ویزای نمایشگاهی لیتوانی

چگونه می توانیم ویزای نمایشگاهی لیتوانی را دریافت کنیم؟

۲۲ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی لیتوانی

یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا که دارای شرایط مناسبی برای گردش است، کشور لیتوانی می باشد. یکی از انواع ویزای لیتوانی است که بسیار محبوب و پر طرفدار محسوب میگردد، ویزای نمایشگاهی لیتوانی می باشد. کشور لیتوانی عضو پیمان شینگن می باشد و شما می توانید از طریق این کشور به سایر کشور های عضو پیمان سفر کنید. کشور لیتوانی دارای نمایشگاه های معتبر و جذابی است که هر یک دارای اعتباری جهانی می باشند. این کشور همچنین دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. در این مقاله به نکاتی راجع به اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی اشاره می کنیم.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

کشور لیتوانی

این کشور یکی از کشور های پیشرفته قاره اروپا است. همانطور که گفته شد این کشور عضو پیمان شینگن می باشد. شما می توانید با اخذ ویزای شینگن به سایر کشور های عضو این پیمان سفر کنید. کشور لیتوانی با حدود ۶۶ هزار کیلومتر مربع وسعت کشور ۱۲۳ ام جهان از لحاظ وسعت می باشد. جهت اخذ ویزای لیتوانی میتوانید از مشاوره آژانس های مسافرتی معتبر بهره ببرید. کشور لیتوانی با کشور هایی همچون لتونی، بلاروس، لهستان و روسیه مرز مشترک دارد. این کشور دارای ۱۰ استان می باشد و پایتخت آن شهر ویلنیوس است. کشور لیتوانی با توجه به موقعیت آن دارای مناطق جنگلی و نیمه جنگلی بسیاری می باشد. این کشور دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار متنوعی است. کشور لیتوانی از جمله کشور های دارای شرایط اقتصادی خوب در جهان است. واحد پولی کشور لیتوانی یورو است. مردم کشور لیتوانی مردمی مهمان نواز می باشند که اکثرا دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند. جمعیت کشور لیتوانی در حدود ۳٫۶ میلیون نفر بوده و  زبان رایج بین مردم این کشور، لیتوانیایی می باشد. ویزای نمایشگاهی لیتوانی یک فرصت مناسب هم برای بازدید از نمایشگاه های معتبر این کشور و هم برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی با استفاده از دعوت نامه

یکی از موارد رایج در اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی دریافت دعوت نامه مرتبط از طرف نمایشگاه می باشد. دعوت نامه در واقع به اخذ ویزای لیتوانی بسیار کمک می کند. دعوت نامه در واقع نامه ای است که از طرف مجری نمایشگاه و یا شرکت خاصی برای فرد ارسال می شود تا شرایط برای اخذ ویزای وی مهیا شود. دعوت نامه ضمانت نامه ای است که میزبان به اداره مهاجرت ارائه می دهد تا در صورت بروز مشکل مسئولیت کامل را بر عهده بگیرد. دعوت نامه ها دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله انواع دعوت نامه های می توان به دعوت نامه کاری، دعوت نامه تحصیلی دعوت نامه تجاری، دعوت نامه خانوادگی و دعوت نامه نمایشگاهی اشاره کرد. ارائه هر کدام از این دعوت نامه ها روند اخذ ویزای شما را تسریع می بخشد.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

مدارک عمومی مورد نیاز جهت اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی

شما برای اخذ ویزای لیتوانی باید یک سری مدارک عمومی را به سفارت این کشور ارائه دهید. علاوه بر ارائه مدارک کلی زیر باید مدارک تخصصی دیگری نیز با توجه به هدف سفرتان ارائه دهید. اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی با ارائه دعوت نامه و مدارک تخصصی مرتبط راحت تر می باشد. مدارک کلی اخذ ویزا عبارتند از :

تکمیل فرم اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی

 هدف سفر شما به لیتوانی

چند قطعه عکس با ابعاد مناسب

رزرو بلیط هواپیما

 بیمه مسافرتی

رزرو هتل برای کل مدت زمان اقامت

ارائه مدارک مربوط به توانایی مالی فرد متقاضی

گذرنامه فرد متقاضی و همراهان با حداقل ۶ ماه اعتبار

اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده

اصل سند ازدواج و کپی آن به صورت ترجمه شده

اصل و کپی شناسنامه فرزندان به صورت ترجمه شده

ارائه مدرک دال بر ارتباط فرد متقاضی با ایران (سند ماکیت خانه و یا مغازه)

مدارک ذکر شده باید دارای مهر ترجمه رسمی باشند. این مدارک باید به زبان انگلیسی یا لیتوانیایی ترجمه شده باشند.

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی و جشنواره و نمایشگاه های این کشور

کشور لیتوانی از جمله کشور هایی است که سالیانه جشنواره ها و نمایشگاه های مختلفی در آن برگزار می شود. شما می توانید با اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی نسبت به شرکت در این نمایشگاه ها اقدام کنید. این نمایشگاه ها اکثرا در شهر ویلنیوس پایتخت کشور لیتوانی برگزار می شود. از جمله نمایشگاه های مهم برگزار شده در این کشور می توان به نمایشگاه سلامت و محیط زیست، نمایشگاه جواهرات بالتیک، نمایشگاه رستا و نمایشگاه بالتیک مد و نساجی اشاره کرد. علاوه بر نمایشگاه های گفته شده کشور لیتوانی دارای جشنواره های محلی بسیار زیادی می باشد. جشنواره گراناتوس از جمله جشنواره های موسیقی محبوب مردم کشور لیتوانی است. در این جشنواره که هنرمندان بزرگی را در کنار هم جمع می کند، انواع سبک های موسیقی از جمله موسیقی بلوز و راک اجرا می شود. جهت اخذ ویزای لیتوانی باید وقت سفارت لیتوانی را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی و نمایشگاه آمبر تریپ (جواهرات بالتیک)

یکی از نمایشگاه های معتبر و جذاب کشور لیتوانی نمایشگاه آمبر تریپ می باشد. این نمایشگاه هر ساله در ماه مارس در شهر ویلنیوس برگزار می شود. همانطور که از اسم این نمایشگاه مشخص است این نمایشگاه در مورد جواهرات و سنگ های قیمتی می باشد. شما با اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی امکان بازدید از آخرین محصولات مرتبط در زمینه جواهرات را خواهید داشت. این نمایشگاه به صورت کلی به دو قسمت سنگ کهربا و سایر سنگ های گرانبها و فلزات گرانبها مانند طلا و نقره تقسیم می شود. این نمایشگاه هر ساله  بازدید کنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی و نمایشگاه رستا (ساخت و نوسازی ساختمان)

یکی دیگر از نمایشگاه های این کشور، نمایشگاه رستا می باشد که در مورد صنعت ساختمان سازی می باشد. اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی برای هر یک از این نمایشگاه ها امکان بازدید از نمایشگاه های دیگر را برای شما فراهم می کند. این نمایشگاه آخرین دستاورد ها در زمینه ساخت ساختمان و مرمت آن را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. این نمایشگاه هر ساله در شهر ویلنیوس و در ماه آپریل برگزار می شود.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی و نمایشگاه بالتیک مد و نساجی

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی برای بازدید از آخرین محصولات مد و فشن بسیار رایج می باشد. یکی از نمایشگاه های مرتبط با این صنعت نمایشگاه بالتیک مد و نساجی است. این نمایشگاه محصولات مختلفی در زمینه کیف، کفش و چرم ارائه می شود. این نمایشگاه سالیانه در ماه اکتبر و در شهر ویلنیوس برگزار می گردد.

اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی و نمایشگاه سلامت و محیط زیست (در حوزه بهداشت و درمان)

یکی از نمایشگاه های مهم و تاثیر گذار که هر ساله در ماه مارچ برگزار می شود نمایشگاه سلامت و محیط زیست است. اخذ ویزای نمایشگاهی لیتوانی برای این نمایشگاه از جمله بهترین انتخاب ها برای متخصصان در زمینه بهداشت می باشد. این نمایشگاه آخرین محصولات و فناوری ها در زمینه محیط زیست و سلامت را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. علاوه بر این موضوع در قسمت هایی از این نمایشگاه محصولاتی راجع به زیبایی و مد روز و ارتباط آن با سلامت بدن انسان ارائه می شود. اخذ ویزای لیتوانی امکان بازدید از این نمایشگاه را برای شما فراهم می کند. این نمایشگاه در شهر کلایپدا برگزار می شود.

ویزای نمایشگاهی لیتوانی
ویزای نمایشگاهی لیتوانی

 

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دریافت و پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای این کشور می باشد. دقت داشته...

ویزای تحصیلی لیتوانی اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی را دارید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید، این کشور شرایط...

وقت سفارت لیتوانی برای سفر به کشور لیتوانی باید ویزای لیتوانی یا همان ویزای شنگن را داشته باشید. برای این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر