هتل های نروژ

با بهترین هتل های نروژ بیشتر آشنا شویم

۱۲ آبان ۱۳۹۷

هتل های نروژ

اگر شما هم قصد سفر به نروژ را دارید بهتر است اول با بهترین هتل های نروژ آشنا شوید تا بتوانید در هنگام سفر به این کشور و پس از دیدن مناظر بی نظیر آن در یکی از مناسب ترین هتل های نروژ اقامت گزینید، زیرا داشتن محل استراحت مناسب به شما این امکان را می دهد که با خاطری جمع به دیدن این کشور رفته و شب هنگام در هتل رزرو شده استراحت کنید. جهت رزرو هتل های نروژ و همچنین تور نروژ میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

معرفی هتل آنکر به عنوان یکی از بهترین هتل های نروژ

یکی از بهترین هتل های نروژ که در مرکز شهر اسلو یعنی پایتخت این کشور واقع شده است هتل آنکر می باشد. این هتل به دلیل اینکه در مرکز شهر واقع شده است رستوران ها و تفریحگاه های زیادی را در اطراف خود دارد، این امر موجب شده است گردشگران با اقامت در این هتل بتوانند اوقات خوشی را در کشور نروژ سپری کنند. در لابی هتل آنکر بار و اتاق صبحانه مجهزی مشاهده می‌شود که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند؛ همچنین از دیگر امکانات خدماتی رفاهی این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان و سشوار، تلفن و تلویزیون کابلی اشاره کرد که گردشگران می توانند با پرداخت هزینه بسیار کمی این امکانات را در اختیار داشته باشند. هتل های نروژ تفاوت هایی با یکدیگر دارند که هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه خود نوعی از آنها را انتخاب کند.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل لیسبو از جمله خاص ترین هتل های نروژ

یکی از زیباترین و خاص ترین هتل های نروژ هتل لیسبو است که ساختار مدرن و شیک آن موجب شده است سالانه افراد زیادی این هتل را جهت اقامت در کشور نروژ انتخاب کنند. هتل لیسبو در جنگلی بین کشور نروژ و دانمارک واقع شده است که این مورد خود موجب علاقه مندی گردشگران به این هتل شده است. با اقامت در هتل لیسبو می توانید از فضای کوه و جنگل لذت ببرید، این هتل به صورت جنگلی با استفاده از چوب ساخته شده است و به صورت ۴ طبقه مجزا میباشد. اگر دوست دارید در یکی از آرام ترین هتل های نروژ اقامت داشته باشید پیشنهاد ما به شما هتل لیسبو است.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل ساگا در نروژ

هتل ساگا از جمله هتل های نروژ است که بسیار طرفدار دارد و در شهر اسلو واقع شده است. در کنار این هتل می توانید انواع رستوران ها و بوتیک های مدرن نروژ را مشاهده کنید و همچنین تفریحگاه های متفاوتی را زیر نظر بگیرید. گردشگران با اقامت در هتل ساگا می توانند از امکانات رفاهی مانند لابی بی نظیر، وای فای رایگان، اتاق های مدرن، تختخواب و تلویزیون کابلی استفاده کنند. اتاق های این هتل به صورت کاملا مدرن و شیک با طراحی اسکاندیناوی به زیبایی تزیین شده است که موجب ایجاد حس آرامش در گردشگران می شود. رستوران هتل ساگا به شما این امکان را می‌دهد که از خوشمزه ترین غذاهای نروژی لذت ببرید.

بهترین شرایط اقامت در هتل ریکا

هتل ریکا واقع شده در قلب شهر اسلو به شما این امکان را می‌دهد که از منظره فریبنده این شهر لذت ببرید و بهترین شرایط اقامتی را داشته باشید. می توان گفت هتل ریکا جزو مدرن ترین هتل های نروژ بشمار می‌رود، زیرا طراحی آن به شکل کاملا زیبایی صورت گرفته است. سبک معماری خیره کننده هتل ریکا و فرو رفتگی و سبک ظاهری آن موجب وسوسه گردشگران جهت اقامت در این هتل می شود. اگر می خواهید یکی از هتل های نروژ را که امکانات رفاهی کامل داشته باشد انتخاب کنید هتل ریکا انتخاب مناسبی خواهد بود در این هتل اتاق ها با ظرافت خاصی طراحی شده است و دارای امکانات خدماتی رفاهی زیادی می باشد، که این امر موجب می‌شود گردشگران پس از ترک کشور نروژ با رضایت کامل به کشور خود برگردند.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل کلاکن نروژ

هتل کلاکن با محیط جذابی که دارد موجب شده است تا گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. این هتل در کنار پارک بزرگ واقع شده است. همچنین فاصله هتل کلاکن تا فرودگاه اسلو تنها یک ساعت است. هتل کلاکن از دیگر هتل های نروژ می باشد که سالانه افراد زیادی در آن اقامت می‌کنند. جالب است بدانید که این هتل در نزدیکی مناطق اسکی اسلو واقع شده است و این امر می‌تواند به گردشگران جهت گذراندن اوقات فراغت کمک کند. اگر قصد سفر کاری به نروژ را داشتید می‌توان گفت هتل کلاکن یکی از بهترین هتل های نروژ برای کسب و کار و حتی گذراندن اوقات فراغت می باشد؛ این هتل فضای مناسبی برای کار و استراحت مسافران فراهم کرده است و با وجود اتاق های مهمانی که در این هتل تعبیه شده افراد به راحتی می‌توانند قرارهای کاری خود را در آن تنظیم کنند. طراحی هتل کلاکن به صورت بسیار زیبا و تاریخی می باشد و قدمت این هتل به قرن ۱۴ میلادی باز می گردد.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل کنتیننتال از دیگر هتل های نروژ

اگر به دنبال رزرو یکی از هتل های نروژ در مرکز شهر اسلو هستید هتل کنتیننتال می‌تواند برای شما مناسب باشد. این هتل تنها ۱۵۰ متر با کارل یوهان  فاصله دارد. جالب است بدانید که این هتل جزء پرطرفدارترین هتل های نروژ بشمار می رود زیرا تنها هتل ۵ ستاره در این کشور است. هتل کنتیننتال امکانات خدماتی رفاهی متعددی از جمله سالن بدنسازی رایگان ۲۴ ساعته، لابی بی نظیر، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، مینی بار و حمام مجهز به دوش و سشوار دارد. در این هتل همچنین کافه و رستوران وجود دارد که می توانید بهترین نوشیدنی ها را سرو کند و همچنین می توانید از طعم بی نظیر غذاهای رستوران آن لذت ببرید. گذراندن اوقات خوشی در هتل کنتیننتال موجب می شود از سفر به کشور نروژ همیشه به خوبی یاد کنید. مسافرین بسیاری جهت رزرو تور نروژ میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل ۳ ستاره بوند هیمن

هتل بوند هیمن یکی دیگر از هتل های نروژ است که در سال ۱۹۱۳ تاسیس شده است. امکانات خدماتی رفاهی متعددی در این هتل وجود دارد که این امر موجب شده است به یکی از هتل های ۳ ستاره نروژ تبدیل شود. در رستوران هتل بوند هیمن بهترین غذاها طبخ می شود که می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خوردن آن لذت ببرید. این هتل دارای ۱۲۷ اتاق است که تمامی این اتاق ها مجهز به مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت رایگان و تلویزیون می باشد. در این هتل همچنین اتاق کنفرانس برای افرادی که قصد دارند در این محل قرار کاری برگزار کنند دارد که کاملا مجهز است. پرسنل هتل بوند هیمن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به شما گردشگران عزیز می باشد و می توانید از این خدمه اطلاعات مناسبی جهت گردشگری در کشور نروژ و شهر اسلو کسب کنید.

هتل گاوستاد یکی از آرام ترین هتل های نروژ

یکی از آرام ترین هتل های نروژ هتل گاوستاد می باشد که در غرب شهر اسلو و نزدیک به جنگل های سرسبز این شهر واقع شده است. توجه داشته باشید که هتل گاوستاد از جمله هتل های نروژ است که به ارائه خدماتی جهت پذیرش بیماران و همراه بیمار می پردازد. با این وجود اگر قصد معالجه در کشور نروژ را دارید انتخاب این هتل می‌تواند بسیار مناسب باشد. فضای آرامی که برای دوری از تنش برای بیماران در این هتل ایجاد شده است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این هتل متعلق به بیمارستان ملی اسلو می باشد که ارائه خدمات به بیماران در این هتل کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل گلوبوس از جمله بهترین هتل های نروژ

هتل گلوبوس یکی از بهترین هتل های نروژ است که در قلب شهر اسلو واقع شده است. در اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، کافه، مغازه و مراکز خرید دیده می‌شود؛ همچنین تا ایستگاه اتوبوس تنها ۵ دقیقه پیاده است که این امر موجب حمل و نقل آسان برای گردشگران شده است. اگر در این هتل اقامت داشتید می توانید از شب زنده داری هایی که در اطراف هتل گلوبوس انجام می شود لذت ببرید. مناطق تفریحی نزدیک به هتل گلوبوس شامل تئاتر دمام و منطقه اسکی اسلو می باشد. اگر در نروژ قرار کاری داشتید می توانید از هتل گلوبوس استفاده کنید زیرا این هتل مجهز به اتاق کنفرانس و خدمات کسب و کار و خدمات پذیرایی اتاق کنفرانس می‌باشد. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می توان به رستوران، کافی نت، لابی، خدمات خشکشویی، پارکینگ خصوصی، گاراژ، ایستگاه روزنامه، اینترنت رایگان با سرعت بالا، تخت راحتی ۲ نفره، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، تهویه مطبوع، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی یخچال، رادیو  و سالن بدنسازی اشاره کرد. گردشگران همچنین می توانند از بوفه هتل گلبوس برای صرف صبحانه و ناهار استفاده کنند.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

سفری به یادماندنی با اقامت در هتل کسیل

اقامت در یکی از بهترین هتل های نروژ می‌تواند به شما این امکان را بدهد که اوقات فراغت خوشی را در این کشور سپری نمایید. یکی از این هتل ها هتل کسیل نام دارد که در شهر اسلو نروژ قرار گرفته است. مهمترین خدمات و امکانات این هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، آسانسور، اینترنت بی سیم در مناطق عمومی، پارکینگ، حمام خصوصی مجهز به سشوار، مینی بار، تلفن و وسایل مورد نیاز برای تهیه چای و قهوه می باشد، که گردشگران می توانند با پرداخت هزینه کمی از این امکانات استفاده نمایند، توجه داشته باشید که بعضی از این امکانات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آنها استفاده نمایید. امیدواریم با شناخت هتل های نروژ بتوانید بهترین اقامتگاه مورد نظر خود را در هنگام سفر به این کشور انتخاب کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت نروژ کشور نروژ در شبه جزیره اسکانیناوی قرار دارد نروژ مساحتش یک چهارم ایران دارد. نکته قابل توجه...

بلیط نروژ امروزه به راحتی می توان بلیط نروژ جهت انجام سفر هوایی به این کشور را از طریق خدمات...

تور اسلو سفر با تور اسلو یکی از بهترین نوع سفر به اسلو است چرا که در سفر انفرادی شاید...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر