ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی را می توان به دو طریق دریافت کرد. افراد سوئدی می توانند قبل از سفر به ایران به دریافت این ویزا اقدام کنند و یا اینکه به دریافت ویزای ایران در فرودگاه مورد نظر بپردازند.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

برای دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی به مانند دیگر اتباع خارجی می‌بایست مراحل مختلفی توسط فرد طی شود. در واقع سوئدی ها برای اینکه بتوانند به ایران ورود و خروج کنند باید به دریافت روادید مختلف از جمله ویزای توریستی، تحصیلی، تجاری و کار اقدام کنند. ویزا های مختلف دیگری نیز برای سفر به ایران برای افراد سوئدی صادر می‌شود که می‌توان به ویزای اقوام، ویزای زیارتی، ویزای سیاسی، ویزای مطبوعاتی و چند مورد دیگر اشاره کرد.

هر کدام از انواع ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف افراد متقاضی ویزا از طریق سفارتخانه ایران در کشور سوئد صادر می‌شوند. البته ویزای دیگری نیز می‌توان برای افراد سوئدی در نظر گرفت که به ویزای فرودگاهی ایران معروف است. این نوع ویزا که از طریق قوانین کشور ایران قابل دریافت است در کمترین زمان ممکن در فرودگاه مورد نظر قابل دریافت می باشد. در ادامه در رابطه با انواع ویزای ایران با هدف های مختلف به بحث خواهیم نشست.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی به منظور تفریح

ایران کشوری است که از مناطق گردشگری و دیدنی بسیاری برخوردار است. شهرهای ایران هر کدام از مناطق توریستی بی‌نظیری برخوردارند که می توانند هدف سفر افراد سوئد به کشور ایران باشند. از دیدنی های شهر تهران گرفته تا مکان های گردشگری شهرهای همچون تبریز، قم، یزد، شیراز، بندرعباس و تا شهرهای شرقی از جمله مشهد و کرمان افراد می‌توانند به منظور بازدید آن ها به ایران وارد شوند.

 اما برای ورود به ایران می‌بایست افراد سوئدی به دریافت ویزای توریستی کشور ایران اقدام کنند. در واقع هدف از سفر گردشگری در مناطق توریستی ایران است؛ بنابراین می‌بایست افراد سوئدی به دریافت ویزای توریستی و سیاحتی کشور ایران اقدام کنند. این افراد می‌توانند قبل از سفر خود شخصاً به سفارتخانه ایران مراجعه کرده و مراحل دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی ا را به انجام برسانند و یا می‌توانند مراحل دریافت ویزا از جمله پر کردن فرم مربوطه برای دریافت آن را به سایتهای معتبر از جمله آژانس‌های مسافرتی بسپارند.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف تحصیل

ادامه تحصیل در کشور ایران در دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه تهران، شریف و علم و صنعت می‌تواند هدف بسیاری از افراد سوئدی برای سفر به کشور ایران باشد. برای این که این افراد بتوانند در این دانشگاه‌ها به ادامه تحصیل بپردازند باید برگه پذیرش از سوی دانشگاه را دریافت کرده باشند.

 اما از نکات مهم بعدی اخذ ویزای ایران جهت افراد سوئدی جهت تحصیل در کشور ایران است که به مانند سایر ویزاهای تحصیلی کشورهای دیگر می بایست افراد برای دریافت آن مراحل مختلف را از طریق سفارتخانه ایران در کشور سوئد به انجام برسانند. از مهم ترین نکات مربوط به دریافت ویزای تحصیلی کشور ایران این است که بسیاری از افراد سوئدی می توانند پس از ادامه تحصیل و گرفتن مدرک به اشتغال و کار در کشور ایران بپردازند البته می بایست به دریافت ویزای تجاری و کار اقدام کنند.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی با هدف کار

اگر یک فرد سوئدی قصد کار در کشور ایران را داشته باشد باید به ویزای کار که به آن ویزای مولتی و کثیره المسافره ایران گفته می‌شود اقدام کنند. در واقع با توجه به تعداد سفرهای فرد سوئدی اعتبار این ویزا نیز تعیین می‌شود که از اعتبار مناسبی برای اشتغال در ایران برخوردار است. کسانی که با دریافت ویزای مولتی وارد ایران می‌شوند می‌توانند به مدت ۳ماه  الی یک سال در ایران با استفاده از این ویزا به کار مشغول شوند.

 از مهم ترین موارد دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی به منظور کار  این است که موانع بسیاری برای اخذ آن پیش روی افراد سوئدی وجود ندارد؛ اما برای دریافت این ویزا مدارک مختلفی باید ارائه شود. از مهم ترین آن‌ها سربرگ با مهر شرکتی است که فرد قرار است در آن جا مشغول به کار شود. صفحه اول پاسپورت مسافر نیز باید به صورت رنگی اسکن و تهیه شود. از شناسنامه شخص میزبان نیز می‌بایست تصویری رنگی تهیه شود. از تمامی صفحات پاسپورت نیز باید کپی داشته باشید.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی در فرودگاه

از دیگر انواع ویزای ایران جهت افراد سوئدی می‌توان به ویزای سریع یا ویزای فرودگاهی این کشور اشاره کرد. در فرودگاهی که فرد در آن از هواپیما خارج می‌شود می‌توان به دریافت این ویزا اقدام نمود. در واقع ویزای فرودگاهی از مهم‌ترین ویزاهای کشور ایران تلقی می‌شود که برای ۷۰ کشور این نوع ویزا قابل دریافت است.

 کشور سوئد نیز در لیست این ۷۰ کشور واقع شده و اهالی این کشور می‌توانند بدون طی کردن مراحل دریافت ویزا قبل از سفر به ایران در فرودگاه مورد نظر اقدامات لازم جهت دریافت ویزای فرودگاهی ایران را به انجام برسانند. البته دریافت این ویزا نیازمند صبر و حوصله کافی است چرا که این امکان وجود دارد که صف دریافت ویزا در فرودگاه طولانی باشد.

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

ویزای ایران جهت افراد سوئدی

نکات مهم ویزای ایران جهت افراد سوئدی

دریافت ویزای ایران جهت افراد سوئدی نیازمند رعایت چند نکته مهم ضروری است که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم.

  • افراد سوئدی قبل از سفر به ایران می بایست به دو تا سه هفته قبل از سفر اقدامات لازم جهت دریافت ویزای توریستی، تحصیلی و کاری را به انجام برسانند.
  • اگر قصد دریافت ویزای فرودگاهی را دارید توصیه می‌کنیم اقدامات لازم جهت دریافت این ویزا را به انجام برسانید مدارک لازم را تهیه نموده و در فرودگاه قبل از تلف شدن وقت به مامور مورد نظر ارائه دهید.
  • از دیگر نکات مربوط به ویزای ایران جهت افراد سوئدی تعیین نوع آن است. برای این که بتوانید مراحل انجام ویزا را سریع تر کنید ،توصیه می‌کنیم نوع ویزا را در زمان پر کردن فرم مربوطه تعیین کنید.
  • با استفاده از افراد باتجربه می توانید در سایت مسافرتی مذکور به اخذ ویزای ایران جهت افراد سوئدی نیز اقدام کنید.
  • از مهمترین نکات دیگر مربوط به اخذ ویزای ایران تمدید آن است که با توجه به بلند مدت یا کوتاه مدت بودن ،می‌توان اعتبار ویزا را نیز تمدید کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی ویزای ایران برای مکزیکی ها را می توان از طریق سایت مسافرتی مذکور دریافت نمود....

ویزای ایران از دبی اهالی کشورهای مختلف به جز ترکیه، سوریه، لبنان، جمهوری آذربایجان، مصر، ارمنستان، گرجستان و بولیوی برای...

ویزای ایران جهت افراد پاکستانی مسافران پاکستانی برای سفر به ایران باید اقدام به گرفتن ویزای ایران کنند. ویزای ایران...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر