ویزای تجاری مالت

ویزای تجاری مالت | مدارک مورد نیاز – مراحل مورد نیاز

۱۰ تیر ۱۳۹۷

ویزای تجاری مالت

کشور مالت، یکی از جزایر مهم دریای مدیترانه است. به دلیل زیبایی خاص و تأثیرگذار این کشور و آب و هوای مطبوع آن سالانه تعداد گردشگران بسیاری به این جزیره خارق العاده و اسرار آمیز سفر میکنند که باید ویزای تجاری مالت را داشته باشند. و همین امر باعث شده گردشگری، یکی از اصلی‌ ترین صنایع حال حاضر این جزیره ‌ی مدرن به حساب ‌آید.

ویزای تجاری مالت
ویزای تجاری مالت

کشور مالت (Malta)

مالت به عنوان یک ملت مستقل و کوچک در مرکز مدیترانه و در اروپا شناخته شده است و همینطور کوچکترین عضو اتحادیه اروپا نیز محسوب می شود. اما به دلیل رشد اقتصادی بسیار و بروز این کشور کوچک، مردم زیادی برای کسب درآمد و کار به مالت سفر می کنند.

پایتخت جمهوری مالت شهر والتا می باشد. والتا در مرکز جزایر سواحل شمالی واقع شده است. از ویژگی های این جزیره می توان به بزرگترین جزیره اصلی و بزرگ ترین و توسعه یافته ترین جزیره اشاره کرد.

ویزای تجاری مالت
ویزای تجاری مالت

جاذبه های دیدنی کشور مالت

اسلحه خانه در قصر استاد بزرگ

این مجموعه شامل اسلحه‌ های رزم است که در پایتخت مالت جمع آوری شده و لازم به ذکر است که بخشی از این مجموعه ی بزرگ و تاریخی ‌متعلق به شوالیه‌ های هوسپیتالر است.

تئاتر منوئل والتا

از قدیمی‌ ترین تئاترهای اروپا است که تا به امروز در آن نمایش‌ های مختلفی به روی صحنه رفته است. در عین حال ارکستر فیلارمونیک مالت که شهرت جهانی دارد، در این سالن تئاتر برپا می‌ شود.

کلیسای سنت جان در والتا

از شاهکارهای هنری و معماری مربوط به عصر رنسانس می توان از کلیسای سنت جان نام برد. این کلیسا به دست خود کاراواجوی ساخته شده است و از مکان هایی است که باید در پایتخت مالت از آن دیدن کرد.

مرداب آبی در کومینو

از فعالیت ‌های پرطرفدار در صنعت گردشگری کشور مالت، قایقرانی و غواصی است. مدل های خارق العاده صخره ‌ها و آب شفاف در خلیج‌ های کوچک، این مرداب را در تمام طول سال بسیار زیبا و جذاب کرده است.

سنت پاول در رباط

مشهورترین کلیسای مالت، کلیسای سنت پاول در رباط است. بر اساس روایات، این کلیسا توسط خود شخص سنت پاول که کشتی‌ اش به شکلی افسانه ‌ای و خارق العاده در اطراف جزیره‌ ی مالت غرق شده بود، تقدیس شده است .دخمه ‌های فوق‌العاده ترسناکی در زیر این کلیسا وجود دارد که گردشگران می‌ توانند با حفظ احترام، از آن ها بازدید کنند.

دین

۹۸٪ مردم کشور مالت از آئین کاتولیک رم پیروی می کنند.

آب و هوای کشور مالت

کشور مالت آب و هوای مدیترانه ای دارد که در این آب و هوا زمستان ها بسیار خفیف و گرم هستند و به تابستان ها نیز بسیار گرم هستنددر فصل تابستان به طور کلی خشک است و باران عمدتاً در فصل زمستان رخ می دهد. جزیره مالت دارای بهترین آب و هوای مدیترانه ای جهان است و میانگین دمای سالانه در حدود ۲۳ درجه سانتی گراد است. جهت اخذ ویزای تجاری مالت باید وقت سفارت مالت را رزرو نمایید.

ویزای تجاری مالت
ویزای تجاری مالت

گردشگری کشور مالت

مالت غنی از جاذبه ‌های گردشگری طبیعی به ویژه در سواحل و کرانه‌ های خود است. با پیشرفت صنعت گردشگری امروزه مهمان خانه ‌های مجهز در همه ی جزایر مالت ساخته شده ‌اند.

زبان

دو زبان مالتی و انگلیسی زبان های رسمی کشور به شمار می آیند. زبان مالتی از دسته زبان ‌های آفریقایی- آسیایی است  و از شاخه زبان ‌های سامی محسوب می شود و همینطور با زبان عربی خویشاوندی دارد. زبان مالتی با نویسه‌ های لاتین نوشته می ‌شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور مالت

مدارک در ویزاهای مختلف و با توجه به هدف سفر متفاوت است اما در متن زیر لیست جامعی از آن ها را جمع آوری کرده ایم:

  1. گذرنامه معتبر که مدت اعتبار آن باید ۳ ماه بیشتر از تاریخ در نظر گرفته شده برای ویزای مالت باشد.
  2. تکمیل فرم درخواست ویزا که در سایت سفارت وجود دارد.
  3. کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی
  4. عکس رنگی ۶*۴ دو عدد، عکس ها باید بدون روتوش باشند.
  5. اگر قبلاً ویزای شینگن یا کشورهای دیگر را دریافت کرده اید، باید کپی آن ها را به همراه مهرهای ورود و خروج خود نیز ارائه دهید.
  6. گردش ۶ ماه آخر حساب بانکی فرد برای اثبات تمکن مالی الزامی است.
  7. ارائه گوهی اشتغال و فیش حقوقی الزامی است، میزان حقوق، سمت و تاریخ آغاز به کار نیز باید در گواهی درج شده باشد.
  8. اگر شرکت دارید مدارک ثبت شرکت را نیز در پرونده مدارک قرار دهید، در همین راستا ارائه پروانه کسب یا کارت بازرگانی نیز الزامی می باشد.
  9. در صورت بازنشستگی ارائه گواهی بازنشستگی الزامی است.
  10. بیمه مسافرتی
  11.  اگر محصل و یا دانشجو هستید، ملزم به ارائه مدارک در خصوص اشتغال به تحصیل نیز هستید.
  12. مدارک رزرو هتل در تاریخ های مقرر شده
  13. بلیط رفت و برگشت هواپیما که باید با تاریخ های درج شده در ویزا تطابق داشته باشد.
  14. ترجمه مدارک برای دریافت ویزای مالت

باید این نکته را در نظر گرفت  که ترجمه مدارک ارائه شده به سفارت الزامی است و همه مدارک باید در دارالترجمه های رسمی ترجمه شده باشند و همچنین وجود مهر دادگستری روی همه آن ها الزامی می باشد.

مراحل مورد نیاز برای اخذ ویزای کشور مالت

کشور مالت از دسته کشورهای توریستی محسوب می شود. اگر قصد اخذ ویزای کشور مالت را دارید در اولین قدم باید وقت سفارت مالت را دریافت کنید و سپس مدارک گفته شده را جمع آوری کنید. مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری ضروری است. شما می توانید برای راحت و آسان کردن مراحل مربوطه وقت سفارت را از طریق سایت دریافت کنید.

ویزای کشور مالت از نوع شینگن

کشور مالت عضو کشورهای پیمان شینگن است. از این رو برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن را دریافت کنید. این ویزا فقط اجازه ی تردد به این کشور را به شما می دهد و در صورت سفر به سایر کشورهای عضو پیمان شینگن باید ویزای آن ها را تهیه کنید.

ویزای تجاری مالت
ویزای تجاری مالت

انواع ویزای کشور مالت:

  • ویزای تحصیلی مالت
  • ویزای کاری و تجاری مالت
  • ویزای پزشکی مالت
  • ویزای ازدواج
  • ویزای توریستی مالت

ویزای کشور مالت از نوع کاری

در کشور مالت اقامت دائم داشتن به معنی اجازه ی کار نیست .این نوع ویزا انواع مختلفی دارد که در ادامه راجع به هر کدام از آن ها توضیحاتی داده می شود:

  • ویزای کارفرما: فرد متقاضی از طرف کارفرما دعوت نامه دریافت می کند و او را به عنوان کارمند استخدام می کند.
  • ویزای جستجوی کار: فرد متقاضی بعد از کسب امتیازات و شرایط سنی و سابقه کاری و تحصیلی اجازه جستجوی کار در مالت به مدت معینی دریافت می کند و اگر در این مدت کار پیدا نکرد باید کشور را ترک کند.
  • ویزای مهارت کاری: در این نوع ویزا مهارت ها و سوابق فرد مورد بررسی قرار می گیرد.

نکات مهم ویزای تجاری کشور مالت

  •  یکی از شروط لازم برای کسب ویزای تجاری مالت وضع مالی مساعد می باشد. برای دریافت ویزای تجاری مالت لازم است تا مدارک کاملی مبنی بر وضعیت حساب بانکی خود به سفارت مالت ارائه نمایید.
  •  نکته مهم دیگر در گرفتن ویزای تجاری عدم سوء سابقه می باشد. باید به عنوان یک تاجر با وضع مالی بالا که برای اهداف کاری و تجاری به مالت سفر می کند سوء سابقه نداشته باشید.

مزایای اقامت در کشور مالت

  • سفر به تمام اروپا بدون ویزا در هر زمانی
  • بدون محدودیت حداقل زمان اقامت در مالت
  • افتتاح حساب بانکی شخصی در بانک های اروپا
  • بدون اجبار به خرید ملک یا هر گونه سرمایه گذاری دیگر
  • معافیت مالیاتی بر درآمد و ثروت شما در خارج از مالتا

باید توجه داشته باشید که به دلیل عدم وجود سفارت مالت در ایران باید از سفارت اتریش برای دریافت ویزای کشور مالت اقدام کنید.

سفارت اتریش در تهران: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای توریستی مالت در این مقاله قصد داریم که مطالبی را در مورد ویزای توریستی مالت ارائه دهیم اگر می...

روادید مالت برای سفر به کشور مالت در ابتدا باید برای اخذ روادید مالت اقدام نمایید. قبل از سفر به...

کشور مالت یکی از سرزمین های کوچک بر روی آب های دریای مدیترانه و در مرکز اروپا می باشد این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر