هتل های فرانسه

با برخی از هتل های فرانسه بیشتر آشنا شویم

۶ آذر ۱۳۹۷

هتل های فرانسه

یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی که دارند اقامت مسافران را خاطره انگیز می کنند و خاطراتی خوش رقم می زنند. گردشگرانی که به این کشور زیبا سفر می کنند از هتل های ارزان تا گران این کشور می توانند استفاده کنند که در شهرهای مختلف آن واقع شده است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های فرانسه و خدمات هر یک خواهیم پرداخت تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همه ساله مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور فرانسه به این کشور سفر میکنند.

فرانسه

با سفر به فرانسه باید به فکر محلی برای اقامت خود باشید. هتل های فرانسه با توجه به موقعیتی که دارند و خدماتی که ارائه می دهند هزینه متفاوتی دارند. با اقامت در هتل های فرانسه از امکانات تفریحی و رفاهی آن ها می توانید استفاده کنید و به راحتی در طول روز به سراغ کارهای خود بروید. برخی از هتل های فرانسه برای سفرهای کاری امکاناتی دارند که شامل اتاق کنفرانس، اتاق جلسه و … است. با توجه به اینکه در چه فصلی سفر می کنید هزینه هتل های کشور فرانسه فرق خواهد کرد زیرا سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش قیمت هتل های فرانسه خواهد شد.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

هتل ایبیس ایتالی تلبیاک از هتل های فرانسه

در نزدیکی موزه لوور یکی از هتل های فرانسه به نام هتل ایبیس ایتالی تلبیاک را خواهید دید که از آن جا به راحتی قادر به رفتن به پارک Choisy خواهید بود. از این هتل که ۳ ستاره است فاصله ای به اندازه سیصد متر تا ایستگاه مترو وجود دارد و تعداد شصت اتاق را در این هتل خواهید دید که شامل سوئیت خانوادگی، اتاق استاندارد، اتاق یک تخته و اتاق دو تخته است. اندازه اتاق های آن متفاوت است و دارای رنگ هایی ملایم هستند.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

امکانات هتل ایبیس تلبیاک

از امکانات اتاق به سیستم برودتی و حرارتی مناسب، تراس، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، حمام، صندوق نگهداری اشیا، خدمات ۲۴ ساعته، اتاق هایی با نور کافی، پذیرایی در اتاق، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت و … می توان اشاره کرد. در رستوران این هتل قادر به سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی خواهید بود. پرسنل هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند و ماشین مخصوص از فرودگاه تا هتل و از هتل تا فرودگاه نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. خشکشویی را در هتل خواهید دید که مسافران قادر به استفاده از آن هستند. اگر به دنبال محلی برای اقامت در فرانسه هستید هتل ایبیس ایتالی تلبیاک مکان خوبی برای گذراندن اوقات کنار خانواده خواهد بود.

هتل نووتل پاریس پرت در لینس از هتل های فرانسه

یکی از هتل های فرانسه هتل نووتل پاریس پرت در لینس  است که در قلب پاریس است و ۴ ستاره می باشد. از هتل تا ایستگاه مترو تنها ۲ دقیقه فاصله وجود دارد و دارای صد و پنجاه اتاق است. اتاق های این هتل لوکس و خانوادگی هستند و امکانات رفاهی فراوانی دارند. اتاق ها دارای دکوراسیون مدرنی هستند و در آن ها گاوصندوق، تهویه مناسب، تلفن مستقیم و … می باشد. در تریای هتل در هر ساعتی که بخواهید قادر به سرو نوشیدنی خواهید بود و انواع خوراکی های متنوع و سنتی ترکی در رستوران آن قابل خوردن است، این رستوران منوی رژیمی نیز دارد. پرسنل این هتل خوش برخورد و مهربان هستند. اتاق جلسه مجهزی در هتل وجود دارد و اگر مسافران درخواست کنند اتومبیل کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. کارکنان هتل سرویس دهی منظم و شبانه روزی دارند.

یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی که دارند اقامت مسافران را خاطره انگیز می کنند و خاطراتی خوش رقم می زنند. گردشگرانی که به این کشور زیبا سفر می کنند از هتل های ارزان تا گران این کشور می توانند استفاده کنند که در شهرهای مختلف آن واقع شده است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های فرانسه و خدمات هر یک خواهیم پرداخت تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همه ساله مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور فرانسه به این کشور سفر میکنند.
هتل نووتل پاریس پورت در لینس

هتل یورپ ساینت سورین از هتل های فرانسه

یکی از هتل های فرانسه به نام هتل یورپ ساینت سورین است که در پاریس واقع شده است و ۳ ستاره می باشد. فاصله هتل یورپ ساینت سورین از کلیسای نوتردام دویست و پنجاه متر است و صد متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد. یکی از ویژگی های برتر هتل یورپ موقعیت جفرافیایی برتر آن است و برای رفتن به موزه لوور تنها بیست دقیقه فاصله لازم دارید. تعداد پنجاه و نه اتاق در هتل وجود دارد که شامل خانوادگی، استاندارد و سوئیت مخصوص تازه عروس است و از رنگ ملایمی در طراحی آن ها استفاده شده است. اتاق های هتل دارای تراس، سیستم برودتی، تهویه مطبوع، ماهواره دارای کانال پخش موسیقی، اینترنت پرسرعت، صندوق نگهداری اشیا گران قیمت، میز کار، حمام، تلویزیون ال سی دی، روم سرویس ۲۴ ساعته و … است. در تریای این هتل علاوه بر صرف غذاهای بین المللی و اصلی منوی غذاهای رژیمی را خواهید دید و پرسنل آن همگی خوش برخورد و آماده خدمات رسانی هستند. مسافران به صورت ۲۴ ساعته قادر به مراجعه به کارکنان پذیرش هتل خواهند بود.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

هتل رجنس یکی از هتل های فرانسه

یکی از هتل های فرانسه در شهر پاریس هتل رجنس است که ۳ ستاره می باشد و دارای بیست و هفت اتاق است که شامل سوئیت خانوادگی، یک تخته، ۲ تخته، اتاق بدون سیگار، اتاق ضد صدا و سوئیت خانوادگی می باشد. چیدمان و طراحی منحصر به فردی را در اتاق های هتل خواهید دید که مجهز به نور کافی، پنجره هایی رو به مناظر شهر، مبلمانی راحت و … هستند. علاوه بر این ها اتاق ها دارای امکاناتی ویژه شامل سشوار، تلفن، تلویزیون ال سی دی، حمام لوکس، سیستم برودتی و سرمایشی، مینی بار، تهویه مطبوع، تلفن و … می باشند. انواع غذاهای بین المللی را در رستوران هتل می توانید سفارش دهید که سبب جلب رضایت مسافران شده است. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافر ارائه خواهد شد و خدماتی چون لباسشویی، صبحانه در اتاق، خدمات تور، فکس، کپی، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی و … به مسافران ارائه می شود.

هتل کلاریدگ از هتل های فرانسه

از جمله هتل های فرانسه که در قلب پاریس واقع شده است و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد هتل کلاریدگ می باشد و از خیابان مشهور شانزه لیزه سیصد متر فاصله دارد. از هتل به اماکن دیدنی و تاریخی دسترسی راحتی خواهید داشت. در این هتل چهل و دو اتاق خانوادگی، سوئیت های مدرن برای تازه عروس ها، اتاق های ویژه معلولین و … وجود دارد که اندازه های متفاوتی دارند و دارای رنگ های آرامش بخشی می باشند. در این هتل ۴ ستاره امکاناتی چون آسانسور، تهویه مطبوع، دکوراسیون مناسب، حمام کامل، اینترنت پر سرعت، مبلمانی با رنگ مناسب، گاوصندوق و … وجود دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوش مزه را می توانید سفارش دهید و با توجه به بودجه و سلیقه خود قادر به استفاده از امکانات آن خواهید بود. هتل کلاریدگ از جمله هتل های کشور فرانسه است که خدمات نگهداری از اطفال را ارائه می دهد. یک صرافی در آن وجود دارد که باعث شده است مسافران و گردشگران برای تهیه ارز مشکلی نداشته باشند. چند اتاق ضیافت و ملاقات که تجهیزات فنی دارند در این هتل وجود دارد.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

هتل فلرید تویل از هتل های فرانسه

یکی از هتل های فرانسه به نام هتل یورپ ساینت سورین است که ما بین مناطق Arc de Triomphe و Trocadero است. فاصله این هتل از ایستگاه مترو دویست متر است و ۳ ستاره می باشد. از هتل به راحتی به انواع جاذبه ها و مکان های توریستی خواهید رفت که سبب ایجاد موقعیت عالی در آن شده است. تعداد اتاق های این هتل لوکس پنجاه و دو مورد است که شامل اتاق ویژه معلولین و سوئیت است و دارای لوازمی اختصاصی می باشد. اگر خانوادگی سفر کرده اید و یا پر جمعیت هستید و یا از آن دسته از مسافرانی هستید که فضای بیشتری نیاز خواهید داشت از اتاق های بزرگ خانوادگی و سوئیت های بزرگ می توانید استفاده نمایید.

امکانات هتل فلرید تویل

از امکانات هتل فلرید تویل که یکی از هتل های فرانسه است به بالکن، گاوصندوق، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، روزنامه و … می توان اشاره نمود. از آنجا که شیشه های اتاق دو جداره هستند سر و صدا مزاحم مسافران نمی شود و آرامش را به مسافران هدیه خواهد کرد. پرسنل هتل به صورت دائمی خدمات رسانی می کنند و همگی خوش برخورد می باشند. چند سالن کنفرانس و اتاق های ملاقات که دارای اندازه های متفاوت هستند در هتل وجود دارند که برای جلسات کاری و اداری مناسب هستند و بسیاری از سازمان ها از آن ها استفاده می کنند.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

هتل لیلاس گامبتا از هتل های فرانسه

یکی از هتل های فرانسه به نام هتل لیلاس گامبتا می باشد که هتلی معروف در پاریس است و ۳ ستاره می باشد. این هتل بسیار لوکس می باشد و با ایستگاه مترو فاصله ای به اندازه ۵ دقیقه دارد. پارک زیبای Buttes Chaumont از این هتل تنها بیست دقیقه فاصله دارد. تعداد سی و چهار سوئیت خانوادگی، اتاق و امکاناتی برای معلولین در این هتل وجود دارد. از سبک مدرن در طراحی اتاق های هتل استفاده شده است که مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون دارای کانال های شهری، حمام و تهویه مطبوع است.

هتل های فرانسه
هتل های فرانسه

خدمات هتل لیلاس گامبتا

برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده این هتل محل مناسبی است و خدماتی مثل کرایه ماشین، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه در اتاق، اتوکشی، فکس، کپی، خدمات تور، بسته های غذایی، خدمات کفش، واکس و … ارائه می شود. فاصله جاذبه های دیدنی از این هتل بسیار کم است و سرویس های حمل و نقل برای گشتن در شهر نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد که آسایش را به مسافران هدیه خواهد داد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

سفر به مارسی شهر مارسی یکی از زیباترین و بی نظیرترین شهرهای فرانسه می باشد؛ که هرساله گردشگران زیادی سفر...

سفر به فرانسه سفر به کشور فرانسه با جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد خاطرات خوشی رقم خواهد زد. چشم...

تور پاریس برای سفر به شهر پاریس بهتر است که از تور پاریس استفاده کنید. داشتن امنیت و راحتی در...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر