هتل های پراگ

با برخی از هتل های پراگ بیشتر آشنا شویم

۲۲ آبان ۱۳۹۷

هتل های پراگ

هتل های پراگ برای افرادی که به این شهر سفر می کنند اقامت خوبی فراهم می کند. پراگ جاذبه های تاریخی و قدمت بسیاری دارد که سبب شده است سالانه افراد زیادی از آن بازدید کنند. بسیاری از هتل های پراگ در بافت تاریخی آن قرار گرفته است و برخی سبک گذشته خود را حفظ کرده اند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های پراگ خواهیم پرداخت.

شهر پراگ

بسیاری از افراد برای مشاهده کلیساهای بزرگ، قلعه های تاریخی و برج های زیبا در پراگ به این شهر سفر می کنند. هتل های پراگ اقامتی مناسب را برای افرادی که به این شهر سفر کرده اند فراهم می کنند و از خدمات متنوعی که ارائه می شود می توانند استفاده کنند. هزینه هتل های پراگ متفاوت است و با توجه به اینکه هتل های پراگ در چه موقعیتی قرار گرفته اند و چه امکاناتی دارند هزینه آنها فرق خواهد بود. با اقامت در هتل های پراگ سفر لذت بخشی را تجربه کنید. بسیاری از مسافرین از طریق رزرو تور چک به سفر میپردازند.

هتل هیلتون از هتل های پراگ

یکی از هتل های پراگ هتل ۵ ستاره آن است که برای مسافران امکاناتی لوکس در نظر گرفته است. با رفتن به این هتل از امکانات اسپا و مرکز تناسب اندام آن می توانید استفاده کنید و اوقات فراغت خوبی داشته باشید. با اقامت در این هتل خستگی های روزانه مسافران برطرف خواهد شد و از امکانات رفاهی آن استفاده خواهید کرد. اتاق های هتل هیلتون که یکی از بهترین هتل های پراگ است، مجلل و زیبا می باشد و مجهز به اینترنت، حمامی مرمرین و تهویه مطبوع است. در هر یک از اتاق های هتل لوازم بهداشتی مورد نیاز مسافران قرار داده شده است. خدمات ۲۴ ساعته به مسافران ارائه می شود و پارکینگ اختصاصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

امکانات هتل هیلتون پراگ

این هتل از مرکز شهر فاصله کمی دارد و به راحتی به جاذبه ها و اماکن خرید آن خواهید رفت. تعداد ۳ رستوران و ۲ بار در هتل وجود دارد که در آنها قادر به سرو غذاهای بین المللی و محلی خواهید بود. از هتل تا میدان شهر قدیم و ساعت نجومی ۱٫۵ کیلومتر، موزه ملی پراگ ۱٫۷ کیلومتر، ایستگاه راه آهن اصلی ۱٫۸ کیلومتر، پل چارلز ۲٫۱ کیلومتر و قلعه پراگ ۲٫۷ کیلومتر خواهد بود.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

هتل پاریس از هتل های پراگ

یکی از هتل های پراگ که رنگ و بویی تاریخی دارد هتل پاریس است و معماری باشکوهی را در آن خواهید دید. ساخت هتل پاریس در سال ۱۹۰۴ بوده است و معماری آن نئوگوتیک می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای وسایل شیک و مبله است و از امکاناتی چون تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و … استفاده خواهید کرد. کفپوش های زیبا در اتاق های این هتل که از بهترین هتل های پراگ است، وجود دارد و کاشی های شیک را در حمام های آن خواهید دید. در رستوران سارا برنارد که نام بازیگری معروف و فرانسوی است انواع غذاهای فرانسوی را نوش جان خواهید کرد و غذاهای محلی چک نیز در آن سرو می شود. انواع نوشیدنی های گرم را در کافه پاریس هتل همراه با کیک و دسر می توانید نوش جان کنید و رنگ و بویی از گذشته را در آن خواهید دید.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

خدمات هتل پاریس پراگ

 هتل های پراگ خدمات خوبی ارائه می دهند و در این بین هتل پاریس نیز از این قاعده مستثنی نیست. کادری مجرب در مرکز اسپای هتل وجود دارند که خدماتی چون حمام بخار، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ تایلندی و غیره را ارائه می دهند. از هتل تا میدان ونسسلاس هفتصد متر، میدان شهر قدیم و ساعت نجومی پانصد متر، ایستگاه راه آهن ۱ کیلومتر، قلعه پراگ ۱٫۸ کیلومتر و تا ایستگاه مترو پنجاه متر فاصله وجود دارد. این هتل هشتاد و شش اتاق دارد و امکانات آن شامل حمام ترکی، نگهداری از کودک، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، مرکز بدنسازی، ماساژ و اسپا، کرایه دوچرخه، بسته های نهار، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، بوفه، بار، اتاق خانواده، پرسنل چند زبانه، اتاق خانواده، سونا و … است.

هتل گرند بهمیا از هتل های پراگ

یکی از هتل های پراگ هتل گرند بو همیا است که ۵ ستاره می باشد و هفتاد و نه اتاق دارد. در اتاق های بزرگ آن تراسی برای مشاهده شهر وجود دارد و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام، صندوق امانات، سشوار، فضای نشیمن و … هستند. موقعیت این هتل، بافت قدیم پراگ است و برای مهمان ها صبحانه تدارک دیده است. برای صرف وعده های دیگر از رستوران هتل می توانید استفاده کنید. از هتل تا مرکز خرید پالادیوم ۲۵۰ متر، تا موزه ملی پراگ ۱ کیلومتر، تا قلعه پراگ ۱٫۸ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن اصلی ۱٫۱ کیلومتر فاصله وجود دارد. از دیگر امکانات هتل به دستگاه خودپرداز، خدمات بلیط، اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، صبحانه در اتاق، رستوران، نگهداری از کودک، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، خشکشویی، پذیرایی ۲۴ ساعته، امکانات برای معلولین، اتاق وی آی پی، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه، اتاق سیگار ممنوع و … می توان اشاره کرد.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

هتل اینتِرکُنتینِنتال از هتل های پراگ

یکی از هتل های پراگ که ۵ ستاره است و موقعیت عالی دارد هتل اینتِرکُنتینِنتال است که اینترنت پر سرعت در تمام بخش های آن وجود دارد. دکوراسیون اتاق های آن شیک و مبله است و دارای تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و غیره است. از پنجره های بزرگ اتاق ها چشم اندازی زیبا از شهر را خواهید دید و برای صرف غذا و نوشیدنی از رستوران و بار هتل می توانید استفاده کنید. با مراجعه به تراس از هوای خوب شهر لذت ببرید. در هتل مرکز اسپا و سولاریوم وجود دارد که برای رفع خستگی و ریلکس کردن مناسب است. برای علاقه مندان به ورزش نیز مرکز تناسب اندام وجود دارد. از هتل تا قلعه پراگ، ۱٫۲ کیلومتر، موزه ملی پراگ ۱٫۶ کیلومتر، ایستگاه راه آهن ۲ کیلومتر و … خواهد بود. این هتل ۵ ستاره ۳۷۲ اتاق وجود دارد و دارای امکاناتی نظیر منوی کودکان، نگهداری چمدان، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، پرسنل چند زبانه، فکس/ فتوکپی، پارکینگ، خدمات تور، سوئیت عروس، صندوق امانات، اتاق وی آی پی، سیستم گرمایشی، کرایه دوچرخه، منو غذاهای رژیمی و … است.

هتل پراگ ماریوت از هتل های پراگ

یکی از هتل های پراگ که در سال ۲۰۱۶ مرمت شده است هتل ماریوت است که جاذبه های پراگ به آن نزدیک هستند. با اقامت در این هتل به راحتی به تمام جاذبه های شهر دسترسی خواهید داشت و جذابیت اروپایی- کلاسیک را در این هتل خواهید دید. اتاق ها با استفاده از دکوری ساده اما شیک طراحی شده اند. امکانات هتل ماریوت که از بهترین هتل های پراگ است شامل تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، سشوار، فضای نشیمن، کتابخانه، کرایه دوچرخه، اینترنت بی سیم، منوی غذاهای رژیمی، اتاق خانواده، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، روزنامه، فکس/ فتوکپی، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و … است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه ارائه می شود و در رستوران آن انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود. از هتل تا مرکز خرید پالادیوم ۲۵۰ متر، پل چارلز ۱٫۴ کیلومتر، ایستگاه راه آهن اصلی ۱ کیلومتر و میدان شهر قدیم ۷۵۰ متر است. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۹۳ اتاق است و ورود حیوانات خانگی به آنها مجاز می باشد.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

 هتل لا پالاس آرت هتل پراگ

یکی از هتل های پراگ هتل لا پالاس آرت هتل پراگ است که نمونه برجسته معماری در این شهر زیبا است و قدمت آن به سال ۱۸۹۷ برمی گردد. در این هتل زیبا نقاشی های دیواری و گچ بری های زیبایی را خواهید دید. دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و مبله است و دارای تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت است. این هتل نمایشگاه های دائمی لوگوهای اصلی لوکوربوزیه در اروپا و همچنین مجموعه هنرمندان جمهوری چک چون پاول اسکولنیک، میلوز ریندل و کودک مارولد ارائه می دهد. غذاهای بی نظیری را در رستوران های این هتل که از آن منظره ای زیبا از شهر به نمایش در می آید سرو می شود. تراس های آن برای فصل تابستان و سرو غذا بسیار ایده آل است. از هتل تا موزه ملی پراگ ۱٫۱ کیلومتر، ایستگاه مترو متنی ۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه واکلاو هاول پراگ سیزده کیلومتر فاصله وجود دارد. این هتل ۵ ستاره که ۷۲ اتاق دارد امکاناتی چون پارکینگ، کتابخانه، نگهداری چمدان، اینترنت بی سیم، استخر، اتاق سیگار ممنوع، فکس/فتوکپی، پرسنل چند زبانه، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز بدنسازی، شاتل هواپیمایی، تراس، سونا، ماساژ، خدمات بلیط، سیستم گرمایشی و … است.

هتل های پراگ
هتل های پراگ

هتل آریا هتل پراگ بای لایبرری هتل کالکشن

یکی از هتل های پراگ، هتل آریا هتل پراگ بای لایبرری هتل کالکشن است که ۵ ستاره می باشد و دارای باغی سرسبز و دیدنی است و مسافران با رفتن به باغ لحظات خوبی را با دوستان سپری خواهند کرد. اتاق های هتل دارای رنگ گرم است که آرامش خاصی را به مهمانان خواهد بخشید و اقامتی ایده آل در آن ها خواهید داشت. انواع غذاهای چینی و بین المللی در رستوران های هتل سرو می شود. از هتل تا کلیسای سنت نیکولا ۱۰۰ متر، ایستگاه راه آهن اصلی ۲٫۴ کیلومتر، کلیسای سنت ویتس ۴۵۰ متر، موزه کامپا ۵۵۰ متر و تا فرودگاه واکلاو هاول پراگ ۱۰ کیلومتر فاصله وجود دارد. اگر به تاریخ و معماری علاقه دارید اقامت در این هتل را از دست ندهید. این هتل ۵ ستاره دارای پنجاه و یک اتاق است و دارای امکاناتی نظیر کتابخانه، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، نگهداری از کودک، خدمات بلیط، خدمات تور، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، خدمات خشکشویی، شستشو و … است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط پراگ شهر پراگ یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان به شمار می رود. گردشگران زیادی به دلیل جاذبه های...

آشنایی با ویزای چک ویزای چک: برای اخذ ویزای چک لازم است تا در ابتدا متقاضیان مراجعه ای داشته باشند...

روادید چک کشور چک در مرکز اروپا واقع شده است و جزء محدوده ی شینگن می باشد. برای سفر به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر