سفر به پاریس، عروس شهرها یک سفر رویایی برای تمام گردشگران می باشد. به طوری که شما گذر زمان را در طول سفر خود حس نخواهید کرد. در این قسمت اطلاعاتی مفید در مورد جاذبه های دیدنی پاریس و نکات دانستنی در مورد سفر به پاریس را برای شما توضیح داده ایم. در طول سفر خود در پاریس می توانید از بهترین مراکز خرید این شهر دیدن کنید و لوکس ترین سوغاتی ها را برای دوستان خود خریداری نمایید. همچنین در طول سفر خود بهترین غذاهای پاریس را امتحان کنید.

دانستنی های لازم درباره سفر به پاریس

۱۹ دی ۱۳۹۷

سفر به پاریس

سفر به پاریس، عروس شهرها یک سفر رویایی برای تمام گردشگران می باشد. به طوری که شما گذر زمان را در طول سفر خود حس نخواهید کرد. در این قسمت اطلاعاتی مفید در مورد جاذبه های دیدنی پاریس و نکات دانستنی در مورد سفر به پاریس را برای شما توضیح داده ایم. در طول سفر خود در پاریس می توانید از بهترین مراکز خرید این شهر دیدن کنید و لوکس ترین سوغاتی ها را برای دوستان خود خریداری نمایید. همچنین در طول سفر خود بهترین غذاهای پاریس را امتحان کنید.

پاریس قلب و پایتخت کشور فرانسه، با داشتن جاذبه های دیدنی و بهترین مراکز خرید همواره یکی از مهمترین مقاصد گردشگران در تمام فصل های سال بوده است. زیبایی ها و جذابیت های پاریس به اندازه ای است که از آن به عنوان عروس شهرها یاد می شود. تقریبا تمام افراد بر این موضوع اتفاق نظر دارند که خیابان های پاریس مانتد موزه های لوکس به نظر می رسد به گونه ای که با گردش در این خیابان ها گذر زمان را فراموش خواهید کرد. سالانه گردشگران بیشماری از اروپا و از سراسر دنیا برای دیدن این شهر لوکس سفر می کنند. در این قسمت اطلاعات ویژه ای را در مورد سفر به پاریس برای شما ارائه می دهیم. قبل از سفر به پاریس بهتر است شناخت کافی از این شهر داشته باشید تا از سفر خود لذت ببرید .

سفر به پاریس
سفر به پاریس

جاذبه های دیدنی پاریس

برج ایفل از  مشهورترین جاذبه های  دیدنی پاریس است که به محض گفتن پاریس به ذهن همه خطور می کند. البته مکان های دیدنی دیگری نیز در پاریس همواره مورد توجه گردشگران می باشد از جمله این مکان ها می توان به، موزه لوور اشاره کرد که تقریبا ۳۸٫۰۰۰ اثر هنری و تاریخی در این موزه نگهداری می شود. هر سال ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ گردشگر از این موزه دیدن می کنند.

کلیسای سکره کر که در بالاترین نقطه پاریس ساخته شده است دارای شکوه بی نظیری است که معماری ویژه ای دارد. شاید برای شما جالب باشد که گورستان پرلاشز نیز از مهمترین جاذبه های دیدنی پاریس است، زیرا شخصیت های بسیار مشهوری در این محل دفن شده اند. کلیسای نتردام پاریس نیز از مهمترین و قدیمی ترین آثار تاریخی در این شهر است. حتما در طول سفر به پاریس از این مکان ها دیدن کنید.

جاذبه های دیدنی پاریس
جاذبه های دیدنی پاریس

هزینه های سفر به پاریس

از هزینه های کلی سفر به پاریس می توان به هزینه های مربوط به خرید بلیط پرواز، رزرو هتل و محل اقامت، هزینه های خورد و خوراک و همچنین هزینه های ورودیه برای بازدید از برخی موزه ها و مکان های دیدنی اشاره کرد. ابتدا با مشخص کردن بودجه خود برای سفر، می توانید بهترین هتل مورد نظر را قبل از سفر رزرو کنید. در نظر داشته باشید برای اخذ ویزای فرانسه شما نیازمند رزرو هتل قبل از سفر و همچنین خرید بلیط پرواز رفت و برگشت هستید.

حتما در طول سفر به پاریس از بهترین رستوران ها دیدن کنید و از غذاهای مشهور فرانسوی را در این رستوران ها امتحان کنید. شیرینی ماکرون را از دست ندهید، این شیرینی را می توانید به عنوان سوغاتی پاریس نیز برای اقوام و دوستان خود خریداری کنید. البته در مراکز خرید پاریس می توانید بهترین برند عطرها و ادکلن ها را مشاهده کنید. که می تواند هدیه های لوکسی برای دوستان و اقوام شما باشد.

صرفه جویی در هزینه های سفر به پاریس

برای صرفه جویی در سفر به پاریس بهتر است پس از تعیین زمان سفر خود اقدامات اولیه برای خرید بلیط را انجام دهید زیرا در این صورت قدرت انتخاب دارید و می توانید از ایرلاین دلخواه و با شرایط مورد نظر بلیط پرواز را خریداری کنید و دیگر نگران اتمام بلیط های پروازی در زمان سفر خود نخواهید بود. هتل مورد نظر را نیز بر حسب بودجه خود انتخاب کنید. معمولا هتل های ۳ ستاره در این شهر با داشتن بهترین امکانات، قیمت های مناسبی دارند. همچنین در طول سفر به پاریس برای تردد می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید که برای صرفه جویی هزینه های سفر بسیار مفید خواهد بود.

صرفه جویی در هزینه های سفر به پاریس
صرفه جویی در هزینه های سفر به پاریس

اخذ ویزای پاریس

برای سفر به پاریس باید ابتدا به کنسولگری فرانسه مراجعه کنید و اقدامات لازم را برای اخذ ویزای فرانسه انجام دهید. ویزای صادر شده برای سفر به پاریس متناسب با هدف شما برای سفر به این شهر می باشد. مدارک کلی از جمله حداقل اعتبار ۶ ماهه گذرنامه، کپی مدارک شناسایی، کپی از فیش حقوقی، چند قطعه عکس و مدارک دیگری بر حسب درخواست نوع ویزای شما توسط سفارت از شما خواسته می گردد. البته با توجه به نوع سفر شما مدارک خواسته شده می تواند متغیر باشد بعد از تحویل مدارک به کنسولگری فرانسه و شرکت در مصاحبه بعد از انجام اقدامات لازم ویزای شما صادر می شود و معمولا از کنسولگری با شما تماس گرفته می شود .

قابل ذکر است داشتن دعوت نامه پروسه صدور ویزا برای سفر به پاریس را تسهیل می کند. در ارائه مدارک حتما دقت لازم را داشته باشید در صورت وجود هرگونه نقص یا جعل، حق صدور ویزا برای شما سلب می گردد. اطلاعات کلی در مورد مدارک مورد نیاز را می توانید با مراجعه به سایت کنسولگری فرانسه مشاهده کنید. به محض تصمیم برای سفر به پاریس اقدامات لازم را برای اخذ ویزا انجام دهید زیرا معمولا ویزای فرانسه به سادگی اخذ نمی گردد.

فرودگاه های  پاریس

فرودگاه رواسی فرودگاه بین المللی پاریس می باشد که در واقع بزرگترین فرودگاه فرانسه است. در بررسی های انجام شده این فرودگاه دومین فرودگاه اروپا و دهمین فرودگاه دنیا از لحاظ تعداد مسافران و تعداد پروازهایی که مدیریت می شود به شمار می آید. فرودگاه اورلی نیز  از دیگر فرودگاه های بین المللی پاریس می باشد که همه پروازهای بین قاره ای در این فرودگاه مدیریت می شود که قبل از ساخته شدن فرودگاه  رواسی، اصلی ترین فرودگاه پاریس بوده است. البته اخیرا بیشتر پروازهای خارجی این فرودگاه به فرودگاه رواسی انتقال یافته است که با وجود آن این فرودگاه بیشتر پروازها را دارد‌.

فرودگاه های پاریس
فرودگاه های پاریس

آب و هوای پاریس

شهر پاریس دارای آب و هوای اقلیمی اقیانوسی است به گونه ای که تابستان های گرم و زمستان های اندکی سرد دارد، البته این سرما آزار دهنده نیست. در برخی از روزهای زمستان می توانید شاهد بارش برف زیبایی در این شهر زیبا باشید. اگرچه هیچگاه برف کل زمین پاریس را نمی پوشاند ولی تصویر رویایی به شهر می دهد به گونه ای که زیبایی آن را دو چندان می کند .

آب و هوای پاریس
آب و هوای پاریس

بهترین زمان سفر به پاریس

با توجه به توضیحات بالا تمام فصل های سال برای سفر به پاریس می تواند مطلوب باشد، به گونه ای که در هر فصل از سال به این شهر سفر کنید خاطره ای بی نظیر از سفر خود خواهید داشت. در صورتی که بخواهید بیشتر برای شرکت در جشنواره ها و فستیوال ها و همچنین بهره مندی از آف های ویژه در مراکز خرید بهره مند شوید، معمولا سفر در دو فصل بهار و پاییز بیشتر در اولویت می باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره مارسی مارسی شهری زیبا و توریستی در فرانسه می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که همه...

سفر به نیس نیس یکی از جالب ترین و جذاب ترین شهرهای اروپایی می باشد که با دارا بودن جاذبه...

بلیط پاریس پاریس یکی از پرگردشگرترین شهرهای جهان می باشد، وجود جاذبه های گردشگری فراوان در پاریس موجب گشته تا...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر