سفر به دانمارک

دانستنی های لازم درباره سفر به دانمارک

۹ دی ۱۳۹۷

سفر به دانمارک

سفر به دانمارک می تواند بسیار جذاب باشد، پس اگر به دنبال گشت و گذار در دانمارک هستید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد سفر به دانمارک بپردازیم. آشنایی با راهنمای سفر به دانمارک پیش از سفر به این کشور موجب خواهد شد که شما در سفر به کشور دانمارک مشکل چندانی نداشته باشید. بر اساس یافته های تاریخی در حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد در منطقه ای که امروز دانمارک نامیده می شود انسان هایی ساکن بودند، با این وجود تاریخ این کشور به عنوان کشوری پادشاهی از قرن هشتم میلادی شروع می گردد.

کشور دانمارک

اگر قصد سفر به دانمارک را دارید بهتر است که اطلاعاتی را در مورد این کشور بدست آورید. کسب اطلاعات پیش از سفر موجب خواهد شد که شما آمادگی حضور در این کشور را داشته باشید. دانمارک یکی از زیباترین کشورهای اروپایی محسوب می شود که در شمال اروپا واقع شده است و از جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی برخوردار است. سفر به این کشور می تواند بسیار شگفت انگیز باشد به همین دلیل است که در طول سال گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند و از دیدن آن لذت می برند. مردم این کشور از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و رفتار بسیار مناسبی را با گردشگران دارند و یکی از دلایل افزایش سفر به دانمارک همین رفتار مناسب مردم این کشور است. در راهنمای سفر به کشور دانمارک اطلاعات مفیدی را در مورد این کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سفر به دانمارک
سفر به دانمارک

موقعیت جغرافیایی کشور دانمارک

همان طور که گفته شد دانمارک در شمال اروپا واقع شده است و جزئی از کشورهایی است که در بخش اسکاندیناوی می باشد. ارتفاع دانمارک کم است و به همین دلیل سرزمین آن حاصلخیز است و از مراتع زیادی تشکیل شده است که جلگه ای سبز می باشد. دانمارک دارای چندین رود کوتاه است ولی اکثر آنها پر آب هستند. جمعیت دانمارک طبق آخرین سرشماری که انجام گرفته است در حدود ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر می باشد.

دریافت ویزا برای سفر به کشور دانمارک

برای سفر به دانمارک دریافت ویزای این کشور ضروری است. از آنجا که دانمارک عضوی از کشورهای شنگن است در واقع باید ویزای شنگن را دریافت کنید. به همین منظور باید برای دریافت ویزای این کشور از سایت کارگزاری رسمی دانمارک فرم های ویزا را دریافت کنید و پس از پرکردن آنها به همراه مدارکی که اعلام می شود به سفارت دانمارک تحویل دهید. وقت سفارت دانمارک نیز از طریق سایت کارگزاری سفارت دانمارک خواهد بود. پس از تعیین وقت سفارت در زمان تعیین شده به سفارت دانمارک در تهران به آدرس: خیابان شریعتی- بالاتر ‏از پل صدر- کوچه ‏هدایت- کوچه دشتی- ‏پلاک ۱۰‏ مراجعه کنید.

سفر به دانمارک
سفر به دانمارک

مدارک لازم برای دریافت ویزای دانمارک

  1. اصل پاسپورت شخص متقاضی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
  2. کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی ارائه شود .
  3. دو  قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید تحویل داده شود .
  4. در صورت داشتن سند ملک اصل و کپی ترجمه شده آن ارائه شود .
  5. نامه تمکن مالی از بانک و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی  داده شود.
  6. در صورت داشتن ویزا شنگن و یا ویزای کشورهای معتبر کپی از آنها ارائه شود .
  7. گواهی اشتغال به کار یا ذکر سمت و حقوق و سابقه و یا جواز کسب و یا ثبت شرکت .
  8. گواهی بازنشستگی  برای بازنشستگان ارائه شود.
  9. گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان

اطلاعات ضروری در مورد کشور دانمارک

کسب اطلاعات ضروری پیش از سفر به دانمارک می تواند برای شما بسیار با اهمیت باشد. مهمترین اطلاعات ضروری سفر به دانمارک موارد ذیل هستند:

  • مردم این کشور به زبان دانمارکی سخن می گویند.
  • پول رایج در دانمارک، کرون است.
  • دانمارک دو و نیم ساعت با تهران، اختلاف زمانی دارد.
  • کد دانمارک +۴۵ است.
  • شماره اورژانس، پلیس و آتش نشانی ۱۱۲ می باشد.
  • فرودگاه های کشور دانمارک عبارتند از فرودگاه آرهوس و فرودگاه کپنهاگ، البته از فرودگاه های دیگر می توان به فرودگاه راسکیلد، فرودگاه سوندربرگ و فرودگاه اونسا اشاره کرد.

آب هوای کشور دانمارک

یکی از مهمترین مواردی که در راهنمای سفر به دانمارک باید به آن اشاره شود آب و هوای این کشور است. در مقایسه با کشورهایی که در منطقه اسکاندیناوی واقع شده اند دانمارک از آب و هوای معتدلی برخوردار است. از لحاظ داشتن چهار فصل آب و هوایی دانمارک بسیار شبیه به کشور ایران است. در طول سال و در تمامی فصل ها تقریبا شاهد بارش باران یکسانی هستیم. طبق آمارها در طول سال در این کشور در حدود ۶۱ سانتی متر مربع باران می بارد. اگر قصد سفر به دانمارک را دارید اواخر فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای سفر به کشور دانمارک می باشند. در زمستان دانمارک شاهد آب و هوای سردی است ولی اگر سرما شما را اذیت نمی کند می توانید از مناظر زیبای زمستانی این کشور لذت ببرید.

سفر به دانمارک
سفر به دانمارک

هزینه اقامت در کشور دانمارک

در سفر به دانمارک یکی از هزینه های شما مربوط به اقامت در این کشور خواهد بود. هزینه اقامت در این کشور در شهرهای مختلف آن متفاوت است. برای مثال اگر قصد دارید که به پایتخت دانمارک یعنی شهر کپنهاگ بروید از آنجا که گردشگران زیادی در این شهر وجود دارد هزینه اقامت در هتل های آن در مقایسه با دیگر شهرها بیشتر خواهد بود. به همین دلیل پیش از سفر به دانمارک ضروری است که اطلاعاتی را در مورد هتل های این کشور بدست آورید که سایت ما یکی از گزینه های مطمئن برای شما می باشد. علاوه بر هتل در کشور دانمارک می توانید در هاستل ها نیز اقامت داشته باشید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

هزینه خورد و خوراک در کشور دانمارک

در طول سفر به دانمارک یکی از هزینه هایی که همیشه وجود دارد مربوط به خورد و خوراک است. هزینه خوراک نیز در شهرهای مختلف دانمارک متفاوت است. در شهری مثل آرهوس که یک شهر دانشجویی به حساب می آید در مقایسه با کپنهاگ که شهر توریستی است هزینه های خورد و خوراک کمتر است. به طور کلی در بین کشورهای اروپایی هزینه های خورد و خوراک در دانمارک در سطح متوسط قرار دارند. بسیاری از اقلام خوراکی که نیاز دارید در سوپر مارکت های این کشور یافت می شود و می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از سوپر مارکت ها تهیه کنید.

اگر می خواهید غذا را در بیرون میل کنید رستوران های مختلفی وجود دارند که قیمت آنها برحسب نوع رستوران متفاوت است. البته استفاده از مک دونالد و فست فودها نیز می تواند گزینه مناسبی در صرفه جویی هزینه ها باشد.

سفر به دانمارک
سفر به دانمارک

هزینه حمل و نقل در دانمارک

زمانی که در شهرهای دانمارک می خواهید به گشت و گذار مشغول شوید نیاز به استفاده از وسایل نقلیه خواهید داشت در دانمارک سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته است و تمامی مناطق شهرهای مختلف این کشور تحت پوشش سیستم حمل و نقل عمومی قرار دارد. از وسایل نقلیه عمومی در این کشور می توانیم به تاکسی ها، اتوبوس های شهری، قطار، مترو و اتوبوس های آبی اشاره داشته باشیم. برای این که هزینه کمتری برای حمل و نقل در این کشور بپردازید، می توانید از مترو و اتوبوس های شهری استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری در دانمارک

در ادامه به مهمترین جاذبه های گردشگری در سفر به دانمارک اشاره خواهیم کرد:

  • بازدید از منطقه کانال نیهاون (Nyhavn)

این کانال در قرن هفدهم میلادی بنا شده است و هدف از بنای آن این بوده است که میدان کونگس نیترو را به بندر متصل کند. از همان موقع این منطقه به محلی برای گشت و گذار و کافه نشینی تبدیل شده است که از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است. در قسمت شمالی این کانال می توانید خانه های رنگی را مشاهده کنید که به قرن های ۱۷ و ۱۸ تعلق دارند.

  • کاخ روزنبورگ

این کاخ محل زندگی خاندان سلطنتی دانمارک بوده است و در بین باغ های سرسبز قرار دارد. بنای این کاخ مربوط به قرن هفدهم میلادی است و در طول سال گردشگران زیادی را جذب می کند.

  • موزه تاریخی تاریخی دن گامل

این موزه در بخش قدیمی شهر آرهوس واقع شده است و از موزه های روباز می باشد که گردشگران می توانند با قدم زدن در آن از این موزه بازدید کنند.

سفر به دانمارک می تواند بسیار جذاب باشد، پس اگر به دنبال گشت و گذار در دانمارک هستید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد سفر به دانمارک بپردازیم. آشنایی با راهنمای سفر به دانمارک پیش از سفر به این کشور موجب خواهد شد که شما در سفر به کشور دانمارک مشکل چندانی نداشته باشید. بر اساس یافته های تاریخی در حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد در منطقه ای که امروز دانمارک نامیده می شود انسان هایی ساکن بودند، با این وجود تاریخ این کشور به عنوان کشوری پادشاهی از قرن هشتم میلادی شروع می گردد.

پروازها از تهران به دانمارک

پروازهایی که از تهران به دانمارک وجود دارد از فرودگاه امام خمینی در تهران به یکی از فرودگاه های کپنهاگ خواهد بود. این پروازها غیر مستقیم هستند و در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به دانمارک وجود ندارد و شرکت های هواپیمایی پگاسوس، اتریش، ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز، امارات و اوکراین در این زمینه خدمات ارائه می دهند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت دانمارک دانمارک یکی از کشورهای مهم اروپایی است که دارای جاذبه های زیبا و سواحل بزرگی است که...

هتل های کپنهاگ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد هتل های کپنهاگ بپردازیم اگر به...

ویزای تحصیلی دانمارک داشتن تحصیلات دانشگاهی در بهترین و معتبرترین دانشگاه خواسته هر دانشجویی است. با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر