ویزای تجاری استونی

چگونه می توانیم ویزای تجاری استونی را دریافت کنیم؟

۳ تیر ۱۳۹۷

ویزای تجاری استونی، استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که افراد به منظور کار و تجارت، برای دریافت ویزای تجاری آن کشور تلاش می کنند. اخذ ویزای تجاری …

راهنمای کامل ویزای تجاری استونی

استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که افراد به منظور کار و تجارت، برای دریافت ویزای تجاری آن کشور تلاش می کنند. اخذ ویزای تجاری استونی به افراد کمک می کند تا به راحتی در طی مدت زمان مشخصی در کشور استونی به کار بپردازند.

بعضی از افراد با شرکت های کشور استونی روابط تجاری دارند و یا اینکه می خواهند در یک نمایشگاه تجاری کشور استونی شرکت کنند، بنابراین به دنبال اخذ ویزای تجاری استونی هستند. همکاری های تجاری با کشور استونی در زمینه های مختلف صورت می گیرد که باعث رشد و پیشرفت در بسیاری از حوزه ها شده است. جهت اخذ ویزای استونی نیاز است تا وقت سفارت استونی را آنلاین رزرو نمایید.

چگونه می توانیم ویزای تجاری استونی را دریافت کنیم؟ | سایت ویزا

تجارت و کسب و کار در کشور استونی

استونی یکی از کشورهایی است که برقراری روابط اقتصادی و تجاری با آن، بسیار به رونق و پیشرفت هر دو کشور کمک کرده است. امکان ایجاد روابط تجاری در بخش های مختلفی از قبیل صنایع چوب، ماشین آلات، نساجی و مواد غذایی بین ایران و استونی وجود دارد. از این رو افراد زیادی در تلاش هستند تا با اخذ ویزای تجاری استونی، زمینه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور را ایجاد کنند.

امکان همکاری در بخش هایی مانند امنیت سایبری، حمل و نقل، صنعت پلاستیک، فناوری اطلاعات و غیره، باعث شده است کشور استونی بسیار تلاش کند تا بین ایران و استونی روابط تجاری و اقتصادی ایجاد کند. افرادی که سعی در ایجاد سرمایه گذاری در این زمینه ها دارند، به راحتی می توانند با داشتن ویزای تجاری استونی، کار و فعالیت در این زمینه ها را پرورش دهند.

ویزای استونی

بدیهی است برای اینکه بتوانید قدم در کشور استونی بگذارید، باید به فکر تهیه ویزا باشید. از آنجایی که کشور استونی در ایران دارای سفارت نمی باشد، برای کسب ویزای استونی می توانید از طریق سفارت فنلاند در تهران اقدام فرمایید. برای اینکه بتوانید وارد کشور استونی شوید، می توانید اقدام به اخذ دو نوع ویزا کنید.

یک نوع ویزا، ویزای شنگن است که با گرفتن این ویزا، می توانید علاوه بر کشور استونی به کشورهای حوزه شنگن نیز وارد شوید و با یک تیر چند نشان بزنید. این ویزا به شما کمک می کند تا روابط تجاری خود را به خوبی بهبود بخشید. نوع دیگر ویزا، ویزای ملی کشور استونی است که با اخذ آن، فقط اجازه ورود به کشور استونی را خواهید داشت و نمی توانید وارد کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا شوید.

انواع مختلف ویزای استونی

سفر به کشور استونی با اهداف مختلفی صورت می گیرد. متقاضیان مختلف هر یک برنامه خاصی برای سفر و اقامت در کشور استونی دارند. در میان انواع مختلف ویزای استونی، می توان به ویزای توریستی استونی، ویزای تجاری استونی، ویزای پزشکی استونی، ویزای هنری استونی، ویزای سیاحتی استونی، ویزای مهاجرتی استونی و غیره اشاره کرد.

در میان این ویزاها، ویزای تجاری استونی یکی از ویزاهایی است که متقاضیان زیادی دارد. افراد به منظور ثبت شرکت و ایجاد روابط تجاری با این کشور، برای ویزای تجاری استونی درخواست می دهند. سفارت فنلاند پس از بررسی شرایط و مدارک ارسالی فرد متقاضی، ویزای آن ها را صادر می کند (در صورت درست و کامل بودن مدارک).

اقامت تجاری کوتاه مدت و بلند مدت

افرادی که قصد کار و تجارت در کشور استونی را دارند می توانند به دو صورت در این کشور استخدام شوند. این استخدام می تواند کوتاه مدت باشد که افراد حداکثر تا ۶ ماه می توان در این کشور به فعالیت کاری بپردازند و در نوع استخدام بلند مدت، افراد می توانند تا ۲ سال اقامت داشته باشند که تا ۵ سال قابل تمدید است.

اقامت تجاری کوتاه مدت و بلند مدت | سایت ویزا

ویزای تجاری استونی

افرادی که قصد دارند در کشور استونی به ثبت شرکت بپردازند و کسب و کاری راه اندازند، می توانند برای دریافت ویزای تجاری استونی اقدام کنند. این ویزای تجاری در ابتدا به صورت موقت می باشد که پس از چندین سال فعالیت تجاری و اقتصادی موفق، می تواند تبدیل به یک ویزای دائمی شود. متقاضیان در صورتی که در کسب و کار خود موفق باشند و شرکتی در این کشور ثبت کنند، می توانند ویزای تجاری موقت خود را به ویزای دائم تبدیل کنند و در نهایت حق شهروندی در این کشور داشته باشند.

نحوه انجام کار برای کسب ویزای تجاری استونی

برای اینکه بتوانید ویزای تجاری استونی را کسب کنید، یک روند اداری باید طی شود. از آنجایی که امروزه تمامی کارها به صورت اینترنتی انجام می شود، باید وارد سایت سفارت شوید و پس از ارسال مدارک، منتظر تعیین وقت سفارت استونی بمانید. پس از تایید، با شما تماس گرفته خواهد شد و زمان ملاقات حضوری شما در سفارت مشخص می شود. این روند وابسته به شرایط ممکن است ۱ تا ۳۰ روز طول بکشد. برای تعیین وقت سفارت، باید پاسپورت، عکس و دعوتنامه تجاری خود را برای دریافت ویزای تجاری ارسال کنید.

مدارک لازم برای کسب ویزای استونی

کشور استونی دارای شرایط خاصی می باشد که برای کسب ویزای آن کشور حتما باید آن موارد را رعایت کرد. پیش از اینکه برای دریافت ویزا اقدام کنید، اطمینان یابید که پاسپورت شما حداقل دارای ۶ ماه اعتبار می باشد. در صورتی که اعتبار پاسپورت شما رو به اتمام است، برای تمدید آن اقدام کنید.

کارت ملی و شناسنامه خود را همراه با ۲ قطعه عکس رنگی با پشت زمینه سفید ارائه دهید. مدارکی از قبیل گواهی برخورداری از تمکن مالی، گواهی ۶ ماهه گردش وجوه حساب بانکی و تاییدیه اشتغال به کار، همراه با ترجمه رسمی و مهر معتبر، مورد نیاز می باشد. کپی تمام مدارک را بر روی برگه استاندارد، تحویل سفارت دهید و منتظر نتیجه بمانید. پس از اینکه با درخواست ویزای تجاری استونی شما موافقت شد، مدارکی از قبیل رزرو بلیط هواپیما  و هتل نیز را باید آماده کنید.

مدارک تکمیلی برای کسب ویزای تجاری استونی

برای اینکه بتوانید ویزای تجاری استونی را بدست آورید، باید شرایطی داشته باشید تا این ویزا به شما تعلق گیرد. یکی از مدارک مورد نیاز یک دعوت نامه رسمی از شرکتی است که میزبان شما در کشور استونی است. در کنار آن باید پروانه ثبت شرکت یا سازمانی که در ایران با آن کار می کنید را نیز ارائه دهید. فرد متقاضی باید از تمکن مالی برخوردار باشد و گزارش گردش حساب ۶ ماهه با تاییدیه بانکی به مابقی مدارک ضمیمه شده باشد.

در کنار تمام موارد ذکر شده، فرد متقاضی باید یک گواهی رسمی از شرکتی که در آن کار می کند داشته باشد که در آن هدف از سفر، مدت زمان سفز و نام شرکت میزبان ذکر شده است. در مواردی که دعوتنامه برای شما ارسال شده است، ارائه دعوتنامه معتبر الزامی می باشد. نکته حائز اهمیت این است که تمامی این مدارک باید دارای ترجمه رسمی و معتبر باشند.

این مدارک را همراه با ترجمه انگلیسی به سفارت تحویل داده و منتظر پاسخ از جانب آن ها برای کسب ویزای تجاری استونی باشید. در صورتی که مدارک بیشتری نیاز باشد، سفارت به شما اطلاع خواهد دارد.

مدارک تکمیلی برای کسب ویزای تجاری استونی | سایت ویزا

نکاتی درباره ویزای تجاری استونی

برای اینکه بتوانید ویزای تجاری استونی خود را کسب کنید، باید حداقل ۴۵ روز قبل از زمان سفر خود برای ویزا اقدام کنید و درخواست ویزا دهید. حواستان به تاریخ ویزا و مدت زمانی که می توانید در استونی اقامت داشته باشید، باشد. در ایران برای کشور استونی سفارت وجود ندارد، اگر قصد دریافت ویزای استونی را دارید، باید به سفارت فنلاند در ایران مراجعه کنید و درخواست خود را ارائه دهید.

این سفارت در خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، خیابان حدادیان، پلاک ۲ واقع شده است و آماده خدمت رسانی به متقاضیان می باشد. فراموش نکنید هزینه انواع مختلف ویزاهای استونی با یکدیگر فرق دارد؛ بنابراین برای دریافت ویزای تجاری استونی باید بهای مشخصی را بپردازید.

تمامی مدارک گفته شده را با ترجمه رسمی آن ها به زبان انگلیسی به سفارت ارائه دهید تا کارهای ویزای شما انجام شود. داشتن دعوتنامه از یک شرکت در کشور استونی، می تواند روند کارهای شما را بسیار تسریع بخشد.


سوالات متداول ویزای تجاری استونی

افرادی که با هدف کسب و کار قصد سفر به کشور استونی را دارند، باید چه ویزایی بگیرند؟

چگونه می‌توان ویزای تجاری استونی را به ویزای دائمی تبدیل کرد؟

برای أخذ ویزای تجاری استونی باید واجد چه شرایطی باشیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره استونی کشور استونی یکی از کشورهای قاره اروپا و از جمله زیباترین و دیدنی ترین مناطق در این قاره...

راهنمای کامل ویزای استونی در این مقاله راجع به ویزای استونی و انواع و مدارک لازم برای اخذ هر کدام...

سفر به استونی یکی از مقاصد مهم گردشگری در میان کشورهای اروپایی کشور استونی می باشد. استونی به دلیل هزینه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر