هتل های ایبیزا

با برخی از هتل های ایبیزا بیشتر آشنا شویم

۱۹ آذر ۱۳۹۷

هتل های ایبیزا، شهر ایبیزا در کشور اسپانیا که به جزیره ی سفید معروف است یکی از مکان های مورد علاقه توریست های جهان می باشد و هتل های جزیره ایبیزا در فصل …

هتل های ایبیزا

جزیره ایبیزا یکی از مقاصد ایده آل برای کسانی می باشد که به دنبال سفری لذت بخش در سواحلی با آب و هوای فوق العاده و مناظر چشم نواز هستند. این جزیره دارای تمام امکاناتی است که یک مهمان و بازدیدکننده نیاز دارد. از جمله هتل های ایبیزا که در سطح های مختلف، تطبیق پذیر با اهداف و بودجه ی مسافران وجود دارند.

شهر ایبیزا در کشور اسپانیا که به جزیره ی سفید معروف است یکی از مکان های مورد علاقه توریست های جهان می باشد و هتل های جزیره ایبیزا در فصل تابستان مملوء از گردشگر می شوند. مسافرین و گردشگران بسیاری از طریق رزرو تور اسپانیا به این جزیره زیبا سفر مینمایند.

با برخی از هتل های ایبیزا بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

شهر ایبیزا

آیا می خواهید به تمامی از سفر خود به جزیره ی ایبیزا لذت ببرید؟ انتخاب هتل مناسب همیشه یکی از تأثیرگذارترین شاخصه ها در بالا بردن کیفیت سفر یا بالعکس، خراب کردن لحظات شما می باشد. ما در این جا تعدادی از بهترین هتل های ایبیزا را از جمله لوکس ترین ها، ارزان ترین ها و هتل های جزیره ایبیزا که واجد محیط های خانوادگی یا به همراه فضایی آرام مخصوص زوج ها هستند را معرفی کرده ایم.

شهر ایبیزا | سایت ویزا

هتل میرادور دالت ویلا

در سال ۱۹۰۴ میلادی، بوتیک هتل میرادور د دالت ویلا (HOTEL MIRADOR DE DALT VILA) ساخته شد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های ایبیزا بوده که توسط دیوارهای تاریخی باستانی شهر احاطه شده است. تعداد زیادی از آثار هنری اصلی و مبلمان عتیقه ی واقعی در این خانه مجلسی پراکنده شده اند و احساسات پیچیده و بی نظیری را به وجود می آورند که با خدمات پرطرفدار برای تجربه واقعی هتل های ایبیزا با پنج ستاره ترکیب شده است.

این هتل دارای سالن بدنسازی و جکوزی به همراه Wi-Fi رایگان، تلویزیون ماهواره ای و ماساژ خودکار آبی در حمام مرمر می باشد. یک استخر کوچک در فضای باز وجود دارد و خدمات آن شامل حمل و نقل رایگان دو طرفه به فرودگاه، یک قایق بادبانی خصوصی برای سفرهای روزانه و یک پیشخدمت که چمدان شما را حمل خواهد کرد، می باشد. در حالی که هتل در فاصله ی چند کیلومتری از رستوران ها، مغازه ها و گالری های هنری است. آگاه باشید که تا نزدیک ترین ساحل، ۱۰ دقیقه رانندگی لازم می باشد.

هتل میرادور دالت ویلا | سایت ویزا

هتل هاسیندا نا سامنا

هتل هاسیندا نا سامنا (HACIENDA NA XAMENA) یکی از جذاب ترین هتل های ایبیزا اسپانیا، واقع شده درون یک صخره و احاطه شده توسط جنگل های کاج است. این هتل بیش از ۴۰ سال پیش افتتاح شد.

این از اولین هتل های پنج ستاره در میان هتل های ایبیزا بوده و اکنون توسط پسر معماری که آن را ساخته است، اداره می شود. در کنار این ویژگی های بی نظیر تقریباً تمام ۷۷ اتاق آن دارای منظره ی دریا می باشد. برخی از سوئیت ها به باغ های خصوصی و حمام های آب گرم مجهز می باشند. اما قسمت مسحور کننده ی این هتل در بین دیگر هتل های ایبیزا مجموعه ای از استخرهای آب گرم است که توسط آبشارهای گوناگون پیوند خورده اند و به نظر می رسد که از صخره ها به آبشارها می آید.

هتل هاسیندا نا سامنا | سایت ویزا

هتل هارد راک ایبیزا

هتل هارد راک (Hard rock hotel Ibiza) با ۴۹۳ اتاق یکی از از هتل های ایبیزا بوده که به معنای واقعی لوکس است. این هتل دارای استخر ۱۶۰۰۰ فوت مربعی، استخرهای آب گرم داخلی و بیرونی، اتاق ها و سوئیت ها با استخرهای شنای اختصاصی، پنج رستوران، اجاره گیتار و آشپزان حرفه ای است.

این هتل واقع در بزرگ ترین ساحل ایبیزا، از لحاظ جلوه ی بصری بی نظیر و اتاق هایش از شیک ترین هتل ها است. هارد راک از نزدیک ترین هتل های ایبیزا به فرودگاه است. این هتل یکی از گزینه های شگفت انگیز برای بچه ها نیز می باشد و خدماتی را برای بازدید کنندگان جوان تر در سراسر مجموعه فراهم می کند. باشگاه کودکان و نوجوانان هارد راک که در آن حتی افراد کوچک نیز می توانند ستاره ی درونی خود را با فعالیت های موسیقی پیدا کنند.

هتل هارد راک ایبیزا | سایت ویزا

هتل می ایبیزا

یکی دیگر از به روز ترین هتل های ایبیزا «هتل می» (ME Ibiza) واقع در یک منطقه آرام در مجاورت باشگاه معروف نیکی بیل با ۲۰۵ اتاق در این بخش جزیره می باشد.

دکوراسیون نسبتاً تمام سفید و طراحی مینیمالیستی همراه با صدای موزیکی لطیف باعث ایجاد ویژگی های آرامش بخش و پرانرژی در این مکان مجلل شده است، در حالی که خدمات پرطرفداری مانند قایق های خصوصی برای سفرهای روزانه، ماساژ در پشت بام، مناطق مخصوص بزرگسالان و کلاس های یوگای رایگان، زوج ها و گروه های دوستانه را به این هتل می کشاند. اتاق های مدرن و خودمانی دارای تلویزیون های صفحه تخت، روشنایی قابل تنظیم و مینی بار می باشند. اما همه ی اتاق ها بالکن ندارند و بعضی ممکن است حمام های شیشه ای آن را مخل حریم خصوصی بدانند.

هتل می ایبیزا | سایت ویزا
هتل می ایبیزا | سایت ویزا

هتل گراند پالادیوم

مجموعه هتل های گراند (Grand Palladium)، واقع در ساحل منطقه ی آرام پلایا دوبنسا است. این هتل یکی از هتل های ایبیزا است که دارای استخر با ورودی های زیر آبی به دریا می باشد و دارای بخش های مخصوص کودکان، یک رستوران بوفه و سرگرمی های روزانه می باشد.

علاوه بر این، مهمانان این هتل به امکانات موجود در هتل همسایه از مجموعه ی گران پالادیوم دسترسی رایگان دارند که دارای رستوران های متنوع، استخرهای شنای ویژه، مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز، باشگاه های کودکان و نوجوانان و دو استخر دیگر است. ۴۳۰ سالن جذاب، اتاق های معاصر دارای کف پوش چوبی، پالت رنگی روشن و بالکن های مجهز و تراس از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل گراند پالادیوم | سایت ویزا

هتل بوتیک کاس غاسی

زمانی که شما می خواهید یکی از هتل های ایبیزا را رزرو کنید، به یاد داشته باشید که مطمئناً همیشه هتلی که بزرگتر باشد، الزاماً بهتر نیست. یکی از هتل بوتیک های شهر ایبیزا هتل کاس غاسی بوتیک (Cas Ghasi Boutique hotel) می باشد. با یک همسفر، روزهای خود را در آفتاب لذت بخش غرق کنید در حالی که در کنار استخر بی نظیر این هتل دراز کشیده اید.

برای کسانی که به دنبال یک بهشت آرامش بخش برای استراحت و تازه کردن روح خود هستند، بهترین گزینه هتل بوتیک کاس گاسی می باشد. این هتل لوکس یکی از کم اتاق ترین هتل های ایبیزا بوده که در میان درختان بادام، زیتون و درختان انجیر همراه با باغ های سبزیجات محاط شده و گیاهان آن برای رستوران ارگانیک هتل تهیه می شود.

رفاه مهمان ها همچنین می توان از طریق برنامه های خاص در جلسات یوگا، تراپی های مکمل و مشاوره های تغذیه تأمین گردد. ملافه های لوکس در اتاق های طراحی شده به صورت جداگانه نیز خواب شبانه ی آرام را تضمین می کنند.

هتل بوتیک کاس غاسی | سایت ویزا

هتل آگواس ایبیزا

۱۱۲ اتاق لوکس هتل آگواس ایبیزا (Aguas de Ibiza) با فاصله ی یک پیاده روی کوتاه تا ساحل در منطقه ی آرام سانتا ایولالیا قرار دارد. اتاق های بزرگ، دارای طراحی معاصر، تلویزیون های پلاسما ، Wi-Fi رایگان و منوهای بالش می باشند و برخی از آنها دارای منظره ی دریا و حوض های مستقل روی تراس هستند.

این مجموعه دارای آبگرم بزرگی با مناطق آب درمانی می باشد. کابین های درمان و خدمات سالن، یک رستوران مدیترانه ای و یک مرکز تناسب اندام مجهز با کلاس های گروهی از جمله امکانات این هتل است.

هتل آگواس ایبیزا | سایت ویزا

هتل کا نا سیکا

در کنار زمین های غرق نور خورشید جزیره ی ایبیزا، درختان زیتون باستانی و جنگل های کاج و در مرکز این جزیره می توان یکی از زیباترین مجموعه های این جزیره را مشاهده کرد. طراحی مدرن و مینیمالیستی ساختمان های این هتل (CA NA XICA) در میان جذابیت های روستایی، این هتل را در میان هتل های ایبیزا برجسته کرده است.

در این هتل همچنین اتاق های مخصوص بزرگسالان ارائه می شود. این هتل دارای ویژگی های لوکس از جمله یک استخر شنای جذاب بدون کلر، استخر آب گرم داخلی و بیرونی و حتی یک ساحل کوچک مصنوعی می باشد. کانا سیکا با ارائه ی زیبایی های دلنشین در فضای هتل به شما یک گوشه ی دنج و آرام را هدیه می­ کند. هتل «کا نا سیکا» از شلوغی های زندگی شبانه ایبیزا به دور است.

این هتل یکی از هتل های ایبیزا است که دارای تم معماری خاص در فضای داخلی بوده که با طبیعت ترکیب شده است. طراحی با محفظه های شیشه­ ای باز که به صداها و عطرهای طبیعت اجازه­ می­ دهد تا به فضای محصوری که شما در آن هستید، راه یابند.

هتل کا نا سیکا | سایت ویزا

هتل اینویزا ارسو

یکی دیگر از گزینه های مورد پسند خانواده ها در بین هتل های ایبیزا، این هتل سه ستاره (Invisa Ereso hotel) است و مطمئناً برای خانواده ها مقرون به صرفه خواهد بود. یک باشگاه تحت نظارت برای بچه ها، زمین بازی و بخش جداگانه ای از استخر شنا برای کودکان کوچک تر وجود دارد.

با این حال بهترین گزینه ی این هتل برای کودکان، استخر شلپ شلوپ با پارک مینی آبشار است که شامل اسلایدها، آبشارها و جت های آبی است. احتمالاً «اینویزا ارسو» در میان هتل های ایبیزا بیشتر مورد علاقه ی کودکان قرار می گیرد.

هتل اینویزا ارسو | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های ایبیزا

یکی از قدیمی ترین هتل های ایبیزا کدام هتل است؟

به افرادی که خواهان آرامش و استراحت هستند، اقامت در کدام یک از هتل های ایبیزا را پیشنهاد می‌دهید؟

یکی از زیبا ترین هتل های ایبیزا کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای مالاگا در سال های اخیر مالاگا به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی و هزینه های مناسب سفر به...

راهنمای کامل ویزای سبیا اسپانیا یکی به منحصر بفرد ترین کشور های توریستی در جهان، کشور اسپانیاست و از استان...

ویزای توریستی اسپانیا کشور اسپانیا یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا است؛ و همیشه در صدر جدول رتبه بندی قرار...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر