ویزای لیتوانی

چگونه می توانیم برای اخذ ویزای تجاری بلژیک اقدام کنیم؟

۱ تیر ۱۳۹۷

ویزای تجاری بلژیک

یکی از کشورهای پادشاهی که در قاره اورپا قرار دارد، کشور بلژیک است. امروزه افراد زیادی خواهان سفر به این کشور هستند و می خواهند ویزای بلژیک را دریافت کنند که این افراد حتما باید وقت سفارت بلژیک را بصورت آنلاین رزرو نمایند؛ یکی از این ویزاها، ویزای تجاری بلژیک است. این کشور همیشه مهاجر پذیر بوده است و افراد زیادی این کشور را تبدبل به خانه دائمی خود کرده اند و بعضی از افراد این کشور را به خاطر کسب و کار و تجارت برمی گزینند و می خواهند در آن تجارتی برپا کنند. این کشور شرایط مهاجرت را برای تمامی افراد متقاضی ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی به آنجا سفر کنند. با ما باشید تا با نحوه و شرایط گرفتن ویزای تجاری بلژیک آشنا شوید.

ویزای تجاری بلژیک
ویزای تجاری بلژیک

کشور بلژیک

کشور بلژیک یکی از کشورهای مستقل در اروپای غربی است و پایتخت آن بروکسل می باشد. کشور بلژیک عضو پیمان شینگن است. این کشور از سه جامعه آلمانی، فرانسوی و فنلاندی تشکیل شده است. کشور بلژیک در مجاورت کشورهای فرانسه، هلند، آلمان و لوکزامبورگ قرار دارد. این کشور دارای جمعیت زیادی است که در مسافت کمی قرار دارند و زندگی می کنند همچنین دارای دو زبان فرنسوی و هلندی است. البته گروه دیگری از مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند. این سرزمین عضو اتحادیه اروپا است و واحد پول مورد استفاده این کشور یورو می باشد. مذهب اصلی مردم این کشور مسیحیت است که بزرگ ترین مذهب این کشور به حساب آورده می شود.

کشور بلژیک دارای آب و هوای معتدل است که این آب و هوای معتدل در واقع متاثر و تحت تاثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس می باشد. در این کشور تابستان ها هوا معتدل است و زمستان ها هوا سرد می باشد. این کشور دارای آب وهوای است که بیشتر بازدید کنندگان خود را در فصل بهار و تابستان به خود جذب می کند.

ویزای تجاری بلژیک
ویزای تجاری بلژیک
ویزای تجاری بلژیک
ویزای تجاری بلژیک

دریافت ویزای تجاری بلژیک

همیشه برای دریافت ویزا برای هر کشوری باید مراحلی طی شوید، کشور بلژیک و ویزای تجاری بلژیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای دریافت آن ویزا باید چند مرحله را انجام داد. در زمان اخذ ویزای تجاری بلژیک باید مدارکی به سفارت ارائه شود. همیشه برای سفر به کشوری باید به قوانین آن کشور نیز توجه کرد و با توجه به قوانین آن کشور و سفارت آن اقدام به اخذ ویزا کرد. اگر می خواهید ویزای تجاری بلژیک را دریافت کنید با ما همراه شوید تا با مدارک و روند کاری ویزای تجاری بلژیک آشنا شوید.

هزینه ویزای تجاری بلژیک و سایر ویزاها

وقتی تصمیم به سفر به بلژیک می گیرید باید بدانید که برای سفر و اخذ ویزای تجاری بلژیک باید هزینه ای را به منظور ویزا و هزینه ای برای سفارت پرداخت کنید. این کشور عضو پیمان شینگن می باشد و اخیرا باید هزینه ویزای تجاری بلژیک را به صورت یورو پرداخت کنید. اگر می خواهید ویزای کوتاه مدت دریافت کنید باید مبلغ ۶۰ یورو را پرداخت کنید و در صورتی که بخواهید ویزای بلند مدت را داشته باشید باید مبلغ ۸۰ یورو را واریز کنید.

دریافت نوبت از سفارت بلژیک برای ویزای تجاری بلژیک

وقتی تصمیم به اخذ ویزای تجاری بلژیک گرفته اید، باید وارد ساید سفارت بلژیک شوید تا فرم مربوط به ویزای تجاری بلژیک را دریافت کنید. دانلود این فرم رایگان می باشد و به راحتی می توان از سایت سفارت آن را دریافت کرد. برای دریافت فرم در سایت سفارت بلژیک مشکلی وجود ندارد و می توانید هر تعدادی که بخواهید بگیرید. برای هر فرد متقاضی باید یک فرم دریافت شود و هر فرد ویزای تجاری بلژیک باید آن فرم را شخصا و بر اساس اطلاعات شخصی خود پر کند. این اطلاعات باید کاملا درست باشد و با مدارکی که به سفارت ارائه می شود منطبق باشد.

تعیین وقت و روز مصاحبه برای ویزای تجاری بلژیک

وقتی فرم مربوط به ویزای تجاری بلژیک را پر کنید، به شما تاریخی داده می شود. در این تاریخ می توانید برای انجام مصاحبه باید وقت سفارت بلژیک را دریافت نمایید. باید به یاد داشته باشید که یک ساعت قبل از زمان تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنید و تمامی مدارک لازم را به همراه خود ببرید. البته باید بدانید که فرد متقاضی ویزای تجاری بلژیک باید حتما حضور پیدا کند و در غیر این صورت ویزا داده نخواهد شد و فرد دوباره از ابتدا باید نوبت برای مصاحبه دریافت کند. چرا که از فرد متقاضی مصاحبه انجام می شود و اثر انگشت این فرد گرفته می شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری بلژیک

همیشه برای دریافت هر ویزای باید مدارکی ارائه شود. مدارک ویزای تجاری بلژیک نیز شامل:

  • ارائه فرم درخواست ویزا با تمامی اطلاعات لازم

  • ارائه ۲ قطعه عکس ۴*۳ با پشت زمینه سفید و مربوط به همان سال

  • اصل شناسنامه به همراه کپی و ترجمه

  • اصل کارت ملی به همراه کپی و ترجمه

  • ارائه گذرنامه معتبر که دارای حداقل ۳ ماه اعتبار باشد

  • ارائه یک دعوت نامه فرد متقاضی از سوی شرکت بلژیکی

  • ارائه کپی از مدارک کاری و شرکت ایرانی

  • ارائه مدارکی مبنی بر داشتن شرایط کافی برای پرداخت هزینه ها

  • برگه ای مبنی بر رزرو هتل

  • ارائه رزرو بلیط هواپیمای رفت و برگشت

  • مدارک بیمه سلامت و مسافرتی

  • نامه ای مبنی بر مدت زمان سفر و یا نامه ماموریت

  • گواهی اشتغال به کار

  • پرداخت هزینه ویزای تجاری بلژیک که معادل ۶۰ یورو است

چند نکته برای اخذ نوبت برای ویزای تجاری بلژیک

همان طور که گفته شد فرم سفارت بلژیک را باید برای دریافت نوبت و تعیین وقت پر کنید، اما بعد از این که فرم را ارسال کنید به شما یک شماره اینترنتی داده می شود. شما بدون این شماره اینترنتی نمی توانید به سفارت بلژیک مراجعه کنید. نکته بعدی این است که در زمانی که اطلاعات خود را در فرم وارد می کنید باید نهایت دقت را داشته باشید، چرا که این اطلاعات را بعد از ثبت کردن نمی توان تغییر داد. در صورتی که اطلاعاتی که در فرم وجود دارد با اطلاعات دیگر هم خوانی نداشته باشد، بخش ویزای تجاری بلژیک از پذیرش اطلاعات و مدارک شما امتناع می کند. در این مورد شما باید دوباره اقدام به دریافت وقت با اطلاعات کاملا صحیح کنید. اگر می خواهید اطلاعات خود را کاملا صحیح در فرم وارد کنید بهتر است با مشاورین و متخصصین حقوقی ما تماس بگیرید تا بدون هیچ مشکلی اطلاعات خود را وارد کنید.

ویزای تجاری بلژیک
ویزای تجاری بلژیک

آدرس سفارت بلژیک برای دریافت ویزای تجاری بلژیک

همان طور که می دانید هر کشوری برای اجرای روند کاری خود در کشورهای دیگر سفارت دارد، سفارت بلژیک نیز در تهران وجود دارد. این سفارت در تهران، خیابان شهید فیاضی یا همان فرشته سابق قرار دارد که می توانید برای دریافت ویزای تجاری بلژیک به آن مراجعه کنید. این سفارت در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه خدمات خود را به مسافرین ارائه می دهد و در روزهای جمعه و شنبه تعطیل می باشد. ساعت کاری آنها نیز از ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر می باشد. در این روزها سفارت بلژیک خدمات خود را ارائه می دهد. جهت اخذ ویزای بلژیک نیاز است بصورت آنلاین وقت سفارت بلژیک را رزرو نمایید.

موسسه حقوقی برای اخذ ویزای تجاری بلژیک

اگر شما نیز می خواهید ویزای تجاری بلژیک را دریافت کنید بهتر است از یک موسسه حقوقی کمک بگیرید تا از تمامی روند کاری و اداری به طور کامل آگاه شوید. چرا که تمامی اطلاعات شما برای سفر باید کاملا درست و صحیح باشد و هیچ گونه مغایرتی با اطلاعات شخصی و مدارک شما نداشته باشد.

در موسسه حقوقی ما مشاورین و وکلای حقوقی حضو دارند که همه آن ها در امر ویزای تجاری بلژیک چندین سال سابقه دارند و توانسته اند در این زمینه به افراد زیادی کمک کنند. شما نیز اگر می خواهید روند کاری خود را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید می توانید از این مشاورین کمک بخواهید. این افراد همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما مسافرین محترم هستند. برای اطلاعات لازم می توانید همین حالا تماس بگیرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های بلژیک اگر برای گذراندن تعطیلات خود کشور بلژیک را انتخاب کرده‌اید این مژده را به شما می‌دهیم که...

تور بروکسل امروزه مردم علاقه بسیار زیادی به سفر و گردش دارند و تمایل دارند در اوقات فراغت خود از...

روادید بلژیک روادید بلژیک برای سفر به کشور بلژیک مورد نیاز است. برای اخذ روادید بلژیک شما باید مدارک ویژه‌ای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر