سفر به لهستان

دانستنی های لازم درباره سفر به لهستان

۱۱ دی ۱۳۹۷

سفر به لهستان

لهستان یکی از کشورهایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. سفر به لهستان برای افرادی که میل به سفر دارند بهترین مکان خواهد بود چرا که به دلیل به جا ماندن آثار جنگ جهانی دوم و مناطق مربوط به جنگ ارزش گردشگری فراوانی خواهد داشت. در ادامه در مورد سفر به کشور لهستان بیشتر توضیح داده شده است که خواندن این مطالب قبل از سفر برای شما سودمند خواهد بود.

درباره لهستان

لهستان یکی از کشورهای پر قدمتی است که گردشگران بسیاری را هر ساله به خود جذب می کند. سفر به لهستان به دلیل تاریخی بودن این کشور و همچنین وجود مناظر طبیعی فراوان بسیار لذت بخش خواهد بود. چنانچه به سفر کنجکاوانه علاقه دارید لهستان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که بسیاری از نقاط مربوط به جنگ جهانی دوم در این شهر قابل تشخیص است و قدمت تاریخی این کشور بحث برانگیز می باشد.

همچنین می توانید از فروشگاه های مشهور این کشور اقدام به خرید اجناس مختلف نمایید چرا که فروشگاه های این کشور اجناس اصل و با کیفیت را با قیمتی بسیار پایین عرضه می کنند. تورهای بسیاری در سطح کشور اقدام به مسافرت به لهستان می نمایند که به وسیله این تورها می توانید به راحتی از کشور لهستان بازدید کنید و از سفر خود لذت ببرید.

درباره لهستان
درباره لهستان

 

آب و هوا و بهترین زمان سفر به لهستان

آب و هوای لهستان در همه فصول برای سفر به لهستان مناسب نخواهد بود چرا که دمای این کشور در فصول مختلف نسبتا سرد خواهد بود و شاید در فصل زمستان برای عده ای قابل تحمل نباشد. چنانچه بخواهیم بهترین فصل سفر به لهستان از نظر آب و هوا را بررسی کنیم قطعا فصل تابستان بهترین موقع سفر به کشور لهستان خواهد بود. دمای هوا در این فصل مناسب است و بسیاری از گردشگران این کشور در این فصل به سفر لهستان می پردازند. چنانچه به دنبال خرید بلیط ارزان جهت سفر هستید بلیط سفر در زمستان بسیار ارزان خواهد بود چرا که کمتر گردشگری در این فصل به سفر لهستان اقدام خواهد کرد.

سفر به لهستان
سفر به لهستان

مدارک مورد نیاز جهت سفر به لهستان

جهت سفر به لهستان ابتدا باید اقدام به دریافت پاسپورت از مراکز مربوطه نمایید. پس از در دست داشتن پاسپورت باید نسبت به دریافت ویزای لهستان اقدام نمایید. پس از تکمیل مدارک خود باید به یکی از آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کنید و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. تور لهستان به دو صورت وجود خواهد داشت یکی اینکه تنها به کشور لهستان سفر کنید و دیگری تور گردشگری اروپا است که با این تور می توانید از کشورهای اروپایی دیدن نمایید.

چنانچه می خواهید بلیط کشور لهستان را با قیمتی ارزان خریداری کنید بهتر است توجه خود را به بلیط های لحظه آخری معطوف نمایید که قیمت ارزان تری خواهد داشت. پس از مراجعه به مراکز مسافربری مدارکی از قبیل پاسپورت، ویزا، شناسنامه، کارت ملی، عکس و دیگر مدارک مربوطه را باید ارائه دهید تا نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند. هزینه سفر به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت که از این عوامل می توان به نوع پرواز، نوع هتل رزرو شده و قیمت تور اشاره کرد.

مدارک مورد نیاز جهت سفر به لهستان
مدارک مورد نیاز جهت سفر به لهستان

نحوه گرفتن ویزا و بلیط لهستان

مهمترین مورد قبل از سفر به لهستان آماده کردن مدارک و تهیه بلیط خواهد بود که باید حتما قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا نمایید و پس از دریافت ویزا بلیط هواپیمای مورد نظر خود را خریداری کنید. هواپیماهای مسافربری انواع مختلفی خواهند داشت که در هزینه های سفر نیز تاثیر خواهد گذاشت. جهت دریافت ویزا بایستی به سفارتخانه لهستان در ایران مراجعه کرد و مراحل اخذ ویزا را طی نمود. هزینه دریافت ویزا برای افراد بزرگسال ۶۰ یورو و برای افراد بین ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو و برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد.

بلیط لهستان
بلیط لهستان

بهترین بازارهای لهستان

ورشو پایتخت کشور لهستان است که بهترین مراکز خرید لهستان نیز در این شهر واقع شده است. مرکز خرید زلوته تاراسی را می توان بهترین بازار خرید ورشو به حساب آورد این مرکز خرید همچنین مکان هایی مناسب برای بازی کودکان و هتل لوکس دارد و ساخت شیک این مرکز خرید سبب جلب توجه مشتریان می شود و انواع لوازم پوشاک را در این مرکز خرید می توانید خریداری نمایید.

از دیگر مراکز خرید معروف ورشو می توان به مرکز خرید فکتوری اشاره کرد که در آن همه برندهای محبوب جهان شعبه دارند و به فروش محصولات خود پرداخته اند. همچنین لوازم لوکس و برند را با قیمتی به مراتب ارزان تر از دیگر مراکز خرید عرضه می کنند که این امر سبب شلوغ بودن این مجتمع خرید می شود. از دیگر مراکز خرید ورشو می توان به ولا پارک اشاره کرد که امکان خرید تمامی اجناس مورد نیاز شما در این مرکز وجود دارد و قیمت محصولات نیز بسیار مناسب خواهد بود.

مناطق گردشگری لهستان

همانطور که در بخش اول نیز به آن اشاره شد بسیاری از بقایای جنگ جهانی دوم در لهستان به جا مانده است و این اماکن خود ارزش گردشگری فراوانی دارند. اردوگاه آشویتس یکی از این اماکن می باشد که با بازدید از این اردوگاه در سفر به لهستان به فاجعه های جنگ جهانی دوم پی خواهید برد که کوره های آدم سوزی یکی از اماکن خوفناک و دیدنی این منطقه است. از اماکن دیدنی دیگر لهستان می توان به قلعه مالبورک اشاره کرد که یک طرف آن را آب فرا گرفته است و منظره زیبا و جنبه تاریخی آن را متمایز کرده است و هر ساله مورد بازدید گردشگران سفر به لهستان قرار می گیرد.

سفر به لهستان
سفر به لهستان

هتل های لهستان

هتل های بسیاری در سطح کشور لهستان فعالیت می کنند که همگی آنها جهت جلب رضایت مشتریان در سفر به لهستان خدمات کاملی را ارائه می دهند. از بهترین هتل هایی که در سفر به لهستان می توانید در آن اقامت کنید هتل وستین وارساو  می باشد که در شهر ورشو و در نزدیکی بسیاری از مناطق گردشگری لهستان واقع شده است. مهمانسرای فلامینگو از دیگر مراکزی است که مورد توجه مسافران سفر به کشور لهستان قرار می گیرد و بسیاری از گردشگران از این هتل استفاده می کنند این هتل در شهر کراکوف لهستان واقع شده است.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

بزرگترین شهرهای لهستان

پایتخت کشور لهستان ورشو می باشد که از نظر بزرگی و خدمات شهری از بهترین شهرهای لهستان به حساب می آید که اماکن گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. اما شهر کراکوف از دیگر شهرهای بزرگ و مهم کشور لهستان می باشد که شاید به گونه ای در حال رقابت با شهر ورشو است و به نظر برخی از کارشناسان برتر از ورشو به حساب می آید چرا که فرهنگ مردم این شهر به مراتب برتر از بقیه شهرهای لهستان است و مورد توجه بسیاری از گردشگران در سفر به لهستان قرار می گیرد. از دیگر شهرهای مهم شهر پوزنان می باشد که آب و هوای مناسب این شهر و فرهنگ مردم آن و مناطق دیدنی آن سبب بازدید بسیاری از مسافرین سفر به لهستان از این شهر شده است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های ورشو لهستان یکی از کشورهای اروپایی بوده که سالانه افراد زیادی جهت دیدن جاذبه های آن به این...

اقامت لهستان کشور لهستان با برخورداری از شرایط اقلیمی، اشتغالی و هزینه ای مناسب، افراد زیادی را از سراسر جهان...

هتل های لهستان اگر شما هم می خواهید به کشور زیبای لهستان سفر کنید، بهتر است با هتل های لهستان...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر