ویزای توریستی سوئد

ویزای توریستی سوئد | هزینه – مدارک مورد نیاز – دریافت وقت سفارت

۴ تیر ۱۳۹۷

ویزای توریستی سوئد

همیشه برای ورود به کشورهای دیگر چه برای تفریح و چه برای تحصیل یا کار، نیازمند ویزا هستیم. کشور سوئد نیز از این قاعده مستنثنی نیست و برای سفر تفریحی به آنجا باید ویزای توریستی سوئد را دریافت کنیم. امروزه افراد زیادی به کشور سوئد سفر می کنند، چرا که این کشور دارای مناطق گردشگری و تاریخی فراوانی است که باعث جذب گردشگران می شود. شما نیز اگر می خواهید برای تفریح و گردش به این کشور بروید باید ویزای توریستی سوئد را دریافت کنید. ما در اینجا چند راه برای دریافت ویزای توریستی سوئد بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

ویزای توریستی سوئد
ویزای توریستی سوئد

کشور سوئد

این کشور در شمال اروپا قرار دارد. کشور سوئد در همسایگی نروژ، فنلاند، خلیج بوتنی، دریای بالتیک و دانمارک واقع شده است. کشور سوئد باز لحاظ اندازه، چهارمین کشور اروپا شناحته می شود. همانطور که می دانید این کشور با حکومت پادشاهی مشروطه اداره می شود. قدرت پادشاه و مقام آن تشریفاتی است و در اصل کشور توسط نخست وزیر اداره می شود. این کشور عضو سازمان ملل متحد، شورای اروپا، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است. جهت اخذ ویزای سوئد الزامی است تا وقت سفارت سوئد را بطور آنلاین رزرو نمایید.

چیزی بیش از ده درصد این کشور را دریاچه ها و رودخانه ها احاطه کرده است و می توان گفت بزرگ ترین دریاچه آن ونرن است. پوشش جنگلی این کشور زیاد است و نیمی از مساحت آن از جنگل پوشیده شده است. این کشور دارای کوه های اسکاندیناوی می باشد.

ویزای توریستی سوئد
ویزای توریستی سوئد

ویزای توریستی سوئد

دریافت ویزای توریستی سوئد دارای چند مرحله می باشد و باید آن ها را به ترتیب انجام داد تا بتوان به آن ویزا دست پیدا کرد. مانند سایر ویزاها، برای دریافت ویزای توریستی سوئد نیز باید یک سری از مدارک را به سفارت این کشور ارائه داد. در زمان ویزای سوئد باید به قواعد و قانون های این کشور توجه کرد و همچنین در زمان سفر به آنجا قوانین و اطاعلات آنجا را مطالعه کنید تا هیچ گونه مشکلی را برای سفر به آنجا نداشته باشید. شما نیز برای دریافت ویزای توریستی سوئد باید مدارکی را ارائه دهید. با ما همراه شوید تا با این مسائل و مدارک آشنا شوید. جهت اخذ ویزای سوئد نیاز است تا وقت سفارت سوئد را رزرو نمایید.

ویزای توریستی سوئد
ویزای توریستی سوئد

هزینه ویزای توریستی سوئد

در زمان دریافت ویزای توریستی سوئد یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنید، هزینه ویزای توریستی سوئد است که باید پرداخت کنید. وقتی تصمیم به سفر به این کشور می گیرید باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشید، چرا که این کشور از کشورهای عضو پیمان شینگن است. تنها نکته حائز اهمیت این است که دریافت ویزای توریستی سوئد کمی هزینه بردار است. کشور سوئد یکی از کشورهای قاره سبز به شمار می آید و هزینه پرداختی برای ویزای توریستی سوئد کاملاً مناسب است، چرا که زیبایی های این کشور ارزش هرینه کردن را دارند.

گرفتن دعوت نامه توریستی

اگر در کشور سوئد اقوام و فامیل هایی دارید، می توانید از دعوت نامه های این افراد استفاده کنید. این می تواند بهترین راه برای دریافت ویزای سوئد باشد. در صورتی که بخواهید توسط دعوت نامه ویزای سوئد را دریافت کنید، باید دو مرحله را طی کنید. در مرحله اول فرد دعوت کننده باید در سفارت خانه، فرمی مبنی بر دعوت نامه را پر کند و در مرحله دوم به همین صورت فرد دعوت شده نیز باید در سفارت کشور سوئد فرمی را پر کند و مرحله درخواست ویزای توریستی سوئد را ثبت کند. انجام این مرحله یکی از بهترین راه های دریافت ویزای سوئد می باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی سوئد

همانطور که همه شما می دانید برای دریافت ویزای توریستی سوئد همانند سایر کشورها باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک باید هنگامی که به سفارت سوئد مراجعه می کنید همراه شما باشد. این مدارک شامل:

  • اصل شناسنامه به همراه کپی و البته ترجمه آن

  • کارت ملی به همراه کپی و ترجمه

  • گذرنامه دارای اعتبار

  • ۳ قطعه عکس ۴*۳ با پشت زمینه سفید و روشن مربوط به همان سال

  • پرینت حساب بانکی به همراه ترجمه و مهر بانک

  • نامه مربوط به اشتغال به کار

  • فیش حقوقی

  • نامه اشتغال به تحصیل در صورت محصل بودن

  • ارائه نامه بازنشستگی به همراه فیش حقوقی

  • اسناد ملکی فرد متقاضی

  • رسید بانکی پرداخت پول (در صورتی که به صورت آنلاین پول پرداخت نکرده اید باید رسید پرداخت خود را ارائه دهید)

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

  • برگه رزرو هتل برای مدت اقامت آن روز

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی سوئد

برای سفر و تفریح در کشور سوئد باید وقت سفارت سوئد را دریافت کنید. اخذ ویزای توریستی سوئد در صورتی انجام می شود که از قبل وقت سفارت را رزرو کرده باشید تا بتوانید به سفارت بروید و مصاحبه انجام دهید. در صورتی که بخواهید کار را به صورت اطمینانی انجام دهید، می توانید با مشاورین و وکلای حقوقی ما تماس بگیرید.

روش های اخذ ویزای توریستی سوئد

همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای توریستی سوئد باید از سفارت سوئد نوبت دریافت کنید تا وقتی برای مصاحبه حضوری شما در نظر گرفته شود. به سه طریق می توان از سفارت سوئد نوبت دریافت کرد. در روش اول می توان به صورت حضوری به سفارت سوئد مراجعه کرد و از آنجا درخواست تعیین وقت برای ویزای توریستی سوئد و مصاحبه حضوری کرد. در روش دوم می توان از طریق شماره تلفن های سفارت سوئد با این سفارت تماس گرفت و نوبتی را برای تعیین وقت دریافت کرد. آخرین روش این است که می توان به آدرس سایت سفارت سوئد مراجعه کرد و از آن طریق فرم مربوط به دریافت ویزای توریستی سوئد را پر کرد. البته باید بدانید که تمامی اطلاعات خود را باید به طور کامل وارد کنید تا در زمان مصاحبه هیچ مشکلی ایجاد نشود.

در صورتی که می خواهید فرم مربوط به ویزای توریستی سوئد را تکمیل کنید و از سفارت درخواست تعیین وقت کنید، می توانید با مشاورین و کلای حقوقی ما تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک کنید تا بتوانید فرم مربوطه را به طور کامل پر کنید. این مشاورین تمامی اطلاعات کامل را در این زمینه به شما می دهند.

ویزای توریستی سوئد
ویزای توریستی سوئد

آدرس سفارت سوئد برای اخذ ویزای توریستی سوئد

همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای توریستی سوئد باید برای مصاحبه به سفارت این کشور مراجعه کنید. سفارت این کشور در تهران، خیابان پاسداران شمالی، بالاتر از فرمانیه، واقع در خیابان بوستان، نبش نسترن، پلاک ۲۷ قرار دارد. سفارت سوئد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۴ بعد ظهر کار می کند.

اطلاعاتی که برای سفر به این کشور باید بدانید:

هر وقت می خواهید به کشوری سفر کنید باید با قوانین و روابط این کشور آشنا شوید تا در زمان سفر دچار مشکل نشوید. کشور سوئد نیز دارای قوانین خاصی می باشد.

  • زبان رسمی کشور سوئد، سوئدی می باشد البته می توان در این کشور به زبان انگلیسی نیز صحبت کرد.

  • واحد پول این کشور کرون است و باید در این کشور از این واحد پول استفاده کنید.

  • در صورت تماس با این کشور باید از کد ۴۶+ استفاده کرد و شماره های تماس آن ۱۱۲ است.

مؤسسه حقوقی برای دریافت ویزای توریستی سوئد

همیشه وقتی تصمیم به سفر می گیرید، بهتر است از یک مؤسسه حقوقی برای انجام کارهای اداری خود کمک بخواهید تا بتوانید روند کاری خود را بهتر انجام دهید. در مؤسسه حقوقی ما مشاورین و وکلای حقوقی حضور دارند که همه آن ها چندین سال سابقه برای انجام امور توریستی و اخد ویزا دارند. این افراد تمامی تلاش خود را می کنند تا به مسافرین کمک کنند در طی کوتاه ترین زمان ممکن ویزای توریستی سوئد را دریافت کرده و بدون هیچ مشکلی راهی سفر شوند. شما نیز در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره سوئد کشور سوئد واقع در اسکاندیناوی یکی از زیباترین سرزمین های اروپای شمالی می باشد که جاذبه های طبیعی...

کشور سوئد یکی از کشورهای اروپایی است که برای سفر به آن گرفتن ویزای سوئد الزامی می باشد. سوئد کشوری...

وقت سفارت سوئد سوئد یکی از کشورهای حوزه شینگن و در شمال اروپا واقع شده است. برای سفر یه سوئد...

نظرت چی بود؟

2 نظر

Naser 26 تیر 1398 پاسخ

عالی بود
تشکر از راهنمایی شما

adminiranvisa 6 آبان 1398

بابازاده کارشناس ویزا :
با سلام و احترام
ممنون از نظرتون
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید
سایت ویزا

آژانس مسافرتی سفری دیگر