سفر به آخن، مطمئنا می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های شما باشد. شما می توانید در سفر به آخن از جای جای این شهر زیبا لذت ببرید و با فرهنگ مردم این شهر آشنا ...

دانستنی های لازم درباره سفر به آخن

۲۹ مهر ۱۳۹۸

سفر به آخن، مطمئنا می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های شما باشد. شما می توانید در سفر به آخن از جای جای این شهر زیبا لذت ببرید و با فرهنگ مردم این شهر آشنا …

راهنمای کامل سفر به آخن

آخن یکی از شهرهای زیبای کشور آلمان است که مملو از جاذبه های گردشگری و دیدنی است و همین باعث شده است تا هر  ساله گردشگران بسیاری این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. سفر به آخن مطمئنا می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های شما باشد. شما می توانید در سفر به آخن از جای جای این شهر زیبا لذت ببرید و با فرهنگ مردم این شهر آشنا شوید. اگر تا بحال سفر به آخن را تجربه نکرده اید، پس فرصت را از دست ندهید و این شهر زیبا را در فرصت های آتی حتما ببینید.با ما در سایت ویزا همراه بمانبد.

دانستنی های لازم درباره سفر به آخن | سایت ویزا

درباره شهر آخن

شهر زیبای آخن در قسمت جنوب غربی نورد راین وستفالین پر واقع شده است. شهر آخن، شهری زیبا با تاریخی غنی است که در جای جای آن می توان گوشه هایی از تاریخ و تمدن این شهر زیبا را مشاهده کرد. آخن در نزدیکی مرز هلند و بلژیک واقع شده است و دارای مردمانی بسیار فهیم و تحصیلکرده است.  قدمت این شهر به 2500 تا 3000 سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد. 

در گذشته بعد از قوم کلتن، رومیان در این شهر زندگی می کردند و بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر نیز به همان زمان باز می گردد. علاوه بر جاذبه های گردشگری این شهر زیبا، آخن به دلیل دانشگاه هایش و سطح علمی آن نیز بسیار معروف و شناخته شده است.  اگر قصد سفر به آخن را دارید، می توانید تاریخی ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری را در این شهر زیبا ببینید و لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به آخن

شهر زیبای آخن دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است که همین مسئله باعث شده است تا این شهر دارای تابستان های گرم و زمستان هایی نه چندان سرد باشد. بنابراین بهترین فصل برای سفر به این شهر تاریخی و دیدنی، فصل بهار  و پاییز است که هوا بسیار عالی و مطبوع است. اگر دوست دارید تا هزینه های سفر به آخن کمتر شود، می توانید فصل زمستان را برای سفر به آخن انتخاب کنید زیرا علاوه بر هزینه های کم اقامتی در این فصل، شهر نیز خلوت تر است و بهتر می توانید از گوشه به گوشه این شهر دیدن کنید.

بهترین زمان سفر به آخن | سایت ویزا

هزینه های اقامت و خورد و خوراک در سفر به آخن

یکی از نکاتی که درباره هزینه های سفر به آخن وجود دارد این است که هزینه های اقامت در این شهر نسبت به سایر کشورهای منطقه یورو، ارزانتر و مناسب تر است. مثلا برای اقامت در هاستل، شما باید به طور میانگین بین 10 الی 50 یوور هزینه کنید. این هزینه برای اقامت در هتل های ارزان قیمت نیز از شبی 5 یورو شروع می شود. هزینه های خورد و خوراک نیز در این شهر بسیار متفاوت است. مثلا شما می توانید با 2 یورو غذاهای خیابانی و خوشمزه نوش جان کنید و یا برای خوردن فست فود و یک غذای محلی و سنتی آلمانی، بین 5 تا 14 یوور هزینه کنید.

هزینه های اقامت و خورد و خوراک در سفر به آخن | سایت ویزا

غذاهای سنتی شهر آخن که در سفر به آخن باید آنها را امتحان کنید

مطمئنا سفر به آخن می تواند شما را با مزه های جدید و خوشمزه غذاهای محلی این منطقه آشنا سازد. البته این غذاها به نوعی غذاهای محلی آلمانی به شمار می روند و بین همه شهرهای آلمان نیز مشترک هستند. حتما در سفر به آخن این غذاهای لذیذ و خوشمزه را امتحان کنید و از طعم متفاوت آن ها لذت ببرید.

  • اشپتزل بدون شک یکی از خوشمزه ترین غذاهای آلمان است که در سراسر دنیا نیز طرفدارانی دارد. این غذا مانند نودل است و از رشته های خمیری تشکیل شده است که پس از پختن به آن پنیر اضافه می شود و بسیار خوش طعم و مقوی است.
  • کوونیگس برگر کلاپس نوعی کوفته خوشمزه آلمانی است که از گوشت؛ تخم مرغ، آرد و پیاز درست می شود و با سیب زمینی، کمی برنج، سس سفید و گیاه کبر سرو می شود. در واقع این غذا به نوعی با ذائقه ما ایرانی ها بسیار شباهت دارد.
  • شنیستل نیز نوعی غذای  لذیذ آلمانی است که در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر نیز شناخته شده است و بسیاری از مردم نیز آن را طبخ می کنند.
  • سوسیس کاری نیز نوعی از غذاهای بسیار محبوب آلمان است. برای پخت این غذا، ابتدا سوسیس را پخته و سپس سرخ می کنند و بعد سسی مخلوط از کاری و کچاب را به آن می زنند تا طعم دار شود و به همراه سیب زمینی سرو می شود.
  • دونر کباب یا همان کباب ترکی نیز در کشور آلمان و همه شهرهای آن غذایی بسیار محبوب است.
  • اشترودل سیب نوعی شیرینی خوشمزه آلمانی است که به عنوان شیرینی یا دسر می توان آن را استفاده کرد.
غذاهای سنتی شهر آخن که در سفر به آخن باید آنها را امتحان کنید | سایت ویزا

کلیسای جامع آخن

کلیسای جامع اخن یا همان کلیسای جامع امپراطوری، یکی از قدیمی ترین کلیساهای این شهر و همچنین قدیمی ترین کلیسای شمال اروپا نیز محسوب می شود که در سفر به آخن حتما باید این بنای زیبا را ببینید. زیبا بودن و ارزشمند بودن این بنا باعث شد تا در سال 1978 این کلیسای زیبا در فهرست جهانی یونسکو به ثبت برسد. تاریخ ساخت بنای این کلیسا به سال 768 باز می گردد. در آن زمان شارلمانی که امپراطور آلمان بود، در سفر به آخن دستور داد تا قصری برای وی بنا کنند و زمستان های خود را در این قصر می گذراند.

در سال 814 که وی درگذشت، او را در همین کلیسا دفن کردند و امروزه استخوان های وی نیز در همین کلیسا نگهداری می شود. بنای این کلیسا بسیار زیبا و به صورت هشت ضلعی ساخته شده است. معماری خیره کننده این کلیسا در تلفیق با سبک هایی همچون بیزانسی، آلمانی و کلاسیک، بسیار زیبا و دیدنی است. این کلیسای زیبا به مدت 600 سال محل تاجگذرانی بسیاری از سلاطین آلمان بوده است و به همین دلیل خیلی معروف و شناخته شده است.

کلیسای جامع آخن | سایت ویزا

میدان مونستر در آخن

میدان مونستر از آن دست جاهایی است که حتما در سفر به آخن باید آن را ببینید. این میدان قدیمی و بسیار زیبا، مرکزی است که در اطراف آن انواع ساختمان های قدیمی، بوتیک ها  مغازه های کوچک و زیبا وجود دارند. شما می توانید در این میدان زیبا قدم بزنید و از فروشگاه ها و ساختمان های اطراف آن دیدن کرده و لذت ببرید. پس از قدم زدن می توانید خود را به خوردن یک بستنی خوشمزه و یا نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه، مهمان کنید.

میدان مونستر در آخن | سایت ویزا

خیابان پونت اشتراسه در آخن

اگر به دنبال هیجان و شلوغی هستید، می توانید در سفر به آخن حتما از خیابان پونت اشتراسه دیدن کنید. در این خیابان شلوغ و پر هیاهو، صبح، روز و شب هیچ معنایی ندارد و همیشه پر از هیاهو و هیجان است و زندگی در آن جریان دارد. انواع کافه ها، رستوران ها، بارها و دیسکو ها در این خیابان قرار دارند و یکی از شلوغ ترین خیابان های آخن نیز به شمار می رود.

خیابان پونت اشتراسه در آخن | سایت ویزا

چشمه عروسکی در آخن

شهر آخن از گذشته تا به امروز رابطه ای تنگاتنگ با آب داشته و دارد. عروسک با تجربه و زبده شهر آخن در سال 1975 بر روی چشمه های آب این شهر، عروسک هایی متحرک و زیبا ساخت که توانست زیبایی های این چشمه را دو چندان نماید. این عروسک های متحرک هر یک نمادهایی از سوارکاری، کارناوال، علم و نساجی هستند و امروزه به یکی از جذاب ترین دیدنی های آخن تبدیل شده است. شما می توانید در سفر به آخن از این چشمه زیبا و مجسمه های بسیار زیبا و جذاب دیدن کنید.

چشمه عروسکی در آخن | سایت ویزا

تالار شهر در آخن

تالار شهر در آخن امروزه به یکی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی شهر آخن تبدیل  شده است. تاریخ ساخت این بنا به قرن چهاردهم میلادی باز می گردد. در آن زمان ثروتمندان و سرمایه داران این شهر تصمیم گرفتند تا بر روی ویرانه های کاخ شارلمان بنایی زیبا را بسازند. پس از ساخته شدن این بنا، تالار شهر مجددا در قرن 17ام و 18ام میلادی مجددا بازسازی شد و به سبک باروک ساخته شد.

در این مکان اعضای شورای آخن دور هم جمع شده و جلسات خود را در این مکان برگزار می کنند. اما در زمان هایی که اعضای شورا در تالار شهر نیستند، مردم می توانند از این مکان باشکوه و زیبا دیدن کنند. اتاق ها و نقاشی های بسیار زیبا و باشکوه این تالار، بسیار دیدنی و جذاب هستند. همچنین در قسمتی از تالار شهر نیز، موزه ای ساخته شده است که جواهرات سلطنتی در آن به نمایش گذاشته می شود که بسیار باشکوه و جذاب هستند.

تالار شهر در آخن | سایت ویزا

موزه کوون در آخن

موزه کوون در آخن یکی از زیباترین و جذاب ترین دیدنی های این شهر است. افرادی که به دیدن اشیای قدیمی منزل علاقمند هستند، می توانند در سفر به آخن از این موزه دیدن کنند. انواع اثاثیه قدیمی و جذاب در این موزه دیده می شود. در سال 1662، ساختمان این موزه بنا شد و در سال 1786 نیز ساختمان موزه مجددا بازسازی شد. این بنای زیبا و تاریخی، به خوبی نمایانگر تاریخ و قدمت شهر زیبای آخن است.

معماری این موزه و وسایل و اثاثیه ای که در آن نگهداری می شود، به خوبی نوع زندگی و سلیقه مردم آخن را در هر قشری نمایش می دهد. شما می توانید با قدم زدن در این موزه، تاریخ غنی مردم شهر آخن را ببینید. گچ کاری های ایتالیایی این موزه نیز بر زیبایی هر چه بیشتر موزه کوون افزوده است.


سوالات متداول سفر به آخن

بهترین زمان سفر به آخن چه زمانی است؟

به افرادی که قصد دارند در سفر به آخن سفری مقرون به صرفه داشته باشند، چه زمانی را برای سفر توصیه می‌کنید؟

یکی از دیدنی های جذاب آخن که در سفر به آخن بازدید از آن را پیشنهاد می‌دهید، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های نورنبرگ را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی...

شهر کلن یکی از مهمترین شهرهای کشور آلمان است و هر گردشگری دوست دارد برای یک بار هم که شده...

یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی ویزای توریستی آلمان است. از آنجایی که آلمان موقعیت تجاری، جغرافیایی و تحصیلی بسیار خوبی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر