سفر به برلین، قبل از سفر به برلین سعی کنید با کسب اطلاعات کامل در مورد جاذبه های دیدنی این شهر و البته شرایط آب و هوایی به همراه دوستان و عزیزان خود یک سفر ...

سفر به برلین و آشنایی با برلین

۲۲ آبان ۱۳۹۸

سفر به برلین، قبل از سفر به برلین سعی کنید با کسب اطلاعات کامل در مورد جاذبه های دیدنی این شهر و البته شرایط آب و هوایی به همراه دوستان و عزیزان خود یک سفر …

قبل از سفر به برلین سعی کنید با کسب اطلاعات کامل در مورد جاذبه های دیدنی این شهر و البته شرایط آب و هوایی به همراه دوستان و عزیزان خود یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید. در طول اقامت خود در این شهر به آسانی می توانید با در نظر گرفتن برخی موارد هزینه های سفر را کاهش دهید.

سفر به برلین وآشنایی با برلین | سایت ویزا

راهنمای سفر به برلین

اگر قصد سفر به برلین را در پیش دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از سفر سعی کنید اطلاعات کافی در مورد شهر برلین، جاذبه های دیدنی و بهترین زمان سفر را کسب کنید در این صورت می توانید یک سفر دلپذیر را برای خود رقم بزنید . ما در این بخش سعی داریم با ارائه ی اطلاعات کامل در مورد راهنمای سفر به برلین شما را یاری کنیم تا با شناخت هر چه بیشتر بتوانید برنامه ریزی خوبی برای سفر داشته باشید.

شهر برلین با داشتن جاذبه های بی نظیر همواره توانسته است مورد توجه گردشگران در سراسر جهان باشد ، به همین دلیل هر سال گردشگران مختلفی از سراسر جهان برای دیدن زیبایی این شهر به آنجا سفر می کنند تورهای بسیاری نیز برای بازدید از برلین در اختیار توریست ها است . به همراه عزیزان و دوستان خود می توانید یک سفر رویایی به این شهر داشته باشید به شرط آنکه بتوانید با برنامه ریزی دقیق در مدت زمان اقامت خود در این شهر بیشترین بازدید را از مکان های دیدنی برای خود فراهم کنید. البته شکم گردی در برلین را نیز از یاد نبرید. در ادامه به نکات مفیدی در این زمینه اشاره شده است با ما همراه باشید .

موقعیت جغرافیایی برلین

مساحت کلی شهر برلین 899 کیلومتر می باشد این شهر علاوه بر اینکه پایتخت کشور آلمان است در بین بزرگترین شهرهای این کشور نیز در نظر گرفته می شود  . جالب است که 25 درصد این شهر را جنگل و بوستان های مختلف تشکیل داده است این امر سبب شده است، جاذبه های تفریحی و جاذبه های طبیعی در آن بسیار باشد.

اگر قصد آن را دارید که در مدت زمان حضور خود در برلین به دل طبیعت بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید این فرصت را از دست ندهید . وجود کشورهایی از جمله، دانمارک ، اتریش ، فرانسه و بلژیک در نزدیک آلمان،  برای افرادی که قصد سفر به برلین را دارند فرصت بی نظیر برای بازدید از شهرهای زیبای دیگر نیز فراهم ساخته است .به همین دلیل تورهای ترکیبی برای سفر به این شهر همواره از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی برلین | سایت ویزا

آب و هوای برلین

قبل از سفر به برلین بهتر است اطلاعاتی در مورد آب و هوای شهر برلین نیز کسب کنید این امر سبب می شود که مناسب ترین زمان برای سفر به این شهر را با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی دلخواه بدانید.

ماه ژانویه سردترین ماه سال برای شهر برلین است و ماه ژوئیه گرمترین ماه سال می باشد . در فصل تابستان فستیوال های مختلفی در این شهر برگزار می شود که علاوه بر مردم بومی این ناحیه همواره در نظر گردشگران نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است در فصل زمستان به ویژه با نزدیک شدن کریسمس می توانید در بازار های فصلی حضور یافته و از تماشای آتش بازی های ویژه ی کریسمس لذت ببرید . 

آب و هوای برلین | سایت ویزا

سفر به برلین و جاذبه های دیدنی برلین

در سفر به برلین سعی کنید از بیشترین مکان های تفریحی و تاریخی این شهر دیدن کنید . جاذبه های دیدنی و تفریحی و تاریخی بسیاری در این شهر در دسترس شما است . در این بخش سعی کرده ایم با معرفی برخی از آنها شما را در بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر یاری کنیم .

از مهمترین جاذبه های دیدنی شهر برلین :

  • دروازه‌ی براند نبرگ (Brandenburg)
  • جزیره‌ی موزه
  • یادبود دیوار برلین و چک‌پوینت چارلی (Checkpoint Charlie)
  • پارک و کاخ شارلوتنبورگ
  • خیابان Unter den Linden
  • میدان Gendarmenmarkt
  • ساختمان رایشس‌تاگ
  • کلیسای یادبود قیصر ویلهلم
  • کلیسای جامع برلین
  • کلیسای جامع فرانسوی
  • باغ‌های جانورشناسی برلین
  • موزه و باغ گیاهشناسی Berlin-Dahlem
  • محله‌ی نیکولای (Nikolaiviertel)
  • جنگل Grunewald
  • باغ وحش (Grosser Tiergarten) و ستون پیروزی 

 اشاره کرد . همانطور که مشاهده می کنید،  لیست عظیمی از مکان های دیدنی در سفر به برلین در اختیار شما است . اگر فرصت کافی برای بازدید از همه ی آنها برای شما موجود نیست سعی کنید بازدید از مکان های دیدنی را متناسب با سلیقه ی خود اولویت بندی کنید به عنوان مثال اگر به آثار تاریخی علاقه مند هستید  بازدید از جاذبه های تاریخی را در انتخاب اول خود قرار دهید .

سفر به برلین و جاذبه های دیدنی برلین | سایت ویزا

هزینه های سفر به برلین

هزینه های سفر به برلین با توجه به نوع کلاس بلیط پروازی ، نوع محل اقامتی شما و البته مدت زمانی که قرار است در این شهر حضور داشته باشید متغیر است .در ادامه به برخی از مهمترین راهکارها برای کاهش هزینه های نهایی اشاره کرده ایم . البته اگر قصد خرید از مراکز مدرن این شهر را نیز دارید به شما توصیه می کنیم بودجه جداگانه ای برای این امر اختصاص دهید .به آسانی قبل از سفر می توانید با فراهم ساختن برنامه ی سفر هزینه های آن را پیش بینی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را در برنامه ی سفر انجام دهید .

هزینه های سفر به برلین | سایت ویزا

بهترین زمان برای سفر به برلین

بهترین زمان برای سفر به برلین همه ی ماه های سال است . متناسب با سلیقه ی فردی می توانید هر زمان که بخواهید به این شهر سفر کنید. اگر شما فردی هستید که آب و هوای سرد برای شما مشکلی ایجاد نمی کند می توانید ماه ژانویه را برای سفر به برلین  انتخاب کنید و در جشن های باشکوه برای کریسمس در طول اقامت خود شرکت کنید ولی اگر شرایط آب و هوایی برای شما موضوع مهمی در طول سفر است توصیه می کنیم فصل بهار را در اولویت خود برای سفر به این شهر قرار دهید .

بهترین زمان برای سفر به برلین | سایت ویزا

صرفه جویی در هزینه های سفر به برلین

هزینه های سفر به برلین را می توانید به آسانی با در نظر گرفتن برخی از شرایط به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید و این امر سبب می شود که با هر بودجه ای بتوانید اقامات سفر به برلین را فراهم کنید . در طول اقامت خود در این شهر می توانید برای بازدید از بخش های مختلف شهر از تورهای پیاده روی رایگان بهره مند شوید ، این امر سبب می شود که بدون صرف هزینه های بسیار از مکان های تاریخی و تفریحی  به همراه سایر گردشگران دیدن کنید.

لازم نیست همه ی وعده های غذایی خود را در رستوران های شیک و مدرن میل کنید .

اگر فرصت پخت و پز برایتان در محل اقامتی که انتخاب کرده اید فراهم است سعی کنید از آنها بهره مند شوید این امر به طور قابل توجهی می تواند به شما کمک کند در هزینه های سفر صرفه جویی کنید . در انتخاب مکان اقامتی می توانید مکان هایی را در اولویت قرار دهید که هم هزینه های معقول را از شما درخواست می کنند و هم به مراکز اصلی شهر نزدیک هستند در این صورت می توانید به راحتی پیاده روی کنید و در هزینه های جابه جایی و بهره مندی از وسایل نقلیه صرفه جویی کنید. 

صرفه جویی در هزینه های سفر به برلین | سایت ویزا

شکم گردی در برلین

در سفر به برلین شکم گردی را فراموش نکنید در رستوران های شیک و مدرن این شهر نه تنها می توانید از غذاهای بین المللی لذت ببرید بلکه تنوع وسیعی از غذاهای محلی و مختص به این ناحیه را از دست ندهید .

برای یک بار هم که شده طعم غذاهای متفاوتی که آلمانی ها میل می کنند احساس کنید. از جمله محبوب ترین غذای این ناحیه می توان به اشنیتزل اشاره کرد که مواد غذایی اصلی آن را گوشت گوسفند تشکیل می دهد.

معمولا سر آشپزهای ماهر رستوران های برلی با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند توانسته اند همواره رضایت همه  را به دست آورند . مالتا شن از دیگر غذاهای بی نظیر این ناحیه است که نباید بدون امتحان آن برگردید ، این غذا طعم فوق العاده ای دارد و معمولا برای افراد مختلف با هر سلیقه ای غذایی دلخواه خواهد بود.

اگر از دوستان شما کسی است که غذاهای گوشتی را دوست ندارد او را حتما با این غذا آشنا کنید. در طول سفر به برلین سعی کنید انواع پنیرهای تهیه شده در این شهر را نیز امتحان کنید آلمانی ها به درست کردن پنیرهای بی نظیر و خوشمزه شهرت دارند . 

شهر برلین  

شهر برلین بزرگترین شهر آلمان و پایتخت آن علاوه بر موقعیت سیاسی خود همواره به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی و تفریحی بی نظیر توانسته است در بین گردشگران از جایگاه ویژه ای بهره مند شود. در طول تاریخ این شهر همواره شاهد حوادث پر فراز و نشیب بوده ولی امروزه به دلیل آثار هنری و تاریخی بی نظیر توانسته است نه تنها در نظر گردشگران بلکه برای تاریخ‌دان ها و باستان شناسان نیز محبوب باشد.

هر سلیقه ای که داشته باشید در این شهر می توانید جاذبه های دیدنی دلخواه را پیدا کنید ، علاوه بر مکان های دیدنی در این شهر ، مراکز خرید بسیاری نیز موجود است که می توانید بهترین برندهای دلخواه را خریداری کنید در این شهر می توانید به آسانی سبک و بافت قدیم و مدرن را در یک جا مشاهده کنید .

اطلاعات اصلی :

  • اختلاف ساعت با تهران :  آلمان ۲ و نیم ساعت از تهران عقب‌تر است.
  • زبان رسمی: آلمانی
  • واحد پول: یورو
شهر برلین | سایت ویزا

سوالات متداول سفر به برلین

سفر به برلین می‌تواند چه پوئن های مثبت دیگری برای گردشگران داشته باشد؟

چرا شهر برلین در بین گردشگران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؟

در سفر به برلین میل کردن کدام یک از غذا های آلمانی را پیشنهاد می‌دهید؟

به افرادی که علاقه ‌ای به گوشت ندارند و قصد سفر به برلین را دارند، میل کردن کدام غذا را توصیه می‌کنید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل سفر به آخن آخن یکی از شهرهای زیبای کشور آلمان است که مملو از جاذبه های گردشگری و...

کشور آلمان یکی از کشور های پیشرفته، زیبا و مدرن اروپایی است که به  قلب صنعتی اروپا معروف می باشد ...

فرانکفورت یکی از شهر های دیدنی و با اهمیت آلمان می باشد که هر ساله شاهد برگزاری تور های متنوعی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر