نیس یکی از جالب ترین و جذاب ترین شهرهای اروپایی می باشد که با دارا بودن جاذبه های فراوان و برگزاری فستیوال های متعدد هر ساله میزبان گردشگران بی شماری می باشد. سفر به نیس در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد واقع شده است. هزینه های سفر به نیس از جمله مواردی می باشد که در آن زمینه بایستی اطلاعات دقیق به دست آورد.

دانستنی های لازم درباره سفر به نیس

۲۳ دی ۱۳۹۷

سفر به نیس

نیس یکی از جالب ترین و جذاب ترین شهرهای اروپایی می باشد که با دارا بودن جاذبه های فراوان و برگزاری فستیوال های متعدد هر ساله میزبان گردشگران بی شماری می باشد. سفر به نیس در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد واقع شده است. هزینه های سفر به نیس از جمله مواردی می باشد که در آن زمینه بایستی اطلاعات دقیق به دست آورد.

نیس

نیس یکی از بزرگترین شهرهای کشور فرانسه می باشد که با داشتن ساحلی زیبا و چشم انداز طبیعی به یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای فرانسه تبدیل شده است. چرا که هر ساله بر تعداد توریست ها و گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند افزوده می شود. این شهر با شب زنده داری هایش معروف می باشد شما در سفر به نیس از نزدیک شاهد این امر خواهید بود. این شهر با پایتخت ایران ۲:۳۰ دقیقه اختلاف زمانی دارد و در سفر به نیس بایستی بر اساس ساعت نیس برنامه ریزی نمایید. فستیوال های نیس از جمله دیگر عللی می باشد که توجه افراد را به سوی خود جذب می کند و وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر نیس به بهترین شهرهای تفریحی و گردشگری در فرانسه و در قاره اروپا تبدیل شده است. شما با حضور در فستیوال های شهر نیس در فصول مختلف سال با دیدن مردمان نیس در لباس هایی رنگارنگ و پایکوبی شان غرق لذت و شادی خواهید شد و هیچ غم و غصه ای را به یاد نخواهید آورد. اگر قصد سفر به نیس را در سر دارید بایستی ابتدا اطلاعاتی مفید در مورد این شهر و آب و هوای شهر و اطلاعات مهم دیگری را کسب نمایید که در ادامه مطلب به برخی از این مطالب پرداخته ایم.

نیس

آب و هوای نیس

شهر نیس دارای آب و هوای مدیترانه بوده و از این رو در بیشتر فصول سال از شلوغ ترین و پرتردد ترین شهرهای فرانسه محسوب می شود. چرا که آب و هوای معتدل و مرطوب نیس زمینه را برای مسافرت در بیشتر روزهای سال برای توریستها و گردشگران فراهم می نماید. به طور متوسط می توان گفت در سال ۳۰۰ روز آفتابی می باشد با این حال اشعه گرم خورشید در فصل تابستان بسیار اذیت کننده است افرادی که در فصل تابستان در فکر سفر به نیس هستند با اینکه از گرمای بسیار اذیت می شوند اما می توانند در ساحل زیبای نیس لحظات بی نظیری را داشته و از ورزش های آبی در ساحل نیس بهره مند شوند. هم چنین می توان به این نقطه اشاره کرد که در فصل تابستان در مقایسه با دیگر فصول سال هزینه اقامت و هزینه رستوران ها بسیار افزایش می یابد.

آب و هوای نیس

بهترین زمان سفر به نیس

با توجه به اقلیم هوایی حاکم در شهر نیس می توان بهترین زمان سفر به نیس را فصل بهار و تابستان را انتخاب کرد. از علل اصلی انتخاب این دو فصل وجود روزهای تعطیلی بسیار می باشد و گردشگران و مسافران می توانند با خیال راحت و بدون استرس از زمان سفری بی دغدغه را تجربه می کنند. سفر به نیس در فصل بهار با توجه به آب و هوای خنک بعد از فصل زمستان و شکوفه زدن درختان و جاری شدن چشمه ها گزینه بسیار ایده آلی می باشد و شما می توانید در ساحل زیبای نیس شنا کرده و در غروب هنگام با قدم زدن در کرانه ساحل نیس لحظات رویایی و احساساتی را تجربه کنید. هم چنین شما می توانید در سفر به نیس با اقامت در نزدیکترین هتل به ساحل نیس طلوع و غروب خورشید را به تماشا بنشینید.

بهترین زمان سفر به نیس

جاذبه های دیدنی نیس

شما می توانید با سفر به نیس از جاذبه های بسیار خاص و منحصر به فرد در این شهر دیدن نمایید. بخش قدیمی شهر نیس یکی از پرترددترین خیابان های شهر نیس می باشد که پر از کافه ها و رستوران های بزرگ و کوچک با دکوراسیون بسیار شیک و مدرنی می باشند. میدان مسانا از دیگر جاذبه های این شهر است در این میدان انواع ساختمان ها با طراحی های جالب و خاص را مشاهده خواهید کرد. موزه ملی مارک شاگال نیز از جاذبه هایی می باشد که در سفر به نیس حتما از آن دیدن نمایید در این موزه از آثار تاریخی هنرمندان و افراد معروف فرانسوی نگهداری می شود.

جاذبه های دیدنی نیس

تورهای مسافرتی نیس

در سال های اخیر تورهای مسافرتی بسیاری به مقصد نیس برگزار می شود شما می تواند در سفر به نیس در این تورهای مسافرتی ثبت نام کرده و سفری بدون دردسر و پر از آرامش را تجربه کنید. در تورهای مسافرتی نیس با توجه به مدت زمان برگزاری تور و هم چنین امکانات و خدمات ارائه شده در این تورها هزینه های متغیری را بایستی متقبل شوید و این امر بسته به انتخاب شما می باشد که کدام آژانس مسافرتی را برای سفر به نیس انتخاب نمایید.

تورهای مسافرتی نیس

ویزای توریستی نیس

از مهم ترین اقداماتی که بایستی در سفر به نیس انجام داد اخذ و دریافت ویزای توریستی نیس می باشد که برای دریافت به موقع آن افراد باید چند هفته و حتی چند ماه قبل از زمان سفرشان به دنبال اخذ و صدور آن بیفتند. برای این امر باید مدارک لازم را از سفارت خانه نیس جویا شده و بدون هیچ کاستی تمامی مدارک را تهیه و آماده و به مسئولین سفارت خانه تحویل دهید توجه داشته باشید که متقاضیان ویزای نیس بسیار زیاد می باشند به همین دلیل در رسیدن وقت سفارت تان بایستی صبور باشید.

ویزای توریستی نیس

هزینه اقامت در سفر به نیس

هزینه اقامت در سفر به نیس با توجه به هتل رزرو شده شما و خدمات و امکانات ارائه شده در آن هتل متغیر می باشد. در سفر به نیس اگر قصد دارید در شیک ترین و بی نظیر ترین هتل های نیس اقامت داشته باشید می توان هتل نگرسکو و هتل لو موریس را به شما پیشنهاد کرد. هتل لو موریس در دهه ۱۹۳۰ تاسیس بنا شده است و یکی از قدیمی ترین هتل های نیس به شمار می آید با این حال با ارائه بهترین و مدرن ترین خدمات و امکانات به یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های نیس تبدیل شده است. اگر شما قصد دارید در سفر به نیس هزینه ارزانی را جهت اقامت در این شهر پرداخت نمایید می توانید با رزرو هتل های با ستاره پایین و امکانات محدود در هزینه اقامت خود صرفه جویی نمایید.

هزینه اقامت در سفر به نیس

هزینه حمل و نقل در سفر به نیس

وسیله حمل و نقل و جابه جایی در شهر نیس بسیار فراوان می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه و خواست خود یکی از وسیله های نقلیه و حمل و نقل را برای جابه جایی استفاده نمایید. در سفر به نیس می توانید از دوچرخه و اسکوتر برای طی مسافت های نزدیک استفاده کنید و از این طریق هزینه کمتری را تقبل نمایید. کرایه دوچرخه در این شهر حدود ۲۰ یورو می باشد. تاکسی های نیس مجهز به تاکسی متر بوده و این امر دیگر جایی برای چانه زدن را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

سفر به پاریس سفر به پاریس، عروس شهرها یک سفر رویایی برای تمام گردشگران می باشد. به طوری که شما...

کشور فرانسه یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی و جهانی می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی...

وقت سفارت فرانسه: کشور فرانسه جزو آن دسته کشورهایی است که جهت ورود به خاک آن نیاز به اخذ ویزای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر