ویزای تجاری مجارستان

چگنه می توانیم ویزای تجاری مجارستان را دریافت کنیم؟

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ویزای تجاری مجارستان

برای دریافت ویزای تجاری مجارستان مراحلی وجود دارد که حتما باید گذرانده شوند. از آنجایی که مجارستان از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است قوانین مربوط به خود را دارد. ما در این مطلب شما را مراحل دریافت ویزای تجاری مجارستان آشنا می کنیم.

درخواست ویزای تجاری مجارستان

یکی از ویزاهای بسیار پرطرفدار که این روزها مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است ویزای تجاری مجارستان است. افراد متخصص زیادی تمایل دارند که برای گسترش کسب و کار خود به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنند یکی از این کشورها مجارستان است اگر شما هم قصد دارید برای امور تجاری به مجارستان سفر کنید این مطلب را دنبال کنید تا شما را با ویزای تجاری مجارستان و پیچ و خم های این مسیر آشنا کنیم. برای دریافت ویزای مجارستان باید وقت سفارت مجارستان را حتما رزرو نمایید.

ویزای تجاری مجارستان
ویزای تجاری مجارستان

شرایط دریافت ویزای تجاری مجارستان

یکی از روش هایی که افراد زیادی برای مهاجرت به یک کشور از آن استفاده می کنند کار و تجارت است. اگر برای رفتن به مجارستان هم به دنبال ویزای تجاری مجارستان هستید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. البته برای رفتن به مجارستان روش های دیگری مانند ویزای تحصیلی، توریستی و غیره هم هستند اما در بین آنها ویزای تجاری مجارستان اهمیت بیشتری دارد. در زمان ارائه درخواست باید مدارک شما کامل باشد زیرا این مدارک به دقت بررسی می شوند و هر گونه اشتباهی در آنها ممکن است برای شما دردسر ساز باشد. با ما همراه باشید تا مراحل دریافت ویزای تجاری مجارستان را به شما نشان دهیم.

ویزای تجاری مجارستان
ویزای تجاری مجارستان

مدارک لازم برای ویزای تجاری مجارستان

-تکمیل فرم درخواست ویزای تجاری مجارستان در سایت سفارت این کشور. این فرم از دو قسمت تشکیل شده قسمت اول درباره اطلاعات فردی و قسمت دوم در رابطه با کار و هدف شما از سفر به مجارستان است.

-ارائه گذرنامه معتبر که حداقل ۶ ماه اعتار داشته باشد.

-ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه

-دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و به صورت کاملا طبیعی

-ارائه ویزاهایی که تا به حال تهیه کرده اید و همچنین ارائه مهر ورود و خروج

-یکی از مهم ترین موارد در درخواست ویزای تجاری مجارستان مدارکی دال بر تمکن مالی شما است که در بررسی مدارک شما بسیار به آن توجه می شود.

-ارائه پرینت بانکی به همراه مهر و امضا شعبه بانک. در این پرینت باید حداقل مبلغ تعیین شده وجود داشته باشد.

-یکی دیگر از موراد بسیار مهم در بررسی مدارک شما ارائه گواهی اشتغال به کار است. همراه داشتن فیش حقوقی و پروانه کسب نیز در این مورد بسیار مهم است.

-برای تجار و کسانی که قصد دارند در این کشور شرکت ثبت کنند ارائه کارت بازرگانی ضرورت دارد.

-برای دریافت ویزای مجارستان باید بلیط رفت و برگشت هواپیما به این کشور نیز آماده باشد.

کار با ویزای تجاری مجارستان

کسانی که شهروند مجارستان و یا اتحادیه اروپا می شوند دیگر نیازی به ویزای مجارستان ندارند اما اگر عضو این افراد نباشید برای انجام هر گونه تجارت و یا کار در این کشورها نیاز به ویزای تجاری آن کشور را دارید. برای دریافت ویزای تجاری مجارستان باید بدانید که دریافت یک دعوتنامه رسمی تجاری از طرف یک کافرما و یا شرکت مجارستانی از لازمه های مراحل کاری شما خواهد بود در واقع این موضوع یکی از مهم ترین موارد در دریافت ویزای تجاری مجارستان است. همانطور که به نظر می رسد این مراحل بسیار پیچیده است که البته در صورت داشتن مشاوران خوب در زمینه ویزاها می تواند در این مسیر به شما کمک بزرگی کند.

ویزای تجاری مجارستان
ویزای تجاری مجارستان

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از سفر به مجارستان به آن توجه کنید زبان مردم این کشور است. از آنجایی که در مجارستان مردم به زبان مجاری صحبت می کنند شما باید به این زبان تسلط نسبی داشته باشید زیرا برخی اوقات کار کردن با زبان های دیگر در این کشور می تواند غیر قانونی تلقی شود. جهت مشاوره و راهنمایی درمورد تعیین وقت سفارت مجارستان مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم.

مدت اعتبار ویزای تجاری مجارستان

ویزای تجاری کشورهای مختلف دارای مدت اعتبار متفاوتی می باشند اما ویزای تجاری مجارستان دارای یک سال اعتبار است و پس از گذشت یکسال باید اقدام به تمدید آن کنید که البته تمدید این ویزا نیز اصول و شرایط خاص مربوط به خود را دارد که باید طی شود. نکته ای که قابل توجه است این است که در مجارستان هم مانند سایر کشورهای دیگر بعد از گذشت ۵ سال از تمدید ویزا می توانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید. این ویزا به دلایل مختلفی مانند نداشتن پتانسیل مالی شخص در طی مدت ذکر شده تمدید نخواهد شد و در صورت بروز این مشکل شخص به کشور خود باز می گردد و کلیه مراحل درخواست ویزای تجاری مجارستان را از نو طی می کند. البته این برای شما یک امتیاز منفی تلقی می شود و ممکن است شانس اقامت دائم را از دست بدهید.

برای تمدید ویزای تجاری مجارستان یک ماه قبل از منقضی شدن آن اقدام کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل زمان کافی برای حل آن داشته باشید.

دعوتنامه در ویزای تجاری مجارستان

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین موارد در دریافت ویزای مجارستان دعوتنامه است. دعوتنامه نامه ای است که از طرف یک شرکت برای شما ارسال می شود در این نامه باید نوع کار و سمت کاری شما نیز مشخص شده باشد. با توجه به اهمیت موضوع در این مطلب شما را با دعوتنامه های تجاری بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ارسال دعوت نامه تجاری به این صورت است که شما در کشور خودتان مشغول فعالیتی هستید سپس تصمیم می گیرید برای ادامه کارهای خود به یکی از شرکت های فعال در زمینه تخصصیتان مراجعه کنید در این صورت شرکت مورد نظر در کشور مجارستان برای شما دعوتنامه ای ارسال می کند که شما باقی مراحل کاری خود را در این شرکت و یا کمپانی طی کنید. در این صورت با توجه به سابقه کاریتان در کشور مبدا و مرتبط بودن شرایط کار قبلی با شرایط کار فعلی درخواست ویزای تجاری مجارستان راحتتر خواهد بود.

یکی از مواردی که در دریافت ویزای تجاری مجارستان می تواند به شما کمک کند دعوتنامه های کاری هستند که از طرف شرکت های مجاری عرضه می شوند و شما می توانید با پیگیری این اطلاعیه ها و اینکه به تخصص کاری شما نیاز دارند یا نه اقدام به اخذ ویزای تجاری مجارستان کنید. در این مورد دقت کنید زیرا باید شغل درخواستی با زمینه تخصصی شما ارتباط نزدیکی داشته باشد.

مصاحبه برای ویزای تجاری مجارستان

معمولا برای مصاحبه از قبل وقت تعیین می شود. در روز مصاحبه باید چند دقیقه پیش از شروع در سفارت مجارستان حضور داشته باشید. قبل از شروع کار مدارک آماده شده را به درستی دسته بندی کنید تا در زمان ارائه آنها سردرگم نشوید. برای مصاحبه سعی کنید لباس رسمی و موجه بپوشید. از آنجایی که ویزای تجاری مجارستان اهمیت بالایی دارد در بررسی مدارک آن هم دقت زیادی می شود پس در پاسخ گویی به سوالات دقت کافی را داشته باشید و همه چیز را به طور روشن برای آنها توضیح دهید.

مدت زمان ویزای تجاری مجارستان

تقریبا یک ماه طول می کشد تا ویزای تجاری مجارستان شما تایید شود البته این شرطی است که کلیه مدارک شما تکمیل باشد و نقصی نداشته باشند. پس اگر در دریافت این ویزا عجله دارید باید زودتر اقدام کنید. از طرفی در برخی از فصل های سال که مهاجرت به این کشور زیاد است مسلما برای تعیین وقت مصاحبه زمان بیشتری از شما تلف می شود. بنابراین هرچه زودتر اقدام کنید زودتر به نتیجه می رسید.

ویزای تجاری مجارستان
ویزای تجاری مجارستان

تعیین وقت سفارت برای دریافت ویزای تجاری مجارستان

شما برای دریافت ویزای تجاری مجارستان نیاز به تعیین وقت از طرف سفارت این کشور دارید. پس زمانی که فرم مربوط به درخواست ویزای تجاری مجارستان را پر کرده و ارسال کردید این فرم بررسی می شود و پس از تایید شدن از سمت سفارت ایمیلی با عنوان تایید برای شما ارسال می شود. پس از گذشت تقریبا دو هفته کاری به شما اطلاع می دهند  و زمان مصاحبه به شما گفته خواهد شد. دقت کنید که زمان مصاحبه قابل تمدید نیست پس سعی کنید در زمان مقرر شده حتما به سفارت مجارستان مراجعه کنید مخصوصا کسانی که برای دریافت این ویزا عجله دارند باید دقت بیشتری کنند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره مجارستان مجارستان یکی از مقاصد مسافرین ایرانی جهت گردشگری و اقامت می باشد. کسب اطلاعات مختلف درباره مجارستان می...

هتل های بوداپست بوداپست پایتخت کشور مجارستان بوده که ما در این مقاله می خواهیم با معرفی تعدادی از هتل...

سفر به مجارستان سفر به مجارستان می تواند یک گزینه ی بسیار خوب برای یک سفر به یاد ماندنی باشد....

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر