فرم اپلیکیشن سفارت استونی، برای سفر به کشور استونی بایستی ویزای مربوط به این کشور را تهیه و اخذ نمود که از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای این کشور ...

فرم اپلیکیشن سفارت استونی | سوالات – هزینه – نحوه پر کردن

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

فرم اپلیکیشن سفارت استونی، برای سفر به کشور استونی بایستی ویزای مربوط به این کشور را تهیه و اخذ نمود که از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای این کشور …

راهنمای کامل فرم اپلیکیشن سفارت استونی

برای سفر به کشور استونی بایستی ویزای مربوط به این کشور را تهیه و اخذ نمود که از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای این کشور نیز می‌توان به تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت استونی اشاره کرد.

فرم مذکور را می‌توانید از وب سایت رسمی این کشور دانلود کرده و یا با مراجعه حضوری خود به کنسولگری کشور استونی یا فنلاند، آن را به دست بیاورید. افرادی که متقاضی سفر به کشور استونی هستند بایستی در بهترین زمان ممکن فرم اپلیکیشن سفارت استونی را تکمیل نموده و به همراه سایر مدارک مورد نیاز، درخواست خود را در جهت صدور ویزای استونی کامل کنند و منتظر دریافت پاسخی از سوی کنسولگری این کشور باشند.

فرم اپلیکیشن سفارت استونی | سوالات - هزینه - نحوه پر کردن | سایت ویزا

کشور استونی

یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین کشورهای جهان، کشور استونی می‌باشد که به دلیل بالا بودن جمعیت خانم‌ها در این کشور، لقب کشور زنانه را به آن داده‌اند. گردشگران و مسافرانی که به دنبال بازدید از یک مکان بسیار بکر و جالبی هستند می‌توانند کشور استونی را به این منظور انتخاب نموده و بهترین سفر خود را به قاره اروپا شکل دهند.

این کشور به دلیل داشتن اقتصادی بسیار پویا و هزینه‌های زندگی پایین خود در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد از دیگر کشورهای جهان واقع شده است و به همین دلیل شاهد مهاجرت‌های بسیار مختلف از کشورهای دیگر به سوی استونی هستیم.

مساحت این کشور در حدود ۴۵ هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن نیز در حدود ۱٫۵ میلیون نفر می‌باشد و این کشور از کم جمعیت‌ترین و کوچکترین کشورهای اروپایی به شمار می‌آید. پایتخت این کشور شهر تالین بوده و زبان رایج آن نیز استونیایی می‌باشد که برخی از مردم این جمعیت به زبان روسی و انگلیسی نیز آشنا هستند.

آب و هوای کشور استونی نیز بسیار معتدل و دارای هر چهار فصل بوده به طوری که میانگین دما در فصل تابستان حدود ۱۸ درجه سانتی گراد و میانگین دما در فصل زمستان حدود منفی ۷٫۵ درجه سانتی گراد بیان شده است که مسافران می‌توانند قبل از سفر خود به این کشور درباره شرایط اقلیمی این کشور نیز  اطلاعاتی را به دست بیاورند.

ویزای کشور استونی

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، کشور استونی یکی از جدیدترین مقاصد برای بازدید و سفر در قاره اروپا می‌باشد و افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می‌توانند با اخذ ویزای کشور استونی به راحتی سفر مد نظر خود را شکل دهند.

توجه داشته باشید که بدون اخذ و دریافت ویزای این کشور، سفر به آن نیز امکان‌پذیر نخواهد بود و مسافران حتما بایستی قبل از پرواز خود ویزای مرتبط با سفر خود را در دست داشته باشند.

از مهم‌ترین ویزاهای این کشور نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          ویزای گردشگری استونی
  •          ویزای کار استونی
  •          ویزای ازدواج استونی
  •           ویزای سرمایه گذاری استونی

متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن هدف خود از سفر به این کشور یکی از ویزاهای مربوط را انتخاب کرده و تهیه کنند. توجه داشته باشید که کشور استونی یکی از اعضای شینگن بوده و حتما بایستی ویزای شینگن این کشور را تهیه کنید تا بتوانید در حوزه شینگن نیز به راحتی رفت و آمد داشته باشید. برای اخذ و صدور ویزای مورد نظر نیز بایستی یک سری مراحل و مدارک را از قبل تهیه و آماده کرده که یکی از مهمترین این مراحل تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌باشد.

در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد فرم اپلیکیشن سفارت استونی، بهترین زمان تکمیل آن، نکات مورد توجه در پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی و نحوه تکمیل آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک به این کشور سفری را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم که با ما در آژانس مسافرتی ایران ویزا همراه باشید تا بتوانید سفری بهتر را تجربه کنید.

وقت سفارت استونی

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مراحل مورد نیاز جهت صدور ویزای کشور استونی، اخذ و گرفتن وقت سفارت استونی می‌باشد. توجه داشته باشید که بدون اخذ وقت سفارت این کشور نمی‌توانید مدارک مورد نیاز خود را به کنسولگری این کشور ارائه داده و در بهترین زمان ممکن ویزای این کشور را به دست بیاورید.

مسافران و متقاضیانی که قصد بازدید از این کشور را دارند می‌توانند با مراجعه به کنسولگری این کشور، تمام مدارک و اسناد لازم را تحویل کارگزار مربوطه داده و با پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی منتظر پاسخ مناسبی از سوی این کنسولگری باشید.

یکی از مهمترین اقداماتی که کشور استونی برای صدور ویزاهای خود در نظر گرفته است این است که سخت گیری‌های بی‌جهتی که برخی از کنسولگری‌ها در هنگام صدور ویزا از خود نشان می‌دهند را حذف کرده است تا از این طریق بتواند توجه بسیاری از مسافران را به سوی کشور خود جلب کند.

هم چنین ماموران حاضر در کنسولگری نیز تمام راه‌های آسان و سریع صدور ویزای این کشور را برای متقاضیان ارائه می‌دهند تا متقاضیان بتوانند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ویزای مورد نظر خود را به دست بیاورند.

فرم اپلیکیشن سفارت استونی

فرم اپلیکیشن سفارت استونی یکی از مهمترین مدارک و مراحلی می‌باشد و باید پر شود. این فرم از چندین صفحه مختلف تشکیل شده است که بر روی صفحه ی‌اول آن پرچم کشور استونی قرار گرفته و این امر یکی از راه‌های شناسایی فرم مذکور می‌باشد. تمام سوالات این فرم به زبان انگلیسی بوده و متقاضیان نیز بایستی به این زبان، پاسخ‌های مناسب را ارائه دهند. افراد می‌توانند با توجه به مدارک مورد نیاز دیگر، فرم مذکور را تکمیل نموده و همراه سایر مدارک تحویل کنسولگری دهند تا مسئولین این کنسولگری نیز بتوانند بررسی‌های لازم را بر روی مدارک و فرم پر شده داشته باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ویزای استونی

متقاضیانی که به دنبال پر کردن فرم درخواست سفارت استونی هستند بایستی مدارکی را نیز برای پر کردن این فرم از قبل آماده کنند که از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مدارک مورد نیاز جهت پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          ارائه پاسپورتی که حداقل از ۶ ماه اعتبار زمانی برخوردار است.
  •          ارائه دو قطعه عکس: عکس‌ها بایستی دارای زمینه سفید بوده و در آن تمام چهره فرد به شکل کامل مشخص باشد. همچنین رعایت پوشش در این عکس اجباری نمی‌باشد.
  •          ارائه مدارک مالی: متقاضیان بایستی گردش حساب ۳ سال اخیر خود را همراه با یک ضمانت نامه بانکی تحویل کنسولگری این کشور دهند.
  •          بیمه نامه: یکی از حساس‌ترین مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌باشد که افراد بایستی بیمه نامه پزشکی خود را قبل از سفر به این کشور در دست داشته باشند.
  •          اصل مدارک شناسایی
  •          ارائه مدرک معتبر زبان با کسب حداقل‌ترین نمره قبولی
  •          ارائه بلیط هواپیما و هتل در صورت رزرو بودن
  •          ارائه دعوتنامه تحصیلی یا کاری در صورت وجود داشتن
  •          گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه و سوء سابقه
  •          ارائه رزومه ی‌کاری و تحصیلی

متقاضیان در نظر داشته باشند که بدون داشتن مدارک فوق به هیچ وجه نمی‌توانند فرم مذکور را پر نموده و درخواست خود را در جهت صدور ویزای مورد نظر خود اعلام کنند. همچنین برای آگاهی از به روزترین این مدارک نیز می‌توانید به وب سایت رسمی این کشور مراجعه نموده و مدارک مورد نیاز را مطالعه نمایید.

سوالات فرم اپلیکیشن سفارت استونی

بسیاری از افراد به دنبال آگاهی از سوال‌هایی هستند که در فرم اپلیکیشن سفارت استونی ارائه شده است و سعی بر آن دارند تا بتوانند قبل از تکمیل این فرم اطلاعاتی را در مورد این سوال‌های به دست بیاورند. از مهم‌ترین و رایج‌ترین سوالاتی که در فرم اپلیکیشن سفارت استونی وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          نام و نام خانوادگی
  •          تاریخ و محل تولد
  •          کشور تولد
  •          ملیت کنونی و جنسیت
  •          وضعیت تاهل و نوع گذرنامه
  •          شماره شناسنامه و صادر شده توسط
  •          شماره گذرنامه و تاریخ انقضای آن
  •          آدرس منزل و شماره تلفن متقاضی
  •          اقامت در کشور دیگر
  •          شغل فعلی
  •          اطلاعات کارفرما
  •          تاریخ سفر و تاریخ ورود
  •          اثر انگشت و مدت زمان اقامت در کشور استونی
  •          کشور ورودی و تعداد ویزاهای شینگن
  •          هزینه سفر و تاریخ و محل پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی
  •          امضا
سوالات فرم اپلیکیشن سفارت استونی | سایت ویزا

افرادی که زیر سن قانونی هستند، می‌توانند والدین خود را وکیل نموده تا آنها تمام مراحل لازم برای تکمیل و امضاء این فرم انجام دهند؛ و کنار امضاء نیز نسبت خود را با فرد زیر ۱۸ سال اعلام کنند. همانطور که ملاحظه نمودید تمام سوالات ارائه شده بسیار آسان می‌باشد و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این سوالات پاسخ‌های مربوط را ارائه داده و از این طریق یکی از بزرگ‌ترین گام‌ها برای رسیدن به ویزای مورد نظر خود را  بردارند.

هزینه فرم اپلیکیشن سفارت استونی

هزینه‌ای که در زمان تکمیل کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی بایستی پرداخت شود را می‌توانید از کنسولگری این کشور جویا شده و بعد از تکمیل نمودن فرم مذکور، تمام هزینه‌های لازم و مربوط به صدور ویزا و انگشت نگاری را پرداخت نموده و رسید آن را به کارگزار مربوطه تحویل دهید. برای آگاهی از مبلغ دقیق هزینه ی‌لازم نیز می‌توانید به سایت رسمی کنسولگری این کشور مراجعه نمایید و توجه داشته باشید که در صورت عدم صدور ویزای مربوط به هر دلیلی، هیچ گونه مبلغی را نمی‌توانید از کنسولگری دریافت کنید.

بهترین زمان ارائه فرم اپلیکیشن سفارت استونی

بهترین زمان تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت استونی زمانی می‌باشد که شما چند ماه دیگر می‌خواهید سفرتان را انجام دهید. در نظر داشته باشید که مدت زمان بررسی فرم مذکور و مدارک دیگر به زمان زیادی نیاز دارد که در بسیاری از مواقع این زمان در حدود ۱ الی ۳ ماه می‌باشد و مسافران برای اینکه بتوانند در زمان مد نظر خود، سفرشان را به این کشور انجام دهند می‌توانند در بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن اقدام به پر کردن فرم درخواست سفارت استونی (Embassy Of Estonia) داشته باشند.

انواع فرم اپلیکیشن سفارت استونی

بسیاری از افراد با توجه به متفاوت بودن اهداف سفر خود، به دنبال انواعی از فرم اپلیکیشن سفارت استونی هستند که در این خصوص بایستی اشاره کرد که فقط یک نوع فرم درخواست سفارت استونی را داریم و همه متقاضیان مجبور به دریافت و پر کردن همان یک فرم می‌باشند. به همین دلیل در وب سایت‌های مختلف به دنبال انواع این فرم نباشید و با دانلود و دریافت همان یک نسخه آن می‌توانید درخواست خود را برای صدور ویزای مد نظر اعلام کنید.

چگونگی مشاهده فرم اپلیکیشن سفارت استونی

برای مشاهده فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌توانید وارد وب سایت رسمی سفارتخانه کشور استونی شده و از قسمت مشاهده فرم درخواست سفارت استونی، این فرم را دانلود نموده و مورد مطالعه خود قرار دهید. همچنین نمونه و نسخه اصلی این فرم در وب سایت برخی از شرکت‌های اخذ و خدمات ویزا نیز موجود می‌باشد که می‌توانید از معتبرترین سایت این شرکت، فرم مورد نظرتان را اخذ کنید.

نحوه پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی

متقاضیان می‌توانند به دو صورت اقدام به پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی داشته باشند که عبارتند از:

  •          حضوری: برای تکمیل حضوری فرم مورد نظرتان می‌توانید به سفارتخانه کشور مربوطه مراجعه نموده و با درخواست، فرم شروع به پر کردن آن داشته باشید و در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز می‌توانید مسئله را با همکاران حاضر در این کنسولگری در میان بگذارید.
  •          آنلاین: برای تکمیل آنلاین این فرم می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، فرم مذکور را دانلود کرده و آن را پر نمایید و سپس آن را ارسال کنید. توجه داشته باشید که به تمام سوال‌ها جواب داده باشید.

سفارتخانه کشور استونی

اگر قصد دارید که فرم درخواست سفارت کشور استونی را با مراجعه حضوری به سفارتخانه کشور استونی تکمیل کنید بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که متاسفانه در حال حاضر سفارتخانه کشور استونی در کشور ما هیچ گونه فعالیتی ندارد و متقاضیان نیز مجبور هستند برای مراجعه به سفارتخانه این کشور، به کشورهای همسایه از جمله دبی و ترکیه مراجعه نموده و تمام اقدامات لازم را از آن سفارتخانه به عمل برساند.

البته این امر را نیز در نظر داشته باشید که سفارتخانه کشور فنلاند در سال‌های اخیر تمام کارها و فعالیت‌های مربوط به سفارتخانه کشور استونی را انجام می‌دهد و متقاضیان می‌توانند در زمان مورد نظر خود به سفارت فنلاند مراجعه نموده و درخواست خود برای صدور ویزای مورد نظر این کشور را داشته باشند.

اگر شما هم می‌خواهید در آینده نزدیک برای سفر و بازدید از این کشور، ویزای مورد نظر خود را درخواست دهید می‌توانید با استفاده از سفارت خانه کشور فنلاند اقدام به این کار داشته باشید. کنسولگری کشور فنلاند نیز با واقع شدن در شهر تهران در تمام روز‌های هفته به جزء روزهای تعطیل آماده خدمات رسانی به متقاضیان خود می‌باشد و شما می‌توانید برای ارائه مدارک، تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت استونی، مراحل انگشت نگاری و پرداخت هزینه‌های مربوط به این کنسولگری مراجعه نمایید.

نکات مورد توجه در پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی

افرادی که قصد بازدید و یا سفر به کشور استونی را دارند، همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره شد، بایستی یک سری نکات را مورد توجه قرار داده و سپس اقدام به پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی داشته باشند.

از مهمترین و ضروری‌ترین نکات مورد توجه برای پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •          فرم مذکور را بدون هر گونه غلط و خطی پر کنید.
  •          در پر کردن این فرم حتما از خودکار آبی روان استفاده کنید.
  •          جواب هر سوالی را در همان جدول و خانه مربوط به سوال پاسخ دهید.
  •          از ذکر هر گونه مطلب اضافه در فرم مذکور خودداری کنید.
  •          قبل از پر کردن فرم، اطمینان لازم را در جهت فرم استونی بودن آن به دست بیاورید.
  •          تمام موارد خواسته شده را با دقت پر نمایید و از ارائه هرگونه اطلاعات اشتباهی به شدت خودداری کنید چرا که مسئولین سفارتخانه کشور استونی تمام مدارک ارائه شده شما را با فرم مذکور مطابقت خواهند داد و در صورت هر گونه مغایرتی، با درخواست شما موافقت نخواهد شد و این موضوع برای همه مسافرانی که قصد بازدید از این کشور را دارند بسیار مهم می‌باشد.

اهمیت فرم اپلیکیشن سفارت استونی در اخذ ویزای استونی

اهمیت پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی به قدری زیاد است که سفارتخانه کشور استونی به افرادی که فرمی را در خصوص صدور ویزای مورد نظر خود پر نکرده باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد کرد.

همچنین توجه داشته باشید که این فرم نشان دهنده تمام ویژگی‌های فردی و هدف شما از سفر به این کشور است و شما با پر کردن آن در واقع خلاصه‌ای از خود و زندگی خود را بیان می‌کنید که این امر بسیار حساس و مهم می‌باشد چرا که می‌تواند در نتیجه موافقت با صدور ویزای مد نظر شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

اهمیت فرم اپلیکیشن سفارت استونی در اخذ ویزای استونی | سایت ویزا

متقاضیان می‌توانند قبل از هر گونه ارائه فرمی، یک بار به شکل کامل فرم مذکور را مورد مطالعه خود قرار داده و با آگاهی بیشتری اقدام به پر کردن این فرم داشته باشید. برای پر کردن سوالاتی نا مفهوم فرم اپلیکیشن سفارت استونی می‌توانید از مسئولان سفارتخانه در این زمینه کمک لازم را بگیرید تا به تمام سوالات فرم به خوبی جواب صریح و مناسبی را ارائه داده باشید.


سوالات متداول فرم اپلیکیشن سفارت استونی

آیا با توجه به متفاوت بودن اهداف سفر فرم اپلیکیشن سفارت استونی هم دارای انواع متفاوتی است؟

پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی از چه اهمیتی برخوردار است؟

از ضروری ترین نکاتی که هنگام پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت استونی باید رعایت کنیم، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای تحصیلی استونی کشور استونی با داشتن دانشگاه های معتبر با سطح علمی و فناوری بالا، رؤیای بسیاری...

راهنمای کامل ویزای تجاری استونی استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که افراد به منظور کار و تجارت،...

راهنمای کامل ویزای نمایشگاهی استونی نمایشگاه‌ها و نمایشگاه استونی همواره روشی برای تبادل اطلاعات و دانش با یکدیگر هستند. گرفتن...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر