.

حدود ۲۶۰۰ اتاق در این قصر وجود دارد و از مهم ترین مکان های تاریخی و سیاسی در اتریش به شمار می رود. کتابخانه کلیسای ادمونت از دیگر جاذبه های اتریش می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جدب می کند. قدمت این کلیسا به قرن ۱۸ بر می گردد.

جاذبه های طبیعی اتریش | سایت ویزا

ویزای اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای عضو شنگن می باشد و همانطور که مستحضر می باشید برای سفر به این کشورها باید اقدام به تهیه ویزای شنگن کنید. از ویزای بسیار پرطرفدار اتریش می توان به ویزای توریستی، تحصیلی و خود اشتغالی اشاره کرد. امروزه دانشجویان بسیار زیادی برای ادامه تحصیل و پیدا کردن کار مربوط با رشته خود اقدام به این مسافرت می کنند. کشور اتریش نیز تمام امکانات لازم را برای رفاه و راحتی دانشجویان فراهم کرده است.

هزینه زندگی در کشور اتریش در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار کم و ارزان نیز است. به همین دلیل می باشد که دانشجویان کشور اتریش را در اولویت اول خود برای ادامه تحصیل قرار می دهند. شما می توانید ویزای اتریش را از سفارت خانه اتریش که در تهران مستقر می باشد تهیه و از طریق قانونی اقدام به اخذ و تهیه ویزای مربوطه کنید تا هنگام سفر دچار مشکل نشوید.

ویزای تحصیلی اتریش

کشور اتریش سالانه میلیون ها نفر دانشجو و دانش آموخته را به سوی خود جذب می کند. دانشگاه های این کشور دارای رتبه های بسیار بالایی در سطح دنیا است و برترین استادهای دنیا که دارای جایزه نوبل می باشند در این دانشگاه ها تدریس می کنند.

به همین دلیل می باشد که دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل راهی این کشور می شوند. دانشجویان و متقاضیان باید قبل از سفر اقدام به تهیه ویزای تحصیلی اتریش کنند. ویزای تحصیلی اتریش دارای اعتبار زمانی می باشد و دانشجویان باید به این زمان نهایت توجه را داشته باشند. زیرا بعد از پایان زمان درج شده در ویزای تحصیلی اتریش، دانشجویان دیگر نمی توانند در این کشور بمانند و باید به وطن خود باز گردند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش

از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش می توان به اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، بلیط هواپیما و دعوتنامه از دانشگاه یا استاده مربوطه و دو قطعه عکس شش در چهار و هم چنین مدرک معتبر زبان اشاره نمود.

هم چنین شما اگر خواستار سفر به این کشور هستید و می خواهید ویزای تحصیلی خود را تهیه کنید، برای این که بدانید به طور کامل چه مدارکی را لازم دارید، با مراجعه به آژانس های مسافرتی اطلاعات لازم را برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش، بدست آورید.

هزینه اخذ ویزای تحصیلی اتریش

هنگامی که وقت سفارت می گیرید باید هزینه مربوطه برای صدور ویزای تحصیلی اتریش خود را پرداخت نمایید. این مبلغ جهت رسیدگی به تمام امور لازم برای صدور ویزای اتریش اخذ می شود. این مبلغ برای ویزای تحصیلی اتریش در حدود ۷۰ یورو می باشد.

برای اینکه بتوانید در زمان مشخص به پروازتان برسید باید تمام مدارک و هزینه های مربوطه را تمام و کمال پرداخت کنید. این هزینه صرف بررسی پرونده شما خواهد شد و چنانچه در تهیه ی ویزای تحصیلی اتریش موفق نشدید این مبلغ دیگر به شما باز نخواهد گشت.

هزینه اخذ ویزای تحصیلی اتریش | سایت ویزا

بهترین زمان اخذ ویزای تحصیلی اتریش

بهترین زمان برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش چند ماه قبل از سفر می باشد. شما بعد از اینکه توانستید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام کنید. می توانید ویزای تحصیلی اتریش خود را دریافت کنید. برای اینکه وقفه ای در سفر شما ایجاد نشود، بهتر است از چند ماه قبل اقداماتی برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش داشته باشید. ویزای تحصیلی اتریش یکی از زمان برترین انواع ویزای اتریش می باشد و به همین دلیل باید زودتر درخواست اخذ آن داده شود.

بهترین زمان اخذ ویزای تحصیلی اتریش | سایت ویزا

مراحل درخواست ویزای تحصیلی اتریش

به عنوان اولین مرحله ی درخواست ویزای تحصیلی اتریش میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع کرده و سپس درخواست وقت سفارت اتریش را از طریق این آژانس ها رزرو نمایید. در نهایت در روز تعیین شده، می توانید حضوری مدارک مورد نیاز و لازم را به سفارت خانه اتریش ببرید.

باید توجه داشته باشید که مدارک لازم را بدون هیچ گونه کسری و نواقص به سفارت خانه ببرید. در مرحله مصاحبه نیز باید بتوانید مأمور رسیدگی به این مرحله را قانع کنید و با جواب دادن به سؤالات آن ها بتوانید هدفتان از سفر و ادامه تحصیل در اتریش را به طور کامل برای آن ها بازگویی کنید تا در جهت صدور ویزای اتریش اقدام کنند.


سوالات متداول ویزای تحصیلی اتریش

بهترین زمان برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش چه زمانی است؟

برای أخذ ویزای تحصیلی اتریش چه مدارکی لازم است؟

چرا دانشجویان ترغیب بر این می‌شوند که ویزای تحصیلی اتریش را أخذ نمایند؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید اتریش روادید اتریش دارای انواع مختلفی است که هر متقاضی بسته به نوع نیاز خود، ویزای مربوطه را دریافت...

هتل های وین با سفر به مرکز فرهنگی اروپا یعنی وین باید به فکر محلی برای اقامت باشید. هتل های...

راهنمای کامل تور اتریش اروپا قاره ای است که هر کشور آن دارای مناطق گردشگری خاص و ویژه ای می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر