ویزای تحصیلی اتریش

ویزای تحصیلی سوئد | مزایای دریافت – مدارک مورد نیاز

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی سوئد

ویزای تحصیلی سوئد رویاى تحصیل در این کشور پیشرفته را برای علاقمندان فراهم خواهد کرد. بسیارى از دانشجویان رویاى تحصیل در کشورهایى مشهور جهان از جمله کشور سوئد را در سر دارند؛ کشور سوئد از کشورهاى پیشرفته و مشهور اتحادیه ى اروپا می باشد و زندگى در سوئد به سبب امکانات و شرایط ایده آل و مناسب، به عنوان مقصدی برای مهاجرت افراد به اروپا تبدیل شده است. زندگى، تحصیل و مهاجرت در کشورهای اروپایى، برای بسیاری از افراد تنها رویایى محسوب می شود و شما مى توانید با بررسى کامل و داشتن شرایط لازم، زندگی در سوئد و دیگر کشور های اروپایى را تجربه کنید؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور سوئد و دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد را دارید، همراه ما باشید تا در ادامه، شرایط زندگی، مهاجرت و دریافت ویزاى سوئد را برای شما شرح دهیم: 

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد

 معرفى کشور سوئد

سوئد کشوری واقع در شمال اروپا است و در شبه جزیره ى اسکاندیناوی قرار دارد، سوئد کشورى با امکانات جامع براى کار و همچنین تحصیلات است و در واقع زندگى با سطح کیفیتی بالا را در این کشور تجربه خواهید کرد. کشور سوئد از پهناورترین کشور هاى اروپایى است و این کشور مهاجرت پذیر، به سبب فراهم کردن شرایط مهاجرت از کشور های مناسب اروپایى براى زندگی است. افراد فنلاندى بیشتر خواهان مهاجرت به این کشور است و افراد ایرانى بسیارى سالانه به این کشور مهاجرت می کنند و تمایل به اخذ ویزای تحصیلی سوئد دارند. زبان رسمى این کشور زبان سوئدى است و براى مهاجرت، تحصیل و کار در این کشور نیازمند آموختن این زبان خواهید بود، اما زبان انگلیسی نیز در بین مردم رایج است و با زبان انگلیسى هم می توانید در این کشور به راحتی زندگی و تحصیل کنید؛ همچنین مردم این کشور اغلب مسیحی پروتستان لوترى می باشند و دین رایج پس از مسیحیت، اسلام است.

اکثر مناطق کشور سوئد داراى آب و هوایى بسیار سرد و داراى یخبندان های طولانى می باشند، اما در عین حال در شهرهایى مانند استکهلم آب و هوای اروپایى و مطبوعى را شاهد خواهید بود و به همین سبب است که اکثر افراد در این مناطق کشور سوئد ساکن می باشند و از شهرهای مناسب جهت مهاجرت خواهد بود.

مردم کشور سوئد بسیار صلح طلب می باشند و افراد مهاجر با هر نوع فرهنگ، دین و خواستگاهی را به راحتی می پذیرند.

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد

شرایط زندگى در سوئد

سوئد کشورى بدون فقر و با نرخ بیکارى بسیار پایین است و به همین سبب از کشور های معروف اروپا محسوب می شود. تحصیلات رایگان در این کشور یکی از دلایل مهاجرت افراد به سوئد می باشد و افراد می توانند به راحتی به آموختن علم در دانشگاه ها و مراکز علمى سوئد بپردازند. هزینه های بسیاری صرف دانش آموزان در این کشور می شود پس از لحاظ تحصیلى هیچ نگرانی نخواهید داشت و تنها لازم است که ویزاى تحصیلى سوئد را دریافت کنید. زندگى در کشور سوئد، تا حدودی سخت مى باشد و علت آن هزینه های گران و مالیات بالا در این کشور است. در واقع مردم در سوئد برای شرایط ایده آل خود مالیات بسیاری می پردازند. برای زندگى در این کشور نیازمند شغلی مناسب و کارفرما خواهید بود و این تنها با داشتن اقامت در کشور سوئد امکان پذیر است.

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد

 

مزایاى زندگى در کشور سوئد

مزایای زندگی در سوئد بسیار است و می توان به رعایت اعتدال در زندگى و کار، خونگرمى افراد بومی کشور سوئد، تساوى کامل جنسینی، پیشرفته و مدرن بودن کشور سوئد، امکانات کامل جهت پیشرفت تحصیلى و کاری و… اشاره کرد. با زندگی در سوئد، امکانات کاملى را جهت زندگی راحت، تحصیلات و کار خواهید داشت و کشور پهناور سوئد مقصد مناسبى براى مهاجرت شما خواهد بود. جهت اخذ ویزای سوئد نیازمن طی کردن مراحلی هستید و باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر وقت سفارت سوئد را رزرو نمایید.

مزایاى دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد

سوئد مکانى مناسب براى تحصیلات، کسب و تقویت مهارت های هر دانشجویى است و به سبب فراهم کردن شرایط ایده آل بسیارى از دانشجویان علاقمند و خواستار تحصیل در این کشور می باشند. تحصیل در کشور سوئد مزایاى بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت و اخذ ویزای تحصیلی سوئد آنچنان دشوار نخواهد بود؛ از جمله هزینه و مخارج مقرون به صرفه، کمک هزینه های بی شمار کشور سوئد، امکان کار دانشجویى همراه با تحصیل، شرایط تحصیل در مشهورترین دانشگاه های جهان، تنوع فرهنگی، صلح طلبى، کیفیت و استاندارد بالای تحصیلى و…. تنها بخشی از مزایای تحصیل و دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد است.

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد

 

ویزاى تحصیلى کشور سوئد

دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در کشور سوئد در صورتی که از شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا باشند لازم است که قبل از ورود به این کشور، مجوز اقامت در کشور سوئد را دریافت کنند. 

دانشجویان برای دریافت ویزاى تحصیلى سوئد نیازمند برنامه ى تحصیلى تمام وقت، نامه ی پذیرش به صورت کتبى، پرداخت قسط اول شهریه دانشگاه، گذرنامه دارای حداقل ۶ ماه اعتبار است. ویزاى تحصیلى کشور سوئد انواعی دارد؛ یکى از انواع ویزاى تحصیلى کشور سوئد، دوره‌های کوتاه مدت تحصیل در این کشور است از جمله دوره کوتاه مدت آموختن زبان از این دسته محسوب می شود و پس از پایان یافتن دوره مورد نظر ویزاى فرد باطل می گردد. نوع دیگری از ویزاى تحصیلى کشور سوئد، ویزای تحصیلى برای دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس و یا دوره های دکتری می‌باشد و نیازمند مجوز اقامت در کشور سوئد است. جهت اخذ ویزای سوئد نیاز است تا وقت سفارت سوئد را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد

اگر قصد تحصیل در کشور سوئد را داشته باشید لازم است که ویزاى تحصیلى سوئد را دریافت کنید. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزاى سوئد خواهیم پرداخت:

کپی صفحات پاسپورت 

نامه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر

مدارک لازم جهت نشان دادن پوشش بیمه ی سلامت دانشجو

صورت حساب مالی فرد جهت نشان دادن توانایی مالی

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد

 

افراد واجد شرایط برای دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد

اولین شرط براى تحصیل در کشور سوئد داشتن مدرک پیش دانشگاهى است و کشور سوئد بدون مدرک پیش دانشگاهى ویزای تحصیلى نمی دهد. یکی از دیگر شرط های لازم برای تحصیل و دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد داشتن مدرک زبان معتبر است. بنابراین برای دریافت ویزاى تحصیلى کشور سوئد دانشجو نیازمند مدارک زبان TOFEL و IELTS می‌باشد و داشتن نمره مناسب براى دانشگاه مربوطه در این کشور لازم است.

تمدید ویزای دانشجویی کشور سوئد

دانشجو پس از پایان یافتن تحصیلات خود در این کشور، در صورتی که قصد ادامه تحصیل یا اقامت در کشور سوئد را داشته باشد لازم است که اقامت و ویزاى تحصیلی سوئد خود را در این کشور تمدید کند. تمدید ویزاى تحصیلى کشور سوئد به صورت آنلاین صورت می گیرد و بهترین بازه زمانى براى درخواست تمدید ویزاى تحصیلى کشور سوئد حداقل ۶ ماه قبل از انقضای مجوز فعلی است. همچنین تمدید و دریافت دوباره ویزاى تحصیلى کشور سوئد نیازمند پرداخت هزینه نیز می باشد. در صورتی که اعضاى خانواده شما نیز همراه شما در کشور سوئد زندگى می کنند گرفتن مجوز اقامت و تمدید دوباره آن براى هر یک از افراد خانواده الزامی است.

ویزای تحصیلی سوئد
ویزای تحصیلی سوئد
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط گوتنبرگ در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد بلیط گوتنبرگ بپردازیم اگر می خواهید به گوتنبرگ...

تور استکهلم شهر استکهلم دارای جاذبه های توریستی فراوانی می باشد و هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود...

وقت سفارت سوئد سوئد یکی از کشورهای حوزه شینگن و در شمال اروپا واقع شده است. برای سفر یه سوئد...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر