فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

۲ خرداد ۱۳۹۸
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک
فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

همانطور که می دانید برای سفر به اکثر کشور های خارجی نیازمند دریافت روادید و ویزای آن کشور می باشیم. فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک نیز اولین قدم برای دریافت روادید دانمارک می باشد که برای وارد شدن به این کشور باید فرم مربوطه را دریافت و تکمیل نمایید. دریافت ویزای هر کشور و مدارکی که نیاز دارد وابسته به سفارت آن بوده و شما با دریافت وقت و ارائه مدارک می توانید ویزای مربوطه را دریافت نمایید. آن چه که اهمیت دارد ارائه کامل مدارک بوده و دانستن آگاهی از روند کار می تواند شما را در دریافت ویزا کمک کند. در این متن به بررسی فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک می پردازیم.

دانمارک

کشور دانمارک علاوه بر آن که از نظر اقتصادی بسیار فعال و قوی می باشد به علت جاذبه های زیادی که دارد سالانه مقصد تعداد زیادی گردشگر به حساب می آید. این کشور که در اروپا واقع شده است از جمله کشور هایی ست که برای ورود به آن نیازمند دریافت ویزا و روادید می باشید. بنابراین اولین گامی که برای سفر به این کشور باید بردارید اقدام برای دریافت ویزای دانمارک می باشد. پایتخت کشور دانمارک شهری به نام کپنهاگ بوده و از آن جا که این کشور به اتحادیه ی اروپا پیوسته است باید برای سفر به این کشور ویزای شینگن دریافت کنید. برای این که به دانمارک سفر کنید باید ارز رایج در آن را تهیه کنید که این ارز کرون می باشد.

اگر مسلط به زبان دانمارکی نیستید نگران نباشید بیشتر مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند و شما با تسلط بر این زبان در این کشور به مشکل بر نمی خورید. در اینجا کمی در مورد کشور دانمارک اطلاعات به دست آوردید حالا اگر تمایل به سفر به این کشور را دارید برای گذراندن مراحل اولیه اما دشوار مانند اخذ ویزا و … پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از وکلای با تجربه شرکت ایران ویزا نیز می باشد.

 

انواع ویزای دانمارک

برای آن که بتوانید ویزای مربوطه را برای سفر به دانمارک تهیه کنید باید در اول قصد تان را از سفر مشخص کنید و با توجه به مدارک، شرایط، مدت زمان سفر و… برای دریافت یکی از ویزا ها اقدام نمایید. بنابراین قبل از آنکه فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک را دریافت و برای ویزا درخواست نمایید بهتر است این قسمت را مطالعه کنید. ویزای توریستی اولین ویزایی ست که در واقع افراد زیادی برای دریافت آن اقدام می کنند. این ویزا کوتاه مدت بوده و اگر قصد تان از سفر بازدید از کشور دانمارک می باشد بهتر است برای فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک ویزای توریستی اقدام کنید.

فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک برای ویزای کاری و تجاری نیز از دیگر فرم های مرسوم است. از آن جا که کشور دانمارک یکی از کشور های اروپا می باشد که از نظر اقتصادی و صادرات رتبه خوبی را دارد باعث شده تا افراد زیادی برای اخذ ویزای کاری این کشور فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک را تکمیل نمایند. ویزای تحصیلی دانمارک، ویزای پزشکی و… از دیگر ویزا های کشور دانمارک می باشند که برای دریافت هر کدام باید به سفارت این کشور مراجعه کرده و فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک را دریافت نمایید.

 

سفارت دانمارک در تهران

همانطور که اشاره کردیم برای دریافت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک و اخذ ویزا باید به سفارت دانمارک مراجعه کنید و به این منظور می توانید به سفارت دانمارک واقع در تهران، پایتخت ایران مراجعه نمایید. سفارت کشور دانمارک در تهران خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه ی دشتی پلاک ۱۰ واقع شده است که شما برای دریافت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک می توانید به این آدرس مراجعه کرده و مراحل را برای دریافت ویزای دانمارک طی کنید.

این سفارت از روز های دوشنبه تا روز چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ پاسخگوی شما به صورت حضوری می باشد و اگر قصد دارید که به صورت تلفنی سوالات تان را از این سفارت بپرسید می توانید از روز یکشنبه تا پنجشنبه در ساعت های ۹ تا ۱۲ با تلفن سفارت دانمارک تماس برقرار کنید. برای تعیین وقت دریافت ویزا و فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک باید به کارگزاری سفارت دانمارک مراجعه نمایید زیرا دریافت ویزا و همچنین تعیین وقت بر عهده این سازمان می باشد.

 

تعیین وقت سفارت چیست؟!

اگر قصد دارید فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک را دریافت و برای دریافت ویزا اقدام کنید باید در ابتدا برای تعیین وقت سفارت دانمارک به آژانس مسافرتی مراجعه و یک وقت دریافت نمایید. این موضوع تنها منحصر به کشور دانمارک نبوده و در واقع هر کشوری که برای ورود به آن نیازمند دریافت ویزا باشید باید از سفارت آن کشور وقت بگیرید. شما با دریافت وقت از سفارت دانمارک یک زمان را تعیین می کنید تا در آن روز و آن ساعت به سفارت دانمارک مراجعه کرده و با دریافت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک و ارائه ی مدارک برای اخذ روادید و ویزا اقدام کنید. باید دقت داشته باشید که حتما راس ساعت وقت داده شده حضور پیدا کنید در غیر این صورت وقت تان را از دست داده و باید مجددا برای دریافت وقت اقدام کنید.

 

طریق دریافت وقت از سفارت دانمارک

همانطور که در قبل نیز گفتیم شما برای فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک و دریافت ویزا باید وقت بگیرید تا در وقت تعیین شده در سفارت حضور پیدا کرده و با مصاحبه و انگشت نگاری و همچنین ارائه ی مدارک تان برای دریافت ویزا اقدام کنید. راه های متفاوتی برای گرفتن وقت از سفارت وجود دارد که شما می توانید از بین آنها راحت ترین روش برای خودتان را انتخاب کنید. مراجعه به سایت کنسولگری کشور دانمارک یکی از روش های وقت گرفتن می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت تقویم سفارت دانمارک را مشاهده کرده و با پیدا کردن یک روز خالی وقت مناسب را بگیرید.

این کار با پرداخت هزینه سفارت امکان پذیر است و تا زمانی که شما مبلغی را واریز نکنید وقت نگرفتید. با پرداخت هزینه سفارت روزی که انتخاب کردید به نام شما ثبت می شود و شما در آن روز با مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه و کار های مربوطه می توانید برای دریافت ویزا اقدام نمایید؛ اما اگر دسترسی به سایت برای شما سخت است میی توانید به صورت تلفنی و یا حتی حضوری برای گرفتن وقت اقدام کنید.

 

فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

برای این که ویزای دانمارک را دریافت نمایید همان طور که اشاره کردیم در ابتدا باید درخواست شان را به سفارت مطرح کنند و با دریافت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک و تکمیل آن می توانند در این جهت اقدام نمایند. در واقع اولین گام برای دریافت ویزای دانمارک این است که شما فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک دریافت کرده و با تکمیل درست و دقیق آن در وقتی که سفارت به شما داده است حضور پیدا کرده و با انجام مصاحبه و انگشت نگاری و همچنین ارائه مدارک لازم ویزای دانمارک که برای آن درخواست داده اید را دریافت نمایید؛ اما برای پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک نیز اطلاعاتی را نیاز دارید که در ادامه به این اطلاعات خواهیم پرداخت.

 

اطلاعات لازم برای پر کردن فرم سفارت دانمارک

به طور معمول دریافت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک هیچ گونه هزینه ای برای افراد ندارد و شما می توانید این فرم را بدون هیچ هزینه ای دریافت نمایید. دریافت این فرم بسیار راحت بوده و در کامپیوتر به صورت پی دی اف می توانید آن را دریافت کرده و در همان کامپیوتر اطلاعات را تکمیل نمایید و سپس آن را کپی بگیرید. به این صورت فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک بسیار منظم تر و خوانا تر بوده و در هنگام ارائه آن به سفارت مشکلی به وجود نمی آید و شما دیگر نگران این موضوع نیستید که اطلاعات درج شده در فرم سفارت دانمارک اشتباه خوانده شود.

باید دقت داشته باشید که تکمیل فرم سفارت دانمارک بسیار مهم بوده و باید هیچ گونه اشتباهی در آن صورت نگیرد. به این صورت شما برای داشتن اطمینان بیشتر می توانید این فرم را توسط افراد ماهر و با تجربه پر نمایید. تنها باید دقت داشته باشید که در آخر شما باید فرم سفارت دانمارک را در محل مشخص شده امضا کنید.

 

پاسپورت برای پر کردن فرم سفارت دانمارک

یکی از ملزومات که برای پر کردن فرم  سفارت دانمارک بسیار لازم و ضروری ست داشتن پاسپورت و گذرنامه ی معتبر می باشد. دقت داشته باشید که پاسپورت و گذرنامه شما حتما باید بالای ۶ ماه اعتبار داشته باشد در غیر این صورت باید برای تمدید اعتبار پاسپورت اقدام نمایید. در صورت داشتن یک گذرنامه دیگر که اعتبار آن تمام شده باید هنگامی که فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک ارسال می کنید پاسپورت ها و گذرنامه ها را نیز ارسال نمایید تا سفارت آنها را دریافت نماید. از دیگر ویژگی ها و ملزوماتی که باید پاسپورت شما برای تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک داشته باشد این است که حداقل دو صفحه خالی در آن موجود باشد در غیر این صورت شما نمی توانید ویزا را دریافت نمایید مگر آن که برای دریافت مجدد پاسپورت اقدام کنید.

اگر شما در گذشته ویزای شینگن را برای سفر به یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا دریافت کرده اید باید کپی از این ویزا را نیز به همراه فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک به سفارت دانمارک تحویل دهید. این موضوع می تواند در روند دریافت ویزای دانمارک برای شما تاثیر گذار باشد.

 

عکس برای دریافت ویزای دانمارک

از دیگر مواردی که برای دریافت ویزا باید آن را در نظر بگیرید این است که حتما دو عدد عکس باید داشته باشید. نکته ی مهم در این عکس ها این است که باید آنها را در ۶ ماه اخیر گرفته و ظاهرتان در عکس به ظاهر حال حاضر شبیه باشد.

این یعنی در صورتی که تغییر مدل مو و یا عمل جراحی زیبایی در صورت داشتید بهتر است که مجددا عکس بگیرید تا برای شناسایی به مشکل بر نخورید. نکته ی دیگر در عکس ها این است که حتما عکس باید دارای پس زمینه سفید باشد و تمامی اجزای چهره در عکس مشخص شده باشد. داشتن حجاب برای خانم ها در عکس و پوشاندن مو ها اجباری نبوده و بنا بر اعتقاد خود شخص می توان عکس بی حجاب یا با حجاب باشد. کیفیت بالای عکس و وضوح تصویر نیز از دیگر ملزوماتی ست که باید به آن دقت شود.

 

دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا

مدارک دیگری برای دریافت ویزا نیاز است که باید به همراه فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک به سفارت جهت دریافت ویزا تحویل دهید. یکی از مهم ترین موارد برای دریافت ویزا داشتن مدارک مالی جهت اثبات این موضوع است که شما تمکن مالی داشته و می توانید هزینه های سفر تان را بپردازید. داشتن این شرایط نیازمند این است که این موضوع برای سفارت نیز مشخص و روشن شود. به این منظور می توانید یک کپی از تاییدیه بانک تان تهیه کرده و یا رسید حقوق تان را به سفارت تحویل دهید. این تاییدیه از بانک باید مربوط به ۶ الی ۳ ماه قبل باشد. از دیگر مواردی که باید برای دریافت ویزا داشته باشید بیمه نامه می باشد.

این موضوع برای کسانی که می خواهند ویزای کوتاه مدت مانند ویزای توریستی دریافت کنند لازم بوده و باید با پرداخت هزینه این بیمه نامه خریداری شود. لزوم این بیمه نامه به این منظور است که ممکن است در طول سفر برای شما مشکل پزشکی رخ دهد که شما با داشتن این بیمه نامه می توانید هزینه های ناشی از این مشکلات را پوشش دهید. داشتن تاییدیه برای رزرو بلیط هواپیما برای رفت و برگشت و همچنین رزرو هتل نیز از دیگر مواردی است که برای فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک باید آن را در اختیار داشته باشید.

 

سوالات اولیه فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

تکمیل کردن فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک یکی از مهمترین مواردی است که نباید هیچ گونه اشتباهی در آن صورت بگیرد و به همین جهت بسیاری از افراد برای پر کردن آن از موسسات مختلف کمک می گیرند. در ابتدا باید نوع ویزایی که می خواهید را مشخص نمایید؛ که همانطور که اشاره کردیم بر حسب قصد و هدف تان از سفر، شرایط و مدارکی که در اختیار دارید این نوع ویزا تعیین می گردد. سپس به طور دقیق و به دور از هر گونه استرس و بی دقتی به پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک می پردازید. اولین قسمتی که باید در فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک پر نمایید نام و نام خانوادگی تان است. در صورتی که در گذشته نام خانوادگی شما متفاوت بوده است باید در قسمت تعیین شده این نام را نیز بنویسید.

تاریخ تولد که به روز ماه و سال بوده و محل تولد تان که در گذرنامه تان نیز ثبت شده است قسمت دیگری از فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک می باشد که باید تکمیل گردد. نام کشور تان، ملیتی که اکنون دارید، جنسیت، وضعیت تاهل، شماره ملی، نوع گذرنامه ای که دارید و شماره آن، تاریخ صدور و انقضای گذرنامه، آدرس و شماره تلفن و ایمیل درخواست کننده از جمله اطلاعاتی ست که باید در فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک بنویسید. همانطور که ملاحظه می کنید باید حتما گذرنامه داشته باشید تا بتوانید این فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک را تکمیل نمایید.

 

سوالات مهم فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

در صورتی که در یک کشور دیگر زندگی می کنید که دارای ملیت آن کشور نمی باشید باید در فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک آن را ذکر نمایید و شماره مجوز تان را نیز اعلام کنید. شغلی که در حال حاضر به آن مشغول هستید، اطلاعات کارفرما، هدف تان از سفر کشور مقصد و کشور ورودی، تعداد درخواست ویزا، مدت زمان اقامت و تعداد ویزاهای شینگن که در ۳ سال اخیر دریافت کرده اید نیز از دیگر مواردی است که باید در فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک ثبت نمایید.

تاریخ ورود، سفرریالدر صورت داشتن دعوتنامه نام فردی که شما را دعوت کرده به همراه اطلاعات تماس، تاریخ و محل پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک از دیگر مواردی ست که باید تکمیل گردد. در آخر نیز امضای متقاضی و درخواست کننده باید درج شود. اگر یکی از اعضای خانواده ی شما شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است باید نوع نسبت فامیلی تان را نیز در فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک بنویسید.

 

نکاتی برای تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک

اگر می خواهید به همراه خانواده و یا دوستان تان به سفر بروید و باید برای ویزای دانمارک اقدام کنید بباید توجه داشته باشید که فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک برای هر کس باید به صورت جداگانه پر شود و به طور مثال نمی توانید شما و همسرتان تنها یک فرم را پر کنید. هیچ کدام از بخش ها و سوال ها را نیز نباید خالی بگذارید و باید به تمامی بخش ها جواب بدهید و در صورتی که یک بخش برای شما نمی باشد باید آن را با علامت N/A مشخص نمایید. برای پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک بهتر است از رنگ مشکی استفاده کنید تا در زمان اسکن مشکلی پیش نیاید و فرم خوانا باشد.

دقت داشته باشید که حتما تمامی بخش ها را به درستی پاسخ داده باشید و برای اطمینان بیشتر بهتر است که یک بار بعد از اتمام جواب ها را از نظر بگذرانید زیرا در صورتی که هر کدام از پاسخ های شما اشتباه باشد درخواست شما برای دریافت ویزا رد می شود.

 

نکات مهم در ارائه مدارک برای دریافت ویزا

برای دریافت ویزای دانمارک نیز باید علاوه بر فرم اپلیکیشن سفارت دانمارک مدارکی را نیز به این سفارت ارائه دهید که در قبل به آنها اشاره کردیم. باید دقت داشته باشید که از زمانی که برای روادید دانمارک درخواست می دهید تا پس از دریافت آن به هیچ عنوان نباید گذرنامه تان را تعویض نمایید زیرا بعث به وجود امدن مشکلاتی می شود. همچنین باید از مدارکی مانند شناسنامه و مواردی از این قبیل یک نسخه کپی تهیه کرده و ترجمه شده این مدارک را نیز به زمان انگلیسی به همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر معرف شما در دانمارک تغییر نام داده باشد باید گواهی مبنی بر تغییر نام آن شخص نیز ارائه دهید تا در روند کارهایتان به مشکلی برنخورید. ممنون که با ما همراه بودید.

 

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای نمایشگاهی دانمارک ویزای نمایشگاهی دانمارک، ویزایی جهت شرکت در تور نمایشگاهی دانمارک است که این کشور را به یکی...

تور کپنهاگ سفر به کشورهای زیبا و مدرن یک سفر کامل و جذاب برای هر گردشگری محسوب می گردد. در...

هتل های دانمارک انتخاب یک اقامتگاه خوب در سفر به دانمارک می تواند سفری خاطره انگیز و دلنشین را برای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر