هتل های استونی

با هتل های استونی بیشتر آشنا شویم

۹ آبان ۱۳۹۷

هتل های استونی، با توجه به اینکه این کشور دارای دریاچه ها و جنگل های فراوانی است هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این کشور سفر می‌کنند، به همین دلیل در …

هتل های استونی

با توجه به اینکه این کشور دارای دریاچه ها و جنگل های فراوانی است هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این کشور سفر می‌کنند، به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از بهترین هتل های استونی را معرفی نماییم.

شناخت هتل های استونی به شما این امکان را می‌ دهد که در هنگام سفر به این کشور اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه هتل های استونی دارای امکانات متفاوتی بوده بهتر است ابتدا شناخت کافی از این هتل ها به دست آورده و سپس اقدام به اقامت در این هتل ها کنید.

با هتل های استونی بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل بارونس از زیباترین هتل های استونی

یکی از هتل های استونی که دارای محیط بسیار زیبا می باشد هتل بارونس (Hestia Hotel Barons) است. این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر تالین یعنی پایتخت این کشور قرار دارد.

مهمترین امکانات خدماتی رفاهی این هتل شامل مبلمان کلاسیک، وای فای رایگان، حمام مدرن، خدمات خشکشویی و اتاق کنفرانس می باشد. در لابی زیبای این هتل یک نوار برای نوشیدنی ها و تنقلات وجود داشته که گردشگران می توانند از این نوشیدنی ها همراه با موسیقی لذت ببرند.

رنگ آمیزی اتاق های هتل بارونس با رنگ های گرم موجب القای حس آرامش به گردشگران می شود. با توجه به اینکه کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند این امکان برای شما مسافرین عزیز ایجاد شده که در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید جهت رزرو اتاق به این هتل مراجعه کرده و همچنین اطلاعات گردشگری و توریستی مناسبی از کشور استونی دریافت کنید.

تمامی این عوامل موجب شده است که هتل بارونس به یکی از محبوب ترین هتل های استونی تبدیل شود.

هتل بارونس از زیباترین هتل های استونی | سایت ویزا

هتل دورل یکی از محبوب ترین هتل های استونی

هتل دورل یکی از محبوب ترین هتل های استونی به شمار می رود که به راحتی در معرض دید عموم قرار گرفته است. گردشگران عزیزی که در هتل دورل اقامت دارند می توانند به راحتی از خدمات و امکانات این هتل که شامل وای فای رایگان، تخت خواب، تلویزیون، حمام اختصاصی، سونا، اتاق ماساژ بخار و غیره است استفاده نمایند همچنین تمامی امکانات مورد نیاز برای خوابی راحت، در اتاق های این هتل برای مسافران فراهم شده است.

با رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل های استونی از جمله هتل دورل، می توانید در هنگام سفر به این کشور و سپری کردن ساعات زیادی جهت گشت و گذار در کشور استونی و شهرهای متفاوت این کشور، ساعاتی را به استراحت پرداخته تا برای روز بعد خستگی از تنتان بیرون برود.

هتل دورل یکی از محبوب ترین هتل های استونی | سایت ویزا

گو هتل شنلی از جمله بهترین هتل های استونی

هتل شنلی در نزدیکی شهر قدیمی تالین قرار دارد و یکی از بهترین هتل های استونی به شمار می رود. این هتل حدود ۴ کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس و حدود ۵ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. مهمترین خدمات تفریحی رفاهی آن شامل پارکینگ رایگان، تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان، خدمات زیبایی، حمام خصوصی مجهز به دوش و سشوار، کلینیک لیزری، ماساژ و مواردی از این قبیل می باشد.

امکان استفاده ۲۴ ساعته از ماشین های این هتل با قیمت بسیار مناسبی برای گردشگران مهیا است، همچنین مسافران عزیز میتوانند در رستوران این هتل خوشمزه ترین کیک های اروپایی و غذاهای بسیار لذیذی را سرو کنند. این رستوران نمایی زیبا به سمت پارک و تپه تاریخی تومبا هیل دارد. می‌توان گفتگو هتل شنلی یکی از با امنیت ترین هتل های استونی می‌باشد که می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته از صندوق امانات این هتل استفاده نمایید.

گو هتل شنلی از جمله بهترین هتل های استونی | سایت ویزا

اسپا هتل لاوندر

یکی از هتل های استونی که در منطقه ساحلی شیکاگو قرار دارد اسپا هتل لاوندل می باشد، از این رو اگر قصد دارید در کشور استونی در یکی از بهترین و زیباترین هتل های ساحلی استونی اقامت داشته باشید می‌ توانید این هتل را انتخاب کنید توجه داشته باشید که پذیرش این هتل از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب امکان پذیر است.

امکانات رفاهی خدماتی این هتل شامل سونا، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، حمام مجهز به دوش و سشوار و میز کار می باشد. هتل لاوندر دارای اتاق ناهارخوری بوده که افراد می توانند جهت سرو غذا به این مکان بروند.

اسپا هتل لاوندر | سایت ویزا

هتل سوفیا برای تاتو هوتلس از محبوب ترین هتل های استونی

یکی از هتل های استونی که در شهر تارتو قرار دارد هتل سوفیا می باشد که این هتل در نزدیکی دانشگاه علم و صنعت و بیمارستان این شهر قرار گرفته است. این هتل همچنین دسترسی مستقیم به بزرگترین مراکز خرید و تفریحی این شهر داشته و میهمانان می توانند به راحتی به این مراکز خرید بروند و از امکانات آن لذت ببرند.

مهمترین امکانات رفاهی خدماتی این هتل شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال های کابلی، تهویه مطبوع اتاق ها پذیرش ۲۴ ساعته می باشد، همچنین یک رستوران بسیار مجلل در این هتل قرار دارد که انواع غذاهای اسکاندیناوی و آسیایی در آن طبخ میشود که گردشگران عزیز می توانند از این غذا های لذیذ لذت ببرند.

علاوه بر این باشگاه کاملا مجهز ای در این هتل قرار داشته که امکان انجام بازی گلف و دیگر ورزش ها را برای گردشگران مهیا کرده است. با وجود این امکانات این هتل به یکی از محبوب ترین هتل های استونی تبدیل شده است. جهت رزرو تور استونی و هتل های استونی میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل سوفیا برای تاتو هوتلس از محبوب ترین هتل های استونی | سایت ویزا

هتل الکساندری

هتل الکساندری یکی دیگر از هتل های استونی میباشد که در شهر تارتو و در نزدیکی رودخانه اما جوگی واقع شده است. این هتل در سال ۱۸۸۰ ساخته شده و در سال ۲۰۰۲ تبدیل به هتل شده است.

با توجه به امکانات خدماتی رفاهی این هتل می توان گفت هتل الکساندری جزو محبوب ترین هتل های استونی به شمار می رود که این خدمات شامل دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، استفاده رایگان از کامپیوترهای متصل به اینترنت در لابی هتل، پارکینگ رایگان ،مرکز زیبایی و سلامتی، سونا مادون قرمز و سولاریوم می باشد؛ همچنین افرادی که مبتلا به آلرژی هستند می توانند از اتاق های اختصاصی هتل الکساندری استفاده نمایند.

رستوران بی نظیری نیز در این هتل وجود دارد که به گردشگران این امکان را می دهد تا از بهترین غذاهای اروپایی استفاده کنند.

هتل الکساندری | سایت ویزا

هتل آنتونیوس

از دیگر هتل های استونی که در مرکز شهر تارتو قرار دارد هتل آنتونیوس می باشد. قلعه این شهر در فاصله ۱۷۰ متری این هتل واقع شده است. با توجه به زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون این هتل افراد زیادی سالانه جهت اقامت در استونی این هتل را انتخاب میکند.

هتل آنتونیوس دارای پنجره های بسیار بزرگی بوده که نمای زیبایی را برای گردشگران فراهم کرده است؛ همچنین اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی می باشد. نقاشی های روی دیوارها و شومینه های این اتاق ها زمینه تاریخی دارد که موجب زیبایی هرچه تمام تر این هتل شده است. رستوران این هتل در زیر زمین آن واقع شده که این امکان را به گردشگران می دهد تا در فضای بسیار زیبایی یک وعده غذایی لذیذ سرو کنند.

هتل آنتونیوس | سایت ویزا

هتل بارکلی

هتل بارکلی (Hotel Barclay Tartu) در مرکز شهر تارتو قرار دارد که تنها ۵۰۰ متر از دانشگاه این شهر فاصله داشته و در نزدیکی چندین بانک و مرکز خرید و قرار گرفته است این امر موجب شده است هتل بارکلی به یکی از محبوب ترین هتل های استونی تبدیل شود.

هتل بارکلی دارای اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، حمام مجهز به سشوار و دوش و پارکینگ مطمئن می باشد که این امر موجب شده است گردشگران زیادی سالانه از میان هتل های استونی این هتل را جهت اقامت برگزینند. در کافه این هتل گردشگران می‌توانند تا ساعت  ۱۱ جهت سرو صبحانه حضور یابند.

هتل بارکلی | سایت ویزا

هتل آکوامارین

هتل آکومارین یکی از هتل های استونی واقع در شهر تالین می باشد، که ۳۰۰ متر از جشنواره تالین فاصله دارد. اگر بخواهید از منظره دریا و یا شهر تالین استفاده کنید می‌توانید اتاق های خاصی از این هتل را که به به سمت دریا و یا شهر پنجره دارد را انتخاب نمایید.

تمامی اتاق های هتل آکوامارین دارای تلویزیون، تخت خواب، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. همچنین در این هتل یک آشپزخانه مشترک وجود داشت که گردشگران می‌توانند از آن در طول روز جهت تهیه غذا استفاده کنند.

توجه داشته باشید که بعضی از واحدهای هتل آکومارین دارای یک محل نشیمن برای استراحت بوده که افراد با توجه به سلیقه خود می‌تواند این نوع اتاقها را نیز انتخاب کرده و اوقات خوشی را در کشور استونی سپری نمایند.

هتل آکوامارین | سایت ویزا

هتل اسپورت از دیگر هتل های استونی

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های استونی واقع در پایتخت این کشور یعنی شهر تالین را داشته باشید هتل اسپورت می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا این هتل در سال ۲۰۱۵ کامل بازسازی شده و امکانات زیادی را برای گردشگران فراهم کرده است.

طبیعت دلپذیر این هتل محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت با دوستان و یا خانواده می باشد که در فصل تابستان می توانید از مناظر بیرون این هتل نیز جهت سرور غذا و یا دورهمی استفاده کنید. در هتل اسپورت اتاق های مختص به سمینار با تجهیزات و کیفیت بسیار بالایی در طبقه پنجم قرار گرفته که افراد می‌توانند برای انجام قرار های کاری خود از آن استفاده کنند.

پارکینگ رایگان، خدمات حمل و نقل، اینترنت رایگان و غیره از مهمترین امکانات خدماتی رفاهی اسپورت است همچنین امکان نگهداری حداکثر دو حیوان خانگی در اتاق های این هتل وجود دارد.

هتل اسپورت از دیگر هتل های استونی | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های استونی

یکی از هتل های استونی که در مرکز شهر تارتو قرار دارد، چیست؟

یکی از محبوب ترین هتل های استونی کدام هتل است؟

یکی از بهترین هتل های استونی کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل بلیط استونی کشورهای اروپایی را می توان به عنوان مقصد اصلی گردشگران دانست. به عنوان مثال استونی یکی...

راهنمای کامل روادید استونی دریافت روادید یا همان ویزا و سفر به کشورهای مختلف می تواند موقعیت های زیادی برای...

راهنمای کامل ویزای توریستی استونی سفر به کشور استونی یکی از موارد پرطرفدار در ایران می باشد. برای سفر به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر