کشور اسپانیا یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا است؛ و همیشه در صدر جدول رتبه بندی قرار می گیرد. ویزای توریستی اسپانیا اجازه ورود شما به اسپانیا را تأمین می کند. جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا می توانید از کشور خود اقدام کنید. جهت دریافت ویزای اسپانیا نیاز است تا بصورت حضوری به سفارت اسپانیا (Embassy of spain) در کشور خود مراجعه نمایید.

ویزای توریستی اسپانیا | مدارک لازم – هزینه – مراحل گرفتن

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ویزای توریستی اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا است؛ و همیشه در صدر جدول رتبه بندی قرار می گیرد. ویزای توریستی اسپانیا اجازه ورود شما به اسپانیا را تأمین می کند. جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا می توانید از کشور خود اقدام کنید. جهت دریافت ویزای اسپانیا نیاز است تا بصورت حضوری به سفارت اسپانیا (Embassy of spain) در کشور خود مراجعه نمایید.

ویزای توریستی اسپانیا | مدارک لازم - هزینه - مراحل گرفتن | سایت ویزا

کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از زیباترین و مهم ترین کشور در قاره اروپا می باشد. اسپانیا دارای تاریخ و فرهنگ پیشین ارزشمندی است. همسایه های این کشور فرانسه و پرتغال و مراکش می باشد و از دو طرف هم با دریای مدیترانه مجاورت دارد. اسپانیا دارای یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورها در جهان محسوب می شود طوری که هشتمین اقتصاد بزرگ دنیا را از آن خود کرده است.

پایتخت این کشور شهر مادرید می باشد و از بزرگ ترین شهرهای اسپانیا است. برای سفر به اسپانیا نیاز به دریافت وقت سفارت اسپانیا دارید.

اسپانیا به دلیل نزدیک بودن به قاره آفریقا دارای فرهنگ های متفاوت و آداب و رسوم خاص و متمایزی نسبت به دیگر کشورهای قاره اروپا است. اسپانیا در طول تاریخ افراد بزرگ بسیاری را در مهد خود پرورش داده است که کریستف کلمب یکی از این افراد نامدار در جهان می باشد. هم چنین این کشور در ادبیات جهان نیز سهم بسیار بزرگی داشته است. یکی از هنر های اصیل در این کشور گاو بازی می باشد؛ که یک ورزش پر طرفدار و البته خطرناک می باشد و هر ساله میلیون ها نفر برای تماشای این ورزش به اسپانیا سفر می‌کنند.

کشور اسپانیا | سایت ویزا

جاذبه های کشور اسپانیا

اسپانیا به سرزمین آفتاب معروف است و یکی از مشهورترین کشورهای گردشگری دنیا است. از جاذبه های این کشور می توان به کاستا براوا اشاره کرد که رومانتیک ترین ساحل جهان به شمار می رود؛ و دارای ساحلی با شن نرم و سواحلی بسیار رویایی می باشد.

در این منطقه باغ های انگور به فراوانی یافت می شود. از جاذبه های دیگر اسپانیا می توان به سن سباستین که یک شهر ساحلی در امتداد سواحل اقیانوس اطلس است اشاره کرد. این شهر علاوه بر سواحل زیبایش دارای غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای نیز می باشد.

پورتو دی مگان که یک روستای تفریحی در جزایر قناری می باشد یکی دیگر از نقاط دیدنی محسوب می شود این روستا به ونیز کوچک معروف است و در این روستا ماهیگیری بسیار رونق دارد. هم چنین اسپانیا دارای جاذبه های تاریخی و موزه های بسیار زیبا و شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده می باشد. این کشور دارای موسیقی و رقص و غذاهای متنوع و لذیذ است که سالانه توریست های بسیاری را به خود جذب می کند.

جاذبه های کشور اسپانیا | سایت ویزا

 انواع ویزاهای اسپانیا

کشور اسپانیا نیز از کشورهایی عضو شنگن می باشد؛ بنابراین گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به اسپانیا را دارند باید ویزای شنگن را تهیه کنند. اسپانیا انواع ویزاهای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می توان به ویزای ترانزیت فرودگاهی اشاره کرد؛ که در این نوع ویزا مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد؛ و نوع دیگر ویزای اسپانیا ویزای عبور است که مسافر می تواند از فرودگاه خارج شود و سپس به صورت زمینی از کشور خارج شود.

ویزای دیگر ویزای اقامت بلند مدت می باشد که معمولاً برای ادامه تحصیل و کار اخذ می شود؛ و ویزای توریستی اسپانیا از مهم ترین ویزاهای اسپانیا به شمار می آید که به افرادی تعلق می گیرد که می‌خواهند به مدت کوتاه و به منظور بازدید و تفریح از اسپانیا به این کشور بروند؛ و مدت مشخصی دارد و مسافر نمی تواند با داشتن این ویزا در اسپانیا تحصیل و یا کار کند. برای دریافت وقت سفارت اسپانیا باید از چندین ماه قبل اقدام نمایید.

ویزای توریستی اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و فرهنگی و تاریخی بسیار هرساله میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می کند؛ و سال ها است که توانسته رتبه بالای خود را در جدول کشورهای توریست پذیر حفظ کند.

تمام گردشگران و توریست ها به قصد تفریح و سفر به این کشور می روند که باید از قبل ویزای توریستی اسپانیای خود را تهیه نمایند زیرا بدون داشتن ویزای توریستی اسپانیا حق ورود به اسپانیا را نخواهند داشت؛ و ویزای توریستی اسپانیا یکی از ویزاهای شنگن می باشد؛ که شما می توانید آن را از سفارت خانه اسپانیا در کشور خود تهیه کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا

 برای گرفتن ویزای توریستی اسپانیا باید شما یک سری مدارک را تهیه و آماده کنید. مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا عبارت است از به همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

اصل شناسنامه و کارت ملی و ۳ قطعه عکس ۶*۴ رنگی با زمینه سفید رنگ، و همچنین بیمه سلامت و آدرس دقیق محل زندگی و محل کار خود را باید ضمیمه مدارک نمایید. از دیگر مدارک لازم بلیط هواپیما و در صورت وجود اطلاعات هتل رزرو شده خود را که از مدارک مهم و ضروری می باشد را همراه با آخرین گردش یک ماهه حساب بانکی شخصی تان را پرینت گرفته و حتما باید مهر بانک داشته باشد ضمیمه مدارک بالا نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا | سایت ویزا

شما حتما باید این مدارک را تهیه کنید تا بتوانید ویزای توریستی اسپانیا را تهیه کنید. اگر نواقصی در این مدارک وجود داشته باشد گرفتن ویزای توریستی اسپانیا شما به تاخیر خواهد افتاد بنابراین نهایت تلاش و دقت خود را در آماده کردن به موقع این مدارک لازم به کار ببرید. در این صورت شما می توانید به ویزای توریستی اسپانیا در زمان مورد نیاز به راحتی دسترسی پیدا کنید و نگران ادامه سفر خود نباشید.

هزینه ویزای توریستی اسپانیا

هزینه صدور ویزای توریستی اسپانیا حدود 250 یورو می باشد که البته این میزان برای افراد بزرگسال است؛ و برای کودکانی که زیر ۱۲ سال هستند حدود 125 یورو هزینه صدور ویزای توریستی اسپانیا تعیین شده است. این مبالغ هنگامی که مدارک خود را در سفارت خانه تحویل می دهید به صورت نقد پرداخت می شود و این مبلغ چه ویزای توریستی اسپانیا شما صادر شود و چه نشود قابل عودت نمی باشد؛ زیرا این مبلغ جهت رسیدگی به درخواست و کنترل مدارک شما می باشد.

مراحل گرفتن ویزای توریستی اسپانیا

مراحل گرفتن ویزای توریستی اسپانیا بسیار راحت و آسان می باشد. اولین مرحله ویزای توریستی اسپانیا این است که فرم تقاضای ویزای توریستی اسپانیا را پر کنید. این فرم تقاضا در ۲ نسخه می باشد و شما باید هردوی آن ها را پر کنید؛ و بعد از آن وقت مصاحبه تعیین می‌شود که شما می توانید با مراجعه حضوری به سفارت خانه اسپانیا وقت مصاحبه بگیرید و هم مرحله مصاحبه را بگذرانید.

هم چنین باید در تاریخ اعلام شده تمامی مدارک را تحویل سفارت خانه دهید زیرا به موقع و کامل بودن مدارک و هم چنین مصاحبه حضوری شما در سفارت از عوامل مهم در اخذ ویزا می باشد؛ و شما نمی توانید از طریق تلفن یا ایمیل وقت مصاحبه بگیرید؛ و حتما باید به صورت حضوری وقت مصاحبه بگیرید.

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اسپانیا

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اسپانیا زیاد وقت گیر نیست اگر شما تمام مدارک مورد نیاز اولیه خود را کامل ارائه دهید و به موقع وقت مصاحبه تعیین کنید و در روز مصاحبه در سفارت خانه حضور داشته باشید قطعاً ویزای توریستی اسپانیا شما در کمتر از ۶ ماه آماده خواهد شد. بررسی اولیه مدارک ۲ هفته طول می کشد و تا مدارک باقی را آماده کنید نیاز به چند هفته زمان دارید.

نکاتی که در اخذ ویزای توریستی اسپانیا باید توجه کرد

به دلیل وجود متقاضی زیاد به خصوص در ماه های تابستان و قبل از تعطیلات عید نوروز ممکن است صدور ویزا به مدت زمان قابل توجهی طول بکشد؛ بنابراین اگر قصد سفر در این زمان ها را دارید به اخذ ویزای توریستی اسپانیا خود اقدام کنید.

نکاتی که در اخذ ویزای توریستی اسپانیا باید توجه کرد | سایت ویزا

اگر خانوادگی قصد سفر دارید حتما باید اعضا فرم های تقاضای ۲ نسخه ای را جدا گانه پر کنند. از همه مدارک باید کپی بگیرید بعد از بررسی مدارک شما اصل مدارک به شما تحویل داده خواهد شد؛ و کپی آن در پرونده شما و در سفارت اسپانیا خواهد ماند. اصل مدارک را تا آخر سفر به همراه داشته باشید چرا که ممکن است پلیس مرزی هنگام ورود به اسپانیا مدارک شما را مجدداً بخواهد و اگر به همراه نداشته باشید از ورود شما به خاک اسپانیا جلوگیری خواهد شد.


سوالات متداول ویزای توریستی اسپانیا

هزینه صدور ویزای توریستی اسپانیا چقدر است؟

برای اینکه ویزای توریستی اسپانیای ما در کمتر از 6 ماه صادر شود، چه کاری باید بکنیم؟

اولین مرحله برای أخذ ویزای توریستی اسپانیا چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط تنریف همانطور که می دانید تنریف یکی از جزیره های بزرگ اسپانیا است و بزرگ ترین جزیره مجموعه جزایر...

راهنمای کامل جزیره ایبیزا بی شک سفر به جزیره ایبیزا (Ibiza) می تواند یکی از بهترین سفر های اروپایی شما...

جزایر قناری یکی از مناطق بسیار زیبا در کشور اسپانیا می‌باشد که امروزه برای اغلب مردم جهان شناخته شده است...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر