ویزای جزایر قناری، (Canary Islands Visa) اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز هستید هر چه سریع تر به دنبال گرفتن ویزای جزایر قناری باشید! زیرا این جزایر آنقدر ...

آشنایی با ویزای جزایر قناری و مدارک مورد نیاز

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

ویزای جزایر قناری، (Canary Islands Visa) اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز هستید هر چه سریع تر به دنبال گرفتن ویزای جزایر قناری باشید! زیرا این جزایر آنقدر …

راهنمای کامل دریافت ویزای جزایر قناری

ویزای جزایر قناری (Canary Islands Visa) اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز هستید هر چه سریع تر به دنبال گرفتن ویزای جزایر قناری باشید! زیرا این جزایر آنقدر منحصر به فرد و دیدنی است که هیچ وقت خاطرات آن از یاد شما نخواهد رفت. پس از دریافت ویزای جزایر قناری و سفر به جزایر قناری خواهید دید که این جزیره با تمام جزیره هایی که دیده اید متفاوت است.

آب و هوای جزایر قناری در کنار دیدنی های حیرت انگیز آن باعث شده است که رزرو تور جزایر قناری در طی سالیان اخیر بسیار پرطرفدار باشد. از طرفی با گسترش صنعت توریسم و گردشگری، هتل ها و رستوران ها و مراکز خرید بسیار مجلل و مدرن در این جزایر ساخته شده است.

بنابراین دریافت ویزای جزایر قناری و سفر به آن می تواند بهترین گزینه برای گردشگران باشد. در ادامه مقاله به راهنمای سفر به جزایر قناری و همچنین روش های دریافت ویزای جزایر قناری (Canary Islands Visa) پرداخته خواهد شد.

آشنایی با ویزای جزایر قناری و مدارک مورد نیاز | سایت ویزا

قناری؛ جزایر حیرت انگیز و دیدنی!

جزایر قناری در اقیانوس اطلس، در واقع مجمع الجزایری است که از ۷ جزیره تشکیل شده است و تحت مالکیت اسپانیا قرار دارد. البته نزدیک بودن این جزایر به کشور مراکش باعث شده است که این کشور نیز ادعای مالکیت جزایر قناری را داشته باشد. اما مردمی که در این جزایر زندگی می کنند اغلب بومی کشور اسپانیا هستند.

جزیره های مهم قناری عبارتند از: تنریف، لانزاروته، لا گومرا، گرن کاناریا، ال هیرو، فوئرته ونتورا و لا پالما که جزیره تنریف از بین آنها بسیار مشهور تر و پرطرفدارتر است و همچنین گردشگران بیشتری نیز دارد. پایتخت تنریف، شهر سانتا کروز است که در سال بیش از نیم میلیون گردشگر دارد.

سواحل این جزیره و همچنین تفریح های آبی آن مانند موج سواری و غواصی بسیار هیجان انگیز هستند و می توان با دریافت ویزای جزایر قناری روزهای بیاد ماندنی را در آن سپری نمود.

چرا سفر به جزایر قناری یک پیشنهاد رویایی است؟

آب و هوای بسیار دلچسب و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد باعث شده است که استفاده از تور ارزان جزایر قناری یک پیشنهاد رویایی باشد.

پیاده روی در پیاده رو های جذاب جزیره، آفتاب گرفتن در سواحل اقیانوس اطلس، تماشای شیطنت و شیرین کاری دلفین ها، امتحان کردن انواع غذاهای دریایی خاص و لذیذ، استفاده از پنیرهای محلی و بازدید از آتشفشان های حیرت انگیز تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری جزایر قناری هستند.

علاوه بر آن، آب و هوای جزایر قناری به قدری عجیب است که تا خودتان امتحان نکنید باور نخواهید کرد. دمای هوا در این جزایر طوری است که انگار همیشه فصل بهار است. در حقیقت، تابستان های آن بسیار مطبوع و مناسب تفریحات آبی است و در عین حال فصل زمستان نیز از سرمای طاقت فرسا خبری نیست.

بنابراین تمام شرایط مهیا است تا شما ویزای جزایر قناری را بگیرید و به آن سفر کنید. بهترین فصل برای سفر به جزایر قناری فصل بهار و پاییز است چرا که توریست های کمتری در آن حضور دارند و هزینه هتل ها و تفریحات نیز به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. البته برای استفاده از جشنواره های خاص و مشهور جزایر قناری باید فصل تابستان را برای سفر به این جزایر انتخاب کنید.

چرا سفر به جزایر قناری یک پیشنهاد رویایی است؟ | سایت ویزا

سفر به جزایر قناری چقدر هزینه دارد؟

پس از معرفی جزایر قناری شاید به این نتیجه رسیده باشید که برای سفر به این منطقه باید هزینه هنگفتی بپردازید. اما جالب است بدانید که هزینه های تور جزایر قناری بسیار مقرون به صرفه است و در برابر جاذبه های شگفت انگیز آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

برای سفر به جزایر قناری، علاوه بر هزینه دریافت ویزای اسپانیا باید هزینه بلیط هواپیما، هتل، تغذیه و گشت های شهری را در نظر بگیرید. روزانه پروازهای بسیاری به این جزایر انجام می شود که می توانید با برنامه ریزی صحیح و انتخاب فصل های مناسب برای سفر از تخفیف های خوبی بهره مند شوید و از سفر هیجان انگیز خود لذت ببرید!

سفر به جزایر قناری چقدر هزینه دارد؟ | سایت ویزا

چگونه ویزای جزایر قناری را دریافت کنیم؟

از آنجا که جزایر قناری جزئی از خاک اسپانیا است و اسپانیا نیز در محدوده اتحادیه اروپا قرار دارد، برای سفر به جزایر قناری باید از ویزای شینگن اسپانیا استفاده کنید. اگر قصد شما از ورود به اسپانیا، گردش و تفریح است بهترین گزینه برای شما دریافت ویزای توریستی اسپانیا است.

با استفاده از این ویزا می توانید وارد جزایر قناری شوید و از جاذبه های گردشگری آن استفاده کنید. برای دریافت ویزای جزایر قناری ابتدا باید به سفارت اسپانیا (Embassy of Spain) در تهران، منطقه دروس، خیابان شهرزاد مراجعه کنید و فرم مربوط به درخواست ویزا را دریافت کنید. سپس فرم تکمیل شده و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا را به مسئول سفارت تحویل دهید و آماده مصاحبه حضوری شوید.

در مرحله آخر اگر مدارک شما کامل باشد و در مصاحبه نیز مشکلی پیش نیاید می توانید ویزای خود را دریافت کنید. پس از دریافت ویزا، سفارت برچسبی را روی پاسپورت شما می چسباند که تمامی اطلاعات سفر و ویزا روی آن درج شده است. مدت زمان صدور ویزای جزایر قناری حدود ۲ هفته است. البته ممکن است این زمان به ۶ هفته نیز برسد. هزینه دریافت این ویزا نیز حدود ۶۰ یورو است که باید به صورت نقدی در سفارت اسپانیا پرداخت شود.

چگونه ویزای جزایر قناری را دریافت کنیم؟ | سایت ویزا

مدارک لازم برای صدور ویزای جزایر قناری

از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اسپانیا می توان به شناسنامه، پاسپورت یا گذرنامه، ۲ قطعه عکس، سندی که نشان دهنده شغل شما باشد، گردش حساب بانکی، سند مالکیت، بلیط هواپیمای رفت و برگشت، رزرو هتل در جزایر قناری و همچنین بیمه مسافرتی اشاره کرد.

پاسپورت شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و بهتر است از صفحه های پاسپورت که مهر ویزا دارند نیز کپی داشته باشید. برای تایید وضعیت شغلی نیز کارمندان باید حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار داشته باشند. همچنین این اسناد باید به زبان انگلیسی یا اسپانیایی و در سربرگ مخصوص شرکت باشد.

گردش حساب نیز حتما به زبان انگلیسی و دارای مهر بانک باشد. علاوه بر این مدارک، داشتن بیمه مسافرتی نیز الزامی است. این بیمه برای جبران هزینه های احتمالی پزشکی و یا پیش آمدن اوضاع اورژانسی در کشور مقصد است. این بیمه ها تا پایان مدت سفر و در تمام کشورهای عضو شینگن معتبر است.

مدارک لازم برای صدور ویزای جزایر قناری | سایت ویزا

نکات ضروری برای دریافت ویزای جزایر قناری

یکی از نکات مهم برای دریافت ویزا، توجه به کامل بودن تمامی مدارک خواسته شده است چرا که اگر مدارک مورد نیاز به طور کامل ارائه نشود، علاوه بر از دست دادن ویزا، هزینه دریافت ویزا نیز به شما عودت نخواهد شد و همچنین ممکن است برای دفعات بعد نیز دچار مشکل شوید.

اگر می خواهید به شکل خانوادگی به جزایر دیدنی قناری سفر کنید بهتر است فرم های مجزا پر کنید. همچنین برای دریافت ویزا آماده انگشت نگاری نیز باشید. در آخر پیشنهاد می شود برای سفر به جزایر قناری که یکی از زیباترین مقاصد گردشگری است، از تور جزایر قناری استفاده کنید تا سفر راحتی داشته باشید.

نکات ضروری برای دریافت ویزای جزایر قناری | سایت ویزا

سوالات متداول ویزای جزایر قناری

افرادی که قصد گردش و تفریح در جزایر قناری را دارند، چه ویزایی باید دریافت کنند؟

یکی از نکات مهم برای دریافت ویزای توریستی جزایر قناری چیست؟

برای دریافت ویزای جزایر قناری چه مدارکی لازم است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

با ویزای تجاری اسپانیا بیشتر آشنا شویم یکی از مسائلی که برای شرکت‌های مختلف تجاری اهمیت دارد، ارتباط با شرکای...

شهر والنسیا (Valencia) یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور اسپانیا می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی قصد سفر...

بلیط تنریف همانطور که می دانید تنریف یکی از جزیره های بزرگ اسپانیا است و بزرگ ترین جزیره مجموعه جزایر...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر