سفر به ایتالیا

دانستنی های لازم درباره سفر به ایتالیا

۵ دی ۱۳۹۷

سفر به ایتالیا، یکی از کشور های رویایی که در حال حاضر محبوب ترین کشور دنیا برای گردشگران نیز می باشد، کشور ایتالیا بوده از این رو اگر شما هم قصد سفر به …

سفر به ایتالیا

یکی از کشور های رویایی که در حال حاضر محبوب ترین کشور دنیا برای گردشگران نیز می باشد، کشور ایتالیا بوده از این رو اگر شما هم قصد سفر به ایتالیا را دارید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا نکات مفیدی را درباره سفر به این کشور بیان خواهیم کرد.

سفر به کشور ایتالیا

اگر قصد سفر به یکی از زیباترین کشورهای اروپایی را دارید قطعا تاکنون به فکر انتخاب کشور ایتالیا افتاده اید زیرا این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا محسوب می‌شود؛ که با وجود بناهای تاریخی متعدد و چشم اندازهای نفس‌گیر طبیعی سالانه میلیونها نفر اقدام به سفر به ایتالیا می کنند. بدون شک سفر به این کشور رویایی یکی از بیاد ماندنی ترین سفر های زندگیتان خواهد بود اما در این بین رعایت مواردی که در ادامه به توضیح آن می‌ پردازیم می‌توانند در سفری بی دغدغه تر به شما کمک کند.

دانستنی های لازم درباره سفر به ایتالیا | سایت ویزا

بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوا

در ابتدای اقدام به سفر لازم است که وضعیت آب و هوایی این کشور را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوایی را شناسایی کنید و با توجه به سلیقه خود در زمانی مناسب به این کشور سفر کنید.

توجه داشته باشید که این کشور از نظر آب و هوا بسیار متنوع بوده به طوری که مناطق شمالی آن تقریباً آب و هوای نیمه استوایی مرطوب داشته و نسبتا خنک و ملایم است و نواحی ساحلی کشور ایتالیا آب و هوای مدیترانه ای دارد که تابستان های گرم و خشک و زمستان های خنک و مرطوب از ویژگیهای این نوع آب و هوا می باشد.

با این وجود می توان گفت انتخاب بهترین زمان سفر به این کشور کاملا بستگی به شرایط گردشگران دارد زیرا هر زمانی از سال که به این کشور زیبا سفر کنید بدون شک از آن لذت خواهید برد. در این بین می توانید با سفر به ایتالیا در فصل زمستان از ورزش های زمستانی مشهور این کشور از جمله اسکی استفاده کنید و در فصل بهار نیز از تفریحات ساحلی و تابستانی که برپا می شود بهره مند شوید.

همچنین به دلیل اینکه در فصل تابستان مدارس تعطیل است میتوان گفت شلوغ ترین فصل سال در ایتالیا می باشد که رویدادهای بی نظیر در این کشور منتظر شما می باشد. اما پاییز فصلی است که با وجود کم تر شدن گردشگران کاهش قیمت ها را لمس خواهید کرد و می تواند فصل مناسبی باشد.

با توجه به اینکه در فصل تابستان مدارس تعطیل است میتوان گفت شلوغ ترین فصل سال در ایتالیا می باشد که رویدادهای بی نظیر در این کشور منتظر شما می باشد | سایت ویزا

بهترین زمان سفر به ایتالیا برای دیدن فستیوال ها

فستیوال ها و رویداد های حیرت انگیز که در کشور ایتالیا برگزار می شود یکی از مواردی است که سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشد. در این بین توجه داشته باشید که بیشتر فستیوال‌ها و رویداد های ایتالیا در فصل تابستان در سراسر این کشور برپا می‌شود؛ اگر مهمترین دلیل سفرتان به ایتالیا دیدن این رویدادها است بهتر است در فصل تابستان اقدام به سفر به ایتالیا کنید. در این بین با اطلاع از زمان برگزاری فستیوال های مهم این کشور می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و در زمان برگزاری آن به این کشور زیبا سفر کنید.

فستیوال ها و رویداد های حیرت انگیز که در کشور ایتالیا برگزار می شود یکی از مواردی است که سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشد | سایت ویزا

دیدن جاذبه های گردشگری در سفر به ایتالیا

به طور حتم یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد قصد سفر به کشور ایتالیا را پیدا میکنند دیدن جاذبه های برتر و بسیار منحصر به فرد این کشور می باشد. در این بین با اطلاع از بهترین و خاص ترین این جاذبه ها خواهید توانست در هنگام سفر به ایتالیا از این مکان ها دیدن کنید.

از جمله خاص ترین این جاذبه های توریستی ایتالیا که بهتر است به دیدن آن بروید شهر ورونا، جزیره البا، کانال های ونیز، برج کج پیزا، دریاچه کومو، سواحل آمالفی، منطقه ساحلی سنک تر، واتیکان، گالری اوفیتزی، پارک ملی گراند پارادیزو، قصر دوک، باسیلیکای سنت مارک، فواره تروی، کلیسای سانتا ماریا، پانتئون، ساحل با پلوسا، کلیسای سن ویتال، فروم رومی و جزیره کادری می باشد.

به طور حتم یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد قصد سفر به کشور ایتالیا را پیدا میکنند دیدن جاذبه های برتر و بسیار منحصر به فرد این کشور می باشد | سایت ویزا

هزینه فعالیت های تفریحی در سفر به ایتالیا

در هنگام سفر به ایتالیا یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید هزینه فعالیت های تفریحی می باشد به طوری که برای ورود به هر کدام از موزه ها و جاذبه های این کشور باید هزینه ای پرداخت کنید و اگر می خواهید در این جاذبه ها از تورهای همراه با راهنما استفاده کنید، باید مبلغ بیشتری برای آن در نظر  بگیرید.

البته توجه داشته باشید که اگر از شرکت های ارائه دهنده تور چندین جاذبه را باهم رزرو نمایید تخفیف های خوبی برایتان در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید اگر قصد دارید که تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا را ببینید بهتر است از کارت های گردشگری که در شهرهای مختلف ارائه می شود استفاده نمایید، زیرا با داشتن این کارت ها تخفیف های قابل توجهی برای بازدید از موزه ها و جاذبه ها برای شما در نظر می گیرند.

در هنگام سفر به ایتالیا یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید هزینه فعالیت های تفریحی می باشد | سایت ویزا

هزینه خورد و خوراک در سفر به ایتالیا

یکی دیگر از هزینه هایی که در هنگام سفر به کشور ایتالیا باید توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک می باشد. این کشور به خاطر آشپزی بی نظیرش و غذاهای فوق العاده ای که دارد در جهان مشهور است که به راحتی می توانید در هنگام سفر به ایتالیا در هر کدام از رستوران های این کشور غذاهای بسیار خوشمزه اما گران بخورید.

با این حال اگر در جستجو باشید می توانید با پرداخت هزینه های کمتر و خرید غذاهایی چون ساندویچ مک دونالد یک وعده غذای کم هزینه میل کنید. همچنین اگر دوست دارید بیشتر صرفه جویی را در مورد هزینه غذا داشته باشید می توانید با رزرو اقامتگاهی که مجهز به آشپزخانه باشد و با تهیه غذا در این آشپزخانه کاهش چشمگیری در هزینه های خورد و خوراک خود داشته باشید.

یکی دیگر از هزینه هایی که در هنگام سفر به کشور ایتالیا باید توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک می باشد | سایت ویزا

هزینه حمل و نقل در ایتالیا

وجود خط آهن گسترده در کشور ایتالیا موجب شده است که افراد بتوانند به آسانی بهترین راه برای حمل و نقل بین شهری در ایتالیا را انتخاب کرده و به گوشه کنار این کشور سر بزنند. البته می توانید با اندکی هزینه کردن از قطارهای پرسرعت مثل یورواستار یا قطارهای کم سرعت تر استفاده کنید. حمل و نقل عمومی با اتوبوس نیز قیمت مناسبی داشته که برای کاهش هزینه های سفر به ایتالیا استفاده از آن مناسب می باشد.

وجود خط آهن گسترده در کشور ایتالیا موجب شده است که افراد بتوانند به آسانی بهترین راه برای حمل و نقل بین شهری در ایتالیا را انتخاب کرده و به گوشه کنار این کشور سر بزنند | سایت ویزا

خرید سوغاتی در ایتالیا

از جمله موارد جدایی ناپذیر در هنگام سفر به ایتالیا خرید سوغات این کشور می باشد حال اگر دوست دارید که زیباترین و خاص ترین محصولات این کشور را برای عزیزانتان تهیه کنید می توانید اقدام به خرید دست سازهای چوبی ایتالیا و یا برندهای مشهور ایتالیا از جمله برند گوچی، برند ورساچه و رند فندی نمایید.

توجه داشته باشید که از جمله بهترین مراکز خرید در این کشور که می توانید اقدام به خرید سوغاتی از آن کنید مرکز خرید رما است. رم، مرکز خرید پارکو لئونادو رم، بوتیک ونتا رم، مرکز خرید کوین رم، خیابان دل کورسو می باشد.


سوالات متداول سفر به ایتالیا

از کجا می‌توانیم در سفر به ایتالیا سوغاتی تهیه کنیم؟

برای کاهش هزینه های سفر به ایتالیا برای رفت و آمد هایمان بهتر است از چه وسیله نقلیه‌ای استفاده کنیم؟

در چه صورتی می‌توانیم در سفر به ایتالیا از چندین جاذبه با قیمت مناسب بازدید کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا ایتالیا در جنوب قاره اروپا قرار دارد و یکی از کشورهای توریستی جهان می‌باشد....

سفر به فلورانس فلورانس در شمال کشور ایتالیا واقع شده است که از نظر آب و هوا، بسیار خوش آب...

راهنمای کامل ویزای تجاری ایتالیا کشور ایتالیا دارای اقتصادی پیشرو در عرصه جهانی می باشد. این کشور دارای فرصت های...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر