ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای ایران جهت افراد رومانی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد رومانی

اگر به دنبال یک مقصد خوب برای گردشگری و یا تجارت می گردید می توانید ایران را در لیست کشور های خوب در این زمینه قرار دهید. البته برای اینکه بتوانید به ایران سفر کنید باید از قبل نسبت به اخذ ویزای ایران خود اقدام کرده باشید. هم اکنون تعداد افرادی که از سایر نقاط جهان به ایران سفر می کنند رو به افزایش نهاده است و می توان از جمله این کشور ها به رومانی اشاره نمود. افرادی که در کشور رومانی هستند و یا تابعیت رومانی را دارا می باشند می توانند با روش های ساده ای که در ادامه خواهیم گفت نسبت به اخذ ویزای ایران و سفر به ایران اقدام نمایند.

ویزای ایران

تعداد زیادی ویزا هم اکنون در دنیا صادر می شود و هر کدام نیز برای هدفی خاصی طراحی شده اند. در ایران نیز به طور کلی چهار نوع ویزای ایران وجود دارد. شما که از رومانی قصد سفر به ایران را دارید می توانید یکی از این ویزاها را بسته به هدفی که از سفر به ایران دارید دریافت نمایید.

این ویزا ها عبارتند از: ویزای توریستی، ویزای اقوام، ویزای تجارتی و ویزی مولتی (کثیر المسافرت)

هر کدام از این ویزا ها شرایط اخذ خاصی را دارند که با هم به بررسی یک به یک آن ها می پردازیم.

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای توریستی ایران برای افراد رومانی

شما می توانید برای مقاصد گردشگری به ایران سفر کنید و از جاذبه های گردشگری ایران دیدن کنید. برای این منظور می توانید از طریق سفارت و یا حتی از طریق دعوت نامه ای از طرف دوست و یا اقوامی در ایران دارید، اقدام نمایید. مدت اعتباری که این ویزا دارد نود روزه می باشد و بعد از ورود به خاک ایران مدت اقامت شما یک ماهه می باشد و پس از آن لازم است که خاک ایران را ترک کرده باشید. زیرا اگر مهلت اعتبار ویزای شما به پایان رسیده باشد ولی هنوز در خاک ایران باشید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجرم می باشید و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

ویزای دیدار اقوام در ایران برای افراد رومانی

اگر شما یک ایرانی الاصل هستید و تابعیت رومانیایی دارید می توانید به دعوت یکی از اقوام خود وارد خاک ایران شوید و واخذ ویزای ایران نمایید. همچنین این دعوت به صورت یک دعوت نامه رسمی باید ارائه گردد. اعتبار ویزای ایرانی که در این روش توسط شما اخذ می گردد شصت روز بوده و مدت اقامت شما در ایران نیز تنها سی روز می باشد.

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای تجارتی ایران برای افراد رومانی

ممکن است هدف شما از سفر به ایران مسائل کاری و تجاری باشد. می توانید از این طریق نیز نسبت به اخذ ویزای ایران اقدام نمایید. یکی از مواردی که باید برای اخذ ویزای ایران در روش تجارتی ارائه نمایید مدارک و دعوتنامه رسمی از طرف شرکتی است که قصد کار و یا شراکت با آن ها را دارید، می باشد. می توانید با ارائه این مدرک اخذ ویزای ایران را به راحتی انجام دهید و برای شراکت و سرمایه گذاری وارد خاک ایران شوید.

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای مولتی ایران برای افراد رومانی

بیشتر افراد با این ویزا آشنایی دارند و به نوعی یک نوع ویزای تجارتی کامل تر می باشد که با آن می توانید چندبار در سال از رومانی به مقصد ایران بیایید و به انجام کار های تجاری خود بپردازید. کاربرد این ویزا نیز برای افرادی است که در سال چندبار به ایران برای مقاصد تجاری سفر می کنند، می باشد. با اخذ ویزای ایران از نوع مولتی دیگر لازم به پرداخت هزینه های مجدد و چند باره برای صدور ویزا را ندارید. همین امر نیز سبب علاقه افراد برای اخذ ویزای ایران مولتی گشته است ولی نکته قابل توجه این است که اخذ آن نیز به آسانی صورت نمی گیرد و شما لازم است تا با ارائه مدارکی از شرکتی که در آن کار می کنید و یا شرکتی که با آن مشارکت دارید اثبات نمایید هدف شما برای سفر به ایران و اخذ ویزای ایران مناسبات تجاری می باشد.

روش های اخذ ویزای ایران

شما به چند شیوه و روش می توانید اقدام به اخذ ویزای ایران نمایید. یکی از روش های ابتدایی مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی می باشد و با جویا شدن از مدارک مورد نیاز و شرایط اخذ ویزای ایران اقدام به ارائه مدارک و اخذ ویزای ایران نمایید. راه دیگر نیز این است که از طریق سایت سفارت جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایید به این طریق که با مراجعه به سایت و ارائه مدارک به صورت اسکن شده و پرداخت اینترنتی مبلغی که سفارت جهت صدور ویزای شما تعیین نموده است ویزای ایران خود را دریافت نمایید.

ویزای ایران جهت افراد رومانی

ویزای ایران جهت افراد رومانی

از روش های دیگر نیز این است که با یک آژانس مسافرتی درباره اخذ ویزای ایران همکاری کنید و به دست آوردن دعوتنامه و سایر مدارک مورد نیاز و همچنین طی کردن مراحل اداری آن را به این آژانس ها بسپارید.

همچنین از روش های جدیدی که در جهت سهولت اخذ ویزای ایران وجود دارد می توان به روش اخذ ویزای فرودگاهی اشاره نمود به این ترتیب که شما از رومانی به مقصد یکی از فرودگاه های بین المللی ایران پرواز می کنید و در خود فرودگاه نسبت به اخذ ویزای ایران اقدام می نمایید. در این روش شمایی که از رومانی به ایران سفر کرده اید لازم است مبلغ ۷۵ یورو را علاوه بر مدارکی نظیر پاسپورت و شناسنامه و همچنین دعوتنامه ارائه نمایید. مراحل صدور ویزای شما در همان فرودگاه انجام می شود و پس از آن می توانید اجازه ورود به خاک ایران را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی با توجه به استقبال افراد انگلیسی برای بازدید از مناطق مختلف ایران شرایطی فراهم ساختیم...

ویزای ایران جهت افراد چینی ایران و چین رابطه ی خوبی با یک دیگر دارند و هر ساله گردشگران زیادی...

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی کشور ایران هم اکنون توانسته است در عرصه های مختلف همانند گردشگری و سرمایه گذاری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر