هتل های لیتوانی

با هتل های لیتوانی بیشتر آشنا شویم

۷ آبان ۱۳۹۷

هتل های لیتوانی

لیتوانی یکی از کشورهای شمال شرقی اروپا بوده که پایتخت آن شهر ویلنیوس بوده و در همسایگی لهستان، روسیه و دریای بالتیک قرار گرفته است. با توجه به اینکه سالانه افراد زیادی به این کشور سفر می کنند ما در این مقاله هتل های لیتوانی را برای شما معرفی کرده ایم تا اگر قصد گردشگری در این کشور را داشتید بتوانید بهترین هتل های لیتوانی را شناخته و اقامتگاه خوبی برای خود در این کشور انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هتل های لیتوانی که در این مقاله به توضیح آن پرداخته شده است همه در پایتخت این کشور یعنی شهر ویلنیوس قرار دارد.

هتل پانوراما یکی از بهترین هتل های لیتوانی

هتل ۳ ستاره پانوراما یکی از بهترین هتل های لیتوانی می باشد که اقامت در این هتل برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد، زیرا از این هتل تا برج تاریخی گدیمیناس و میدان شهرداری حدود ۱۵ دقیقه پیاده راه است. همچنین مراکز خرید مهمی در حدود ۴ کیلومتری هتل قرار داشته و ایستگاه اتوبوس و قطار ۳ دقیقه پیاده از هتل پانوراما فاصله دارد. مهمترین خدمات رفاهی این هتل شامل وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای، حمام با سشوار و خدمات خشکشویی می باشد. در رستوران بزرگ این هتل انواع غذاهای اروپایی سرو می‌شود که مهمانان می‌توانند از طعم بی نظیر این غذاها لذت ببرند، کارکنان این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مسافرین هستند این موارد در کنار یکدیگر موجب شده است که این اقامتگاه به یکی از بهترین هتل های لیتوانی تبدیل شود.

هتل های لیتوانی
هتل های لیتوانی

هتل آمیکوس لیتوانی

اگر به دنبال یکی از اقامتگاه های خانوادگی و یکی از آرام ترین هتل های لیتوانی هستید ما به شما هتل آمیکوس را پیشنهاد می کنیم. این هتل یکی از مدرن ترین هتل های لیتوانی بوده که اقامت در آن می تواند بی نظیر باشد. هتل آمیکوس در نزدیکی فرودگاه ویلیو واقع شده است. این هتل حدود ۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و در دو کیلومتری ایستگاه قطار ویلسون قرار دارد. کارکنان هتل آمیکوس به زبان لیتوانی، روسی، انگلیسی، آلمانی و لهستانی تسلط دارند که این امر موجب راحتی هر چه بیشتر گردشگران شده است. از مهمترین خدمات رفاهی این هتل می توان به دسترسی رایگان به اینترنت، پارکینگ خصوصی، حمام اختصاصی با لوازم آرایش، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و…..اشاره کرد.

هتل های لیتوانی
هتل های لیتوانی

هتل ت اونیو ۱۵

هتل ت اونیو یکی از هتل های لیتوانی می باشد که در خیابان اصلی مرکز شهر ویلو پایتخت این کشور واقع شده است. این هتل سه ستاره جزوه هتل های مدرن این شهر به شمار می رود که در فاصله ۷ دقیقه ای از میدان کلیسای جامع قرار دارد. تمام اتاق های هتل ت اونیو مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و کابلی، حمام مجهز به دوش و سشوار و اینترنت رایگان می باشد. یکی از بزرگترین مزیت های این هتل نزدیکی آن به تعداد زیادی مغازه و رستوران شبانه روزی می باشد. اقامت در یکی از بهترین هتل های لیتوانی در هنگام سفر به این کشور می تواند موجب شود گردشگران سفر خوشی از این کشور به یادگار داشته باشند که هتل ت اونیو یکی از این هتل های مجهز می باشد.

هتل های لیتوانی
هتل های لیتوانی

هتل آپیا در لیتوانی

اگر دوست دارید در زمان سفر به کشور لیتوانی در یکی از شیک ترین هتل های لیتوانی اقامت داشته باشید می توانید هتل آپیا که در قلب پایتخت این کشور واقع شده است را انتخاب کنید. فرودگاه بین المللی ویلنیوس در ۷ کیلومتری این هتل قرار دارد و از این هتل تا کلیسای سنت نیکلاس حدود ۵۰۰ متر فاصله می باش. اتاق های هتل آپیا بسیار شیک و کلاسیک بوده به گونه ای که دارای طبقه چوبی می باشد. این هتل پنج ستاره دارای تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان، حمام خصوصی مجهز به سشوار می باشد. تعداد زیادی کافه و رستوران در اطراف هتل آتیا قرار دارد که مهمانان می‌توانند بهترین نوشیدنی ها و غذاهای اروپایی را در این رستوران‌ها سرو کنند.

هتل کونگرس از جمله زیباترین هتل های لیتوانی

هتل کونگرس یکی دیگر از هتل های لیتوانی می باشد که در پایتخت این شهر واقع شده است.  این هتل در نزدیکی کلیسای جامع و مجتمع قلعه ویلا قرار دارد. طراحی زیبای اتاق های این هتل و رنگ آمیزی آن به رنگهای گرم موجب شده است هتل کونگرس به یکی از پرطرفدارترین هتل های لیتوانی تبدیل شود. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از حمام مدرن و مجهز به سشوار، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ و پارکینگ این هتل استفاده نمایند. همچنین غذاهای اروپایی گوناگون با بهترین کیفیت در بوفه و رستوران این هتل ارائه می‌شود که طعم لذیذ آن می تواند تا آخر عمر در خاطرتان بماند. یکی دیگر از دلایلی که هتل کونگرس به یکی از بهترین هتل های لیتوانی تبدیل شده است این است که پرسنل این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشند.

معرفی هتل دوموس ماریا به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های لیتوانی

هتل دوموس ماریا واقع در پایتخت کشور لیتوانی یکی از محبوب ترین هتل های لیتوانی بوده است. میهمانان عزیز می توانند از پارکینگ خصوصی، حمام اختصاصی مجهز به سشوار، سیستم صوتی اتاقها، تلویزیون کابلی، میز کار و کافه هتل به صورت کاملا رایگان بهره ببرند. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به گردشگران عزیز بوده و گردشگران می توانند جهت کسب اطلاعات توریستی کشور لیتوانی، از این پرسنل کمک بگیرند. در کافه هتل از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح می توانید برای صرف صبحانه حاضر شوید و یک وعده غذای لذیذ صرف کنید.

هتل های لیتوانی
هتل های لیتوانی

هتل رونیمس لیتوانی

برای اقامت در یکی از نزدیکترین هتل های لیتوانی به فرودگاه بین المللی شهر ویلنیوس می‌توانید در هتل رونیمس اقامت گزینید. رنگ اتاق های هتل رونیمس بسیار زیبا و شاد انتخاب شده که افراد با وارد شدن به این هتل احساس شور و نشاط می کنند. در این هتل منطقه مجزایی برای کشیدن سیگار انتخاب شده تا مسافران عزیز بتوانند در بهترین شرایط در این هتل اقامت داشته باشند .استفاده از وای فای رایگان و حمام اختصاصی برای تمامی گردشگرانی که در هتل رونیمس اقامت دارند، امکان پذیر می باشد. اگر پس از اقامت در این هتل قصد خرید مواد غذایی داشته باشید می‌توانید تنها ۱۵۰ متر از هتل دور شده و به یکی از بزرگترین فروشگاه های غذایی این شهر برسید. این هتل در ۳۰۰ متری ایستگاه قطار اصلی و ۸۰۰ متری دروازه سنتی محبوب قرار دارد.

هتل سیمپل یکی از آرام ترین هتل های لیتوانی

با توجه به اینکه هتل سیمپل در یکی از خلوت ترین و آرام ترین مناطق شهر ویلنیوس واقع شده است افرادی که دوست دارند در یکی از ساکت ترین هتل های لیتوانی اقامت داشته باشند می توانند هتل سیمپل را انتخاب کنند. در این هتل اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی و آشپزخانه کوچکی می باشد که شرایط بهتری را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین استفاده از پارکینگ رایگان و وای فای رایگان برای همه مسافران امکان پذیر است. هنگامی که در این هتل اتاق گرفتید می توانید برای خرید و سرو غذا به رستوران ها و فروشگاه های مجهز اطراف هتل سیمپل رفته و از دیدنی های این منطقه لذت ببرید. پرسنل مجرب این هتل به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به گردشگران سراسر جهان می باشد.

هتل تیلتو

هتل تیلتو یکی دیگر از هتل های لیتوانی می باشد که متعلق به یک فرد ایرلندی بوده و در مرکز پایتخت این کشور واقع شده است. این هتل حدود ۲۴۰ متر تا کلیسای ویلیام فاصله دارد. طراحی شیک اتاق های هتل تیلتو موجب شده است بسیاری از افراد از میان هتل های  لیتوانی این هتل را جهت اقامت در این کشور برگزینند. اتاق های این هتل همچنین مجهز به تخت خواب، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا، حمام خصوصی و ….می باشد. اگر قصد اقامت در این هتل را داشتید می توانید به صورت ۲۴ ساعته از کمک های پرسنل این هتل جهت کسب اطلاعات گردشگری و توریستی در مورد کشور لیتوانی کمک گرفته و همچنین از خدمات فرودگاهی این هتل که شامل درخواست تاکسی می باشد استفاده کنید. توجه داشته باشید که در رستوران هتل تیلتو بهترین غذاهای محلی و اروپایی طبخ می‌شود تا شما گردشگران عزیز بتوانید با اقامت در این هتل لذیذترین غذاهای عمرتان را بچشید.

هتل زمیتس از دیگر هتل های لیتوانی

از دیگر هتل های لیتوانی که در مرکز شهر ویلنیوس واقع شده است هتل زمیتس می باشد. این هتل سه ستاره در نزدیکی ایستگاه های اتوبوس و قطار و مرکز نمایشگاه این شهر واقع شده است که این امر موجب راحتی مسافران برای گردش در سطح شهر می باشد. با توجه به اینکه هتل زمیتس به تازگی بازسازی شده است می توانید با اقامت در این هتل از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی بهره ببرید. اتاقهای این هتل مجهز به حمام، تخت خواب و مبلمان راحتی می باشد و همچنین گردشگران عزیز می توانند از پارکینگ رایگان این هتل نیز استفاده نمایند. استفاده از استخر سرپوشیده، میز بیلیارد، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و اتاق کنفرانس نیز برای عموم گردشگران مهیا است. توجه داشته باشید که کارکنان هتل نیز رفتاری کاملاً دوستانه با مسافران داشته و به چهار زبان انگلیسی، روسی، لهستانی و لیتوانی تسلط کامل دارند، که این امر می‌تواند موجب راحتی هرچه بیشتر مسافران شود. شناخت هتل های لیتوانی می‌تواند به شما این امکان را بدهد که با چشم باز اقامتگاه خود را در زمان سفر به این کشور انتخاب کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

اقامت لیتوانی برای اخذ اقامت لیتوانی باید با قوانین و مقررات مهاجرت به این کشور آشنا شوید. لیتوانی یکی از...

ویزای توریستی لیتوانی کشور لیتوانی با جاذبه ­های دیدنی بسیار زیبا هر ساله شاهد حضور گردشگران زیادی است. گردشگران برای...

ویزای نمایشگاهی لیتوانی یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا که دارای شرایط مناسبی برای گردش است، کشور لیتوانی می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر