ویزای تجاری اسلوونی

ویزای تجاری اسلوونی | مدارک مورد نیاز – رزرو هتل و بلیط – عوامل ریجکت

۱۱ تیر ۱۳۹۷

ویزای تجاری اسلوونی، برای داشتن تجارتی موفق با کشور اسلوونی از طریق ویزای تجاری اسلوونی مهم است که بدانید این کشور در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد.

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلوونی

برای داشتن تجارتی موفق با کشور اسلوونی از طریق ویزای تجاری اسلوونی مهم است که بدانید این کشور در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد. اسلوونی کشور کوچکی در جنوب اروپای مرکزی است که پایتخت آن شهر زیبای لیوبلیانا می باشد. اسلوونی دارای اقتصادی قوی می باشد که می تواند برای کشور های صنعتی یک رقیب محسوب شود.

اسلوونی سرزمینی ناهموار با اقتصاد و وضعیت اجتماعی پیشرفته است و در مجاورت دریای آدریاتیک و رشته کوه های آلپ قرار دارد. اکثر مردم این کشور از نژاد اسلاو هستند و به زبان اسلوونیایی صحبت می کنند البته زبان بومی این کشور اسپانیایی است. یک تاجر زمانی که اسلوونی را برای کار انتخاب می کند اولین کاری که باید انجام دهد دریافت ویزای تجاری اسلوونی است. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل دریافت ویزای تجاری اسلوونی آشنا کنیم.

ویزای تجاری اسلوونی | مدارک مورد نیاز - رزرو هتل و بلیط - عوامل ریجکت | سایت ویزا

ویزای تجاری اسلوونی و سفر به کشور های شینگن

ویزا به صورت برچسب یا مهر روی اسناد شخص چسبانده می شود و مدرکی است که به فرد اعتبار ورود به کشوری را می دهد. ویزای تجاری به شما برای شرکت در جلسات کاری، ملاقات های کاری و سرمایه گذاری در اسلوونی اعتبار می دهد.

احتمالا تا کنون اسم ویزای شینگن را شنیده اید. ۶۸ کشور از جمله اسلوونی پیمان به نام شینگن بسته اند که طبق یکی از بند های آن افرادی که ویزای یکی از این کشور را دریافت کرده باشند می توانند به سایر کشورهایی که در این معاهده هستند بدون دریافت ویزای مجزا سفر کنند.

با اخذ ویزای تجاری اسلوونی میتوانید در مدتی که ویزای شما اعتبار دارد علاوه بر کار تجارت در این کشور، به سایر کشور هایی که در پیمان شینگن هستند نیز سفر کنید. یکی از کشور های متمدن و دیدنی همسایه اسلوونی ایتالیا می باشد که میتوانید با قطار از اسلوونی به ایتالیا سفر کرده و با همراه داشتن ویزای تجاری اسلوونی در آن کشور نیز به فعالیت های تجاری بپردازید. یکی دیگر از کشور های همسایه اسلوونی اتریش است.

اتریش جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و تجارت در این کشور از رونق خوبی برخوردار است. کشور بسیار زیبای مجارستان نیز در همسایگی اسلوونی قرار دارد که می توانید با در دست داشتن ویزای تجاری اسلوونی به این کشور نیز سفر کرده و علاوه بر پرداختن به فعالیت های تجاری از فستیوال ها و جشنواره هایی که در این کشور برگزار می شوند نیز دیدن کنید. جهت اخذ ویزای اسلوونی باید وقت سفارت اسلوونی رزرو گردد.

ویزای تجاری اسلوونی و سفر به کشور های شینگن | سایت ویزا

دریافت ویزای تجاری اسلوونی از طریق دعوت نامه

برای انجام و تسریع امور دریافت ویزای تجاری اسلوونی میتوانید از دوستان و آشنایانی که در اسلوونی ساکن هستن بخواهید تا برای شما دعوت نامه بفرستند. البته تصور نکنید که با رسیدن دعوت نامه دریافت ویزای تجاری اسلوونی حتمی است بلکه دعوت نامه به تسریع مراحل اداری دریافت ویزای تجاری اسلوونی کمک بسیار زیادی می کند.

ویزای کاری در کشور اسلوونی

در صورتی که قصد دارید از طریق ویزای تجاری اسلوونی به این کشور سفر کنید و وقت زیادی در اختیار ندارید، میتوانید از طریق سفارت این کشور اقدام به درخواست ویزای تجاری اسلوونی فوری کنید. ویزای فوری بین ۶ الی ۷ روز تهیه می شود در حالی که دریافت ویزای تجاری به مدت دو هفته طول خواهد کشید. توجه داشته باشید که مدت زمان اعتبار ویزای تجاری اسلوونی از اعتبار ویزای تحصیلی و تفریحی بیش تر است و سفر شما به مدت ۹۰ روز امکان پذیر خواهد بود.

ویزای تجاری اسلوونی از طریق دعوت نامه تجاری

با در دست داشتن دعوت نامه تجاری میتوانید به کارهای اداری دریافت ویزای تجاری اسلوونی سرعت ببخشید. مدت زمان دریافت ویزای اسلوونی با همراه داشتن دعوت نامه تجاری به نصف  زمان لازم کاهش پیدا می کند.

شرایط ارسال دعوت نامه توسط کارفرما

در صورتی که کارفرما تمایل به همکاری با فردی که خارج از محدوده کشورهای شینگن زندگی می کند داشته باشد و بخواهد برای وی دعوت نامه ارسال کند، می بایست دعوت نامه را طبق مقررات کشورهای عضو شینگن تنظیم کند و با گرفتن وقت قبلی به سفارت اسلوونی مراجعه کرده و دعوت نامه را ارسال کند.

مقررات از این قرار است که کارفرما باید آگهی کار مورد نظر را در روزنامه های اسلوونی قرار دهد در صورتی که پس از ۳ ماه فردی مناسب آن کار پیدا نشد می بایست آگهی را در روزنامه های کشورهای عضو شینگن ثبت کند و در صورتی که بعد از گذشت ۶ ماه فردی پیدا نشد که توانایی انجام آن کار را داشته باشد، کشور اسلوونی به کارفرما اجازه خواهد داد دعوت نامه را برای فردی که در کشوری خارج از کشورهای شینگن زندگی می کند، ارسال نماید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری اسلوونی

  • پرداخت مبلغ ۶۰ یورو به صندوق سفارت (این هزینه برای دریافت انواع ویزا ها یکسان می باشد)
  • دو قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی با زمینه سفید
  • ارائه گذرنامه ای دارای حداقل دو برگه ی سفید
  • در دست داشتن گذر نامه ای که حداقل ۹۰ روز اعتبار داشته باشد.
  • ارائه دعوت نامه تجاری رسمی از شرکت های معتبر در اسلوونی
  • مدارکی که اثبات کننده وجود معاملات تجاری فرد متقاضی با شرکت دعوت کننده باشد.
  • تکمیل فرم آنلاین که به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و تهیه یک کپی از آن جهت ارائه هنگام زمان دعوت به سفارت برای انجام مصاحبه
  • مدت زمان و تاریخ سفر
  • ارسال کپی از تمام مدارک گفته شده به سفارت اسلوونی
  • ارائه گواهی ثبت اتاق بازرگانی جهت به رسمیت شناخته شدن دعوت نامه
  • ارائه تاییدیه توسط شرکت دعوت کننده جهت پرداخت هزینه های سفر و تعیین محل اقامت پیش از سفر
  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن به زبان انگلیسی
  • ارائه کارت معتبر بازرگانی
  • ارائه پرونده ثبت معتبر اداره مربوطه
  • ارائه مدارکی برای اثبات فعالیت قانونی شرکت دعوت کننده

رزرو هتل و بلیط برای ویزای تجاری اسلوونی

در صورتی که با دعوت نامه اقدام به دریافت ویزای تجاری اسلوونی کنید نیاز است مدارکی که اثبات کنند هزینه اقامت و بلیط توسط فرد یا شرکت دعوت کننده پرداخت می شود را به سفارت ارائه دهید. اما در صورتی که به صورت شخصی قصد سفر به این کشور و دریافت ویزای این کشور را دارید می بایست در زمان مصاحبه مدارکی شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو محل اقامت در مدت زمان حضورتان در این کشور به سفارت ارائه دهید.

عوامل ریجکت ویزای اسلوونی

عواملی که می توانند منجر به ریجکت ویزای اسلوونی توسط سفارت شوند عبارتند از :

  • ارائه مدارک جعلی
  • بودجه ناکافی
  • عدم ارائه گواهی معتبر ازدواج یا تولد
  • عدم ارائه بیمه نامه معتبر
  • عدم ارائه مدارک اقامت و بلیط هواپیما
  • آسیب دیدن گذرنامه
  • عدم تعیین هدف سفر
  • سابقه انجام فعالیت های جنایتکارانه

توجه داشته باشید یکی از عوامل مهمی که می تواند باعث ریجکت کردن شما شود، عدم ارائه دلایل محکم برای بازگشت به کشور خودتان است. در صورتی که نتوانید ثابت کنید حضور بلند مدت یا کوتاه مدت شما برای کشور اسلوونی سودمند خواهد بود ریجکت خواهید شد.

یکی دیگر از دلایل ریجکت کردن می تواند ورود شما به فرودگاه هایی باشد که اجازه ورود به آن ها را ندارید که در صورت ورود از تمامی سفارت خانه های اروپا ریجکت خواهید شد. در صورتی که نتوانستید متوجه علت ریجکت شوید از متخصصان و افراد با تجربه در این حرفه کمک و مشاوره بگیرید تا از ریجکت دوباره و بروز مشکلات دیگر در آینده جلوگیری کنید.

عوامل ریجکت ویزای اسلوونی | سایت ویزا

رفع ریجکت ویزای اسلوونی

در صورتی که درخواست شما برای دریافت ویزا ریجکت شود یک برگه ابلاغیه جهت رد خواست ویزا به شما داده می شود. در صورتی که اعتراض داشته باشید می توانید شخصا و یا از طریق وکیل درخواست دهید مجددا پرونده شما را بررسی کنند. به این صورت که یک ماه پس از رد درخواست نامه ای با ذکر موارد زیر به سفارت ارائه دهید:

  • نام و نام خانوادگی تقاضا دهنده ویزا
  • بارکد ۶ رقمی و تاریخ تولد
  • امضای شخص تقاضا دهنده

سوالات متداول ویزای تجاری اسلوونی

شرایط دریافت ویزای تجاری اسلوونی از طریق دعوت نامه چگونه است؟

برای دریافت ویزای تجاری اسلوونی چه مدارکی لازم است؟

داشتن دعوت نامه تجاری برای أخذ ویزای تجاری اسلوونی چه پوئن مثبتی دارد؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های اسلوونی کشور اسلوونی یکی از پر جاذبه ترین کشورهای اروپایی می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را...

راهنمای کامل ویزای اسلوونی تهیه ویزای اسلوونی یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از سفر باید به آن...

راهنمای کامل ویزای نمایشگاهی اسلوونی هر ساله نمایشگاه های متعددی در کشور اسلوونی برگزار می شود و حتی تورهای نمایشگاهی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر