ویزای نمایشگاهی سوئد

ویزای نمایشگاهی سوئد | نحوه دریافت -مدارک لازم – مزایا

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی سوئد

توسعه و رونق کسب و کار از جمله اهداف عالی هر شرکت و صنعتی می باشد. بدین منظور و برای مطرح شدن و رونق این بازار کار هر ساله در نقاط مختلف دنیا نمایشگاه هایی در زمینه های مختلف برگذاز می شود. با دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد محصولات خود را در سطح بین الملل گسترش دهید.

با کشور سوئد آشنا شویم

سوئد کشوری زیبا و مرفه در منطقه اسکاندیناوی و شمال اروپا می باشد. جغرافیای این کشور با کشورهایی نظیر نروژ، دانمارک و خلیج بولتنی و دریای بالتیک اشتراکات مرزی دارد. اقتصاد پیشرفته، جاذبه های طبیعی و گردشگری، اقامت کم هزینه، امکانات رفاهی فراوان و رفت و آمد آسان به کشورهای اروپایی هر مسافری را به جهت سفر به این کشور ترغیب می کند. پایتخت این کشور شهر استکهلم است و از معروف ترین مناطق سوئد می باشد. سوئد چهارمین کشور بزرگ دنیا، یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه اقتصاد و امکانات رفاهی، امن ترین و از سردترین کشور های جهان می باشد. با سفر به این کشور زیبا می توانید از فرصت های فراوان تجاری و اقتصادی آن بهره مند گشته و علاوه بر آن در طبیعت زیبا و منحصر به فرد آن نفسی تازه کنید که باید جهت اخذ ویزای سوئد از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت نمایید.

ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد

سوئد و فرصت های اقتصادی

سوئد از مرفه ترین کشورهای جهان می باشد. روابط بین المللی عالی با سایر کشورها، تولیدات ناخالص داخلی، رشد و پیشرفت تکنولوژی و سایر عوامل همه و همه موجب شده است تا این کشور در صدر کشورهای ایده آل برای زندگی و تجارت قرار داشته باشد. درصد بیکاران در این کشور زیبا بسیار اندک می باشد و اکثریت مردم از رفاه نسبی برخوردار هستند. وجود فرصت های تجاری و اقتصادی فراوان در سوئد موجب گشته است تا این کشور به یکی از مطلوب ترین کشورهای مقصد برای تاجران و بازرگانان تبدیل شود. تجارت ها و شرکت های بزرگ اقتصادی در این کشور امکان رشد و گسترش فرا مرزی را دارند و می توانند از فرصت هایی نظیر مالیات اندک، تجارت آسان با کشورهای اروپایی، افتتاح حساب در بانک های بزرگ جهانی و همچنین حمایت دولت بهره مند گردند. از جمله ویژه ترین فرصت های اقتصادی کشور سوئد وجود نمایشگاه های بین المللی و بسیار معتبر در این کشور می باشد. هر ساله خیل عظیم تاجران و بازرگانان با دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد در این گردهمایی های بزرگ شرکت می کنند و از امتیاز رقابت، عرضه محصولات و گسترش کسب و کار بهره مند می گردند.

ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد

ویزای نمایشگاهی سوئد و دیدار از نمایشگاه های بین المللی

با دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد می توانید از نمایشگاه های بین المللی و معتبر این کشور دیدن نمایید و علاوه بر عرضه محصولات و بازدید تولیدات پیشرفته با شرکت های تجاری بزرگ جهان آشنا شوید. از جمله مهم ترین نمایشگاه های بین المللی سوئد موارد زیر می باشد:

*تجهیزات: نمایشگاه تابستان رویایی در زمینه قطعات الکترونیک-ماکسین اکسپو در زمینه قطعات ماشین-دیریم هک زمستانی در زمینه الکترونیک- اکسپوی اروپا- سئواسپرت در زمینه تجهیزات ورزشی

*صنعت: نمایشگاه ای آی تی در زمینه صنعت کشتی رانی- اسکن پک در زمینه چاپ-فست فود و کافی شاپ در زمینه صنایع غذایی-بت ماسن در زمینه صنعت کشتی رانی-رستوران اکسپو در زمینه هتل داری-فوتوماسن برای عکاسی

*طراحی داخلی و مبلمان: نمایشگاه مبلمان-فارمکس

*تجارت و بازاریابی: نمایشگاه کانفکس اند ایونت

*عمران و سازه: نمایشگاه بی.وای.جی.جی ماسا اورسوند

*آموزش و پرورش: نمایشگاه دانش و دانش اموز-ساکو

*گردشگری: نمایشگاه المیا هوس واگن هئوزبیل

با دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد از فرصت های طلایی پیش رو نهایت استفاده را ببرید و علاوه بر گسترش کسب و کار خود با تکنولوژی های جدید و روز دنیا نیز آشنا شوید

ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد

چگونه ویزای نمایشگاهی سوئد بگیریم

برای دریافت ویزای سوئد باید از سفارت کشور سوئد در تهران، وقت سفارت سوئد را درخواست نمایید. شما می توانید اینکار را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر انجام دهید تا فرم های مربوطه را برایتان تکمیل کنند. بعد از درخواست وقت و مشخص شدن تاریخ و زمان دقیق سفارت، فرد متقاضی باید شخصا در سفارت حضور داشته باشد و امور مربوط به انگشت نگاری، مصاحبه و پرداخت هزینه ویزا را به انجام برساند. سفارت سوئد پس از بررسی مدارک ارائه شده و باقی مسائل در طول ۳ هفته کاری درخواست ویزای نمایشگاهی سوئد را بررسی خواهد کرد و پاسخ رد یا پذیرش درخواست ویزا را به صورت ایمیل به آژانس مربوطه ارسال می کند. در صورت رد درخواست ویزای نمایشگاهی سوئد فرد متقاضی تا ۱ ماه فرصت اعتراض خواهد داشت. عواملی همچون سوء پیشینه، عدم تمکن مالی، عدم هدف معین از سفر، و پاسخ های ابهام آمیز در ریجکت یا رد درخواست تاثیر گذار می باشند.

ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد

مدارک لازم برای دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد

جهت سفر به سوئد و بازدید از نمایشگاه های بین المللی و بسیار معتبر این کشور باید مدارک لازم را به جهت دریافت ویزای سوئد ارائه دهید. علاوه بر این باید ذکر کرد کشور سوئد در محدوده شینگن واقع شده است و افراد متقاضی به جهت سفر به این کشور ملزم به دریافت ویزای شینگن سوئد می باشند. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:

-فرم درخواست ویزای نمایشگاهی سوئد

-دعوت نامه تجاری یا نمایشگاهی

-پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و ۲ برگه سفید

-همراه داشتن ۳ قطعه عکس

-دعوت نامه نمایشگاهی یا تجاری سوئد

-مدارک هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه

-گواهی تمکن مالی و پرینت ۶ ماه آخر گردش حساب

-معرفی نامه از سوی شرکت ایرانی

-مدارک شغلی نظیر کارت بازرگانی، پروانه کسب، مجوزهای دیگر

-بیمه مسافرتی

-رزرو بلیط و هواپیما

دعوت نامه نمایشگاهی سوئد

دعوت نامه نمایشگاهی سوئد از جمله مهم ترین عوامل برای درخواست ویزای نمایشگاهی سوئد می باشد. وجود آن می تواند روند دریافت ویزای سوئد را سرعت ببخشد. دعوت نامه تجاری یا نمایشگاهی به منظور دریافت غرفه، بازدید نمایشگاهی و یا بازدید از همان غرفه شرکت تجاری سوئد انجام می پذیرد. از جمله نکات مهم در دعوت نامه نمایشگاهی موارد زیر می باشد:

-دعوت نامه با سربرگ شرکت باشد

-هدف از سفر ذکر گردد

-گواهی و مستندی مبنی بر فعالیت شرکت ایرانی یا سوئدی وجود داشته باشد

-مدرکی مبنی بر همکاری مابین شرکت ایرانی و سوئدی وجود داشته باشد

ویزای نمایشگاهی سوئد
ویزای نمایشگاهی سوئد

نکات مهم در مورد ویزای سوئد

از جمله نکات مهمی که باید در هنگام درخواست یا اخذ ویزای نمایشگاهی سوئد در نظر داشته باشید موارد زیر می باشد:

-تمامی مدارک خواسته شده به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد

-حضور فرد متقاضی در سفارت اجباری است

-در زمان و تاریخ مشخص در سفارت حضور داشته باشید

-سوالات مصاحبه را در کمال صداقت و به دور از هیچ ابهامی پاسخ دهید

-هرگونه نقص در مدارک و ناخوانا بودن می تواند درخواست ویزای شما را رد کند

-پرداخت هزینه ویزای نمایشگاهی سوئد به صورت نقدی و به یورو پرداخته می شود

دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد چه فایده ای دارد

با دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد علاوه بر شرکت در بزرگ ترین گردهمایی های بین المللی زمینه رشد و پیشرفت کاری برای شما وجود خواهد داشت. شما می توانید با شرکت در محافل بزرگ و اجتماعات عظیم بسیاری از معایب، نقاط ضعف و قوت و سوددهی کار خود را بشناسیید. از دیگر مزایای دریافت این نوع از ویزای سوئد و بازدید از تجارت جهانی موارد مهم زیر می باشد:

-نیازها و علائق مشتریان را در تولیدات و محصولات پر بازده در می یابید

-از فرصت تبادل اطلاعات و گسترش ارتباط بین المللی برخوردار می شوید

-با محصولات دیگر کشورها آشنا خواهید شد و از بازار کار جهانی آگاهی می یابید

-ارتباط مستقیم و بی واسطه بین تولید کننده و خریدار برقرار می گردد

-از فرصت های اقتصادی و بسترهای تجاری جدید بهره مند می شوید

-امکان مقایسه محصولات و عیب یابی وجود دارد

-بالا رفتن میزان سطح دانش علمی و فنی

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های استکهلم شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد می باشد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. امروزه افراد...

تور سوئد در این مقاله قصد داریم تا شما را با تور سوئد آشنا کنیم و اطلاعاتی در زمینه جاذبه...

ویزای توریستی سوئد همیشه برای ورود به کشورهای دیگر چه برای تفریح و چه برای تحصیل یا کار، نیازمند ویزا...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر