ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی در انواع مختلف صادر می شود. ویزاهای تجاری، توریستی، زیارتی، سیاسی و چندین مورد دیگر از انواع ویزای ایران برای نروژی ها  می باشند که برای سفر افراد نروژی به ایران صادر می شوند.

ویزای ایران برای نروژی ها

همان طور که برای سفر از ایران به کشورهای خارجی افراد ملزم به دریافت انواع ویزا هستند، برای سفر افراد خارجی به ایران نیز آنها می‌بایست از طریق سفارتخانه ایران در کشورشان به دریافت ویزا های مختلف ایران اقدام کنند. در مبحث امروز در رابطه با ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. امیدواریم این اطلاعات برای دریافت این ویزا برای شما عزیزان که دوست و آشنای نروژی دارید، مفید و مناسب واقع شود.

در ادامه این بحث در رابطه با انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها، نحوه دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها و همچنین مراحل دریافت این ویزا و چند مورد دیگر به بحث و گفت گفتگو می نشینیم. امیدواریم تا ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مناسبی در رابطه با ویزا های مختلف ایران از جمله ویزای فرودگاهی آن کسب کنید.

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

شرایط ویزای ایران برای نروژی‌ها

 همان طور که در مبحث قبلی نیز اشاره کردیم افراد و اتباع خارجی برای اینکه بتوانند وارد ایران شوند می بایست به دریافت روادید یا همان ویزای ایران جهت افراد نروژی اقدام کنند، البته با توجه به قوانین و همچنین شرایط دریافت ویزا در ایران برخی از کشورها می‌توانند در فرودگاه تعیین شده به دریافت ویزای مورد نظر خود اقدام کنند. البته مسئولین در کشور ایران برای هفت کشور این امکان را فراهم کرده‌اند که اهالی آنها بدون دریافت ویزا بتوانند به ایران ورود و خروج کنند که می‌توان به کشورهایی همچون آذربایجان، گرجستان، ترکیه، مصر، لبنان و سوریه اشاره کرد.

اما افراد نروژی برای اینکه بتوانند به ایران سفر کنند می‌بایست دو راه را انتخاب کنند. یا از طریق سفارتخانه ایران در کشورشان به دریافت ویزا اقدام کنند و یا از طریق ویزای فرودگاهی بتوانند وارد خاک ایران شوند که در رابطه با هر کدام از این راه کارها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. البته دریافت ویزا نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که می بایست فرد متقاضی آنها را طی کند.

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها (بخش اول)

نروژی‌ها اگر قصد سفر به ایران را دارند باید به اخذ ویزای ایران جهت افراد نروژی اقدام کنند. با توجه به این موضوع چند نوع ویزا را می توان برای ورود به ایران انتخاب کرد و اقدامات لازم جهت اخذ آن ها را به انجام رساند. در این بخش به توضیحاتی در رابطه با این ویزاها خواهیم پرداخت. اولین ویزا مربوط به کسانی است که به قصد ورزش و یا سفرهای علمی به ایران سفر می‌کنند در واقع ورزشکاران و کسانی که نیت سفر علمی دارند، می‌توانند از ویزا A یا ورود استفاده کنند.

ویزای بعدی مربوط به کسانی است که قصد دارند از کشور نروژ برای زیارت اماکن مذهبی وارد ایران شوند که به آن ویزای زیارتی گفته می‌شود. البته ویزاهای دیگری نیز برای ورود به ایران وجود دارند که افراد می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. به عنوان مثال ویزای توریستی یکی از ویزا های پرطرفدار در بین نروژی‌ها است. افراد نروژی برای سفرهای توریستی و گردشگری به ایران می‌توانند از این ویزا نیز بهره‌مند شوند. البته ویزای سیاسی نیز برای مأموران سیاسی و همچنین دیپلمات ها صادر می شود.

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

انواع ویزای ایران برای نروژی‌ها (بخش دوم)

 همان طور که در بخش ابتدایی اشاره کردیم افراد نروژی برای ورود به ایران باید به دریافت ویزا های مختلف آن اقدام کنند. در واقع ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ در چند نمونه صادر می‌شود که در بخش قبلی به چند مورد از آنها اشاره کردیم. دانش‌آموزان و همچنین دانشجویان کشور نروژ می‌توانند برای ادامه تحصیل از طریق ویزای تحصیلی ایران وارد دانشگاه های این کشور شوند. در واقع تنها با دریافت ویزای تحصیلی ایران می توان وارد خاک ایران شد و در دانشگاه ها و مؤسسات عالی آن ادامه تحصیل داد.

 از دیگر ویزاهای کشور ایران می‌توان به ویزای کار و تجارت اشاره کرد. کسانی که قصد تجارت و کار در کشور ایران را دارند، می بایست این ویزا را از طریق سفارتخانه در کشور نروژ دریافت کنند؛ اما نوعی دیگر از ویزا برای خبرنگاران نروژی صادر می‌شود که قصد سفر به ایران برای پوشش خبرهای مختلف را دارند که به آن ویزای مطبوعاتی گفته می شود. از دیگر ویزا های مربوط به کشور ایران می توان به ویزای خانواده اشاره کرد. کسانی که برای دید و بازدید از خانواده خود به ایران سفر می‌کنند و خانواده درجه یک در ایران دارند ،می بایست به دریافت این ویزا اقدام کنند.

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

روش‌های دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها

نروژی‌ها برای دریافت ویزای ایران دو راه در پیش رو دارند. همان طور که در بخش ابتدایی نیز اشاره کردیم ،می‌توانند قبل از سفر اقدام به دریافت ویزای ایران جهت افراد نروژی از طریق سفارتخانه کشور مذکور نمایند و یا می‌توانند در فرودگاه به دریافت ویزای مورد نظر خود اقدام کنند.

 البته با توجه به موارد مختلف گزینه اول بیشتر توصیه می‌شود چرا که ممکن است در فرودگاه موانع مختلفی مانع از دریافت ویزای فرد نروژی شوند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم افرادی که قصد سفر به ایران را دارند هرچه سریعتر قبل از سفر از طریق سفارتخانه به دریافت ویزا ایران اقدام کنند و یا می‌تواند دریافت ویزای ایران برای نروژی ها  را به آژانس های مسافرتی معتبر بسپارند.

ویزای ایران جهت افراد نروژی

ویزای ایران جهت افراد نروژی

دریافت ویزای ایران برای نروژی‌ها از طریق فرودگاه

 همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم یکی از روش های دریافت ویزای ایران جهت افراد نروژی‌ دریافت ویزا از طریق فرودگاه مشخص شده می باشد. طبق قوانینی که در کشور ایران وضع شده است ۷۰ کشور می‌توانند از فرودگاه مورد نظر به دریافت ویزای مشخص اقدام کنند که کشور نروژ نیز در لیست این ۷۰ کشور قرار دارد.

 در واقع دیگر نیاز نیست قبل از سفر اقدامات لازم دریافت ویزای ایران برای نروژی ها را به انجام برسانید. این ویزا که به ویزای فرودگاهی ایران شهرت دارد از سریع ترین روش‌های دریافت ویزا برخوردار است؛ اما این نکته را بدانید که دریافت ویزا و مراحل اخذ آن قبل از سفر به مراتب از ریسک پذیری کمتری نسبت به دریافت ویزای فرودگاهی دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی بپردازیم، تاجیکستان...

ویزای ایران جهت افراد یونانی ویزای ایران برای ورود افرد یونانی با توجه به نوع هدف سفر صادر می شود....

ویزای ایران جهت افراد رومانی اگر به دنبال یک مقصد خوب برای گردشگری و یا تجارت می گردید می توانید...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر