ویزای نمایشگاهی لهستان

چگونه می توانیم ویزای نمایشگاهی لهستان را دریافت کنیم؟

۲۲ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی لهستان

مهاجرت به کشورهای خارجی با اهداف متفاوتی صورت می گیرد. جهت اخذ ویزای نمایشگاهی لهستان میتوانید از آژانس های مسافرتی معتبر مشاوره بگیرید. از جمله تورهای گردشگری پرطرفدار تورهای تفریحی و نمایشگاهی هستند. تور نمایشگاهی لهستان هر ساله در این کشور برگزار می شود که با هدف بازدید از نمایشگاه های بین المللی متنوعی که در لهستان ایجاد شده برپا می گردد. افراد علاقه مند به تورهای نمایشگاهی، اغلب تور نمایشگاهی لهستان را انتخاب می کنند.

ویزای نمایشگاهی لهستان
ویزای نمایشگاهی لهستان

 

اطلاعات کلی در مورد لهستان

کشور لهستان از وسیع ترین کشورهای اروپای مرکزی به شمار می رود. این کشور به طور کامل در دشت شمالی اروپا قرار دارد. دریای بالتیک در کنار کشور لهستان وجود دارد و باعث شده جاذبه های متنوع گردشگری، فرهنگی، تفریحی، صنعتی و تاریخی پدید آید. وجود این جاذبه ها سالیانه گردشگران زیادی را مجذوب این کشور کرده است. مهاجرت به این کشور از طریق تورهای تفریحی یا تورهای نمایشگاهی لهستان طرفداران زیادی پیدا کرده است و باید ویزای نمایشگاهی لهستان را از طریق آژانس های مسافرتی دریافت نمایید. نمایشگاه های متنوعی با میزبانی کشور لهستان هر ساله برگزار می شود که دلیل اصلی آن موقعیت سیاسی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی این کشور می باشد. اگر شما هم دوست دارید از این نمایشگاه ها دیدن کنید می توانید در تور نمایشگاهی لهستان ثبت نام کرده و با اخذ ویزای لهستان خود به این کشور زیبا سفر کنید.

ویزای نمایشگاهی لهستان
ویزای نمایشگاهی لهستان

تورهای نمایشگاهی لهستان

تور نمایشگاهی متشکل از افراد متخصصی است که با هدف بازدید از یک نمایشگاه خاص با هم همراه می شوند. این افراد در زمینه های خاصی مهارت دارند و با شرکت در این تورهای نمایشگاهی پیشرفت دیگر کشورها را در زمینه های گوناگون مشاهده می کنند. جهت اخذ ویزای نمایشگاهی لهستان باید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید و تمامی مراحل مربوطه به ویزای لهستان و اخذ وقت سفارت را به آنها بسپارید. این افراد جهت کسب اطلاعات و تشخیص جایگاه علمی خود و آگاهی از فناوری های روز دنیا در این نمایشگاه های بین المللی حضور به هم می رسانند. شرکت در تور نمایشگاهی لهستان چشم انداز کلی در مورد کیفیت محصولات تولیدی ما در مقایسه با کشورهای دیگر می دهد و در پیشبرد اهداف و ایده های نوین تأثیر فوق العاده ای دارد.

ویزای نمایشگاهی لهستان
ویزای نمایشگاهی لهستان

 

ویزای نمایشگاهی لهستان

جهت شرکت در تور نمایشگاهی لهستان بایستی برای دریافت ویزای نمایشگاهی لهستان اقدام کرد. با توجه به اینکه کشور لهستان از اعضای اتحادیه شینگن می باشد، بایستی برای دریافت ویزای شینگن اقدام کرد. اولین گام برای اخذ ویزای لهستان، تعیین وقت سفارت کشور لهستان می باشد. پس از مراجعه به وقت سفارت لهستان و ارائه ی مدارک و انجام مصاحبه و انگشت نگاری می توانید ویزای خود را دریافت کنید. کشور لهستان نیز همانند سایر کشورها دارای ضوابط و شرایط خاصی برای صدور ویزای لهستان می باشد که بایستی آن ها را رعایت کرد.

ویزای نمایشگاهی لهستان
ویزای نمایشگاهی لهستان

نمایشگاه گردشگری در لهستان

کشورهای برگزار کننده این نمایشگاه، ایران، رومانی، ایتالیا، ترکیه، تایلند و لهستان می باشند. این نمایشگاه در شهر ورشو برپا می شود. ایرانیان نیز با شرکت در این نمایشگاه آثار طبیعی فرهنگی و تاریخی کشور خود را به معرض نمایش می گذارند. با حضور در تور نمایشگاهی لهستان می توانید به بررسی آثار گردشگری دیگر کشورها نیز بپردازید.

رزرو تور نمایشگاهی لهستان

همان گونه که اطلاع دارید جمهوری لهستان سالیانه نمایشگاه های مختلفی را برگزار می کند. افراد مجرب و متخصص در زمینه های صنعت و تجارت، علاقه وافری به شرکت در این نمایشگاه ها دارند. تور نمایشگاهی لهستان در اکثر مواقع در رابطه با شغل خاصی می باشد ولی بازدید از آن برای همه افراد امکان پذیر است. شما می توانید به آژانس ها و مؤسسات مسافرتی مجاز مراجعه کرده و در مورد نحوه ثبت نام در تور نمایشگاهی لهستان که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد، اطلاعاتی به دست آورید.

ویزای نمایشگاهی لهستان
ویزای نمایشگاهی لهستان

خدمات ارائه شده در تور نمایشگاهی لهستان  

با توجه به پیشرفت چشمگیر در علوم مختلف، تعداد افراد شرکت کننده در تورهای نمایشگاهی روز به روز در حال افزایش می باشد. بدیهی است تعداد مسافرانی که با این هدف به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند نیز در حال افزایش است. لذا مؤسسات مسافربری در این زمینه در حال رقابت با یکدیگر هستند و تلاش زیادی را در راستای جذب مسافران انجام می دهند. به همین دلیل خدمات در نظر گرفته شده برای مسافرین در تور نمایشگاهی لهستان، شامل رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل و محل اقامت و تور لیدری با تجربه می باشد. ارائه این خدمات باعث می شود افراد با آسودگی خاطر به سفر خود بیاندیشند. به طور مثال یافتن محل اقامت مناسب از دغدغه های اصلی مسافرین است که در تور نمایشگاهی لهستان این مسئله به چشم نمی آید. جهت اخذ ویزای لهستان نیز آژانس های مسافرتی معتبر به شما مشاوره و راهنمایی لازم را خواهند داد.

مدت زمان اقامت از طریق تور نمایشگاهی لهستان 

نمایشگاه های مختلفی که در کشور لهستان برگزار می گردد، هر کدام در مدت زمان معینی برپا می شوند. بنابراین کسانی که برای بازدید از نمایشگاه به کشور لهستان سفر کرده اند، تنها در مدت زمانی که نمایشگاه در حال اجرا باشد می توانند در این کشور اقامت داشته باشند. با اتمام دوره برپایی نمایشگاه، تاریخ تور نمایشگاهی لهستان نیز به پایان می رسد و افراد بایستی به کشور خود بازگردند. در بعضی از مواقع آژانس های مسافرتی برنامه های گردشگری و تفریحی در کنار دید و بازدید از نمایشگاه برای مسافرین در نظر می گیرند. بدین ترتیب شما هم در تور نمایشگاهی لهستان شرکت کرده اید و هم از جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن می کنید. جهت اخذ ویزای لهستان باید وقت سفارت لهستان از طریق آژانس های مسافرتی رزرو گردد.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در تور نمایشگاهی لهستان

هنگام مراجعه به آژانس های مسافرتی برای شرکت در تور نمایشگاهی لهستان، مدارکی را از شما درخواست می کنند و شما باید ویزای نمایشگاهی لهستان را از سفارت طی مراحل مشخصی دریافت نمایید. مدارک درخواستی شامل شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت با حداقل اعتبار یک ماهه و غیره می باشد. برخی از آژانس های مسافرتی فعالیت های گسترده ای در زمینه جذب توریست نه تنها در مورد تور نمایشگاهی لهستان بلکه در تمامی تورهای دیگر خود انجام می دهند. به طوریکه این آژانس های مسافرتی در جهت اخذ ویزای لهستان برای مشتریان نیز اقدام می کنند. چنانچه می خواهید در تور نمایشگاهی لهستان شرکت کنید از مشاورانی که در آژانس های مسافرتی حضور دارند راهنمایی بخواهید.

 مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای نمایشگاهی لهستان

جهت صدور ویزای نمایشگاهی لهستان مدارک خاصی مورد نیاز می باشد. اولین گام، تکمیل کردن فرم سفارت گواهی اشتغال به کار ترجمه شده، سه قطعه عکس و فتوکپی از تمام صفحات گذرنامه می باشد. علاوه بر این بایستی سند ملکی به نام خودتان با ترجمه رسمی و همچنین پرینت حساب بانکی تان در طی ۶ ماه گذشته را ارائه دهید.

قیمت تور نمایشگاهی لهستان 

قیمت تورهای نمایشگاهی بستگی به شرایط و کشور برگزارکننده نمایشگاه دارد. هزینه تور نمایشگاهی لهستان با توجه به نوع خدمات تور، محل در نظر گرفته شده برای اقامت، مدت زمان اقامت و …، توسط آژانس های مسافرتی متفاوت می باشد.

مزایای شرکت در تور نمایشگاهی کشور لهستان

افراد شرکت کننده در تور نمایشگاهی لهستان در مدت زمان محدودی فناوری ها و محصولات به روز دنیا را مشاهده می کنند و همچنین فرصتی برای تبادل اطلاعات با متخصصین دیگر کشورها پیدا می کنند. این ارتباطات می تواند در ایجاد رابطه ای دوستانه با سایر کشورها و بستن قراردادهای پر سود تجاری مؤثر باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط کراکوف شهر کراکوف یکی از شهرهای بزرگ و پایتخت سابق کشور لهستان است. وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی...

وقت سفارت لهستان لهستان یکی از مقاصد گردشگران و دیگر افراد برای سفر می باشد. اگر شما هم تصمیم گرفته...

سفر به لهستان لهستان یکی از کشورهایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. سفر...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر