سفر به فرانکفورت، فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که در سال های اخیر سفر به فرانکفورت بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران ...

دانستنی های لازم درباره سفر به فرانکفورت

۲۸ مهر ۱۳۹۸

سفر به فرانکفورت، فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که در سال های اخیر سفر به فرانکفورت بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران …

فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که در سال های اخیر سفر به فرانکفورت بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران ایرانی واقع شده است شما نیز می توانید با ثبت نام در تور مسافرتی فرانکفورت فرصت بازدید از زیبایی های این شهر تاریخی را داشته باشید.

با توجه به شرایط  اقلیمی حاکم در این منطقه می توان بهترین زمان سفر به فرانکفورت را فصل بهار و پاییز دانست که در این ایام سال هزینه های سفر نیز به صورت قابل توجهی کاهش می یابد و افراد می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر با هزینه پایین اقامت داشته باشند و فرصت مزه کردن بهترین غذاهای آلمان را داشته باشند.

دانستنی های لازم درباره سفر به فرانکفورت | سایت ویزا

سفر به فرانکفورت

فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان بوده و با داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری مد نظر انبوهی از گردشگران و مسافران قرار گرفته است. این شهر تاریخی با داشتن قدمت بسیار طولانی و فرهنگی ناب از بهترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می شود.

این شهر با فرهنگ، تاریخ و رستوران هایش شناخته شده و مرکز بانکداری و تجارت در اروپا می باشد و با داشتن بافت و معماری بسیار جذاب و خیره کننده خود در حال حاضر از معروف ترین شهرهای توریستی بوده و هر ساله شاهد ورود انبوهی از مسافران از اقصی نقاط جهان به این منطقه می باشیم.

روزگاری این شهر مورد اشغال نیروهای فرانسوی قرار گرفت اما در 1848 بعد از انقلاب توانست اولین مجمع ملی آلمان شناخته شود. گردشگران و مسافران می توانند در سفرهای تفریحی و گردشگری خود این شهر را در اولویت انتخاب های خود قرار داده و فرصت بازدید از دنیایی از زیبایی ها و چشم اندازهای خیره کننده را داشته باشند.

تور مسافرتی فرانکفورت در سال های اخیر به صورت متعدد در کشورمان برگزار می گردد این امر نشان از محبوبیت این شهر در میان توریست ها می باشد. بدون تردید می توان گفت این شهر واقعا ارزش تماشا داشته و شما می توانید با حضور در فرانکفورت بدون احساس گذر زمان به گشت و گذار و بازدید بپردازید. شما با قدم زدن در خیابان ها و کوچه های فرانکفورت می توانید ساختمان هایی با معماری و طراحی بسیار جذاب و باشکوهی را مشاهده کنید. 

آب و هوای شهر فرانکفورت

شهر فرانکفورت در جنوب شرقی رشته کوه های تاونوس و در دو طرف راید ماین واقع شده است که با توجه به شرایط جغرافیایی می توان گفت آب و هوای معتدل و مناسب در این شهر برقرار است. دمای متوسط سالانه در این شهر به 10 درجه سانتی گراد می رسد و در سردترین فصل سال دما به 1 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید ژانویه به عنوان سردترین فصل و ایام سال در این شهر شناخته شده و ماه جولای گرم ترین ماه سال می باشد و در این ایام دمای هوا به 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

تابستان های شهر فرانکفورت بسیار گرم بوده و گردشگران در سفر به فرانکفورت بهتر است از این موضوع اطلاع داشته باشند. با توجه به شرایط اقلیمی می توان بهترین زمان سفر به فرانکفورت را فصل بهار و پاییز معرفی کرد. فصل تابستان شلوغ ترین و پر انتخاب ترین ایام سال برای سفر به فرانکفورت بوده همچنین هزینه های سفر در این ایام بسیار بالا می باشد از این رو اگر گردشگران می خواهند با هزینه های ارزان به این شهر سفر داشته باشند می توانند فصل پاییز و بهار را در اولویت انتخاب خود قرار دهند.

آب و هوای شهر فرانکفورت | سایت ویزا

جاذبه های تاریخی و گردشگری فرانکفورت

در سفر به فرانکفورت می توانید از زیباترین و تاریخی ترین آثار و جاذبه های گردشگری کشور آلمان دیدن نمایید.

از جمله اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کلیسای جامع: کلیسای جامع فرانکفورت از مهم ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر و اروپا می باشد که با داشتن معماری بسیار خاص و بی نظیری نظر و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند قدمت این کلیسا به قرن 14 برمی گردد.

پل فرانکفورت: پیاده روی بر روی پل زیبا و جذاب فرانکفورت از بی نظیرترین فعالیت های شما در این شهر خواهد بود. این پل در ساعات بعد از ظهر مقصد انبوهی از مسافران و گردشگران واقع می شود.

موزه استیدل: عاشقان و طرفداران هنر می توانند بازدید از موزه استیدل را در سفر به فرانکفورت از دست ندهند برای ورودی تنها بایست 14 یورو بپردازید و فرصت بازدید و مشاهده شاهکار های هنری آلمان و دوره رنسانس را داشته باشید.

باغ گیاه شناسی پالمن گارتن: هزینه بلیط ورود به باغ گیاه شناسی پالمن گارتن حدود 7 یورو می باشد شما می توانید با حضور در این باغ با انواع گیاهان و گل های زیبا آشنا شده و ساعاتی را به گشت و گذار در این مکان سپری کنید.

برج مسه: برج مسه از بزرگترین برج های واقع در جهان بوده و با توجه به نزدیک بودن به ایستگاه قطار گردشگران و مسافران می توانند به راحتی از این برج بازدید کنند.

جاذبه های تاریخی و گردشگری فرانکفورت | سایت ویزا

فرودگاه بین المللی شهر فرانکفورت

این فرودگاه چهارمین فرودگاه پرتردد و شلوغ قاره اروپا به شمار می رود این فرودگاه به داشتن ظرفیت پذیرش 65 میلیون مسافر یکی از بزرگترین فرودگاه های این منطقه شناخته می شود. از نکات جالب در این خصوص می توان گفت این فرودگاه برای هواپیماهای غیر نظامی استفاده می گردد. در این فرودگاه 106 ایرلاین به 275 مقصد پرواز می کنند که به صورت روزانه می توان گفت 1365 پرواز اجرا می شود. فرودگاه بین المللی فرانکفورت با داشتن امکانات و خدمات درجه یک و بی نظیر از مسافرین خود استقبال کرده و با داشتن 20 دقیقه فاصله از مرکز شهر در دسترسی مناسب واقع شده است.

فرودگاه بین المللی شهر فرانکفورت | سایت ویزا

اقامت در سفر به فرانکفورت

گردشگران و مسافران در سفر به فرانکفورت می توانند با گزینه های متعددی برای اقامت در این شهر رو به رو باشند و با توجه به مقدار بودجه ای که در اختیار دارند می توانند مناسب ترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب و رزرو نمایند. قیمت ارزان ترین هتل در این شهر حدود 40 یورو می باشد البته در نظر داشته باشید که هزینه هتل های نزدیک به مرکز شهر در مقایسه با هتل های خارج از شهر بسیار گرانتر محاسبه می گردد. شما می توانید با توجه به امکانات و خدماتی که قصد بهره مندی دارید قبل از سفر به فرانکفورت به صورت اینترنتی هتل خود را رزرو کنید.

اقامت در سفر به فرانکفورت | سایت ویزا

شکم گردی در سفر به فرانکفورت

فرانکفورت با غذاهای لذیذ و بی نظیرش معروف می باشد و بسیاری از توریستها و گردشگران به دلیل خوردن و مزه کردن غذاهایی که طعمشان بر سر زبان افتاده اند این شهر را در اولویت سفرهای تفریحی و گردشگری خود قرار می دهند.

مالروتیشن: این غذا از گوشت، پیاز و سبزیجات در داخل تکه های مربعی شکل تهیه شده و با خوردن این غذا به مدت 3،4 ساعت گرسنه نخواهید شد.

شوینشسک: شما می توانید با حضور در رستوران های سطح شهر فرانکفورت لذیذترین شوینشسک را میل کنید این گوشت را تنها می توانید در جنوب آلمان پیدا کنید.

اشنیتزل: در سفر به فرانکفورت حتما این غذای لذیذ و بی نظیر را میل کنید این غذا از جمله معروف ترین و بهترین غذاهای آلمان بوده و کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن آن لذت نبرد.

شکم گردی در سفر به فرانکفورت | سایت ویزا

هزینه حمل و نقل در سفر به شهر فرانکفورت

گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به فرانکفورت را دارند بایستی اطلاعاتی درباره نوع سیستم حمل و نقل این شهر و هزینه های مربوط به وسیله های حمل و نقل را به دست آورند. کرایه تاکسی در این شهر از 4 یورو شروع می شود و با طی شدن هر یک کیلومتر حدود 2 یورو به هزینه اضافه می گردد.

توریست ها و مسافران می توانند با اقامت در مرکز شهر نیاز چندانی به جا به جایی نداشته باشند چرا که بسیاری از جاذبه های تاریخی و دیدنی فرانکفورت در فاصله نزدیک از هم و در داخل شهر قرار دارند. البته اتوبوس های شهری می تواند گزینه ایده آل برای گردشگرانی که قصد پرداخت هزینه ارزان برای حمل و نقل دارد، محسوب  شود.

هزینه حمل و نقل در سفر به شهر فرانکفورت | سایت ویزا

خرید سوغاتی در سفر به فرانکفورت

خرید سوغاتی برای گردشگران و توریست ها در سفر به فرانکفورت از فراموش نشدنی ها می باشد شما می توانید با پیاده روی در مراکز خرید و پاساژ های این شهر بهترین و معروف ترین سوغاتی های فرانکفورت را تهیه کنید. از جمله سوغاتی های این شهر می توان به صابون های معطر، نمونه های کوچک ماشین های کلاسیک و جدید، پوشاک و لوازم ورزشی با آرم باشگاه اینتراخت، محصولات چرمی، خردل فرانکفورت، پوشاک ورزشی، کوزه های لعابی، شیرینی، کتاب و محصولات فرهنگی اشاره کرد.

خرید سوغاتی در سفر به فرانکفورت | سایت ویزا

تور مسافرتی فرانکفورت

تور مسافرتی فرانکفورت از جمله پرتقاضاترین تورهای مسافرتی در کشورمان می باشد که هرساله به صورت متعدد برگزار شده و گردشگران ایرانی فرصت بازدید از جاذبه های تاریخی و زیبایی های نهفته در این شهر را خواهند داشت. اگر تا به امروز فرصت سفر به فرانکفورت را نداشته اید همین الان می توانید با ثبت نام در تور فرانکفورت به این منطقه سفر کرده و تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی به دست آورید.

تورهای مسافرتی فرانکفورت با توجه به زمان برگزاری و خدمات ارائه شده دارای هزینه های متفاوتی می باشند از این رو گردشگران می توانند با کسب اطلاعاتی در خصوص نوع خدمات ارائه شده در طول سفر و با توجه به انتظارات خود در تورهای برگزاری به فرانکفورت شرکت داشته باشند.


سوالات متداول سفر به فرانکفورت

بهترین زمان سفر به فرانکفورت چه زمانی است؟

در سفر به فرانکفورت چه سوغاتی هایی می‌توانیم تهیه کنیم؟

در سفر به فرانکفورت از مزه کردن کدام غذا ها نباید غافل شد؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

کشور آلمان یکی از کشور های پیشرفته، زیبا و مدرن اروپایی است که به  قلب صنعتی اروپا معروف می باشد ...

هتل های دوسلدورف یکی از گزینه هایی که لازم است قبل از هر سفر به آن توجه نمایید. رزرو هتل...

هتل های آلمان آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران و توریستان دارد. این کشور...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر