ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ارائه دعوتنامه برای اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها می تواند مراحل دریافت آن را برای شما هموارتر نماید. کافیست در زمان مراجعه به سفارتخانه ایران در ایتالیا دعوتنامه مورد نظر را همراه خود داشته باشید.

اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها

هفتاد کشور دنیا این امکان برایشان فراهم شده است که اهالی‌شان بتوانند به خاک ایران سفر کنند. مردم این هفتاد کشور از طریق ویزای ایران می توانند به این سرزمین ورود و خروج نمایند. ایتالیا نیز یکی از کشورهایی است که مردمان آن می توانند از طریق انواع ویزای ایران وارد این کشور شوند. ویزای ایران برای ایتالیایی ها به مانند سایر ویزاهای کشورهای دیگر از شرایط و قوانین مشخصی برخوردار است که در ادامه به طور کامل به آن ها خواهیم پرداخت.

 برای دریافت ویزای ایران افراد ایتالیایی یا میهمان های شما از این کشور می توانید از طریق مبادی فرودگاهی ایران اقدامات لازم را به انجام برسانید. نکته مهم در رابطه با این نوع ویزا انجام اقدامات لازم در زمان مناسب است. دلیل این امر نیز تقاضای بسیار برای اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها می باشد که می توان زمان اخذ ویزای شما را به تعویق بیندازد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد.

 ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

اهمیت اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها از قبل

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم از طریق ویزای فرودگاهی که برای هفتاد کشور صادر می شود می توان وارد خاک ایران شد. ایتالیا نیز یکی از این کشورها محسوب می شود که می توان از طریق دریافت ویزای ایران به کشور ایران ورود کرد. البته میهمان شما می تواند از طریق فرودگاه مورد نظر با توجه به شرایط مربوطه از طریق ویزای فرودگاهی وارد ایران شود؛ اما توصیه می شود در زمان مناسب و قبل از سفر اقدامات لازم برای اخذ این ویزا را به انجام برساند.

دلیل این امر نیز این است که زمان مناسب برای اخذ ویزا می تواند روال کار را برای دریافت روادید سریع تر نماید. صدور ویزا با اطمینان بیشتری انجام خواهد شد. زمان انتظار برای دریافت ویزای فرودگاهی استرس های مربوط به خود را دارد که با برنامه ریزی مناسب در زمان مشخص می توانید این استرس را کاهش دهید. نیاز به پر کردن فرم های مربوطه تنها با داشتن کد رفرنس و پاسپورت می توان ویزای فرودگاهی را که از قبل برای دریافت آن اقدام کرده اید را دریافت نمایید.

 ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

شرایط دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها قبل از ورود

اگر قصد دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها را داشته باشید باید به چند نکته مهم توجه کنید که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. همان طور که اشاره کردیم ایتالیا جزء هفتاد کشوری است که مردم آن از طریق فرودگاه مربوطه می توانند به اخذ ویزای ایران اقدام کنند. برای دریافت این ویزا حضور فرد متقاضی کاملا ضروری است.

 به همراه داشتن پاسپورت ایتالیایی با اعتبار ۶ ماه نیز از دیگر شرایط مربوط به اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها می باشد. کد مرجع توسط فرد متقاضی باید ارائه گردد. بیمه نامه ورودی که باید اصل و کپی آن ارائه شود. در واحد کنسولگری فرودگاه مربوطه می بایست مبلغ هفتاد یورو برای دریافت ویزا برای افراد ایتالیایی پرداخت شود.

 ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

شرایط دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها بدون درخواست ورود

در بحث قبلی در رابطه با شرایط اخذ ویزای ایران برای ایتالیایی ها که قبل از ورود اقدام به درخواست ویزا کرده بودند نکاتی ارائه شد؛ اما اگر قبل از ورود به ایران درخواست ویزا نداده باشید و یا اینکه کد مرجع را دریافت نکرده باشید باید نکات زیر را رعایت نمایید. پرسشنامه ای که مربوط به دریافت و اخذ ویزا می باشد را باید دریافت نموده و به صورت کاملا خوانا آن را تکمیل نمایید.

 در صورت به همراه داشتن همسر و فرزندان می بایست برای دریافت ویزای آن ها اسامی و مشخصاتشان در پرسشنامه کاملا ذکر شده باشد. در گذرنامه عکس و همچنین اطلاعات کامل همسر و فرزندان زیر هجده سال درج شده باشد. عکس پاسپورتی کامل و واضح و همچنین از صفحه کامل مشخصات گذرنامه تصویری تهیه نمایید.

 ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

اهمیت دعوتنامه در دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها

برای دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها می توان از گزینه های مختلفی استفاده کرد. یکی از این موارد که می تواند سرعت اخذ ویزای شما را بالا ببرد ارائه دعوتنامه می باشد. با در دست داشتن دعوتنامه مراحل دریافت ویزای ایران را می توانید هر چه سریعتر به انجام برسانید. معمولاً دعوتنامه ها از ایران برای افراد ایتالیایی به مناسبت های مختلف ارسال می شوند.

دعوتنامه توریستی، دعوتنامه کاری، دعوتنامه نمایشگاهی و چند مورد دیگر را می توان در زمان اخذ ویزا به سفارت خانه ایران در کشور ایتالیا ارائه داد و سپس دیگر مراحل را طی نمود. دعوتنامه ها اهداف سفر شما را تعیین می کنند و دیگر نیاز به توضیحات مربوط به سفر نخواهد بود.

 ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

ویزای ایران جهت افراد ایتالیایی

نحوه دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها

برای دریافت ویزای ایران برای ایتالیایی ها می توانید دو راه را با اختیار خود انتخاب کنید. اگر قصد سفر به ایران را دارید می توانید شخصاً به سفارت خانه و یا کنسولگری ایران در ایتالیا مراجعه کنید و با طی کردن مراحل مختلف به اخذ ویزای ایران اقدام کنید. البته این روش می تواند زمان و وقت شما را بسیار به خود اختصاص دهد. اگر زمان کافی برای این موضوع در برنامه ریزی سفر خود اختصاص داده اید بنابراین می توانید این راه را برای دریافت ویزا انتخاب کنید.

 راه دوم اخذ ویزای ایران از طریق آژانس مسافرتی معتبر می باشد. در این مراکز افراد با تجربه برای طی کردن مراحل اخذ ویزا آموزش های لازم را دیده اند و می توانند ویزای ایران برای ایتالیایی ها را در مدت زمان مناسب دریافت نمایند. این گزینه را نیز می توانید در دستور کار سفر خود قرار دهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی می  دانیم که یک سری از کشور ها برای سفر به ایران با هر هدفی...

ویزای ایران جهت افراد اکراینی در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد اکراینی بپردازیم، اکراین...

ویزای ایران جهت افراد ازبکستانی اگر شما هم مسافر ازبکی دارید می توانید با مطالعه ی مقاله ی زیر از...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر