سفر به پرتغال

دانستنی های لازم درباره سفر به پرتغال

۱۳ دی ۱۳۹۷

سفر به پرتغال

هر ساله سفر به پرتغال مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد چرا که تاریخی بودن کشور پرتغال و بافت قدیمی برخی شهر های آن و همچنین وجود مناطق گردشگری طبیعی در این کشور مثال زدنی است و بازدید از این مناطق قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود اما قبل از سفر باید به مواردی توجه داشت که سفری با آرامش داشت. در ادامه برخی از نکات قابل توجه و مناطق گردشگری پرتغال ذکر شده است.

کشور پرتغال

سفر به پرتغال یکی از سفر هایی خواهد بود که قطعا تمامی خواسته های یک گردشگر را برآورده خواهد کرد چرا که کشور پرتغال سابقه تاریخی فراوانی در دفتر خود دارد و مناطق دیدنی و گردشگری این کشور زبانزد می باشد. در میان دیگر کشور های اروپایی نام کشور پرتغال کمتر به گوش می خورد اما لازم به ذکر است که این امر به معنی کمبود مناطق گردشگری این کشور نیست و به هیچ عنوان نمی توان کشور پرتغال را نادیده گرفت.

چرا که یکی از کشورهای با قدمت از نظر تاریخی است که از نقطه نقطه شهر قابل درک است چرا که بافت قدیمی برخی شهر های آن که لذت سفر به پرتغال را بیشتر خواهد کرد حتما شما را حیرت زده خواهد کرد و یک جا بودن بافت قدیمی و ساخت و ساز های به روز حس خوبی به شما خواهد داد. پرتغال هرچه که شما در ذهن خود راجب یک کشور گردشگری می دانید را داراست و همین امر سبب ازدیاد گردشگران در این کشور شده است. پایتخت کشور پرتغال لیسبون می باشد که این شهر از مناطقی است که در سفر به پرتغال حتما قابل توجه شما قرار خواهد گرفت.

کشور پرتغال
کشور پرتغال

آب و هوای پرتغال

آب و هوای یک کشور عامل تعیین کننده ای در گردشگری بودن کشور خواهد بود. کشور پرتغال آب و هوایی معتدل و در برخی فصول قابل تحمل می باشد. البته باید به این امر اشاره کرد که در برخی فصول سال سفر به پرتغال با کمی سختی همراه خواهد بود چرا که تابستان های کشور پرتغال بسیار گرم می باشد اما به دلیل شرجی نبودن قابل تحمل است بر خلاف آن زمستان های پرتغال بسیار سرد و سوزناک است که سفر به پرتغال در این فصل توصیه نمی شود.

چنانچه در فصل تابستان اقدام به سفر به پرتغال نمودید بهتر است بیشتر مناطق جنوبی و کنار سواحل پرتغال را انتخاب کنید چرا که آب و هوای این منطقه بهتر از دیگر مناطق خواهد بود. در حالت کلی نمی توان آب و هوای پرتغال را نامناسب دانست چرا که تمامی فصول آن آب وهوایی قابل تحمل خواهند داشت اما اگر قصد سفر بدون هیچ دردسری دارید بهتر است بهترین زمان سفر به پرتغال را بدانید که در بخش بعدی به آن اشاره شده است.

آب و هوای پرتغال
آب و هوای پرتغال

بهترین زمان سفر به پرتغال

تفاوت آب وهوایی فراوان در کشور پرتغال سبب شده که برخی فصول برای سفر به پرتغال کاملا مناسب نباشد و انتخاب فصل سفر بسیار مهم خواهد بود. بهترین زمان سفر به پرتغال را می توان فصل های بهار و پاییز دانست چرا که آب و هوای این فصول ملایم بوده و بهترین آب و هوا خواهد بود. تنها عامل تعیین کننده برای سفر آب و هوا نخواهد بود و حتما باید دیگر موارد را نیز در نظر گرفت.

برخی افراد دوست دارند در فصلی به سفر بپردازند که تئاتر ها یا مراسمی خاص در کشور برگزار شود. باید یک خبر خوب به شما بدهم چرا که کشور پرتغال در همه فصول مراسمی خاص در نظر گرفته است که همگان می توانند از این مراسم و امکانات لذت ببرند. در همه فصول فستیوال های بزرگ و مشهوری برگزار می شود که حتما توجه شما را جلب خواهد کرد و سبب هرچه لذت بخش تر شدن سفر شما خواهد شد. که قبل از سفر بهتر است از تاریخ دقیق این فستیوال ها مطلع شده و در تاریخ مقرر به سفر بپردازید.

سفر به پرتغال
سفر به پرتغال

بهترین شهر های پرتغال

پرتغال مملو از شهر های تاریخی و دیدنی است که هر کدام بنا به دلایلی برای گردشگری حائز اهمیت می باشند. شهر لیسبون به واقع گردشگری ترین شهر پرتغال می باشد. شهر ویزیو نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد که در سفر به پرتغال حتما از این شهر نیز بازدید کنید.

شهر کویمبرا از دیگر شهر های دیدنی پرتغال است که چنانچه دوست دارید دانشگاه های قدیمی پرتغال را نیز در سفر به پرتغال مشاهده نمایید از این شهر بازدید نمایید. شهر پورتو پس از شهر لیسبون مهمترین شهر پرتغال به حساب می آید که بندری بودن این شهر نیز سبب بازدید بسیاری از گردشگران از این منطقه در سفر به کشور پرتغال شده است.

جاذبه های طبیعی پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشور هایی است که مناطق دیدنی و گردشگری فراوان خدادادی را دارا است و این مناطق گردشگری طبیعی و زیبائی این مناطق سبب افزایش روز افزون گردشگران این کشور گشته است. از منظره های طبیعی پرتغال می توان به غار هایی در دل دریا اشاره کرد که به اسم بناگیل بوده و به وسیله قایق یا شنا میتوان به بازدید از این منطقه پرداخت که منظره بسیار زیبای این محل بسیار لذت بخش خواهد بود.

آزور منطقه ای بسیار زیبا است که درختان سبز و چمن های زیبا اطراف یک حوضچه زیبا را فراگرفته اند که علاوه بر زیبائی ودلنشین بودن منطقه از بازی دلفین ها نیز در این ناحیه لذت خواهید برد. جزایر مادیرا از دیگر نواحی گردشگری طبیعی پرتغال است که زیبائی آن حیرت آور است و در سفر به پرتغال حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

جاذبه های طبیعی پرتغال
جاذبه های طبیعی پرتغال

موزه های پرتغال

موزه ها که نمایانگر قدمت یک کشور می باشند در واقع قدمت تاریخی یک کشور را به نمایش در می آورند و قطعا مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و از عواملی به حساب می آید که سبب جذب گردشگران می شود. موزه کاشی یکی از موزه های مشهور پرتغال به حساب می آید که در پایتخت این کشور یعنی لیسبون واقع شده است که انواع کاشی ها را به نمایش درآورده است.

موزه ملی باستان شناسی برترین و بزرگترین موزه پرتغال می باشد که بسیاری از لوازم تاریخی پرتغال در این موزه قرار داده شده اند و نمایانگر قدمت و آداب و رسوم قدیمیان پرتغال می باشد مجسمه های ورودی این موزه نیز قدمت تاریخی داشته و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار خواهد گرفت.

موزه های پرتغال
موزه های پرتغال

مناطق گردشگری پرتغال

کشور پرتغال مناطق گردشگری بسیاری در خود جای داده است که بازدید از هر کدام سبب لذت بخش تر شدن سفر به پرتغال خواهد شد. یکی از این مناطق دیدنی کلیسای آلکوباکا می باشد که قدمت دیرینه تاریخی آن و ساخت منحصر به فرد آن بسیار دیدنی خواهد بود. کاپلا دوس اوسوس از دیگر مراکز دیدنی خواهد بود و مفهوم این مکان بسیار ماجراجویانه خواهد بود کاپلا دوس اوسوس اسم یک صومعه کوچک است که در دوران بسیار قدیم اجساد را در این کلیسای کوچک قرار داده بودند که از استخوان اجساد تشکیل شده است و به راحتی استخوان های انسان ها در آن قابل مشاهده است.

قلعه اوبیدوس از دیگر مناطقی است که حتما در سفر به پرتغال مد نظر شما خواهد بود این قلعه دور تا دور شهر اوبیدوس کشیده شده است که حفاظ کاملی از شهر اوبیدوس به حساب می آید. کاخ ملی پنا از دیگر مناطق دیدنی پرتغال است که در بلندی بنا شده است و منظره بسیار زیبائی دارد و امکان مشاهده آن از اکثر نقاط شهر لیسبون امکان پذیر خواهد بود.

مناطق گردشگری پرتغال
مناطق گردشگری پرتغال

هتل های پرتغال

هتل ها بخش عمده گردشگران را در خود جای می دهند و حتما یکی از موارد قابل توجه تورهای گردشگری انتخاب هتل مناسب خواهد بود که کشور پرتغال هتل های ۵ ستاره بسیاری را جهت خدمات رسانی به گردشگران مهیا نموده است. هتل های فراوانی در سطح کشور پرتغال فعالیت می کنند که بنا به خدمات هتل قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت.

از هتل های مشهور پرتغال می توان به هتل های سانا لیسبون، روما لیسبون، کاسا د سانتوس و… اشاره کرد که تمامی خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم خواهند کرد. برخی هتل های پرتغال مجهز به استخر و جکوزی نیز هستند که می توانید با بررسی کامل هتل اقدام به رزرو آن نمائید. هتل اولیسیپو لارا پالاس را می توان بهترین هتل لیسبون نامید و بی شک می توان آن را بین بهترین هتل های جهان در نظر گرفت که منظره رو به دریای این هتل به زیبائی آن افزوده است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط لیسبون بلیط لیسبون یکی از پر فروش ترین بلیط های خارجی است که در ایران به فروش می رسد،...

تور پرتغال کشور پرتغال یکی از کشورهای توریستی بی نظیر می باشد و سالانه مسافران بسیاری از سرتاسر دنیا به...

ویزای تجاری پرتغال برای دریافت ویزای تجاری پرتغال راه های زیادی وجود دارد ما در این مطلب شما را با...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر