هتل جاردین

با برخی از هتل های برن بیشتر آشنا شویم

۱ دی ۱۳۹۷

هتل های برن

سوئیس یکی از کشورهای اروپایی بسیار زیبا می باشد که سالانه افراد زیادی اقدام به سفر به این کشور می‌کنند حال اگر شما هم قصد سفر به سوئیس و اقامت در شهر برن پایتخت این کشور را دارید بهتر است ابتدا با تعدادی از هتل های برن آشنا شده تا بتوانید در هنگام سفر به این شهر اقامتگاه مناسبی برای خود پیدا کنید.

هتل الگرو برن یکی از مجهزترین هتل های برن

هتل ۴ ستاره الگرو یکی از بهترین هتل های برن می باشد که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. این هتل در نزدیکی برج ساعت واقع شده که دارای ۱۷۰ یک اتاق مجهز به مینی بار، سشوار، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی می باشد. در هتل الگرو ۲ رستوران وجود داشته که می توانید خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران ها صرف کنید. از طرفی اگر قصد برگزاری جلسات تجاری در هنگام سفر به کشور سوئیس را داشته باشید رزرو این هتل می تواند بسیار مناسب باشد زیرا در هتل الگرو اتاق کنفرانسی وجود داشته که بسیار مجهز می باشد. از دیگر امکانات این هتل ۴ ستاره می توان به کافی شاپ، بار و مرکز تناسب اندام آن اشاره نمود.

هتل های برن
هتل های برن

اقامت در مرکزی ترین هتل های برن

هتل بارن آم یکی از مرکزی ترین هتل های برن می باشد که رزرو اتاق در این هتل می تواند برای افرادی که دوست دارند در نزدیکی جاذبه های گردشگری این شهر اقامت داشته باشند بسیار مناسب می باشد. این هتل تنها ۵ دقیقه از ایستگاه اصلی و بسیاری از جاذبه های معروف برن فاصله داشته که این امر موجب شده مهمانان این هتل بتوانند به راحتی از جاذبه های شهر برن دیدن کنند. هتل بارن آم دارای ۵۷ اتاق تک نفره، دو نفری و خانوادگی بوده که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. در این اتاق ها وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون کابلی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در بار این رستوران می توانید منحصر به فرد ترین نوشیدنی ها را امتحان کرده از طعم آن لذت ببرید.

هتل های برن
هتل های برن

هتل جاردین یکی از لوکس ترین هتل های برن

هتل جاردین یکی از بهترین هتل های برن می باشد که در سال ۲۰۱۷ به صورت کامل بازسازی شده از این رو می‌توان گفت امکانات متعددی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل تنها ۲۰ دقیقه از مرکز تاریخی برن فاصله دارد. تمام اتاق های هتل جاردین مجهز به تلویزیون کابلی، تخت خواب، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی و تهویه مطبوع می باشد. همچنین یک پارکینگ و یک استخر در این هتل وجود داشته که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. تعداد زیادی رستوران، مرکز خرید و کافی شاپ در اطراف هتل جاردین وجود داشته که این امر موجب رضایت مهمانان شده است.

هتل جاردین
هتل جاردین

هتل سورل یکی دیگر از هتل های برن

هتل سورل یکی دیگر از هتل های برن بوده که در سال ۱۹۶۱ ساخته شده است. ای هتل دارای ۵۲ اتاق بوده که ۲۴ اتاق آن یک نفره و ۲۸ اتاق آن دو نفره می‌باشد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کنند. پذیرش ۲۴ ساعته این هتل یکی از مهمترین امکانات و خدمات آن به شمار می رود از این رو در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید می توانید اقدام به رزرو اتاق در این هتل نمایید. همچنین این هتل مجهز به صندوق امانات، آسانسور و کافه میباشد و دسترسی به اینترنت برای همه افراد امکان پذیر است. رستوران بسیار مجهزی نیز در این هتل قرار داشته که می توانید خوشمزه ترین غذاهای بین المللی و محلی را در آن سرو کنید. وجود تسهیلات کنفرانس و پارکینگ از دیگر امکانات هتل سورل به شمار می رود.

هتل های برن
هتل های برن

معرفی هتل ترابل به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های برن

اتاق های مدرن و ساده هتل ترابل موجب شده است که این هتل به یکی از مدرن ترین هتل های برن تبدیل شود. در هتل ترابل شرایط بسیار خوبی برای اقامت گردشگران فراهم شده زیرا فضای بسیار دلباز اتاق های آن مجهز به حمام، سشوار، تهویه مطبوع و تلویزیون می باشد. این ساختمان سنتی دارای لابی کوچک و دوستانه بوده است. افرادی که دوست دارند در هنگام اقامت در شهر برن هزینه کمی بپردازند می‌تواند اقدام به رزرو اتاق در هتل ترابل نمایند زیرا هتل جزو ارزان ترین هتل ها نیز به شمار میرود. توجه داشته باشید که تنها یک کیلومتر از هتل ترابل تا مرکز شهر فاصله وجود دارد.

هتل ترابل
هتل ترابل

هتل کروز یکی از زیبا ترین هتل های برن

هتل کروز با نمای بسیار زیبایی که دارد و چشم انداز فوق العاده آن به شهر برن موجب شده به یکی از زیباترین هتل های برن تبدیل شود. این هتل دارای کارکنان چند زبان بوده که این کارکنان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز هستند. همچنین از دیگر خدمات هتل کروز می توان به وای فای، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، گاوصندوق، انبار چمدان، اتاق جلسه، رختشویی، تراس بسیار زیبا و حمام اشاره کرد. در رستوران هتل کروز نیز خوشمزه ترین غذاها طبخ میشود که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه بسیار کمی از آن بهره ببرند. همچنین در این هتل باشگاه تناسب اندام وجود داشته که به طور حتم گذراندن اوقات فراغت در آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

هتل های برن
هتل های برن

هتل ساووی یکی از قدیمی ترین هتل های برن

هتل بریتانیایی ساووی که جزو سنتی ترین هتل های برن نیز به شمار می‌ رود در چند سال اخیر کاملا بازسازی شده و ترکیبی از معماری سنتی و مدرنیت را در خود ایجاد کرده است، که این عوامل موجب مشهوریت این هتل شده است. اتاق های هتل ساووی با طراحی بی نظیری که دارد احساس بسیار خوبی به افراد می‌ دهد و مهمانان می توانند وقت خود را در این هتل با آرامش بگذراند. از مهمترین امکانات و خدمات هتل ساووی می توان به تهویه مطبوع، مینی بار، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، اینترنت رایگان، تخت راحت و تلویزیون اشاره کرد‌ همچنین تمامی لوازم مورد نیاز برای تهیه چای و قهوه ای نیز در اتاق های این هتل وجود دارد.

هتل های برن
هتل های برن

معرفی یکی دیگر از هتل های برن

هتل ibis Bern Expo یکی دیگر از خاص ترین هتل های برن بوده که در نزدیکی باغ سبز این شهر واقع شده است. این هتل دارای مغازه های متعددی در لابی بوده که می توانید زیباترین هدایا و سوغاتی های سوئیس را از این مغازه ها تهیه کنید، همچنین دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم در تمامی نقاط هتل برای مهمانان مهیا شده و افراد می‌توانند در لابی بی‌نظیر این هتل از تلویزیون و روزنامه به صورت رایگان استفاده نمایند. امکانات و خدمات ویژه هتل ibis شامل خشکشویی، کارکنان چند زبانه، پارکینگ، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به سشوار و میز کار می باشد. همچنین در رستوران این هتل می‌توانید غذاهای لذیذ محلی را سرو کنید.

هتل های برن
هتل های برن

فلوریس یکی از مناسب ترین هتل های برن

هتل فلوریس یکی دیگر از هتل های برن بوده که در یک کیلومتری مجلس پارلمان این شهر واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۰۴ ساخته شده و دانشگاه برن نیز در کنار آن قرار دارد. از دیگر اماکن مهم نزدیک به این هتل می توان به برج ساعت پیانو و کلیسای مونستر اشاره نمود. اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون و تخت خواب بوده و در بعضی از اتاق های آن نیز یک آشپزخانه با یخچال و تمامی وسایل پخت و پز وجود دارد. همه اتاق های هتل فلوریس دارای کمد لباس می باشد و یک فست فود خورشیدی نیز در این هتل وجود داشته که می توانید جهت سرو غذا به آن مراجعه کنید. توجه داشته باشید علاوه بر تجهیزات بسیار عالی که در این هتل در اختیار مشتریان و مهمانان قرار می گیرد قیمت رزرو اتاق در آن نسبت به دیگر هتل های شهر برن بسیار مناسب تر می باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت سوئیس سفارت سوئیس یکی از سفارت های موجود در ایران می باشد؛ که خدمات ویزایی و سیاسی را...

بلیط ژنو اگر شما نیز جزو افراد علاقه مند به گردشگری باشید، بی تردید نام ژنو را شنیده اید. ژنو...

تور ژنو ژنو یکی از شهرهای بسیار دیدنی در اروپا است که هر ساله گردشگران بسیاری به قصد تفریح و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر