ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

نسبت به سال های گذشته که ایران یکی از مقاصد گمنام برای گردشگری و یا تجارت به حساب می آمد. امروزه توانسته است تقاضا های زیادی برای اخذ ویزای ایران را از سرتاسر دنیا دریافت نماید. یکی از کشور هایی که علاقه به اخذ ویزای ایران را دارند بلاروس می باشد. افراد ساکن بلاروس ممکن است به خاطر مسائل تجاری و یا گردشگری به ایران بیایند. حال یک راهنمای کامل جهت اخذ ویزای ایران توسط افراد بلاروسی را در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع ویزای ایران

تعداد و انواع زیادی ویزا در دنیا به صورت کلی وجود دارد ولی به صورت رایج و پر کاربرد چهار نوع آن را می توانید جهت سفر به ایران اخذ نمایید. بسته به هدفی که از سفر به ایران دارید باید انتخاب کنید که کدام یک از انواع ویزای ایران مناسب شما می باشد.

  1. ویزای توریستی
  2. ویزای تجارتی
  3. ویزای اقوام
  4. ویزای مولتی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای توریستی ایران برای افراد بلاروسی

شما اگر از مبدا بلاروس قصد سفر به ایران را دارید آن هم برای گردشگری باید بگوییم که انتخاب کاملا مناسبی کرده اید. ایران یک کشور با قدمت کهن و پر از جاذبه های گردشگری و تاریخی می باشد. تمام افرادی که قصد سفر به ایران را دارند باید حتما نسبت به اخذ ویزای ایران اقدام نمایند. ویزای توریستی نیز یکی از این نوع ویزا ها می باشد. شما برای اخذ ویزای توریستی ایران از بلاروس می توانید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس سری بزنید و پس از تکمیل فرم های مربوطه و تحویل مدارکی که از طرف سفارت به شما اعلام می گردد اخذ ویزای ایران خود را انجام دهید و برای مقاصد توریستی و گردشگری وارد خاک ایران شوید. مدت اعتبار این ویزا سه ماهه می باشد و وقتی با آن وارد خاک ایران شدید مدت اقامت شما یک ماهه می باشد.

ویزای تجارتی ایران برای افراد بلاروسی

ممکن است قصد شما از سفر به ایران مسائل تجاری و مناسبت های تجارتی و کاری باشد. برای این منظور نیز می توانید با مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس اخذ ویزای ایران خود را انجام دهید. یکی از شرایطی که باید برای اخذ ویزای ایران در موارد تجارتی داشته باشید دعوتنامه از طرف کارفرما و یا مدیر عامل شرکتی است که شما را برای کار و یا سرمایه گذاری به ایران دعوت کرده است. با ارائه این مدرک می توانید ویزای ایران خود را اخذ کرده و وارد خاک ایران شوید.

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای اقوام ایران برای افراد بلاروسی

یکی دیگر از انواع ویزا که هم اکنون مورد استفاده افرادی که ایرانی الاصل هستند ولی تابعیت بلاروس را اخذ کرده اند، قرار می گیرد اخذ ویزای ایران برای دیدار اقوام می باشد. می توانید با این ویزا به مدت سی روز در خاک ایران اقامت داشته باشید و مدت اعتبار کلی ویزا نیز شصت روز می باشد. برای این که بتوانید اخذ ویزای ایران را از این راه انجام دهید لازم است از طرف میزبان شما در ایران ،برای شما دعوتنامه ای ارسال گردد. سپس با دعوتنامه ای که دارید و مدارکی نظیر تصویر پاسپورت خود و صفحه اول شناسنامه میزبان خود و همچنین همراه داشتن عکس پاسپورتی می توانید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس بروید و یا از طریق سایت سفارت اقدام به اخذ نوبت اینرتنتی نمایید.

ویزای مولتی ایران برای افراد بلاروسی

ویزای مولتی و یا به تعبیر دیگر کثیر المسافرت می تواند یک انتخاب خوب برای افرادی که در سال چندبار وارد خاک ایران می شوند، باشد. با استفاده از این ویزا و اخذ ویزای ایران از نوع مولتی دیگر لازم نیست چندباره برای اخذ ویزای ایران هزینه پرداخت نمایید. البته گرفتن این ویزا نیز شروط و نکاتی را دارا می باشد. برای مثال شما نباید قبل از این که اقدام به اخذ ویزای مولتی می نمایید از ویزای توریستی استفاده کرده باشید؛ و همچنین از سایر شرایط  آن این است که باید در سال قبل از اخذ ویزای مولتی خود چند بار به ایران از طریق ویزای تجارتی سفر کرده باشید. در این صورت می توانید با دعوت نامه رسمی از طرف کارفرما و یا مدیر عامل شرکتی که با آن کار و یا شراکت می کنید، نسبت به اخذ ویزای ایران مولتی اقدام نمایید.

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

اخذ ویزای فرودگاهی برای افراد بلاروسی

از دیگر راه هایی که سبب می شود راحت تر به ایران سفر نمایید، ایجاد امکان اخذ ویزای ایران در فرودگاه می باشد. شما بعد از پرواز از بلاروس به سمت ایران می توانید بلافاصله بعد از پیاده شدن از هواپیما به قسمت کنسولی فرودگاه های بین المللی ایران نظیر مهر آباد و امام خمینی بروید و نسبت به اخذ ویزای ایران خود اقدام نمایید. البته ممکن است شاهد یک صف طولانی نیز شوید پس اگر قصد دارید که با دردسر کمتری به ایران بیایید می توانید از قبل ویزای ایران خود را دریافت کرده باشید. همچنین شما برای اخذ ویزای ایران در فرودگاه باید بسته به کشوری که از آن به مقصد ایران پرواز کرده اید هزینه ای را بپردازید که این مبلغ برای افراد بلاروسی ۲۵ یورو می باشد. با پرداخت مبلغ اعلام شده و همچنین تکمیل فرم هایی که در این قسمت در اختیار شما قرار می دهند می توانید در مدت زمان کم ویزای ایران را در فرودگاه اخذ نمایید و به آسانی وارد خاک ایران شوید.

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

ویزای ایران جهت افراد بلاروسی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد عراقی ویزای ایران برای افراد عراقی در چند مورد قابل دریافت می باشد. ویزای توریستی و...

ویزای ایران جهت افراد هلندی در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد هلندی بپردازیم، در...

ویزای ایران جهت افراد کره ای ویزای ایران در ۴ دسته توریستی، مولتی، تجاری و اقوام به درخواست کنندگان آن...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر