هتل های دوسلدورف

با بهترین هتل های دوسلدورف بیشتر آشنا شویم

۱۰ آذر ۱۳۹۷

هتل های دوسلدورف، اگر قصد سفر به دوسلدورف کشور آلمان را دارید باید از بهترین هتل های دوسلدورف اطلاع کامل داشته باشید در این صورت است که می توانید یک اقامت …

هتل های دوسلدورف

یکی از گزینه هایی که لازم است قبل از هر سفر به آن توجه نمایید. رزرو هتل و بررسی بهترین هتل های شهر مد نظر می باشد. اگر قصد سفر به دوسلدورف کشور آلمان را دارید باید از بهترین هتل های دوسلدورف اطلاع کامل داشته باشید در این صورت است که می توانید یک اقامت خوب را تجربه نمایید و از سفر خود لذت ببرید. در ادامه لیستی کامل از بهترین هتل های شهر دوسلدورف برای شما جمع آوری شده است.

با بهترین هتل های دوسلدورف بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل حیات ریجنسی دوسلدورف

یکی از بهترین هتل های دوسلدورف (Hyatt Regency Dusseldorf) با پنج ستاره می باشد که جزو بهترین ها و برترین هتل ها در دوسلدورف به شمار می آید. این هتل در درجه هتل های لوکس قرار می گیرد و از امکانات رفاهی هیچ چیزی کم ندارد.

شما می توانید به سادگی به نقاط مختلف دوسلدورف برسید. همچنین می توانید با شاتل رایگان فرودگاه نیز با طی مسافتی بیست و پنج کیلومتری به فرودگاه این شهر برسید. نکته دیگر این است که این هتل در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار گرفته است از این رو پیشنهاد ما برای اقامت در این هتل ابتدا به افرادی است که علاقه به خرید کردن و برند های لوکس دارند.

امکانات این هتل سونا، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی، زمین گلف، حمام آب گرم، رستوران، بار، بسته های ناهار، وای فای رایگان، تراس، اتاق غیر سیگاری ها، اتاق خانواده، اتاق بدون آلرژی، تهویه مطبوع، خشکشویی، سالن اجتماعات، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، مرکز تجارت، صرافی، اجاره خودرو، خدمات پرستاری و دربانی به همراه خدمات بلیط می باشد.

آدرس: Speditionstraße 19, Hafen, 40221 Dusseldorf, Germany

هتل حیات ریجنسی دوسلدورف | سایت ویزا

هتل لیوینگ د مدیسی دوسلدورف

از دیگر هتل های دوسلدورف که یک هتل پنج ستاره می باشد، Derag Living De Medici است. در لیست لوکس ترین هتل های دوسلدورف نیز جای می گیرد. این هتل دارای ۱۷۰ اتاق می باشد و با دارا بودن سالن اجتماعات هتلی مناسب برای برگزاری سمینار ها و همایش های مختلف می باشد.

این هتل در واقع در یک ساختمان قدیمی بنا گردیده است که جزو میراث فرهنگی به شمار می رود. شما می توانید با طی فاصله ای پنج دقیقه ای به خیابان Königsallee برسید.

همچنین جاذبه های مختلف دیگر فرهنگی نظیر موزه ها و گالری های هنر نیز در اطراف این هتل قرار گرفته اند. در فاصله هشت کیلومتری از این هتل نیز فرودگاه شهر دوسلدورف قرار گرفته است. اگر می خواهید تا بیشتر با شب های زنده دوسلدورف آشنا شوید و به سراغ کافه های مختلف این شهر بروید اقامت در این هتل می تواند برای شما یک گزینه مناسب باشد.

از امکانات این هتل می توان به سونا، ماساژ، سالن ورزشی، حمام آب گرم، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، خشکشویی، رستوران، بار، سالن اجتماعات، پارکینگ،مرکز تجاری، اتاق خانواده، وای فای رایگان، واکس کفش، اجاره خودرو، نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط و صبحانه در اتاق اشاره کرد.

آدرس: Mühlenstrasse 31, Altstadt, 40213 Dusseldorf, Germany

هتل لیوینگ د مدیسی دوسلدورف | سایت ویزا

هتل ویلا ویکتوریا دوسلدورف

دیگر هتلی که قرار است در لیست بهترین هتل های دوسلدورف برای شما قرار دهیم هتل ویلا ویکتوریا (Villa Viktoria) می باشد. این هتل یک هتل لوکس و چهار ستاره در بین هتل های دوسلدورف می باشد دارای چهل اتاق بوده و تنها سه و نیم کیلومتر از فرودگاه شهر فاصله دارد.

می توانید به راحتی به ایستگاه اتوبوس و یا مترو شهری دسترسی پیدا کرده و به تمام نقاط شهر دوسلدورف بروید. همچنین تنها با دو کیلومتر مسافت به Castle Jaeger hof  و Goethe Museum برسید.امکانات این هتل سونا،سولاریوم. بار،وای فای رایگان،صندوق امانات،سوییت ماه عسل،سیستم گرمایشی،اتاق سیگار ممنوع،خدمات بلیط،واکس کفش ،پارکینگ،تراس ،روم سرویس،چک این چک اوت سریع می باشد.

آدرس: Blumenthal str. 12, Derendorf, 40476 Dusseldorf, Germany

هتل ایندیگو دوسلدورف

از دیگر هتل های لوکس و چهار ستاره در بین هتل های دوسلدورف (Hotel Indigo Dusseldorf) می باشد. این هتل دارای ۱۲۶ اتاق می باشد که هر اتاق نیز به تلویزیون کابلی و حمام اختصاصی مجهز می باشد و یکی از بهترین هتل های دوسلدورف برای اقامت است. می توانید از این هتل هشت دقیقه با مترو بروید و به شهر قدیمی دوسلدورف برسید.

و یا می توانید از تعداد زیادی از رستوران های اطراف این هتل لذت ببرید. همچنین فاصله کمی نیز تا فرودگاه خواهید داشت و یا می توانید خود را به آسانی به, Goethe Museum Castle Square و ESPRIT Arena  برسانید.این هتل دارای امکاناتی  نظیر سولاریوم،ماساژ،سالن ورزشی،رستوران،بار،وای فای پر سرعت رایگان،تراس،صبحانه در اتاق،روم سرویس،سیستم گرمایشی،اتاق بدون آلرژی،تهویه مطبوع،خشکشویی،پارکینگ،صندوق امانات،نگهداری چمدان ها ،پذیرش بیست و چهار ساعته ،واکس کفش می باشد.

آدرس: Kaiserswerther Strasse 20, Pempelfort, 40477 Dusseldorf, Germany

هتل ایندیگو دوسلدورف | سایت ویزا

هتل اینساید بای ملیا دوسلدورف سیسترن

از دیگر هتل های دوسلدورف که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم، (Innside by Melia Dusseldorf Seestern) است؛ اسن هتل جزو بهترین و لوکس ترین هتل های دوسلدورف به شمار می رود و همچنین از نظر امکانات رفاهی نیز بسیار خوب و کامل در بین هتل های دوسلدورف می باشد.

همچنین برای شما امکان دسترس آسان به نقاط مختلف شهر را نیز فراهم می آورد. برای نمونه می توانید با طی مسافت یک دقیقه به ایستگاه مترو برسید و یا با ۱٫۹ کیلومتر مسافت به Aquazoo-Löbbecke-Museum برسید. همچنین از ESPRIT Arena، نیز تنها ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارید. از این رو می توان این هتل را جزو بهترین هتل های دوسلدورف دسته بندی کرد.

امکانات هتل شامل سونا،ماساژ،سالن ورزشی،رستوران،بار،منوی ویژه غذای رژیمی ،کانال تلویزیون کودک،وای فای رایگان،تراس،صبحانه در اتاق،سرویس اتاق،سیستم گرمایشی،اتاق غیر سیگاری ها،اتاق بدون آلرژی،اتاق عایق صدا،خشکشویی،پارکینگ،صندوق امانات،خدمات خدمتکار روزانه،واکس کفش،ورود مجاز حیوانات خانگی می شود.

آدرس: Niederkasseler Lohweg 18a, Lörick, 40547 Dusseldorf, Germany

هتل مرکور دوسلدورف سیتی سنتر

(Mercure Hotel Dusseldorf City Center) این هتل نیز از جمله هتل های شهر دوسلدورف می باشد که با داشتن چهار ستاره یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت از بین تمام هتل های دوسلدورف می باشد.

همان طور که از نامش پیداست در مرکز شهر دوسلدورف قرار گرفته است که همین موضوع یک امتیاز مثبت برای این هتل به شمار می رود. از آن جهت که شما می توانید دسترسی آسان به همه نقاط شهر داشته باشید. انواع مراکز خرید و رستوران ها دقیقا در فاصله کمی از هتل قرار گرفته اند و تا موزه ها و گالری ها نیز تنها چند دقیقه پیاده روی لازم دارید.

پس ما این هتل را از بین تمام هتل های دوسلدورف به افرادی که علاقه به خرید برند های لوکس دارند و می خواهند بیشتر مدت زمان خود را صرف خرید کردن نمایند پیشنهاد می کنیم.امکانات هتل شامل رستوران،بار،بسته های ناهار،وای فای رایگان،تراس،صبحانه در اتاق،پارکینگ،واکس کفش،خشکشویی،اتاق بدون آلرژی،تهویه مطبوع،سرویس اتاق،پذیرش بیست و چهار ساعته،خدمات بلیط،نگهداری از چمدان ها می شود.

آدرس: Am Stresemannplatz 1, City Center, 40210 Dusseldorf, Germany

هتل مرکور دوسلدورف سیتی سنتر | سایت ویزا

هتل فرودگاه ون در والک دوسلدورف

یکی دیگر از بهترین هتل های دوسلدورف در این لیست وندر والک (Van der Valk Airporthotel Duesseldorf) می باشد. این هتل از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد و البته جزو هتل های چهار ستاره دوسلدورف نیز می باشد.

همچنین به خاطر داشتن طراحی شیک و زیبا و همچنین امکانات خوب در لیست لوکس ترین هتل های دوسلدورف نیز جای می گیرد. این هتل از ایستگاه مترو فاصله چندانی ندارد و برای خرید کردن نیز مکان مناسبی است زیرا به بهترین نقاط خرید و مراکز خرید دوسلدورف دسترسی خواهید داشت.

از امکانات این هتل می توان به مسیر پیاده روی،سونا،اسپا،ماساژ،سالن ورزشی،رستوران. بار،بسته های ناهار،وای فای رایگان،پارکینگ،اتاق عایق صدا،اتاق بدون آلرژی،سرویس اتاق،تراس،صبحانه در اتاق،خشکشویی،واکس کفش،پذیرش بیست و چهار ساعته ، نگهداری از چمدان ها ،ماشین خودکار فروش نوشیدنی و اسنک اشاره کرد.

آدرس: Am Hülserhof 57, Rath, 40472 Dusseldorf, Germany

هتل فرودگاه ون در والک دوسلدورف | سایت ویزا

هتل ان اچ سیتی دوسلدورف

هتل (NH Dusseldorf City) در واقع این هتل را علاوه بر لیست بهترین هتل های دوسلدورف باید در لیست بزرگترین هتل های شهر دوسلدورف نیز جای داد.

این هتل چهار ستاره بوده و در مجموع ۳۳۸ اتاق دارد و امکانات رفاهی آن نیز بسیار کامل و در حد هتل های لوکس و پنج ستاره می باشد. ۱٫۳ کیلومتر از Savoy Theater Düsseldorf،۲٫۴ کیلومتر از Castle Square،۷٫۸ کیلومتر از Benrath Palace و از فرودگاه دوسلدورف نیز تنها هفت و نیم کیلومتر فاصله دارد.

در اطراف این هتل نیز بار و کافه های مختلفی وجود دارد که برای گشت زدن در شب های دوسلدورف یک مکان عالی به شمار می رود.از این رو انتخاب این هتل را از بین هتل های دوسلدورف به شما پیشنهاد میکنیم.

ازجمله امکانات هتل سونا،سالن ورزشی،رستوران،بار.منوی رژیمی،بسته ناهار،وای فای ،صبحانه در اتاق، روم سرویس،سیستم گرمایشی،تهویه مطبوع،اتاق بدون آلرژی،اتاق عایق صدا،خشکشویی،پارکینگ،صندوق امانات، واکس کفش،خدمتکار روزانه ،اجاره خودرو، خدمات پرستاری از کودک ، نگهداری از چمدان ها می باشد.

آدرس: Kölner Strasse 186-188, Oberbilk, 40227 Dusseldorf, Germany

هتل ان اچ سیتی دوسلدورف | سایت ویزا

هتل آساهی دوسلدورف

هتل آساهی (Hotel Asahi) را می توانید یک انتخاب راحت و نزدیک به مرکز شهر در بین هتل های دوسلدورف در نظر بگیرید. این هتل یکی از هتل های چهار ستاره لوکس در دوسلدورف نیز به شمار می رود.

دارای شصت اتاق می باشد و هر اتاق نیز به امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای ،دستگاه قهوه ساز و حمام مدرن مجهز می باشد. می توانید از ایستگاه دوسلدورف تنها با پنج دقیقه پیاده روی خود را به هتل آساهی برسانید.

اگر بخواهیم درباره دیزاین و طراحی هتل صحبت کنیم باید بگوییم که سبک هتل ژاپنی می باشد و پر است از کار های هنری مختلف که در هر گوشه از آن قرار گرفته است. اگر اهل خرید کردن باشید می توانید تنها با طی یک فاصله ده دقیقه ای به صورت پیاده به مرکز خرید Königsallee برسید و از قسمت قدیمی شهر نیز که بیشتر جاذبه های گردشگری در آن قرار گرفته است تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارید.

هتل آساهی را می توانید به عنوان یک هتل خوب برای اقامت در بین هتل های دوسلدورف انتخاب کنید؛ اگر مایل هستید تا کرایه کمی برای حمل و نقل و تاکسی بپردازید. از رودخانه راین تنها ۱٫۲ کیلومتر، از تالار شهر ۱٫۵ کیلومتر از میدان قلعه ۱٫۶ کیلومتر از کاخ بنرات ۸٫۸ کیلومتر و از فرودگاه دوسلدورف نیز تنها ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارید.

امکانات این هتل

سونا،سالن ورزشی،بار،بسته های ناهار،اینترنت،وای فای رایگان،تراس،اتاق غیر سیگاری ها،تهویه مطبوع،اتاق بدون آلرژی،پارکینگ،پذیرش بیست و چهار ساعته،واکس کفش،صرافی، نگهداری از چمدان ها ، خدمات بلیط

آدرس: Kurfürstenstr. 30, Stadtmitte, 40211 Düsseldorf, Germany


سوالات متداول هتل های دوسلدورف

یکی از بهترین هتل های دوسلدورف چیست؟

یکی از لوکس ترین هتل های دوسلدورف چیست؟

یکی از هتل های 5 ستاره دوسلدورف که به گردشگران برای اقامت پیشنهاد می‌کنید، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های برلین اگر می خواهید به شهر برلین که یکی از تاریخی ترین و زیبا ترین شهر های جهان...

شهر های مهم آلمان کشور آلمان در قاره سرسبز اروپا واقع شده است. کشور آلمان در بین کشورهای قاره اروپا...

دیدنی های فرانکفورت: یکی از زیباترین شهرهای آلمان، فرانکفورت می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی باشکوه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر