هتل های فرانکفورت، دارای امکانات زیادی می باشد. فرانکفورت به عنوان یکی از شهرهای توریستی آلمان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. فرانکفورت ...

با برترین هتل های فرانکفورت بیشتر آشنا شویم

۱ آذر ۱۳۹۷

هتل های فرانکفورت، دارای امکانات زیادی می باشد. فرانکفورت به عنوان یکی از شهرهای توریستی آلمان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. فرانکفورت …

هتل های فرانکفورت

هتل های فرانکفورت دارای امکانات زیادی می باشد. فرانکفورت به عنوان یکی از شهرهای توریستی آلمان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. فرانکفورت آلمان به عنوان یکی از قطب های گردشگری و اقتصادی نه تنها در آلمان بلکه در اروپا محسوب می شود.

بسیاری از  گردشگران تنها به قصد بازدید این شهر سفر می کنند اما تعداد دیگری هم به عنوان توریست های بین المللی به آلمان سفر می کنند اما ترجیح می دهند که از این شهر توریستی هم بازدید کنند. از این جهت که این شهر یک شهر توریستی محسوب می شود بی شک هتل های فرانکفورت یکی از برترین هتل های کشور آلمان محسوب می شوند.

با برترین هتل های فرانکفورت بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

بسیاری از مسابقات بین المللی و کنسرت های کشور آلمان در شهر فرانکفورت برگزار می شود. در نتیجه یکی از شهرهایی که در اغلب مواقع بیشترین تعداد توریست را به خود اختصاص می دهد شهر فرانکفورت است. هتل های فرانکفورت از جمله لوکس ترین و زیباترین هتل های دنیا هستند که هر ساله تعداد زیادی از مهمانان شهر فرانکفورت تنها به دلیل بازدید از هتل های مشهور این شهر به آنجا سفر می کنند.

هتل جمیرا در فرانکفورت آلمان

یکی از لوکس ترین هتل های فرانکفورت هتل جمیرا می باشد. گردشگرانی که تنها به این هتل فرانکفورت رفته اند به آن امتیاز ۹٫۵ را داده اند و این یعنی تقریبا تمامی امکانات این هتل در حد لوکس و کامل است.

این هتل از هتل های رمانتیک فرانکفورت محسوب می شود یعنی تم استفاده شده در این هتل بیشتر عاشقانه و رمانتیک است. اولین ویژگی این هتل، نمای خیره کننده آن است. در واقع یکی از زیباترین معماری های هتل های فرانکفورت را می توانید در این هتل ببینید.

این هتل آنقدر مهمان دارد که کنسلی شما برای اکثر اتاق های آن در بیشتر ماه های سال رایگان است و در ازای کنسلی شما هزینه ای را از پرداختی کم نمی کنند.همچنین موقعیت این هتل نسبت به سایر هتل های فرانکفورت برای دسترسی به مکان های دیدنی و مراکز تجاری فرانکفورت برتری دارد.

تقریبا این هتل در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به مترو و سایر لوازم حمل و نقل برای بازدید از مکان های مختلف به سادگی انجام می شود همچنین اکثر مناطق تفریحی و توریستی فرانکفورت در فاصله نزدیک به این هتل قرار گرفته اند. مهم ترین برتری این هتل در مقایسه با سایر هتل های فرانکفورت این است که معماری سازه آن به صورتی است که به راحتی می توانید شهر و تپه های تانس را از داخل حمل جمیرا ببینید این منظره به شما یک دید زیبای صبحگاهی را می دهد.

هتل جمیرا در فرانکفورت آلمان | سایت ویزا

ویژگی های اصلی هتل های فرانکفورت

یکی از زیبایی هایی که در اکثر هتل های فرانکفورت می بینیم معماری و سبک مینیاتوری نقاشی های هتل های آن ها است. نقاشی مینیاتوری هتل های فرانکفورت نشان دهنده اصالت و قدمت این شهر می باشد. هتل های این شهر از دیرباز مکانی برای گردش اکثر توریستان کشور آلمان بوده است به همین جهت در طراحی و معماری این هتل ها از اکثر هنرمندان خبره کشور های اروپایی استفاده شده است.

در اغلب اتاق های هتل ها نقاشی های اصیل از تاریخ آلمان مانند نقاشی Hartwig Ebersbach دیده می شود. همچنین معمولا برای فراغت و راحتی مهمانان از دو سونا در سالن ماساژ استفاده می شود. در بیشتر این هتل ها  دو نوع استخر ساخته می شود که یکی از آنها مخصوص فصل تابستان و اغلب برای آفتاب گرفتن مهمانان استفاده می شود و یکی از آنها جز استخر های سرپوشیده است و برای فصل های سرد بیشتر کاربرد دارد. همچنین در بیشتر هتل های فرانکفورت  از سالن ورزش و سلامت در کنار استخر استفاده می شود که یک سالن کاملا سرپوشیده با تمامی امکانات ورزشی می باشد.

هاستل فایو المنتز فرانکفورت

یکی از زیباترین هتل های فرانکفورت با قیمت مناسب این هتل می باشد. این هتل یک هتل ۲ ستاره است پس نمی توانید از آن امکانات یک هتل لوکس را انتظار داشته باشید اما تقریبا در مرکز شهر واقع شده است. تمامی اتاق های این هتل از پارکت های چوبی می باشند و بعضی از اتاق های آن چند تخته هستند اما بعضی از آنها هم تک تخته هستند.

همه روزه در این هتل صبحانه سرو می شود و پس از صرف یک صبحانه عالی می توانید از مناطق اطراف مرکز شهر دیدن کنید. فاصله این هتل از ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۲۰۰ متر ،۰٫۶ کیلومتر از برج اصلی شهر و سالن اپرا، از مرکز خرید در حدود ۰٫۸ کیلومتر و ۹٫۳ کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد در نتیجه تقریبا به تمامی مکان های دیدنی شهر فرانکفورت نزدیک است و یکی از هتل های فرانکفورت است که برای کسانی که به پیاده روی علاقه دارند مناسب می باشد.

هاستل فایو المنتز فرانکفورت | سایت ویزا

هتل سناتور فرانکفورت

این هتل یکی از هتل های فرانکفورت است که در یکی از محله های محبوب این شهر به نام Sachsenhausen (زاکسن هاوزن) قرار دارد. هتل سناتور فرانکفورت (Senator Hotel Frankfurt) هم موقعیت مناسبی برای دسترسی به اماکن مختلف و دیدنی این شهر دارد.

در تمامی اتاق های این هتل فرانکفورت اینترنت بی سیم ، تهویه مطبوع و تلویزیون بی سیم وجود دارد. دسترسی این هتل به ایستگاه پیاده روی فرانکفورت ۱۰ دقیقه،۱٫۴ کیلومتر تا موزه باستان شناسی،۱٫۸ کیلومتر تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت و ۲٫۱ کیلومتر از zeil است. این محله به این دلیل برای هتل های فرانکفورت ارجحیت دارد که به تمامی مراکز تجاری و دیدنی شهر فرانکفورت دسترسی دارد.

هتل سناتور فرانکفورت | سایت ویزا

هتل منیجر فرانکفورت مین مسی

هتل منیجر فرانکفورت مین مسی هم یکی از هتل های میان رده فرانکفورت است. اما این هتل توجه و خدماتی را که به مسافران ارائه می کند در حد عالی است. معمولا مسافران فرانکفورت که قصد استفاده از یکی از هتل های فرانکفورت با امکانات عالی و کم هزینه را دارند به فکر استفاده از این هتل می افتند.

تمامی اتاق های این هتل دارای دکوراسیون ساده اما با نورگیری عالی هستند. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی سیم است. در این هتل برخلاف هتل های فرانکفورت که میان رده هستند یک استخر سرپوشیده هم دارد. این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۶۳ اتاق است. از امکانات دیگر این هتل می توان به میز بیلیارد، پذیرش حیوانات خانگی با یک جای مشخص ، امکانات خاص برای افراد معلول و روزنامه و کارمندان چند زبانه اشاره کرد.

هتل منیجر فرانکفورت مین مسی | سایت ویزا

هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی

یکی دیگر از هتل های فرانکفورت با امکانات میان رده هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی (Pension Alpha Frankfurt City) است. این هتل یک هتل دو ستاره و دارای ۴ اتاق می باشد در نتیجه یکی از هتل های کوچک فرانکفورت محسوب می شود. این هتل یکی از هتل های فرانکفورت با امکانات خوب و بسیار تمیز است. این هتل بیشتر به موزه های شهر فرانکفورت نزدیکی دارد و برای کسانی که به پیاده روی و بازدید موزه ها علاقه دارند یک مکان عالی محسوب می شود.

از امکانات این هتل می توان به پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی با تخت های مجزا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی اما ورود حیوانات خانگی ممنوع است زیرا جای خاصی برای نگهداری این حیوانات در این هتل در نظر گرفته نشده است همچنین این هتل دارای خدمات شستشو و کارمندان چند زبانه می باشد.

هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی | سایت ویزا

هاستل ای او فرانکفورت گالوسوارت

یکی از هتل های فرانکفورت با میدان دید بسیار خوب این هتل است. این هتل هم یکی از هتل های دو ستاره شهر فرانکفورت است اما نورگیری عالی آن یکی از مزیت های عالی اتاق های این هتل محسوب می شود. یکی از هتل های فرانکفورت که دسترسی خوبی به آثار باستانی و موزه های این شهر دارد این هتل است.

صبحانه در این هتل به صورت بوفه ای به میهمانان داده می شود البته مهمانان می توانند از غذاخوری هاستل نیز استفاده کنند. فاصله هاستل تا ایستگاه قطار فرانکفورت ۱ کیلومتر می باشد. همچنین این هتل به محل نمایشگاه های فرانکفورت بسیار نزدیک است و در حدود ۱٫۵ کیلومتر از آن فاصله دارد. منطقه ای که این هتل در آن قرار گرفته است بیشتر برای کسانی که به تجارت و معماری علاقه دارند مناسب است. یکی از مزیت های این هتل در بین هتل های فرانکفورت کتابخانه اختصاصی آن می باشد.

هاستل ای او فرانکفورت گالوسوارت | سایت ویزا

هتل گرند هسیسچر هوف

این هتل یکی از هتل های فرانکفورت است که امکانات لوکسی برای مهمانان دارد . چیدمان اتاق های این هتل در بین هتل های فرانکفورت یک چیدمان کلاسیک محسوب می شود و در تمام اتاق های این هتل هر روزه از گل های زیبا استفاده می کنند که هوای اتاق ها را معطر می کند.

رستوران زیبا با صندلی های چوبی و لوستر های درخشان یک مکان رومانتیک را برای صرف غذا آماده می کند. تمامی غذاهای آلمانی و بین المللی در این رستوران سرو می شود. تمامی اتاق های این مجموعه دارای عایق بندی صدا هستند و این هتل دارای سالن های مجزای سونا؛اتاق بخار و سالن ورزشی می باشد.

هتل مریدین فرانکفورت

این هتل هم در بین هتل های فرانکفورت یکی از هتل های لوکس با نمای باستانی محسوب می شود. دکوراسیون داخلی این هتل مدرن است و نورگیری تمام اتاق های آن عالی است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون و حمام های مرمرین می باشد.

هر روز صبح در این هتل طیف وسیعی از میوه ها و نوشیدنی های گرم و سرد برای مهمانان سرو می شود. در سالن های زیبای این هتل فرانکفورت انواع ماساژ های درمانی و تخصصی برای مهمانان انجام می شود. این هتل در بین هتل های شهر فرانکفورت برای کسانی مناسب است که به معماری و پیاده روی علاقه زیادی دارند.


سوالات متداول هتل های فرانکفورت

یکی از لوکس ترین هتل های فرانکفورت چیست؟

یکی از هتل های اقتصادی فرانکفورت چیست؟

یکی از زیبا ترین هتل های فرانکفورت که از موقعیت جغرافیایی خوبی هم برخوردار است، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های بوخوم: بوخوم یکی از شهر های ایالت نوردراین-وستفالن می باشد که به عنوان یک شهر علمی و فرهنگی در...

افراد زیادی هستند که در تلاش هستند که به آلمان مهاجرت کرده و برای اخذ اقامت آلمان اقدام کنند. بسیاری...

شهر آخن یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری خود توانسته...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر