شهر مارسی یکی از زیباترین و بی نظیرترین شهرهای فرانسه می باشد؛ که هرساله گردشگران زیادی سفر به مارسی را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. شهر مارسی دارای آب و هوای مدیترانه ای است و بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان و بهار می باشد.

دانستنی های لازم درباره سفر به مارسی

۲۳ دی ۱۳۹۷

سفر به مارسی

شهر مارسی یکی از زیباترین و بی نظیرترین شهرهای فرانسه می باشد؛ که هرساله گردشگران زیادی سفر به مارسی را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. شهر مارسی دارای آب و هوای مدیترانه ای است و بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان و بهار می باشد.

مارسی

مارسی یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای کشور فرانسه می باشد. بندر مارسی در کرانه های جنوبی این کشور واقع شده است. بندر مارسی در سده هفتم پیش از میلاد بنا شده است. این شهر یکی از بی نظیرترین و ماورائی ترین شهرهای اروپایی می باشد که شما در سفر به مارسی می توانید شهری با فرهنگ غنی و طبیعتی سرسبز و چشم اندازهایی دیدنی که در وهله اول هر گردشگر و توریستی را به سوی خود جذب می کند را، ببینید.

شهر مارسی دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی بیشماری می باشد که این امر از اصلی ترین و مهمترین علل جذب توریست ها به مارسی می باشد. همچنین می توان گفت مارسی شهر پژوهش و شهر دانشمندان است چرا که زادگاه شخصیت های بسیار مهمی است و این امر سبب معروف شدن مارسی در بین شهرهای فرانسه می شود. این مقاله در زمینه سفر به مارسی و جاذبه های دیدنی این شهر و هزینه های اقامت و غیره برای علاقه مندان و عزیزانی که قصد سفر به مارسی را دارند تهیه و بازنویسی شده است.

مارسی

آب و هوای مارسی

آب و هوای مارسی مدیترانه ای است و این امر سبب می شود در این شهر هوای بسیار سرد و غیرقابل تحمل را تجربه نکنید؛ اما انتظار بادهای شدید هم در فصل تابستان و هم در فصل زمستان را داشته باشید. در فصل زمستان دمای هوا از ۹ درجه سردتر و در فصل زمستان دمای هوا از ۲۵ درجه بیشتر نمی شود، به غیر از مواقع خاص که می توان گرما و سرمای بیش از حد را در این شهر مشاهده کرد.

آب و هوای مارسی

بهترین زمان سفر به مارسی

با توجه به اقلیم هوایی حاکم در شهر مارسی می توان گفت بهترین زمان سفر به مارسی فصل بهار و تابستان می باشد چرا که در این دو فصل میزان دمای هوا بسیار مناسب و ایده آل است و گردشگران و مسافران به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توانند به این شهر رویایی سفر کنند. همچنین توجه داشته باشید در فصل پاییز و زمستان نیز سفر به مارسی با تعداد نسبتا اندکی در مقایسه با فصل های بهار و تابستان در جریان می باشد چرا که در زمستان هوایی مرطوب و معتدل در شهر حاکم خواهد بود.

بهترین زمان سفر به مارسی

هزینه اقامت در مارسی

هزینه اقامت در سفر به مارسی با توجه به هتل انتخابی شما متغیر خواهد بود بنابراین نمی توان مبلغ ثابتی را برای هزینه اقامت در سفر به مارسی تعیین نمود؛ اما در حالت کلی می توان گفت هزینه اقامت در هتل ها ۵ ستاره ای در مقایسه با هتل های ۳ ستاره بسیار گران خواهد بود. البته در این شهر سوئیت هایی نیز برای اجاره به مسافران وجود دارد که هزینه آنها از هزینه هتل های ۳ ستاره کمتر است. به همین دلیل افراد بایستی با توجه به مقدار بودجه و توانایی خود یکی از مناسب ترین هتل ها و یا اقامتگاه ها را در مارسی رزرو نمایند. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که هتل های نزدیک به مرکز شهر در مقایسه با هتل های دورتر از مرکز شهر هزینه بسیاری را از شما اخذ خواهند نمود.

هزینه اقامت در مارسی

هزینه خورد و خوراک در مارسی

در سفر به مارسی غذا خوردن در یکی از رستوران های این شهر هزینه بسیار گرانی را برای شما بر جای خواهد گذاشت به همین دلیل پیشنهاد ما به تمامی مسافرانی که قصد سفر به مارسی را دارند این است که با تهیه کردن مواد اولیه غذایی خود به آشپزی مشغول شوید، در این صوت هزینه ای نه چندان زیاد در جهت خورد و خوراک خود در این شهر پرداخت خواهید کرد. ساندویچ های آماده در این شهر حدود ۵ الی ۱۵ یورو می باشد و در صورتی که مایل هستید در سفر به مارسی یک وعده غذایی در بهترین رستوران های این شهر میل کنید بایستی هزینه ای حدود ۳۵ یورو را در نظر بگیرید. در غیر این صورت فقط با پرداخت ۶۰ یورو می توانید مواد اولیه یک هفته خود را تهیه نمایید.

هزینه خورد و خوراک در مارسی

هزینه های حمل و نقل در سفر به مارسی

هزینه حمل و نقل و جابجایی در سفر به مارسی یکی از مواردی است که برای هر فردی مهم است و معمولا افراد سعی بر آن دارند تا هزینه کمتری را در قبال جابجایی متقبل شوند. برای این امر اولین پیشنهاد ما این است که با رزرو اقامتگاهی در مرکز شهر، با کمترین هزینه های ممکن خود را به مرکز خرید و یا مکان های دیدنی این شهر برسانید و با توجه به این امر که اغلب جاذبه های دیدنی و تاریخی مارسی در نزدیکی و مرکز شهر قرار دارند این موضوع به نفع شما عزیزان خواهد بود. در غیر این صورت شما می توانید به وسیله اتوبوس ها و مترو با کمترین هزینه به تمامی نقاط شهر جابجا شوید. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های جابجایی بلیط های دو سره با قیمت حدود ۶ یورو و یا ۱۰ سفره با قیمت حدود ۲۰ یورو را تهیه کنید.

هزینه های حمل و نقل در سفر به مارسی

جاذبه ها گردشگری مارسی

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم شما در سفر به مارسی با جاذبه های دیدنی و تاریخی بیشماری مواجه خواهید شد که از بین این جاذبه های گردشگری و دیدنی مارسی، می توان به بندر قدیمی مارسی، کلیسای نوتردام دو لاگار، پارک بورلی و آرامگاه کشته شدگان در جنگ مازارگوئس اشاره کرد.

این موارد ذکر شده فقط تعداد محدودی از جاذبه های مارسی می باشد. شما در سفر به مارسی می توانید از مکان های تاریخی و جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دیدن نمایید. توجه داشته باشید کلیسای نوتردام دو لاگار یکی از پرتردد ترین و شلوغ ترین مکان های تاریخی در شهر مارسی است چرا که این کلیسا از جمله قدیمی ترین و تاریخی ترین کلیساهای کشور فرانسه به شمار می آید و هر ساله توریست ها و مسافران زیادی از این کلیسای باشکوه و باعظمت بازدید می کنند. همچنین قلعه سنت نیکولا از دیگر جاذبه های تاریخی در مارسی می باشد که در سال های ۱۶۶۰ تا ۱۶۶۴ بنا شده است این قلعه به دو قسمت تقسیم شده است و در قسمت شمال غربی آن پارک فارو قرار دارد.

جاذبه ها گردشگری مارسی

نکات مفید در سفر به مارسی

از برخی نکات مهم در سفر به مارسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به مدت اعتبار ویزای مارسی خود توجه داشته باشید چرا که بایستی قبل از اتمام اعتبار ویزا شهر را ترک نمایید. در ضمن بلیط دو طرفه مارسی خود را تهیه کنید تا خیال شما از جهت بلیط برگشت راحت باشد. اقامتگاهی نزدیک به فرودگاه مارسی را رزرو کنید تا در لحظه رسیدن به شهر بتوانید در کمترین زمان ممکن به هتل خود بروید و استراحت نمایید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های مارسی بیشتر هتل های مارسی تا سواحل مارسی فقط چند دقیقه فاصله دارد. هتل های مارسی بهترین خدمات...

کشور فرانسه یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی و جهانی می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی...

بلیط پاریس پاریس یکی از پرگردشگرترین شهرهای جهان می باشد، وجود جاذبه های گردشگری فراوان در پاریس موجب گشته تا...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر