سفر به استونی

دانستنی های لازم درباره سفر به استونی

۲۷ آذر ۱۳۹۷

سفر به استونی، یکی از مقاصد مهم گردشگری در میان کشورهای اروپایی کشور استونی می باشد. استونی به دلیل هزینه های مناسب سفر در میان گردشگران محبوبیت فراوان دارد.

سفر به استونی

یکی از مقاصد مهم گردشگری در میان کشورهای اروپایی کشور استونی می باشد. استونی به دلیل هزینه های مناسب سفر در میان گردشگران محبوبیت فراوان دارد.

اگر قصد سفر به استونی را دارید خوب است که قبل از سفر خود اطلاعاتی در مورد این کشور و نکات ضروری سفر خود بدانید تا در زمان سفر به استونی با مشکل مواجه نشوید. شما با سفر به کشور زیبای استونی می توانید خاطرات خوشی را برای خود و همراهان تان بسازید و از مهمان نوازی مردم خونگرم این کشور بهره مند شوید.

دانستنی های لازم درباره سفر به استونی | سایت ویزا

استونی

استونی از جمله کشورهای اروپایی می‌باشد و در شمال این قاره واقع شده است. جمهوری استونی از قسمت شمال با خلیج فنلاند و از غرب با دریای بالتیک مرز مشترک دارد. همچنین از شرق با روسیه و از جنوب با لتونی هم مرز می‌ باشد. پایتخت استونی شهر زیبای تالین است.

استونی کشوری کم جمعیت بوده و به نام کشور زنانه نیز شناخته می‌ شود به همین دلیل هم جمعیت زنان در استونی بیشتر از مردان این کشور می‌ باشد. کشور استونی از طبیعت زیبایی نیز برخوردار بوده و در این کشور شما رودخانه‌های زیاد و جنگل‌های فراوانی را مشاهده خواهید کرد. استونی مناطق تاریخی دیدنی بسیاری نیز دارد که در سفر به استونی حتماً از این مناطق دیدن کنید.

آب و هوای استونی

جمهوری استونی دارای آب و هوایی معتدل می‌ باشد و شما چهار فصل سال را در این کشور می‌ توانید مشاهده کنید. این کشور دارای تابستان‌ هایی گرم و زمستان‌ هایی نسبتاً سرد می‌ باشد. بیشترین دمای هوا در استونی مربوط به ماه جولای است و در این ماه دما تا ۱۸ درجه سانتی گراد افزایش پیدا می‌کند.

سرد ترین ماه سال نیز فوریه بوده که در این زمان دمای هوا تا منفی ۷ درجه نیز کاهش پیدا می‌ کند. بهترین زمان سفر به استونی در ماه‌های بهار و تابستان می‌باشد که بهترین شرایط آب و هوایی بر این کشور حاکم است. دوست داران ورزش‌های زمستانی و برفی می‌توانند در فصل زمستان به استونی سفر کرده و از تفریحات ورزشی این منطقه نهایت استفاده را ببرند.

دریافت ویزا در سفر به استونی

برای سفر به استونی شما باید ویزای شینگن داشته باشید. چون استونی از جمله کشورهای جزء اتحادیه اروپا می‌ باشد. برای دریافت ویزای استونی باید به سفارت این کشور در تهران مراجعه کرده و مدارک خود را برای دریافت ویزا به سفارت استونی ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استونی و سفر به استونی شامل موارد زیر می‌باشد.

  • ارائه اصل پاسپورت که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
  • ۲ قطعه عکس ۴*۶ با زمینه سفید و تمام رخ
  • کارت ملی و شناسنامه که به انگلیسی ترجمه شده باشد.
  • ارائه نامه‌ای مبنی بر تمکن مالی و گردش حساب ۶ ماهه
  • ارائه سند مالکیت که به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.
  • گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب
  • گواهی بازنشستگی
  • رزرو بلیط هواپیما و هتل
  • بیمه مسافرتی

حتماً به این نکته نیز توجه داشته باشید که حضور شخصی که قصد سفر به استونی را دارد برای ارائه مدارک الزامی می‌ باشد.

بهترین زمان سفر به استونی

شما برای سفر به استونی برای این که این کشور دارای چهار فصل مختلف آب و هوایی می‌باشد می‌توانید هر زمانی را که تمایل دارید برای سفر خود انتخاب کنید. اگر دوست دارید در سفر به استونی از مناظر طبیعی و جنگل‌ های این کشور دیدن کرده و رودخانه های زیبای این کشور بسیار دیدنی هستند.

حتماً فصل تابستان و بهار را برای سفر خود به استونی انتخاب کنید. اما اگر تمایل دارید که در زمان سفر به استونی ورزشهای زمستانی را نیز تجربه کنید بهترین زمان سفر به استونی فصل زمستان و ماه فوریه می‌ باشد.

اقامت در سفر به استونی

مهمترین نکته قبل از سفر به استونی انتخاب محل اقامت می‌ باشد. شما می‌ توانید در سفر به این کشور هتل‌ های این کشور را برای اقامت خود انتخاب کنید تمامی هتل ها دارای درجه بندی بوده و شما بنا بر بودجه خود می‌توانید هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره و …. را انتخاب کنید.

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای اقامت خود بپردازید هاستل ها گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهند بود. شما از طریق کوچ سرفینگ نیز می‌توانید دوستانی در استونی پیدا کرده و نزد آنها اقامت داشته باشید. از مهمترین هتل‌های استونی می‌توان هتل پلاس که در مرکز شهر تالین قرار دارد و هتل تلگراف که هتلی مجلل و ۵ ستاره در شهر تالین است را نام برد.

اقامت در سفر به استونی | سایت ویزا

غذاهای خوشمزه در سفر به استونی

مهمترین بخش در سفر به کشور استونی خورد و خوراک سفر است. در سفر به استونی شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را تست کنید.

منوی رستوران‌های استونی به گونه‌ای است که جواب گوی تمامی افراد با ذائقه‌های مختلف می‌ باشد. غذاهای استونی ترکیبی از غذاهای اسکاندیناوی، روسی و آلمانی می‌ باشد. در بیشتر غذاهای این کشور از گوشت، سیب زمینی و محصولات دریایی استفاده شده است. از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای استونی می‌ توان موارد زیر را نام برد.

سوپ پاستا و شیر استونیایی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای استونی می‌باشد و مردم این سرزمین علاقه عجیبی به خوردن سوپ دارند. اکثر سوپ‌ها نیز از ترکیب شیر و خامه درست می‌شوند.

نوعی ساندویچ بسیار خوشمزه نیز در این کشور سرو می‌شود که در بین مردم استونی طرفداران بسیاری دارد. ترکیبات اصلی این ساندویچ ماهی و تخم مرغ می‌باشد.

اگر جزء علاقمندان به دسر و شیرینی هستید در سفر به استونی حتماً شیرینی سملا را تست کنید. این شیرینی بسیار خوش طعم از نان گندم معطر به همراه خامه و هل درست شده است که طعمی بی نظیر دارد.

غذاهای خوشمزه در سفر به استونی | سایت ویزا

جاذبه‌ های گردشگری در سفر به استونی

کشور استونی دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری است از جمله این مکان‌ها می‌توان به کلیسای قدیمی شهر تالین اشاره کرد که متعلق به قرن ۱۲ بوده و برای رسیدن به کلیسا و تماشای آن باید از پله‌ های زیاد آن عبور کنید. در سفر به تالین حتماً از موزه افسانه تالین دیدن کنید.

در این موزه تمامی داستان‌ ها و افسانه‌ هایی که در مورد شهر تالین وجود دارد برای شما به همراه موسیقی بازگو می‌ شود. برای افرادی که دوست دار هیجان هستند تماشای این موزه می‌تواند بسیار جذاب باشد. از دیگر جاذبه ها در سفر به استونی می توان شهر تارتو را نام برد. بزرگترین و معروف ترین دانشگاه این کشور در شهر تارتو قرار دارد. همچنین مهمترین قطب علمی این کشور هم محسوب می شوند. شما در سفر به تالتو می توانید آثار تاریخی مربوط به قرن ۱۸ را نیز مشاهده کنید.

جاذبه‌ های گردشگری در سفر به استونی | سایت ویزا

هر آنچه در سفر به استونی باید بدانیم

  • استونی تنها کشوری است که آزادترین شبکه اینترنتی در دنیا را دارد.
  • همه ساله در استونی فستیوال‌های متنوعی برگزار می‌شود که تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.
  • زبان رسمی مردم این کشور استونیایی بوده و واحد پولشان نیز یورو می‌باشد.
  • اختلاف زمانی استونی با تهران حدود دو ساعت می‌باشد.
هر آنچه در سفر به استونی باید بدانیم | سایت ویزا

سوالات متداول دانستنی های سفر به استونی

بهترین زمان سفر به استونی چه زمانی است؟

در سفر به استونی چه غذا هایی می‌توانیم بخوریم؟

به افرادی که نمی‌خواهند در سفر به استونی برای اقامت هزینه زیادی تقبل کنند، چه پیشنهادی می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره استونی کشور استونی یکی از کشورهای قاره اروپا و از جمله زیباترین و دیدنی ترین مناطق در این قاره...

راهنمای کامل روادید استونی دریافت روادید یا همان ویزا و سفر به کشورهای مختلف می تواند موقعیت های زیادی برای...

راهنمای کامل ویزای نمایشگاهی استونی نمایشگاه‌ها و نمایشگاه استونی همواره روشی برای تبادل اطلاعات و دانش با یکدیگر هستند. گرفتن...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر