روادید جزایر قناری، ما در این مقاله درباره نحوه اخذ ویزای اسپانیا و سفر به جزایر قناری صحبت خواهیم کرد و شما را با مراحل دریافت روادید جزایر قناری آشنا ...

راهنمای جامع اخذ روادید جزایر قناری و سفر به این جزایر

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

روادید جزایر قناری، ما در این مقاله درباره نحوه اخذ ویزای اسپانیا و سفر به جزایر قناری صحبت خواهیم کرد و شما را با مراحل دریافت روادید جزایر قناری آشنا …

جزایر قناری یکی از مناطق بسیار زیبا در کشور اسپانیا می‌باشد که امروزه برای اغلب مردم جهان شناخته شده است و هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این مجمع الجزایر به اسپانیا سفر می‌کنند. البته شما برای سفر به این منطقه می‌بایست روادید جزایر قناری را دریافت کنید. ما در این مقاله درباره نحوه اخذ ویزای اسپانیا و سفر به جزایر قناری صحبت خواهیم کرد و شما را با مراحل دریافت روادید جزایر قناری آشنا خواهیم کرد.با ما در سایت ویزا همراه باشید.

راهنمای جامع اخذ روادید جزایر قناری و سفر به این جزایر | سایت ویزا

اخذ روادید جزایر قناری و سفر به این مجمع الجزایر

جزایر تفریحی و توریستی قناری یکی از مناطق پر گردشگر در جهان است که در اقیانوس اطلس واقع شده است و متعلق به کشور اسپانیا می‌باشد. این منطقه از ۷ مجموعه تشکیل شده است و از دیرباز مقصد گردشگران بسیاری بوده است. از بین جزایر قناری، دو جزیره گرن کاناری و تنریف به لحاظ گردشگری و توریستی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده‌اند. اما گذشته از این‌ها ما امروز قصد نداریم تا درباره این منطقه و معرفی آن با شما صحبت کنیم.

همانطور که می‌دانید شما برای سفر به جزایر قناری یا دیگر مناطق کشور اسپانیا و هر نقطه از دنیا، می‌بایست برای اخذ روادید اسپانیا آن کشور اقدام نمایید. با این حساب یکی از موضوعات بسیار مهم و اساسی اخذ روادید جزایر قناری اسپانیا می‌باشد. البته از آنجایی که جزایر قناری متعلق به کشور اسپانیا است، در واقع می‌بایست برای دریافت روادید اسپانیا اقدام نمایید.

ویزایی که می‌بایست برای آن درخواست دهید، ویزای توریستی جزایر قناری می‌باشد. ویزای جزایر قناری به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان مشخصی به این منطقه سفر کنید و به عنوان یک توریست از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. اما دریافت روادید جزایر قناری به همین راحتی‌ها هم نیست و روال خاص خود را دارد که برای آسانی این مراحل یکی از بهترین سایت‌ها می‌توان به شما کمک شایانی در انجام این مراحل کند نام این سایت ایران ویزا می‌باشد که در بخش بعدی با این مراحل بیشتر آشنا خواهیم شد.

مراحل اخذ روادید جزایر قناری

همانطور که می‌دانید شما باید برای دریافت روادید جزایر قناری، یک سری مراحل اداری را در سفارت کشور اسپانیا طی نمایید. در ادامه می‌توانید این مراحل را مشاهده کنید:

  • درخواست وقت سفارت اسپانیا به کارگزار سفارت این کشور
  • جمع آوری مدارک
  • حضور در وقت سفارت
  • ارائه مدارک
  • انگشت نگاری و مصاحبه
  • صدور روادید جزایر قناری و اسپانیا

در گذشته برای اخذ روادید جزایر قناری و کشور اسپانیا شما می‌بایست درخواست خود را از طریق کنسولگری این کشور در تهران ثبت می‌کردید. اما در حال حاضر تمامی مراحل صدور ویزای جزایر قناری در تهران، توسط کارگزار سفارت این کشور انجام می‌شود. برای این کار شما درخواست تعیین وقت سفارت اسپانیا را به صورت غیر حضوری و آنلاین ارسال می‌کنید و مدارک مورد نیاز را نیز جمع آوری می‌کنید.

مراحل اخذ روادید جزایر قناری | سایت ویزا

در مرحله بعد شما می‌بایست در زمان تعیین شده به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید و مدارک خود را تحویل دهید. علاوه بر این کار شما می‌بایست انگشت نگاری‌های لازم را نیز انجام دهید و در صورت لزوم در مصاحبه سفارت شرکت کنید. پس از طی این مراحل پرونده و درخواست شما بررسی خواهد شد و در صورتی که با درخواست شما موافقت شود، روادید جزایر قناری برای شما صادر می‌شود.

مدارک لازم برای اخذ روادید جزایر قناری

یک سری مدارک خاص برای سفر به جزایر قناری و اخذ روادید کشور اسپانیا مورد نیاز می‌باشد که باید پیش از اینکه زمان وقت سفارت و نوبت شما برسد جهت تهیه و جمع آوری آنها اقدام نمایید.

از جمله این مدارک که به صورت عمومی مورد نیاز هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه قطعه عکس رنگی با زمینه سفید، شناسنامه، پاسپورت معتبر، گواهی اشتغال به کار، بلیط هواپیما، رزرو هتل، در صورت لزوم دعوت نامه، فیش حقوقی ۶ ماهه اخیر، سند مالکیت، بیمه مسافرتی، هزینه صدور ویزا، مدرکی که نشان دهد، شما وضعیت مالی مناسبی برای سفر به جزایر قناری را دارید و فرم پر شده سفارت از جمله مهمترین مدارک برای اخذ ویزای اسپانیا و ویزای توریستی جزایر قناری می‌باشند.

البته به موضوع توجه داشته باشید که تنها با ارائه مدارک شما قادر نخواهید بود به طور قطعی روادید جزایر قناری را اخذ کنید؛ بلکه باید پرونده شما بررسی شود. نکته دیگر اینکه تمامی مدارک شما باید به زبان انگلیسی یا اسپانیایی ترجمه شود.

آشنایی با سفارت اسپانیا در تهران و مدت زمان لازم برای صدور روادید

پس از این که وقت سفارت اسپانیا را گرفتید، شما می‌بایست برای اخذ روادید جزایر قناری به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. خوشبختانه اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی است که در ایران دارای سفارتخانه می‌باشد و شما می‌توانید به طور مستقیم از سفارت کشور اسپانیا (Embassy of Spain) در ایران برای اخذ ویزای اسپانیا اقدام کنید.

آدرس سفارت: تهران- دروس- بلوار شهرزاد-خیابان شادی- کوچه اول شرقی- شماره ۱۰

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه ۸ تا ۱۴:۳۰

به طور معمول شما می‌توانید از ۳ ماه قبل از سفر خود برای دریافت روادید جزایر قناری اقدام نمایید. البته پیشنهاد می‌کنیم زمان درخواست خود را به روزهای پایانی موکول نکنید؛ چرا که شما چیزی حدود ۳ هفته باید منتظر جواب بررسی درخواست خود بمانید و با این اوصاف باید حداقل ۳ هفته پیش از سفر برای دریافت ویزای خود اقدام نمایید. البته این مدت زمان برای هر فرد می‌تواند کم یا زیاد شود.با ما در سایت ویزا همراه باشید.

جاذبه‌ های گردشگری جزایر قناری

حال که به طور مفصل درباره نحوه دریافت روادید جزایر قناری صحبت کردیم، بهتر است کمی به معرفی جاذبه‌های گردشگری این منطقه بپردازیم. جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری در مجمع الجزایر قناری وجود دارد که دیدن هر یک از این موارد بسیار لذت بخش و رویایی است و به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که حتما از آنها دیدن کنید.

از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری قناری می‌توان به پارک ملی تیده در جزیره تنریفه، پارک ملی تیمانفایا در لانزاروته، گرن کاناریا، سزار مانریک در لانزاروته، جزیره تنریفه و سواحل زیبای آن، سواحل فورت ونتورا، سانتاکروز در تنریف اشاره کرد و البته مناطق و مراکز دیدنی دیگری نیز در این جزیره وجود دارد که عبارتند از: منطقه دیدنی لاس پالماس در گرن کاناریا، پارک لورو در تنریفه، سن کریستوبال دی لاگونا در تنریفه، لا اوراتاوا در تنریفه، کوئوا دی لوس وردس، پورتو دل کارمن در لانزاروته، سانتا کروز دلا پالما، پارک ملی گاراخونای در لاگومرا، پارک ملی کالدرا د تابوریینته در لا پالما که تک تک آنها فوق العاده دیدنی و جالب هستند.

جاذبه‌ های گردشگری جزایر قناری | سایت ویزا

جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید از تمام آنها دیدن کنید. البته همانطور که توجه کردید، بیشتر جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری در جزیره تنریفه قرار دارد و از جمله مهمترین جزایر قناری به شمار می‌رود. در انتها به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این جزایر زیبا در اسپانیا به این منطقه سفر کنید و از مکان‌های دیدنی آن بازدید داشته باشید. البته این را نیز در نظر داشته باشید که شما برای سفر به جزایر قناری حتما می‌بایست برای اخذ ویزای اسپانیا اقدام کرده باشید.


سوالات متداول روادید جزایر قناری

مراحل أخذ روادید جزایر قناری چگونه طی می‌شود؟

از مهم ترین مدارک برای أخذ روادید جزایر قناری و ویزای توریستی به چه مواردی می‌توان اشاره کرد؟

معمولا چند وقت قبل از رفتن سفر به جزایر قناری باید برای أخذ روادید جزایر قناری اقدام کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

آب و هوای شهر مالاگا: شهر مالاگا کشور اسپانیا با داشتن تابستان های گرم و آفتابی و زمستان های معتدل،...

راهنمای کامل تور ایبیزا امروزه افراد زیادی دوست دارند به کشور اسپانیا سفر کنند و در سفر خود از بهترین...

تور مادرید تور مادرید: در حالی که در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم مسافرت‌های خارجی انتخاب بسیاری از مردم است. مادرید...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر