ویزای نمایشگاهی اسلواکی

ویزای نمایشگاهی اسلواکی | نحوه اخذ – مدارک مورد نیاز – مدت زمان مورد نیاز

۲۷ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی اسلواکی، یکی از مقاصد اروپایی پر طرفدار در ایران کشور اسلواکی می باشد. این کشور با داشتن نمایشگاه های مختلف در زمینه های گوناگون از جمله کشور …

ویزای نمایشگاهی اسلواکی

یکی از مقاصد اروپایی پر طرفدار در ایران کشور اسلواکی می باشد. این کشور با داشتن نمایشگاه های مختلف در زمینه های گوناگون از جمله کشور های پر بازدید در دنیا می باشد. ویزای نمایشگاهی اسلواکی یکی از انواع ویزاهای پر طرفدار کشور اسلواکی می باشد.

با توجه به حضور سفارت کشور اسلواکی در تهران اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی در ایران میسر می باشد. شما باید برای ارائه مدارک در زمان مشخص شده در سفارت این کشور حضور یابید. در اینجا به نکاتی راجع به اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی اشاره می کنیم.

ویزای نمایشگاهی اسلواکی | نحوه اخذ - مدارک مورد نیاز - مدت زمان مورد نیاز | سایت ویزا

کشور اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشور های منطقه مرکزی قاره اروپا است که دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی متنوعی می باشد. این کشور با داشتن ۴۹ هزار کیلومتر مربع وسعت ۱۳۰ امین کشور دنیا از لحاظ بزرگی است. کشور اسلواکی از جمله کشور های عضو اتحادیه اروپا و جزو کشور های عضو پیمان شینگن است.

کشور اسلواکی در همسایگی کشور هایی مانند جمهوری چک، لهستان، مجارستان، اوکراین و اتریش می باشد. جمعیت کشور اسلواکی طبق آخرین تخمین ها در حدود ۵٫۵ میلیون نفر می باشد. زبان بیشتر مردم این کشور اسلواک می باشد. کشور اسلواکی دارای آب و هوایی سرد و کوهستانی است.

هر ساله تعداد زیادی نمایشگاه در داخل کشور اسلواکی برگزار می شود که باعث ارائه ویزا های متعددی به بازدید کنندگان می شود. ویزای نمایشگاهی اسلواکی از جمله بهترین روش ها برای بازدید از نمایشگاه های متعدد این کشور می باشد.

نحوه اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی

شما برای اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی و یا هر نوع ویزای این کشور نیاز به اخذ وقت سفارت این کشور دارید. برای اخذ وقت سفارت اسلواکی باید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید. پس از ساخت پرتال شخصی خود نسبت به مراجعه حضوری به سفارت با ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنید.

در هنگام مراجعه به سفارت اسلواکی تمامی مدارک مورد نیاز برای ارائه درخواست را همراه خود داشته باشید. همانطور که گفته شد کشور اسلواکی از جمله کشور های عضو پیمان شینگن می باشد. شما به راحتی و با اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی می توانید به سایر کشور های عضو این پیمان سفر کنید. در هنگام تکمیل فرم سعی کنید اطلاعات خود را دقیق و بدون خط خوردگی وارد کنید.

اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی با استفاده از دعوت نامه

شما می توانید با استفاده از دعوت نامه نمایشگاهی نسبت به اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی اقدام کنید. دعوت نامه ها از جمله مدارک پر کاربرد و رایج برای سفر به کشور دیگر می باشد. دعوت نامه نمایشگاهی برای افراد متقاضی در شرکت در نمایشگاه ارائه می شود.

این دعوت نامه ها توسط کمیته های برگزار کننده نمایشگاه ارائه می شوند. اخذ این مدرک روند اخذ ویزای اسلواکی شما را سرعت می بخشد. شما برای اخذ این نوع دعوت نامه ها باید با شرکت های فعال در نمایشگاه یا مدیریت نمایشگاه ارتباط برقرار کرده و نسبت به اخذ آن اقدام کند.

دعوت نامه ها دارای انواع مختلفی نیز می باشد که از جمله آن می توان به دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه کاری، دعوت نامه تجاری و دعوت نامه خانوادگی اشاره کرد. دعوت نامه نمایشگاهی در راستای پذیرش فرد متقاضی برای بازدید از نمایشگاه های برگزار شده در کشور اسلواکی و همچنین عقد قرار دادهای رسمی تجاری در خاک کشور مقصد می باشد.

اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی و مدارک مورد نیاز

مدارک کلی مورد نیاز برای اخذ ویزای اسلواکی کاملا مشابه می باشند. برای اخذ ویزای نمایشگاهی همانطور که گفته شد ابتدا باید وقت سفارت اسلواکی را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

برای ارائه مدارک، شما نیاز به ارائه مدارک به صورت حضوری می باشید.

مدارک کلی مورد نیاز برای اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی عبارتند از تکمیل فرم درخواست ویزای اسلواکی، هدف سفر به اسلواکی، اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده، چند قطعه عکس برای گذرنامه، رزرو بلیط هواپیما، رزرواسیون هتل برای کل مدت زمان اقامت، گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، بیمه مسافرتی و پزشکی، مدارکی دال بر توانایی مالی، ارائه مدرک دال بر رابطه فرد متقاضی با ایران (سند های مالکیتی)، اصل سند ازدواج و کپی آن به صورت ترجمه شده، اصل و کپی شناسنامه فرزندان به صورت ترجمه شده می باشد.

اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی و مدارک مورد نیاز | سایت ویزا

این مدارک برای تمامی ویزا های کشور اسلواکی یکسان می باشد.

ویزای نمایشگاهی اسلواکی و هزینه اخذ ویزا

ویزای نمایشگاهی اسلواکی همانند سایر ویزا های شینگن دارای هزینه های یکسانی برای اخذ ویزای اسلواکی می باشد. البته برای تکمیل فرآیند های به خصوص مربوط به این مدل از ویزا ممکن است هزینه های جداگانه ای نیاز باشد.

 هزینه اخذ ویزای کشور اسلواکی متغیر می باشد. این میزان هزینه برای کودکان و بزرگ سالان نیز متفاوت می باشد. کودکان زیر ۶ سال نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

مدت زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی

همانطور که گفته شد شما برای اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی نیاز به اخذ وقت سفارت و مراجعه حضوری به سفارت دارید. پس از ارائه وقت سفارت اسلواکی شما باید پس از طی مدت زمان کوتاهی نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنید.

پس از تکمیل فرم اخذ ویزا و ارائه مدارک مربوطه به سفارت این کشور باید منتظر تاییدیه اخذ ویزای خود باشید. این مدت ممکن است از دو هفته تا دو ماه طول بکشد. البته با توجه به تنوع ویزای اسلواکی این مدت زمان می تواند تغییر کند.

ویزای نمایشگاهی اسلواکی و آدرس سفارت این کشور در ایران

کشور اسلواکی از جمله کشور های اروپایی است که دارای سفارت فعال در ایران می باشد. شما پس از اخذ وقت سفارت اسلواکی می توانید به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی فقط به صورت حضوری و در آدرس زیر امکان پذیر می باشد.

آدرس سفارت اسلواکی در تهران: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۹۴

نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی

در فرآیند اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی یکسری نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید فرآیند اخذ ویزای اسلواکی خود را بدون دردسر دنبال کنید. با توجه به شرایط ارائه ویزا سعی کنید چندین روز قبل از سفر خود به کشور اسلواکی، اقدام به ارائه درخواست ویزا خود کنید.

در هنگام مراجعه به سفارت کشور اسلواکی حتما لباس رسمی مناسب را بپوشید. ارائه تصاویر در ابعاد مناسب گذرنامه الزامی می باشد. حتما راس ساعت برای انجام کار های اداری لازم در سفارت حضور داشته باشید. در صورت عدم حضور وقت ارائه شده به شما باطل می شود.

نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی | سایت ویزا

همانطور که گفته شد تعداد زیادی از کشور ها عضو پیمان شینگن می باشند که با گرفتن این ویزا از طریق هر کشوری می توانید به سایر کشور های عضو پیمان سفر کنید. توجه کنید که تنها افراد کم سن و سال اجازه همراه داشتن در اتاق انتظار را دارند. از این که تا پایان متن همراه ما بودید سپاسگذاریم.


سوالات متداول ویزای نمایشگاهی اسلواکی

دعوت نامه برای أخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی چه نقشی دارد؟

اولین گام برای أخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی چیست؟

برای أخذ ویزای نمایشگاهی اسلواکی باید به کجا مراجعه کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل بلیط اسلواکی اگر قصد دارید به یک مسافرت اروپایی بروید، سفر به کشور اسلواکی می‌تواند برای شما مناسب...

درباره اسلواکی درباره اسلواکی: سفر به اسلواکی یکی از پر طرفدارترین سفرهای اروپایی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری...

راهنمای کامل ویزای اسلواکی اخذ ویزای اسلواکی برای گردشگران و توریست هایی که می خواهند به این کشور سفر کنند،...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر