ویزای توریستی دانمارک

ویزای توریستی دانمارک | مدارک مورد نیاز – هزینه درخواست – فرم درخواست

۲ تیر ۱۳۹۷

ویزای توریستی دانمارک

اگر قصد داید برای تعطیلات پیش رویتان یکی از کشور های اروپایی را مقصد سفر خود قرار دهید؛ دانمارک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ابتدای امر لازم است تا نسبت به اخذ ویزای توریستی دانمارک اقدام نمایید. بعد از آن می توانید به سادگی به این کشور زیبا رفته و از تعطیلات خود لذت ببرید. حال با هم بررسی می کنیم برای دریافت ویزای توریستی دانمارک به چه مدارکی نیاز دارید و تحت چه شرایط و ضوابطی می توانید ویزای توریستی دانمارک را دریافت نمایید.

با دانمارک آشنا شوید.

این کشور در شمال اروپا قرار دارد و پایتخت آن کپنهاگ می باشد. جمعیت دانمارکی بالغ بر ۵٫۵ میلیون نفر دارد و به صورت پادشاهی اداره می شود. زبان رسمی این کشور دانمارکی می باشد و واحد پول دانمارک کرون می باشد. این کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد. مردم این کشور هر ساله به عنوان راضی ترین و شادترین مردم جهان از نظر سطح زندگی شناخته می شوند. همچنین این کشور پایین ترین فساد اداری در دنیا را دارد. این کشور بعد از ژاپن دارای قدیمی ترین خاندان پادشاهی می باشد. جهت اخذ ویزای دانمارک باید حضوری به سفارت این کشور مراجعه نمایید.

ویزای توریستی دانمارک
ویزای توریستی دانمارک

ویزای توریستی دانمارک

برای اینکه بتوانید به عنوان توریست و گردشگر به دانمارک سفر کنید لازم است تا در ابتدا اقدام به اخذ ویزای توریستی دانمارک نمایید. شما با داشتن این ویزا و در زمان مشخص می توانید به این کشور سفر نمایید. ویزای توریستی دانمارک بازه زمانی مخصوص دارد و باید تا قبل از پایان آن خاک دانمارک را ترک کرده باشید.

حال به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی دانمارک می پردازیم.

ویزای توریستی دانمارک
ویزای توریستی دانمارک

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

  • اصل گذرنامه با حداقل یک سال اعتبار: لازم است تا پاسپورت شما دو صفحه خالی نیز داشته باشد. همچنین باید از تمام صفحات آن نیز کپی تهیه کرده و همراه سایر ویزاهایی که تاکنون اخذ نمودید تحویل سفارت دهید.
  • اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن، همچنین لازم است تا یک نسخه ترجمه شده آن به زبان انگلیسی را نیز تحویل دهید.
  • اصل سند ازدواج و یا طلاق به همراه اصل ترجمه رسمی سند ازدواج و کپی رنگی از سند در صورت دیدار از همسر در دانمارک
  • اصل مدارک اثبات نسبت خانوادگی با معرف در دانمارک که باید حتی کپی آن ها نیز ارائه شود. این مدارک می توانند شامل شناسنامه های والدین باشد.
  • یک قطعه عکس رنگی و جدید، تمام رخ با زمینه روشن
  • دعوت نامه جدید از معرف در دانمارک با قید نام و نام خانوادگی شماره پرسنلی، آدرس، تلفن، ایمیل، طول مدت و تاریخ تقریبی دیدار و توضیح در خصوص پوشش هزینه های اقامت متقاضی در دانمارک توسط معرف، در صورتی که دعوت نامه به صورت آنلاین ارسال گردد علاوه بر کد دعوت نامه لازم است تا پرینت آن را نیز به سفارت تحویل دهید.
  • برای افراد شاغل یا محصل، گواهی کار یا تحصیل به زبان انگلیسی با ذکر تاریخ استخدام، سمت، مدت مرخصی و تعهد بازگشت به کار پس از پایان مرخصی، برای باز نشستگان ارائه اصل و کپی کارت بازنشستگی یا آخرین فیش حقوقی بازنشستگی و ترجمه ان ها به زبان انگلیسی
  • گردش حساب سه ماهه اخیر با مهر بانک مربوطه
  • اگر قبل تر به دانمارک سفر کرده اید باید گذرنامه قبلی، کپی روادید قبلی به دانمارک و نامه سفارت را برای دریافت ویزای توریستی دانمارک به همراه داشته باشید.
  • اصل و کپی بیمه مسافرتی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک لازم است این بیمه باید به مدت روزهای اقامت شما در منطقه معتبر برای یک بار ورود به کل کشور های شینگن، با پوشش حداقل ۳۰۰۰۰ یورو باشد.
  • یک پاکت پستی متوسط با نام و نشانی کامل متقاضی به عنوان گیرنده با ذکر کد پستی

هزینه درخواست ویزای توریستی دانمارک

اگر قصد دارید ویزای توریستی دانمارک را دریافت نمایید باید در ابتدای امر هزینه ای که از طرف سفارت جهت رسیدگی به پرونده و درخواست شما برای دریافت ویزای توریستی دانمارک می باشد را واریز نمایید. این هزینه برای درخواست ویزای توریستی دانمارک برای بزرگسالان، هفتاد دلار؛ برای کودکان ۶ تا ۱۱ سال، چهل دلار و برای کودکان زیر شش سال رایگان می باشد.

ویزای توریستی دانمارک
ویزای توریستی دانمارک

فرم درخواست ویزای توریستی دانمارک

یکی از فرم های مهمی که باید حتماً آن را کامل کرده و تحویل سفارت جهت دریافت ویزای دانمارک بدهید، فرم درخواست ویزا می باشد. شما می توانید این فرم را از سایت سفارت دریافت نمایید. سپس از روی آن پرینت تهیه کرده و به دقت کامل نمایید. توجه کنید باید فرم با خودکار آبی، خوش خط، خوانا و درست کامل شود. همچنین این فرم نیز به انگلیسی می باشد و شما نیز باید آن را به انگلیسی تکمیل نمایید.

وقت سفارت دانمارک

برای دریافت ویزای توریستی دانمارک و یا هر ویزای دیگری لازم است تا از قبل نسبت به گرفتن وقت سفارت دانمارک اقدام نمایید. این وقت مربوط به انجام اموری از قبیل مصاحبه و انگشت نگاری در کارگزاری سفارت دانمارک می باشد. شما می توانید جهت اخذ ویزای توریستی دانمارک از قبل با کارگزاری شرکت دانمارک تماس بگیرید و نسبت به دریافت وقت سفارت اقدام نمایید.

آدرس سفارت دانمارک

آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی، شماره ده

ساعات کاری سفارت

مراجعه به صورت حضوری دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت نه تا دوازده

پاسخ به تماس های تلفنی: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت نه تا دوازده

ویزای توریستی دانمارک
ویزای توریستی دانمارک

شرکت کارگزاری سفارت دانمارک

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، پس از تقاطع سهروردی، شماره ۱۴۵، ساختمان نگین پرواز، طبقه دوم

نکات مهم برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

یکی از مواردی که شانس شما را جهت دریافت ویزای توریستی دانمارک بالاتر می برد، داشتن یکی از اقوام درجه یک در دانمارک می باشد. شما می توانید با داشتن یک دعوت نامه از طرف آن ها به سادگی ویزای توریستی دانمارک را دریافت نمایید.

شما با دریافت ویزای توریستی دانمارک که در واقع ویزای شنگن می باشد، می توانید به آسانی در مدت اعتبار ویزای خود به تمام کشورهای عضو حوزه شنگن سفر کنید. و به راحتی می توانید از زمان باقی مانده ویزای توریستی دانمارک خود به جای دانمارک به یکی دیگر از کشورهای عضو شنگن سفر کنید.

به خاطر داشته باشید مدارک شما باید کامل به همراه کپی باشد. این مدارک همگی لازم است تا به صورت رسمی ترجمه شده باشند. همچنین هر گونه نقص و کسری در مدارک شما سبب رد شدن آن ها از طرف سفارت می شود. در این صورت باید دوباره از اول مراحل اخذ ویزای توریستی دانمارک را انجام داده و مجدداً مجبور به پرداخت هزینه می شوید.

حتماً باید در زمان مقرر در سفارت برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری حاضر شوید. اگر وقت سفارت خود را از دست بدهید لازم است تا مجدداً اقدام به دریافت آن نمایید که این کار زمان بر می باشد.

حتما به خاطر داشته باشید برای اخذ ویزای توریستی دانمارک لازم است تا مدارکی دال بر رزرو بلیط رفت و برگشت خود به همراه رزرو قطعی هتل ارائه نمایید.

همچنین به خاطر داشته باشید همیشه از مبادی قانونی اقدام به اخذ ویزا نمایید تا دچار مشکل در زمینه ویزای توریستی دانمارک نشوید. فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نیز نخورید.

سفارت دانمارک برای بخش امنیتی خود شرایط سختی دارد که لازم است به آن ها توجه نمایید. برای نمونه در روزی که قصد مراجعه حضوری به سفارت جهت ویزای توریستی دانمارک را دارید از حمل چمدان های بزرگ که بازرسی آن ها پیچیده است خودداری کنید. یا مواد غذایی همراه نداشته باشید. تجهیزات الکترونیکی نیز ممنوع می باشد. همچنین گفتنی است محلی برای نگه داری وسایل شما در سفارت به صورت امانات وجود ندارد. پس قبل از مراجعه به سفارت جهت ویزای توریستی دانمارک لازم است تا خودتان اقدامات لازم را از قبل انجام داده باشید تا وقت شما گرفته نشود و بتوانید به سرعت، کار خود را انجام داده و ویزای توریستی دانمارک را اخذ نمایید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت دانمارک دانمارک یکی از کشورهای مهم اروپایی است که دارای جاذبه های زیبا و سواحل بزرگی است که...

ویزای نمایشگاهی دانمارک ویزای نمایشگاهی دانمارک، ویزایی جهت شرکت در تور نمایشگاهی دانمارک است که این کشور را به یکی...

اقامت دانمارک اقامت دانمارک از پرطرفدارترین اقامت ها برای کشورهای اروپایی می باشد. شما برای به دست آوردن اقامت این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر