وقت سفارت دانمارک

چگونه می توانیم وقت سفارت دانمارک بگیریم؟

۲۰ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای مهم اروپایی است که دارای جاذبه های زیبا و سواحل بزرگی است که گردشگران زیادی برای بازدید از این کشور راهی دانمارک می شوند. دانمارک در بین کشورهای عضو پیمان شینگن قرار دارد. برای سفر به دانمارک باید پس از گرفتن وقت سفارت دانمارک، از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کرده و ویزای شینگن دانمارک را اخذ کرد. افراد ممکن است با اهداف گوناگونی بخواهند به این کشور سفر کنند، بنابراین پس از تعیین وقت سفارت دانمارک ویزای کشور دانمارک در انواع مختلفی برای متقاضیان صادر می شود.

معرفی کشور دانمارک

دانمارک کشوری اروپایی است که در شمال قاره اروپا و در منطقه اسکاندیناوی قرار گرفته است. سیستم حکومتی این کشور پادشاهی است و دارای جمعیتی حدود ۶ میلیون نفر می باشد. دانمارک دارای سواحل زیبا و جنگل های فراوانی است با وجود این جذابه های گردشگری افراد زیادی برای گردش و تفریح به این کشور سفر می کنند. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که کشور دانمارک دارد، سطح رفاه اجتماعی مردم این کشور می باشد به طوری که در نظر سنجی های انجام شده مردم دانمارک دارای بیشترین میزان رضایت از زندگی هستند و سرانه درآمد در این کشور در رتبه نخست جهانی قرار گرفته است. همچنین نظام آموزشی و دانشگاه های معتبر موجود در دانمارک این کشور را به مکان خوبی برای زندگی تبدیل کرده است.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

ویزای شینگن دانمارک

افراد بسیاری وجود دارند که با اهداف گوناگون برای گرفتن ویزای کشور دانمارک اقدام می کنند. کشور دانمارک در گروه کشورهای عضو پیمان شینگن قرار دارد. این کشور در سال ۲۰۰۱ عضو این پیمان شده است. لذا افرادی که می خواهند به دانمارک سفر کنند برای سفر خود به ویزای شینگن دانمارک نیاز دارند. ویزای شینگن دانمارک نوعی از ویزا است که افرادی که این ویزا را گرفته اند به مدت ۹۰ روز می توانند در خاک کشور دانمارک اقامت داشته باشند. بنابراین این نوع ویزا کوتاه مدت می باشد. اما با توجه به اهدافی که افراد برای سفر دارند، می توان در وقت سفارت دانمارک انواع مختلفی از ویزا را دریافت کرد.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

انواع ویزای دانمارک

با حضور در وقت سفارت دانمارک می توان برای گرفتن نمونه های مختلفی از ویزای این کشور اقدام کرد. انواع ویزا بستگی به هدف فرد متقاضی برای سفر به دانمارک دارد. در زیر به معرفی برخی از انواع ویزا که در وقت سفارت دانمارک می توان اخذ کرد، می پردازیم:

ویزای نوعA   این نوع ویزا با نام ویزای ترانزیت شناخته شده است. با گرفتن این ویزا افراد فقط می توانند در فرودگاه دانمارک عبور و مرور داشته باشند.

ویزای نوع در این نوع از ویزا افراد می توانند از فرودگاه دانمارک خارج شوند.

ویزای نوع C  این نوع ویزا توریستی است و برای بسیاری از افراد که به قصد گردش و تفریح به کشور دانمارک سفر می کنند مناسب می باشد.

ویزای نوع D این ویزا برای تجار و بازرگانان مناسب است و برای افرادی که قصد دارند چندین سال به تجارت در کشور دانمارک بپردازند مناسب می باشد.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک

همان طور که گفته شد، برای اقدام نسبت به ویزای دانمارک ابتدا باید نسبت به تعیین وقت سفارت دانمارک اقدام کرد. فرد متقاضی ویزای دانمارک باید وقت قبلی این سفارت را از طریق آژانس های مسافرتی اخذ نماید و در زمان تعیین شده ای که از سوی سفارت دانمارک در اختیار او گذاشته می شود برای ارائه مدارک خود اقدام کند. در صورتی که با گرفتن وقت سفارت دانمارک و مدارک او موافقت شود ویزای دانمارک برای او صادر خواهد شد.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

آدرس سفارت دانمارک

برای افرادی که از آدرس این سفارت اطلاعی ندارند لازم است قید کرد که آدرس سفارت دانمارک در تهران خیابان دکتر شریعتی بالاتر از پل صدر و در کوچه هدایت  کوچه دشتی با پلاک ۱۰ می باشد.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

کارگزاری سفارت دانمارک

با گرفتن وقت سفارت دانمارک برای درخواست ها و کارهای مربوط به گرفتن هر نوع ویزایی برای دانمارک و همچنین برای انگشت نگاری و مصاحبه باید پس از تعیین وقت سفارت دانمارک اقدام کرد. این امور در کارگزاری سفارت دانمارک انجام می شود. برای حضور در کارگزاری سفارت دانمارک باید به شرکت زیر مراجعه کرد. آدرس این شرکت در ایران در تهران خیابان بهشتی بعد از تقاطع شهروردی و با شماره ۱۴۵ ساختمان نگین پرواز در طبقه دوم می باشد.

حضور در سفارت دانمارک

افرادی که می خواهند ویزای دیدار با خانواده را اخذ کنند لازم است دعوت نامه از سوی فرد مقیم در دانمارک داشته باشند.  همچنین افرادی که متقاضی ویزای تجاری دانمارک هستند لازم است که دعوتنامه از سوی شرکت دعوت کننده در دانمارک و شماره تلفن آن شرکت را داشته باشند. اگر می خواهید فرم درخواست ویزای دانمارک را دریافت کنید باید پس از تعیین وقت سفارت دانمارک به سفارت این کشور یا کارگزاری آن مراجعه نمایید.

وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک

مدارک ویزا برای ارائه در وقت سفارت دانمارک

با رفتن به سفارت دانمارک باید از طریق آژانس های مسافرتی برای دریافت وقت سفارت دانمارک اقدام کرد. هنگامی که با تعیین وقت سفارت دانمارک موافقت شد فرد متقاضی باید یک سری مدارک را به همراه داشته باشد. این مدارک عبارتند از:

پاسپورت اصلی با داشتن حداقل یک سال اعتبار به همراه کپی از صفحات عکس دار آن همچنین به همراه داشتن ویزاهای قبلی الزامی می باشد. داشتن اصل شناسنامه با کپی از کلیه صفحات آن و ترجمه انگلیسی این صفحات که دارای مهر معتبر باشد. پس از تعیین وقت سفارت دانمارک داشتن اصل سند ازدواج یا سند طلاق  به همراه ترجمه رسمی این سندها برای افرادی که قصد دیدار از همسر در دانمارک را دارند، الزامی می باشد.

مدارک اصلی که ثابت کند افراد متقاضی نسبت خانوادگی با معرف مقیم در دانمارک دارند مانند کپی و شناسنامه والدین الزامی است. تایپ مربوط به فرم درخواست ویزا باید به طور کامل و صحیح باشد. داشتن یک قطعه عکس رنگی و جدید که به صورت تمام رخ باشد با زمینه ای روشن که نشان دهنده ۸۰ درصد از چهره است، الزامی می باشد. این عکس باید دارای سایز ۵* ۳/۵ باشد.

بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک، افراد متقاضی ویزا باید گردش مالی ۳ ماه اخیر با مهر بانک را همراه داشته باشند. همچنین افرادی که قبلا نسبت به سفر به دانمارک اقدام کرده و دارای ویزای قبلی این کشور می باشند برای گرفتن مجدد ویزای دانمارک بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک باید اصل گذرنامه قبلی به همراه ویزای قبلی و نامه سفارت را با خود داشته باشند. متقاضیان باید اصل بیمه مسافرتی پزشکی همراه با مدت زمان اقامت خود را در دانمارک داشته باشند.

پس از تعیین وقت سفارت دانمارک، داشتن یک کپی مشخص از کارت اقامت یا گذرنامه دانمارکی فرد معرف که دارای شماره پرسنلی یا شماره خارجی باشد الزامی است. پس از تعیین وقت سفارت دانمارک با حضور در سفارت این کشور به همراه داشتن هزینه های ویزا برای اخذ آن الزامی می باشد. معمولا ویزای کشور دانمارک برای کودکانی که کمتر از ۶ سال هستند رایگان است و برای کودکان ۶ تا ۱۱ ساله نسبت به افراد بزرگ سال کمتر می باشد.

موارد امنیتی مربوط به متقاضیان در سفارت دانمارک

افراد متقاضی که در سفارت پس از تعیین وقت سفارت دانمارک حاضر می شوند به منظور پیشگیری از بروز مشکلاتی که ممکن است در روند اداری ویزای آن ها اختلال ایجاد کنند لازم است یک سری موارد را رعایت کنند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

استفاده و یا داشتن هرگونه وسیله و تجهیزات الکترونیکی ممکن است در روند کار خلل وارد کند. داشتن هر نوع سلاح سرد یا گرم در سفارت دانمارک غیر قانونی می باشد. متقاضیان نباید هر گونه وسیله ای مانند شوکر یا اسپری برای دفاع از خود به همراه داشته باشند در این صورت به آن ها اجازه ورود به سفارت داده نمی شود. به افرادی که دارای چمدان بزرگ هستند و یا کیف هایی که چک کردن آن ها سخت باشد اجازه ورود داده نمی شود. به افراد اجازه همراه داشتن هر گونه مواد غذایی داده نمی شود. داشتن انواع باتری یا ذخیره سازهای الکترونیکی غیر قانونی است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تحصیلی دانمارک داشتن تحصیلات دانشگاهی در بهترین و معتبرترین دانشگاه خواسته هر دانشجویی است. با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک...

سفر به دانمارک سفر به دانمارک می تواند بسیار جذاب باشد، پس اگر به دنبال گشت و گذار در دانمارک...

همانطور که می دانید برای سفر به اکثر کشور های خارجی نیازمند دریافت روادید و ویزای آن کشور می باشیم....

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر