سفر به اسلوونی

دانستنی های لازم درباره سفر به اسلوونی

۱۶ دی ۱۳۹۷

سفر به اسلوونی، به دلیل جاذبه های فراوانی که دارد مقصد گردشگری خوبی می تواند باشد. اسلوونی که تا سال ۱۹۹۱ جزئی از کشور یوگسلاوی بود بعدها توانست به کشوری …

سفر به اسلوونی

سفر به اسلوونی به دلیل جاذبه های فراوانی که دارد مقصد گردشگری خوبی می تواند باشد. اسلوونی که تا سال ۱۹۹۱ جزئی از کشور یوگسلاوی بود بعدها توانست به کشوری مستقل تبدیل شود. این کشور با مجارستان، کرواسی، ایتالیا و اتریش همسایه است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره سفر به اسلوونی خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.

دانستنی های لازم درباره سفر به اسلوونی | سایت ویزا

شهر اسلوونی

اگر قصد دارید مقصدی خارجی را برای سفر خود انتخاب کنید اسلوونی گزینه خوبی می تواند باشد. این کشور در قلب اروپا واقع شده است و شهرهایی زیبا، سواحلی دیدنی و کوه های برفی دارد. با هر سلیقه ای که باشید سفر به اسلوونی برایتان جذاب خواهد بود زیرا این کشور جاذبه های متنوعی در خود دارد و سفری خاطره انگیز برایتان رقم می زند.

توریست های زیادی هر ساله به این کشور سفر می کنند و آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. در سفر به اسلوونی داشتن اطلاعاتی در زمینه پرواز، جاذبه ها و آب و هوا لازم است که در این مقاله برایتان شرح داده ایم.

آشنایی مختصری با کشور اسلوونی

در سفر به اسلوونی به پایتخت آن یعنی لیوبلیانا هم سری بزنید و جاذبه های آن را تماشا کنید، اکثر مردم کشور اسلوونی در این شهر زندگی می کنند. زبان مردم این کشور زبان اسلوونیایی است و واحد پول آن یورو می باشد. جمعیتی که این کشور دارد ۲ میلیون و ۶۰ هزار نفر است و مردم آن اکثراً دین مسیحیت دارند که حدود ۶۱ درصد این کشور را تشکیل می دهند.

سایر مردم اسلوونی یا دینی ندارند و یا پیرو آیین دیگری هستند. مردم این کشور با فرهنگ و اصیل هستند و با گردشگران برخورد خوبی دارند، اسلوونی بهترین گزینه برای عاشقان طبیعت و کوه نوردی است.

آشنایی مختصری با کشور اسلوونی | سایت ویزا

شرایط آب و هوایی اسلوونی

کشور اسلوونی به طور کلی آب و هوایی ملایم و معتدل دارد و بخش های ساحلی آن آب و هوای مدیترانه ای دارند. فصل تابستان این کشور به دلیل آب و هوای اقلیمی گرم است و هوای سردی را در دره و فلات های آن شاهد هستیم. بارندگی زیادی را در فصل زمستان نسبت به فصل تابستان شاهد هستیم که برای علاقه مندان به بارندگی زمان مناسبی برای سفر به اسلوونی می باشد.

میانگین دمای این کشور ۱۸ درجه سانتی گراد است و جو بهتری را در قسمت های شمالی نسبت به مناطق جنوبی خواهیم دید. سفر به اسلوونی در فصل بهار برای رفتن به بخش های شرقی مناسب است و البته فصل پاییز آن نیز برای سفر کردن مناسب است. این کشور اغلب آب و هوای دوره ای دارد و با توجه به هدفی که از سفر دارید زمان مناسب را برای سفر به اسلوونی می توانید انتخاب کنید.

شرایط آب و هوایی اسلوونی | سایت ویزا

بهترین زمان سفر به اسلوونی

در سفر به اسلوونی از انواع جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن دیدن خواهید کرد و سواحل زیبای فیروزه ای رنگی را مشاهده می کنید که بسیار چشم نواز هستند. در همه فصل ها چیزی برای گردشگران وجود دارد که سبب می شود بهترین زمان برای سفر به اسلوونی مشخص شود.

فصل زمستان برای گشت و گذار مناسب نیست و بارندگی زیاد است از این رو اگر به باران علاقه ندارید این فصل را انتخاب نکنید. بهترین زمان برای سفر به اسلوونی فصل بهار و تابستان است که سبب می شود خاطره ای خوش برایتان رقم بخورد و به راحتی از جاذبه ها در هوایی خوب دیدن کنید.

اگر قصد دارید سفر به اسلوونی برایتان ارزان تمام شود فصل های کم گردشگر را برای سفر انتخاب کنید زیرا سفر به اسلوونی در فصل های پر گردشگر سبب افزایش قیمت خواهد شد.

اطلاعات پرواز برای سفر به اسلوونی

فرودگاه های اسلوونی زیاد هستند و یکی از آنها در پایتخت این کشور قرار گرفته است. فاصله ای که کشور اسلوونی از تهران دارد ۳۲۸۸ کیلومتر است و پرواز تان با توجه به این مسافت ۴ ساعت و ۴۲ دقیقه طول می کشد، البته شرایط آب و هوایی و نوع ایرلاین بر این مدت تأثیرگذار است و آن را افزایش و یا کاهش می دهد.

اطلاعات پرواز برای سفر به اسلوونی | سایت ویزا

برج نیوتکنیک از جاذبه های گردشگری اسلوونی

در سفر به اسلوونی بازدید از برج نیوتکنیک را از دست ندهید. این ساختمان در مرکز شهر لیوبلیانا است و ۱۳ طبقه دارد. ارتفاعی که این برج دارد هفتاد متر است و در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است. بخش تجاری برج در طبقات اول تا ششم است و بخش مسکونی آن از طبقه ۶ تا ۹ می باشد. برای رفتن به کافه و رستوران نیز به طبقات نهم به بالا می توان مراجعه کرد.

برج نیوتکنیک از جاذبه های گردشگری اسلوونی | سایت ویزا

گذرگاه ورشیک از جاذبه های گردشگری اسلوونی

یکی از جاذبه هایی که در سفر به اسلوونی موجب ایجاد هیجان زیاد در مسافران خواهد شد گذرگاه ورشیک است که ۱۵۰۰ متر ارتفاع دارد.

این جاذبه هیجان انگیز در رشته کوه های آلپ واقع شده است و آن را به عنوان جاده روسی می دانند که متعلق به قرن بیستم است. این مسیر برای علاقه مندان به کوهنوردی نیز مناسب است و خود را به قله بلندترین کوه می توانند برسانند. کلبه ایی بالای کوه قرار دارد که اقامتی مناسب برای کوهنوردان فراهم می کند.

بازدید از غار های شکوجان در سفر به اسلوونی

در سفر به اسلوونی بازدید از غارهای شکوجان بسیار فوق العاده می تواند باشد که بسیار قدیمی و تاریخی است و در میراث یونسکو به ثبت رسیده است. این غارها جزء مرتفع ترین غارها هستند که اتصال آنها از طریق پل صورت گرفته است. ستون های استالاکتیت و استالاگمیت را در این غارها می توانید مشاهده کنید و در این حین مراقب خفاش هایی که در آنها زندگی می کنند باشید.

بازدید از موزه فضای باز رگاتک در سفر به اسلوونی

یکی از جاذبه های گردشگری که بازدید از آن به مسافران پیشنهاد می شود موزه فضای باز رگاتک است که چند مورد در آن سبب متفاوت شدن آن شده است که یکی از آنها وجود موزه رگاتک است که در مزرعه ای قرار گرفته است. با بازدید از این موزه فرهنگ و آداب مردم اسلوونی را خواهید دید.

در این موزه صنایع دستی زیادی وجود دارد که به عنوان سوغاتی این کشور بسیار مناسب هستند. بازدید از موزه برای علاقه مندان به تاریخ با تجربه های خوبی همراه خواهد بود. ساختمانی مربوط به دوره رنسانس نیز در این ساختمان وجود دارد که تماشایی است.

بازدید از منطقه Kranjska Gora در سفر به اسلوونی

یکی از بخش های دیدنی در سفر به اسلوونی منطقه Kranjska Gora است که شمال غرب این کشور می باشد. این منطقه برای اسکی و برف بازی بسیار عالی است و عده زیادی این منطقه را برای سفر در فصل زمستان انتخاب خواهند کرد. در سفر به اسلوونی فصل تابستان نیز زمان مناسبی برای سفر به این منطقه است.

بازدید از منطقه Kranjska Gora در سفر به اسلوونی | سایت ویزا

دوچرخه هایی برای کوهستان های این منطقه قرار داده شده است که برای تفریح مسافران در نظر گرفته شده است. هتل های لوکس آن نیز برای استراحت مناسب هستند و اقامتی به یادماندنی رقم می زنند.


سوالات متداول سفر به اسلوونی

بهترین زمان سفر به اسلوونی برای علاقه‌مندان باران چه زمانی است؟

یکی از جاذبه های اسلوونی که در سفر به اسلوونی بازدید از آن را پیشنهاد می‌دهید، چیست؟

پرواز تهران به لیوبلیانا (پایتخت اسلوونی) چقدر است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای تحصیلی اسلوونی اسلوونی یکی از کشور های متمدن اروپای مرکزی است که به دلیل امکانات رفاهی بسیار...

اسلوونی یکی از کشورهای پیشرفته اروپا می باشد که در جنوب اروپای مرکزی واقع شده است. اسلوونی جزء محدوده ی...

هتل های اسلوونی کشور اسلوونی یکی از پر جاذبه ترین کشورهای اروپایی می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر